Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Eko-Styl Rental Sp. z o.o. Sp. k., ul. Spółdzielcza 13 B, 37-300 Leżajsk
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem postępowania jest wynajem nowej aparatury badawczej tj.:
  • Spektrometr absorpcji atomowej – 1 komplet
  • Mineralizator mikrofalowy – 1 komplet
  • Spektrofotometr FT/IR – 1 komplet
  • Mikroskop stereoskopowy – 1 komplet
  • Zrywarka – 1 komplet
  • Zamrażarka niskotemperaturowa/ Chłodziarka – 1 komplet
  • Wagosuszarka – 1 komplet
  • Spektrofotometr UV-VIS – 1 komplet
  • Wysokotemperaturowy termostat – 1 komplet
  • Sterylizator parowy – 1 komplet
  1. Przedmiot postępowania obejmuje również:
  • Dostawę i rozładunek przedmiotu postępowania wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
  • Rozpakowanie, montaż i podłączenie w siedzibie Zamawiającego przedmiotu postępowania.
  • Uruchomienie oraz przeprowadzenie testów sprawdzających poprawność działania przedmiotu postępowania.
  • Szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie poprawnej obsługi i eksploatacji urządzeń stanowiących przedmiot postępowania (z wyłączeniem zamrażarki/ chłodziarki i wagosuszarki).
  1. Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia zapewni wszelkie narzędzia i materiały niezbędne do montażu, podłączenia oraz uruchomienia urządzeń wg. wytycznych właściwego producenta określających poprawne warunki użytkowania oraz zachowania bezpieczeństwa.
  2. Wykonawca dokona również instalacji właściwego dla danego urządzenia oprogramowania. Jeśli do instalacji i uruchomienia niezbędne jest dodatkowe oprogramowanie specyficzne np. sterowniki urządzenia, Wykonawca dostarczy z urządzeniem nośniki CD z wersją instalacyjną. 
  3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca po uruchomieniu przedmiotu postępowania odebrał i przechowywał we własnym zakresie opakowania w których dostarczone zostały urządzenia. Zamawiający nie odpowiada za stan jakościowy i ilościowy opakowań w których dostarczone zostały urządzenia w przypadku braku ich odbioru i przechowywania we własnym zakresie przez Wykonawcę.
  4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił pełną bezpłatną obsługę gwarancyjną i wsparcie techniczne przez autoryzowany serwis (serwis świadczony w siedzibie Zamawiającego) w tym bezpłatne przeglądy gwarancyjne oraz materiały zużywalne i eksploatacyjne niezbędne do użytkowania danego urządzenia np. uszczelki, filtry,  gazy (np. argon, acetylen) przez cały okres wynajmu przedmiotu postępowania.
  5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie warunki płatności za wynajem.
  6. Okres związania Wykonawcy złożoną ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert.
  7. Miejsce wynajmu (dostarczenia i instalacji): EKO-STYL RENTAL Sp. z o.o. Sp. k. ul. Spółdzielcza 13B, 37-300 Leżajsk
  8. Zamawiający informuje, iż dzienna eksploatacja aparatury badawczej przez cały okres wynajmu wynosić będzie do 6 godzin. Ze względu na specyfikę prowadzonych badań, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany szacunkowego czasookresu wykorzystania aparatury.
  9. Termin rozpoczęcia oraz okres wynajmu:
  • Spektrometr absorpcji atomowej – termin rozpoczęcia wynajmu do 28 dni od podpisania umowy z Wykonawcą. Okres wynajmu do: 16.01.2022 r.
  • Mineralizator mikrofalowy – termin rozpoczęcia wynajmu do 28 dni od podpisania umowy z Wykonawcą. Okres wynajmu do: 16.01.2022 r.
  • Spektrofotometr FT/IR – termin rozpoczęcia wynajmu do 28 dni od podpisania umowy z Wykonawcą. Okres wynajmu do: 16.01.2022 r.
  • Mikroskop stereoskopowy – termin rozpoczęcia wynajmu do 28 dni od podpisania umowy z Wykonawcą. Okres wynajmu do: 16.01.2022 r.
  • Zrywarka – termin rozpoczęcia wynajmu do 28 dni od podpisania umowy z Wykonawcą. Okres wynajmu do: 16.01.2022 r.
  • Zamrażarka niskotemperaturowa/ Chłodziarka – termin rozpoczęcia wynajmu do 28 dni od podpisania umowy z Wykonawcą. Okres wynajmu do: 16.01.2022 r.
  • Wagosuszarka – termin rozpoczęcia wynajmu do 28 dni od podpisania umowy z Wykonawcą. Okres wynajmu do: 16.01.2022 r.
  • Spektrofotometr UV-VIS – termin rozpoczęcia wynajmu do 28 dni od podpisania umowy z Wykonawcą. Okres wynajmu do: 31.05.2021 r.
  • Wysokotemperaturowy termostat – termin rozpoczęcia wynajmu do 28 dni od podpisania umowy z Wykonawcą. Okres wynajmu do: 31.05.2021 r.
  • Sterylizator parowy – termin rozpoczęcia wynajmu od 03.02.2020 r. Okres wynajmu do: 16.01.2022 r.
  1. Zamawiający zastrzega możliwość nie podpisania umowy z Wykonawcą do czasu podpisania umowy o dofinansowanie na realizację projektu nr RPPK.01.02.00-18-0025/18 z Instytucją Zarządzającą.
  2. Przedmiot postępowania bezwzględnie musi spełniać minimalne wymagania określone w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówieniazałącznik nr 1 (niespełnienie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty). Ewentualne wskazania w specyfikacji przedmiotu zamówienia nazw własnych producentów, typów urządzeń, odniesienie się do określonego wyrobu lub źródła lub znaków towarowych, patentów, rodzajów lub specyficznego pochodzenia, należy traktować jako definiujące minimalne wymagania. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania minimalnych parametrów. Udowodnienie równoważności urządzeń leży po stronie Wykonawcy na etapie składania ofert.

