Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
WYRÓB ARTYKUŁÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH GRZYB BOŻENA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Dostawa:

  • FORMA OPAKOWANIE SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA 15 LITRÓW (1 KPL.) (OPAKOWANIE + POKRYWA)

Minimalne parametry:

- Objętość opakowania: 15.000,00 cm3

- Forma wykonana w technologii umożliwiającej aplikacje etykiet IML;

- Nakładka stempla wykonana ze stali dobrze przewodzącej ciepło;

- Wykonanie formy jako monolitycznej konstrukcji z centrowaniem na planie prostokąta;

- Czas cyklu:

Pokrywa: maksymalnie 10s;

Opakowanie: maksymalnie 7s;

- Materiały formy:

Część formująca pokrywa: NIMAX + 1.2344 ESR;

Część formująca opakowanie: Hartowane 1.2344 ESR;

Wykończenie powierzchni formy: transparent high gloss;

- Zabudowa formy na płytach nierdzewnych ulepszonych;

- System gorąco kanałowy zamykany iglicowo klasy Manner;

- Tolerancja grubości ściany +- 0.01mm;

- Szczelność opakowania i pokrywy 99.9%;

- Szczelność zamknięcia i odporność na przewracanie pojemników 90%;

- Odporność uchwytu na zerwanie 90%;

- Stabilność osadzenia pokrywy 90%.

 

  • FORMA OPAKOWANIE SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA 1 LITR (1 KPL.) (OPAKOWANIE + POKRYWA)

Minimalne parametry:

- Objętość opakowania: 1.000,00 cm3

- Forma wykonana w technologii umożliwiającej aplikacje etykiet IML;

- Nakładka stempla wykonana ze stali dobrze przewodzącej ciepło;

- Czas cyklu: maksymalnie 8s;

-Wykonanie formy jako monolitycznej konstrukcji z centrowaniem na planie prostokąta;

- Materiały na część formująca: hartowane + 1.2344 ESR;

- Zabudowa formy na płytach nierdzewnych ulepszonych;

- System gorąco kanałowy zamykany iglicowo;

- Tolerancja grubości ściany +- 0.01mm;

- Szczelność opakowania i pokrywy 99.9%;

- Szczelność zamknięcia i odporność na przewracanie pojemników 90%;

- Odporność uchwytu na zerwanie 90%;

- Stabilność osadzenia pokrywy 90%;

- Wykończenie powierzchni formy: transparent high gloss;

- Wypychanie wyrzutnikiem 2 taktowym.

Kod CPV: 
43415000-5
Warunki udziału w postępowaniu : 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

  1. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
  2. udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy,
  3. posiadają doświadczenie w zakresie wykonawstwa/ wdrożenia form wtryskowych na podobne wyroby i o podobnych litrażach,  
  4. nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Termin składania ofert: 
czwartek, Listopad 12, 2020 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć na jeden z poniższych sposobów:

Oferta powinna zostać złożona w zamkniętej kopercie, oznaczona adresem Zamawiającego i Oferenta oraz zapisem: OFERTA W RAMACH ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR 3/RPO_1.4.

 

Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.11.2020 r. do godz. 15.00.

W przypadku złożenia oferty drogą pocztową, decyduje godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.11.2020 r. o godz. 16:00 w siedzibie firmy WYRÓB ARTYKUŁÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH GRZYB BOŻENA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA, Straszęcin 295 G, 39 – 218 Straszęcin. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Wykonawcy zostaną poinformowani o kwocie jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Wykonawcy zostaną poinformowani w trakcie spotkania o ilości złożonych ofert, nazwach i adresach Wykonawców, cenach poszczególnych ofert, a także o informacjach dotyczących pozostałych kryteriów oceny ofert.

 

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Panem Mateuszem Pasek, e-mail: biuro@opakowaniaplastikowe.com.pl  

Zamawiający udzieli wyjaśnień, jeżeli pisemne zapytanie wpłynie do niego nie później niż na 2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

KRYTERIA WYBORU OFERTY

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

A. Cena netto w PLN lub EUR* - 60%

B. Gwarancja - 20%

C. Czas przystąpienia serwisanta do zdalnego usunięcia awarii lub usunięcia awarii  w miejscu instalacji urządzenia - 20%

*w przypadku podania ceny w walucie obcej, przeliczenie nastąpi wg kursu średniego Narodowego Banku Polskiego z dnia otwarcia ofert.

 

OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

Ocena = A + B + C, gdzie:

 Ad. A. Kryterium Cena netto w PLN lub EUR zostanie obliczone wg następującego wzoru:

  • najniższa zaproponowana cena netto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty netto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 60 punktów

Przy czym, jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia
i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającego z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień w określonym terminie dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę
w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 60 punktów.

 

Ad. B Kryterium: Gwarancja zostanie obliczone wg następującego wzoru:

  • udzielenie co najmniej 60 miesięcznej gwarancji – 20 punktów,
  • udzielenie co najmniej 48 miesięcznej gwarancji – 15 punktów,
  • udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancji – 10 punktów,
  • udzielenie co najmniej 24 miesięcznej gwarancji – 5 punktów,
  • udzielenie krótszej niż 24 miesięcznej gwarancji – 0 punktów.

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.

 

Ad. C Kryterium: Czas przystąpienia serwisanta do zdalnego usunięcia awarii lub usunięcia awarii w miejscu instalacji urządzenia[1] zostanie obliczone wg następującego wzoru:

  • do 12 godzin od momentu zgłoszenia – 20 punktów,
  • do 16 godzin od momentu zgłoszenia – 15 punktów,
  • do 20 godzin od momentu zgłoszenia – 10 punktów,
  • do 24 godzin od momentu zgłoszenia - 5 punktów,
  • powyżej 28 godzin od momentu zgłoszenia – 0 punktów.

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.

 

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A, Kryterium B i Kryterium C zostaną dodane do  siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

 

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A, B i C). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

 

[1]   Przez „Czas przystąpienia serwisanta do zdalnego usunięcia awarii lub usunięcia awarii w miejscu instalacji urządzenia” należy rozumieć czas rozpoczęcia zdalnego usuwania awarii  lub czas  przyjazdu ekipy naprawczej na miejsce zdarzenia i rozpoczęcia prac.

 

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Styczeń 29, 2021
Powiat: 
dębicki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. WARUNKI ZMIANY UMOWY

A. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy. 

B. Zmiana umowy jest bezwzględnie konieczna gdy:

• nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,

 

• wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, przypadków siły wyższej, uznanej przez Zamawiającego jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia (np. powódź, strajki, zamieszki, decyzje administracyjne, państwowe).

C. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałaby wprowadzić do postanowień zawartej umowy, wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i zgody obu stron (w drodze pisemnego aneksu).

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0182/20