Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
FRONTRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA ul. Spichlerzowa 42, 35-322 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

FRONTRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. Spichlerzowa 42, 35-322 Rzeszów zaprasza do złożenia oferty na realizację robót budowlanych w postaci wykonania POSADZEK PRZEMYSŁOWYCH (CZĘŚĆ I) I UTWARDZENIA TERENU Z KOSTKI BRUKOWEJ (CZĘŚĆ II) W RAMACH PRZEDSIĘWZIĘCIA„ROZBUDOWA, PRZBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU ZAKŁADU PRODUKCYJNEGO OPRAW OŚWIETLENIOWYCH Z ZAPLECZEM BIUROWYM NA ZAKŁAD PRODUKCJI FRONTÓW MEBLOWYCH” w ramach projektu pn. „WZROST KONKURENCYJNOŚCI SPÓŁKI FRONTRES W WYNIKU WDROŻENIA WYNIKÓW PRAC B+R" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie: 1.4 Wsparcie MŚP, Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie, Wniosek o dofinansowanie projektu nr: RPPK.01.04.01-18-0203/20.

Dokumentacja projektowa składająca się z projektu wykonawczego oraz przedmiaru robót udostępniona zostaje w siedzibie FRONTRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. Spichlerzowa 42, 35-322 Rzeszów w dniach roboczych, godzinach od 08:00-16:00 w terminie upublicznienia niniejszego zapytania ofertowego. Na stronie internetowej przedsiębiorstwa www.frontres.pl udostępniono przedmiar robót i kluczowe elementy projektu wykonawczego, w tym opisy techniczne i rzuty. Są one dostępne na stronie www Zamawiającego w zakładce „Pliki do pobrania” (http://frontres.pl/pl/client-area/pliki-do-pobrania,4.html) oraz w załączeniu do niniejszego Zapytania.

 

 

Kod CPV: 
45254200-4
45400000-1
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

 1.       Wiedza i doświadczenie

DLA CZĘŚCI I (Posadzki):

Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane w zakresie realizacji posadzek o powierzchni minimum 1000 m2 każda i wartości nie niższej niż 100 000 PLN (sto tysięcy złotych) brutto każda. Weryfikacja na podstawie kserokopii referencji lub protokołów zdawczo-odbiorczych.

 

DLA CZĘŚCI II (Kostka brukowa):

Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane w zakresie realizacji utwardzenia z kostki brukowej o powierzchni minimum 350 m2 każda i wartości nie niższej niż 50 000 PLN (pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda. Weryfikacja na podstawie kserokopii referencji lub protokołów zdawczo-odbiorczych.

 

  1. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

DLA CZĘŚCI I (Posadzki):

  • Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 PLN.
  • Wykonawca posiada zdolność finansową lub kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN.

DLA CZĘŚCI II (Kostka brukowa):

  • Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000 PLN.
  • Wykonawca posiada zdolność finansową lub kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 000 PLN.

 

IV. WARUNKI SPECYFICZNE ZAMÓWIENIA

 

DOTYCZĄ OBYDWU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

 

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający lub akceptujący następujące warunki:

1.Udzielą co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane.

2. Wykonawca do rozpoczęcia wykonywania usługi przystąpi w ciągu 7 dni po podpisaniu umowy świadczenia usługi. Przez rozpoczęcie świadczenia usług budowlanych należy rozumieć wydelegowanie na plac budowy co najmniej 5-ciu pracowników wraz z niezbędnym sprzętem.

3. Nie zalegają z należnościami z tytułu podatków i opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.

4.Nie zachodzą wobec Wykonawcy przesłanki do wszczęcia postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego.

5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, która zapewnia prawidłowe wykonanie robót budowlanych objętych niniejszym zapytaniem.

6. 100% płatności za realizację zamówienia nastąpi po zakończeniu prac na podstawie podpisanego protokołu odbioru.