UWAGA:

Ze względu na konieczność ochrony informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia będzie udostępniona Oferentowi po uprzednim podpisaniu i przesłaniu do Zamawiającego umowy o zachowaniu poufności. Umowa o poufności zostanie przesłana w formie elektronicznej każdemu podmiotowi, który wyrazi chęć jej podpisania. Zamawiający dopuszcza przesłanie podpisanej umowy w wersji elektronicznej pod warunkiem przekazania umowy również w oryginale. Po otrzymaniu umowy, Oferentowi niezwłocznie zostanie przekazane hasło do specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia. W związku z tym, w celu przyśpieszenia procesu uzyskania dostępu do specyfikacji, zaleca się aby wszelka korespondencja prowadzona była z wykorzystaniem drogi elektronicznej i kierowana na adres e-mail: przetargi@eko-styl.eu

Kod CPV: 
38433000-9
38000000-5
38510000-3
38425500-5
39711120
39711110
33191000-5
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. Ofertę w przetargu mogą składać Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:

1) Nie ogłoszono upadłości w stosunku do Wykonawcy, nie złożono wniosku o upadłość Wykonawcy, nie otwarto w stosunku do Wykonawcy postępowania likwidacyjnego:

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego (oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu), że spełnia ten warunek udziału w postepowaniu oraz jeśli Wykonawca dodatkowo wykaże jego spełnienie składając aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których w zdaniu wcześniejszym, składa dokument odpowiadający ww. dokumentom zgodnie z właściwym prawem obcym. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wydane nie później niż 6 miesięcy przed dniem złożenia ofert.

2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz posiadają zasoby zapewniające prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia:

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego (oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu), że spełnia ten warunek udziału w postepowaniu.

3) Wpłacą wadium zgodnie z niniejszym zapytaniem o wartości 50 000 PLN w terminie do ostatecznego dnia złożenia oferty na rachunek bankowy Zamawiającego (szczegółowe zalecenia znajdują się w IX Dziale Zapytania ofertowego)

Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Maj 20, 2019 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 20.05.2019 r. do godz. 10:00 w formie papierowej na adres: EKO-STYL RENTAL Sp. z o.o. Sp. k. ul. Spółdzielcza 13B, 37-300 Leżajsk lub drogą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@eko-styl.eu w postaci skanów podpisanych dokumentów, pod warunkiem jednoczesnego przesłania oryginałów tych dokumentów w terminie do 3 dni od momentu wysłania wersji elektronicznej na ww. adres Zamawiającego.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego.
  3. Oferenci zostaną poinformowani o wyniku zapytania ofertowego niezwłocznie po zakończeniu badania ich ofert pod względem zgodności z zapytaniem ofertowym.
  4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiajacego wg. adresu z ust. 1.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny brutto za przedmiot zamówienia, kryterium czas reakcji serwisu oraz kryterium termin dostawy.
  2. Wartość punktowa kryterium cena brutto zaokrąglona zostanie do dwóch (2) miejsc po przecinku oraz wyliczana będzie według wzoru:

Wartość punktowa oferty dla ceny brutto = Cmin/Cn X 70 pkt.

