Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Wytwórnia Szablonów Kreślarskich LENIAR Spółka Jawna
Opis przedmiotu zamówienia: 

Wytwórnia Szablonów Kreślarskich LENIAR Spółka Jawna, ul. Ignacego Łukasiewicza 78, 35-604 Rzeszów zaprasza do złożenia ofert/y na realizację robót budowlanych w postaci wykonania instalacji elektrycznych, teletechnicznych i RTV, instalacji sanitarnych wewnętrznych – instalacji wod-kan, instalacji ciepła technologicznego i centralnego ogrzewania wraz z kotłownią i instalacją gazową oraz instalacji wentylacji mechanicznej, klimatyzacji wraz z instalacją wody  zimnej” w Budynku hali produkcyjnej z częścią biurową oraz budynkiem magazynowym w miejscowości Rogoźnica w ramach projektu pn. „Wzrost konkurencyjności firmy LENIAR w wyniku wdrożenia innowacyjnej linii produktowej” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie: 1.4 Wsparcie MŚP, Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie, Wniosek o dofinansowanie projektu nr: RPPK.01.04.01-18-1235/16.

Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności obowiązującą w ramach Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.

Postępowanie ofertowe toczy się z zachowaniem zasad wynikających z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2009 r., Nr 157, poz. 1240 ze zm.), tj. w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad: uzyskania najlepszych efektów z danych nakładów i optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów.

 

Nazwa zamówienia:

  1. Wykonanie instalacji elektrycznych, teletechnicznych i RTV wraz z wyposażeniem – Część I.
  2. Wykonanie instalacji sanitarnych wewnętrznych – instalacji wod-kan wraz z wyposażeniem – Część II.
  3. Wykonania instalacji ciepła technologicznego i centralnego ogrzewania wraz z kotłownią i instalacją gazową wraz z wyposażeniem – Część III.
  4. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, klimatyzacji wraz z instalacją wody zimnej wraz z wyposażeniem – Część IV.

Zamówienia realizowane będą w Budynku hali produkcyjnej z częścią biurową wraz z budynkiem magazynowym na działkach ewidencyjnych nr 1243/2 i 1243/3 położonych w miejscowości Rogoźnica, gmina Głogów Małopolski.

Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: 01.02.2018 r.

Czas realizacji zamówienia: maksymalnie 3 miesięcy od terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia na roboty budowlane tj. do 30.04.2018 r.

Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery części (Wykonanie instalacji elektrycznych wraz z wyposażeniem – Część I, Wykonanie instalacji sanitarnych – wewnętrznych instalacji wod-kan wraz z wyposażeniem – Część II, Wykonania instalacji ciepła technologicznego i centralnego ogrzewania wraz z kotłownią i instalacją gazową wraz z wyposażeniem – Część III, Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, klimatyzacji wraz z instalacją wody zimnej wraz z wyposażeniem – Część IV). Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.

Kod CPV: 
45300000-0
45310000-3
45330000-9
31000000-6
42000000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

  1. Posiadają doświadczenie w zakresie wykonania co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zapytania tj. wykonania instalacji elektrycznych, teletechnicznych i RTV i/lub wykonanie instalacji sanitarnych wewnętrznych - instalacji wod-kan i/lub wykonanie instalacji ciepła technologicznego i centralnego ogrzewania wraz z kotłownią i instalacją gazową i/lub wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej/ klimatyzacji/ instalacji wody zimnej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN netto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy netto) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Doświadczenie w zakresie wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych winno odpowiadać swoim rodzajem robotom z zakresie złożonej oferty tzn. w przypadku, gdy potencjalny Oferent składa ofertę np. na Część I, to w zakresie tej części winien przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych.
  2. Posiadają odpowiednie zaplecze kadrowe, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w branży odpowiadającej oferowanemu zakresowi robót budowlanych wydane zgodnie z przepisami prawa budowlanego (jeżeli dotyczy).
  3. Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane.
  4. Nie zalegają z należnościami z tytułu podatków i opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
  5. Nie zachodzą wobec Wykonawcy przesłanki do wszczęcia postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego.
  6. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, która zapewnia prawidłowe wykonanie robót budowlanych objętych niniejszym zapytaniem.
  7. Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Termin składania ofert: 
środa, Grudzień 20, 2017 - 13:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, adresem Zamawiającego (podanym poniżej) oraz zapisem: OFERTA NA WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W POSTACI INSTALACJI W RAMACH PROJEKTU „WZROST KONKURENCYJNOŚCI FIRMY LENIAR W WYNIKU WDROŻENIA INNOWACYJNEJ LINII PRODUKTOWEJ”:

  1. osobiście w siedzibie firmy Wytwórnia Szablonów Kreślarskich LENIAR Spółka Jawna, ul. Ignacego Łukasiewicza 78, 35-604 Rzeszów,
  2. pocztą, listem poleconym, kurierem na adres firmy: Wytwórnia Szablonów Kreślarskich LENIAR Spółka Jawna, ul. Ignacego Łukasiewicza 78, 35-604 Rzeszów.

Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 20.12.2017 r., do godz. 13:00 w siedzibie firmy Wytwórnia Szablonów Kreślarskich LENIAR Spółka Jawna, ul. Ignacego Łukasiewicza 78, 35-604 Rzeszów. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego (o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w tym samym dniu tj. 20.12.2017 r. o godzinie 14:00.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

  1. Cena – 80%
  2. Gwarancja – 20%

 

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

Ocena = A + B, gdzie:

 

Ad A. Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:

 

najniższa zaproponowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia x 80 punktów.

 

Przy czym, jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającego z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartość zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień w określonym terminie dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę
w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 80 punktów.

 

Ad B. Kryterium Gwarancja zostanie ocenione w następujący sposób:

  1. udzielenie przez Wykonawcę krótszej niż 48-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty
    budowlane – 0 punktów,
  2. udzielenie przez Wykonawcę co najmniej 48-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane – 10 punktów,
  3. udzielenie przez Wykonawcę co najmniej 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane – 20 punktów.

 

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.

 

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A i Kryterium B zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A i B). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

W przypadku zaistnienia sytuacji, gdzie dwóch Wykonawców uzyskało tę samą liczbę punktów zostanie wyłoniona oferta Wykonawcy z dłuższym terminem gwarancji.

W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Kwiecień 30, 2018
Powiat: 
rzeszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień
    zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie
    której dokonano wyboru Wykonawcy.
  2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:
  • zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy,
  • zmiany terminu realizacji robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
  • zmiany terminu płatności,
  • zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty,
  • zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego, ograniczenia zakresu robót, zmiany umówionego zakresu robót),
  • zmiany umówionego zakresu robót – w przypadku (koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno-ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych).
  1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-1235/16