7. Wpłacą wadium zgodnie opisem w punkcie VII. WADIUM.

8.Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

 

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

9.Wykonawca winien realizować prace budowlane stricte z założonym projektem budowlanym. Wszelkie zmiany i odstępstwa od projektu budowlanego mogą być wprowadzone wyłącznie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający do proponowanych zmian odniesie się w ciągu 7 dni od daty otrzymania pisma w tym zakresie. W żaden sposób czas związany na udzielenie odpowiedzi na pisma wykonawcy nie wydłuża terminu realizacji umowy.

10. W przypadku zmian materiałów budowlanych na analogiczne materiały (o co najmniej zbliżonych parametrach) obowiązkiem Wykonawcy jest wykazać, iż proponowane materiały są co najmniej tej samej jakości, co wskazane w projekcie budowlanym. W sytuacji, gdy Zamawiający lub wskazany przez niego biegły uznają, iż materiały są niższej jakości (posiadają gorsze parametry) wówczas dochodzić będzie do obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy na podstawie różnic cenowych materiałów wyliczonych na podstawie średnich cen w 3 hurtowniach budowlanych wyznaczonych przez Zamawiającego.

Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do formularza ofertowego i oświadczeń. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostały określone w punkcie VI. Wymagane dokumenty.

 

Termin składania ofert: 
środa, Listopad 18, 2020 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, adresem Zamawiającego (podanym poniżej) oraz zapisem: OFERTA NA ROBOTY BUDOWLANE w ramach projektu „WZROST KONKURENCYJNOŚCI SPÓŁKI FRONTRES W WYNIKU WDROŻENIA WYNIKÓW PRAC B+R – POSADZKI/KOSZTKA BRUKOWA ":

  1. osobiście w siedzibie firmy FRONTRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. Spichlerzowa 42, 35-322 Rzeszów
  2. pocztą, listem poleconym, kurierem na adres firmy: FRONTRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. Spichlerzowa 42, 35-322 Rzeszów
  3. za pośrednictwem Bazy konkurencyjności znajdującej się pod adresem www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl postępując zgodnie z „Instrukcją oferenta w BK2021”

 X. TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 18.11.2020 r., do godz. 15:00 w siedzibie firmy FRONTRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA ul. Spichlerzowa 42, 35-322 Rzeszów. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego (o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego).

 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

Ocena = A + B + C, gdzie:

 

Ad A. Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:

 

najniższa zaproponowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia x 52 punkty.

 

Przy czym, jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającego z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartość zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert. Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień w określonym terminie dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 52 punkty.

 B. Kryterium Gwarancja zostanie ocenione w następujący sposób:

  1. udzielenie przez Wykonawcę 24 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane - 0 punktów,
  2. udzielenie przez Wykonawcę co najmniej 30-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane – 2,5 punktów,
  3. udzielenie przez Wykonawcę co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane - 5 punktów,
  4. udzielenie przez Wykonawcę co najmniej 42 -miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane – 7,5 punktów,
  5. udzielenie przez Wykonawcę co najmniej 48 -miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane - 10 punktów,
  6. udzielenie przez Wykonawcę co najmniej 54 -miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane – 12,5 punktów,
  7. udzielenie przez Wykonawcę co najmniej 60 -miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane - 15 punktów,
  8. udzielenie przez Wykonawcę co najmniej 66 -miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane – 17,5 punktów,
  9. udzielenie przez Wykonawcę co najmniej 72 -miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane - 20 punktów,

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.

C. Kryterium Czas realizacji robót budowlanych* zostanie ocenione w następujący sposób:

 

najkrótszy zaproponowany czas wykonania przedmiotu zamówienia/ zaproponowany czas wykonania przedmiotu zamówienia badanej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia x 28 punktów.

 

*Czas realizacji zamówienia należy podać w dniach.

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 28 punktów.

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A, Kryterium B oraz Kryterium C zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Maj 31, 2021
Powiat: 
M. Rzeszów
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
  2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:

 

  • zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy,
  • zmiany terminu realizacji robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
  • zmiany terminu płatności,
  • zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty,
  • zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego, ograniczenia zakresu robót, zmiany umówionego zakresu robót),
  • zmiany umówionego zakresu robót - w przypadku (koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno-ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych).

3.    Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być
dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod
rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0203/20