Cmin - cena najniższa brutto

Cn - cena oferty badanej brutto

Waga kryterium – 70%;

 

  1. Wartość punktowa kryterium: czas reakcji serwisu, wyliczana będzie w następujący sposób:

Waga kryterium – 10% (10 pkt.)

Czas reakcji serwisu:

- Do 12 godzin: 10 pkt

- Od 13 do 24 godzin: 5 pkt

- Powyżej 24 godzin: 0 pkt.

 

  1. Wartość punktowa kryterium: termin dostawy, wyliczana będzie w następujący sposób:

Waga kryterium – 20% (20 pkt.)

Termin dostawy przedmiotu postępowania (z wyłączeniem sterylizatora):

- Do 14 dni od podpisania umowy z Wykonawcą: 20 pkt.

- Od 15 do 21 dni od podpisania umowy z Wykonawcą: 10 pkt.

- Od 22 do 28 dni od podpisania umowy z Wykonawcą: 0 pkt.

  1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (w ramach kryteriów: cena brutto, czas reakcji serwisu oraz terminu dostawy) oraz odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym.
  2. Podana cena musi obejmować wszystkie koszty realizacji usługi/ dostawy z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków.
  3. Oferowana cena będzie traktowana jako ostateczna cena umowna i nie będzie podlegać zmianom w trakcie trwania umowy, za wyjątkiem ewentualnych zmian obowiązującego podatku VAT.
Termin wykonania zamówienia: 
niedziela, Styczeń 16, 2022
Powiat: 
leżajski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przede wszystkim gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy. Dopuszczalne będą zmiany dotyczące w szczególności:
  1. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
  2. Zaistnieją okoliczności spowodowane czynnikami zewnętrznymi np. siła wyższa, nieprzewidziane warunki pogodowe oraz inne okoliczności zewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy;
  3. Obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy a uznanych przez Zamawiającego;
  4. Zmiana terminu realizacji umowy (okresu wynajmu) jeżeli jest to niezbędne aby osiągnąć cele projektu, zwłaszcza jeżeli zmiana ta wynika z aktualizacji harmonogramu realizacji projektu zgodnie z postanowieniami Umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Zarządzającą oraz jeżeli Umowa ta została zmieniona aneksem po udzieleniu zamówienia;
  5. Jeżeli zmiana wynika z przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty;
  6. Zmiany ceny (brutto) wynikającej ze zmiany obowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT, w razie wystąpienia takich okoliczności - obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku.
  7. Zmiany warunków płatności.
  8. Zmiany i/lub poprawy oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w Umowie.
  9. Zmiany nazwy i siedziby oraz formy organizacyjno – prawnej Wykonawcy i Zamawiającego, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych w trakcie trwania Umowy.
  1. W treści zawartej umowy Zamawiający zastrzega zapisy dotyczące kar umownych:
  1. Kary umowne na wypadek opóźnienia w terminie dostawy przedmiotu postępowania. Kara umowna przysługiwać będzie w kwocie 2% od wartości brutto oferty Wykonawcy za każdy dzień opóźnienia, jednak nie więcej niż 40% wartości brutto całej oferty.
  2. Kary umowne w kwocie 20 000 PLN netto za każdy przypadek niedotrzymania czasu reakcji serwisu wskazanego w formularzu ofertowym przez Zamawiającego.
  3. Prawo potrącenia kar umownych z wynagrodzenia należnego Wykonawcy oraz dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość kar umownych.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn nie należących po stronie Zamawiającego, wobec Wykonawcy może zostać naliczona kara umowna w kwocie 40% liczonej od wartości brutto Umowy.
  1. W treści zawartej umowy Zamawiający zastrzega zapisy dotyczące rozwiązania umowy:
  1. Umowa może być rozwiązana w każdym czasie, za zgodą obu Stron.
  2. Zamawiający może wypowiedzieć umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia z ważnych powodów, w szczególności w przypadku rozwiązania umowy o dofinansowanie z Instytucją Zarządzającą i/lub jeżeli Wykonawca w sposób rażący narusza postanowienia niniejszej Umowy i/lub w przypadku wszczęcia przeciwko Wykonawcy postępowania likwidacyjnego, naprawczego bądź upadłościowego, a także karnego w zakresie związanym
    z przedmiotem umowy i/lub w przypadku uzasadnionej utraty zaufania do Wykonawcy. Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie.
  3. Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że  wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Odstąpienie może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
  4. Wypowiedzenie i odstąpienie od niniejszej Umowy wymaga dla swej skuteczności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Numer projektu: 
RPPK.01.02.00-18-0025/18