Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Carpathia Consulting Group Piotr Fularz, ul.Instalatorów 3, 35-210 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Linia technologiczna do obróbki frontów przed foliowaniem (pre) oraz po foliowaniu (post) – 1 sztuka

Wymagane minimalne funkcjonalności i parametry techniczne:

 

Ogólne parametry odnoszące się do wymiarów elementów obrabianych:

  • maksymalna długość frontu:  minimum 3 800 mm;
  • minimalna długość frontu: minimum 350 mm;
  • maksymalna szerokość frontu:  minimum 1 300 mm;
  • minimalna szerokość frontu:  minimum 100 mm;
  • maksymalna grubość frontu: minimum 40 mm;
  • minimalna grubość frontu: minimum 10 mm;
  • prędkość przesuwu: minimum 0,5 m/min;

Parametry poszczególnych elementów linii technologicznej:

PREPRESS ( linia technologiczna przed prasą )

 

  1. Transporter taśmowy 1:
  • długość przenośnika: minimum 4 000 mm z taśmą transportową na której są naznaczone linie (rzędne )do których będą układane fronty zgodnie z procesem technologicznym .
  1. Maszyna (pre) czyszcząco-szczotkująca:
  • wyposażona w dolny przenośnik próżniowy;
  • funkcja czyszczenia i szczotkowania góry frontu (strona oklejania) oraz  czyszczenia od dołu frontu (strona nieoklejana);
  • funkcja wygładzania powierzchni frontu przed procesem aplikacji kleju w celu otrzymania lepszej jakości powierzchni
  • możliwość zarządzania z jednej jednostki centralnej pozostałymi składnikami linii technologicznej, w tym Maszyną (post) do okrawania z naddatku folii;
  1. Transporter taśmowy 2:
  • długość przenośnika: minimum 4 000 mm z podwójną prędkością oraz osłoną zabezpieczającą przed kurzem
  1. System do nagrzewania i dokładnej filtracji powietrza wtłaczanego z zewnątrz do Robota (pre) do aplikujacego klej na formatki frontów:
  • odśrodkowy wlot powietrza (powietrze uzupełniane z zewnątrz) o natężeniu przepływu minimum 2 4000 mc/h.
  1. Robot (pre) do aplikacji kleju na formatki frontów :
  • wyposażony w profilometr do skanowania części i opracowywania precyzyjnych trajektorii nanoszenia kleju na frezowanych częściach – wewnętrznych i zewnętrznych frontu;
  • wyposażony w automatyczny system nanoszenia kleju;
  • wyposażony w 2 ramiona do nanoszenia kleju mogące pracować niezależnie;
  • wyposażony w 2-ramienne automatyczne urządzenie do czyszczenia pistoletu;
  • praca robota w 4 osiach: X,Y,Z, ß – obrót;
  • wyposażony w zintegrowany system do mieszania kleju wraz z utwardzaczem o bardzo dokładnej precyzji mieszania w tolerancji 0,1 %;
  • wyposażony w funkcję testu pistoletów do aplikacji kleju przed każdym cyklem roboczym;
  • Gwarantujący aplikację kleju  zakładając że jedna taca to jest minimum 18 formatek frontów w 3 cyklach aplikacji  ( 1 cykl – krawędzie , 2 cykl - powierzchnia  , 3 cykl – krawędzie ) . Warunkiem jest osiągnięcie 22 wymian wyżej wymienionych tac w robocie na 1 godzinę
  • wyposażony w system recyrkulacji powietrza wywiewanego z filtracją zapewniający do 70% oszczędności energii podczas ogrzewania powietrza ( rekuperacja )
  1. Transporter taśmowy 3 z osłoną zabezpieczającą przed kurzem
  • długość przenośnika: minimum 1 500 mm.
  1. Piec suszący (pre):
  • minimum 6 półek suszących ( tac ) o minimalnej długości tacy 4 000 mm;
  • gwarantujący wysuszenie tac z formatkami frontów minimum 22 sztuki na godzinę
  • system przesuwania półek na wałach kardana;
  • wyposażony w system pasów przytrzymujących niwelujący ryzyko styku pomalowanego frontu z ich płaszczyzną.
  1. Transporter taśmowy 4:
  • długość przenośnika: minimum 4 000 mm;
  • dwubiegowy;
  • umożliwia przeniesienie frontów na drugą równoległą linię technologiczną do prasowania frontów – kompatybilny z planowaną do zakupu prasą do oklejania frontów (opis techniczny pracy w dalszej części specyfikacji);

 

POSTPRESS ( linia technologiczna po prasie )

 

  1. Transporter taśmowy 5:
  • długość przenośnika: minimum 4 500 mm;
  • dwubiegowy;
  • umożliwia przeniesienie frontów z drugiej równoległej linii technologicznej do prasowania frontów do Maszyny do okrawania z naddatku folii (post) – kompatybilny z planowaną do zakupu prasą do oklejania frontów (opis techniczny pracy w dalszej części specyfikacji);
  1. Maszyna (post) do okrawania z naddatku folii:
  • wyposażona w profilometr, który wskaże wymiary danego frontu oraz pozwoli na wycięcie naddatku folii również w witrynach frontu;
  • skanowanie profilometrem odbywa się z góry i z dołu, co wpływa na lepszą jakość skanowania;
  • wyposażona w automatyczny system bezpieczeństwa wyłączający maszynę w przypadku awarii noża;
  • wyposażony w automatyczny system rozpoznania wysokości wycinanego frontu;
  • możliwość pneumatycznego ustawienia stopnia nacisku nożna;

 

  1. Transporter taśmowy 6:
  • długość przenośnika: minimum  5000 mm.
  1. Automatyczny system pobierania i rozdrabniania naddatku folii (post):
  • pobierze naddatek folii po okrawania i przeniesie go do rozdrabniacza;
  • rozdrabniacz pozwoli na pocięcie dużego naddatku folii na drobne frakcje (ścinki) oraz przeniesie je do worka typu big bag.
  1. Szczotkarka (post):
  • oczyszcza tylna stronę frontów z resztek kleju 

      14. Transport taśmowy 6:

  • długość przenośnika: minimum 4 000 mm.

 

Linia technologiczna musi mieć możliwość połączenia z planowaną do zakupu Prasą do oklejania frontów o następujących minimalnych parametrach technicznych:

  • minimum 4-metrowa płyta długość płyty grzewczej z powierzchnią roboczą co najmniej 3 500 x 1 200 mm;
  • wydajność: minimum 22 cykle/h;
  • typ folii: PCV, ABS, PET;
  • ciśnienie w komorze: minimum 8 bar;
  • zapewnia bezawaryjną pracę dla gęstości znamionowej płyty MDF: minimum 700 kg/cm3.

 

WARUNEK DODATKOWY – PERSONALIZACJA LINII TECHNOLOGICZNEJ

Zamawiający wymaga, aby Linia technologiczna do obróbki frontów przed foliowaniem (pre) oraz po foliowaniu (post) bezusterkowo i bez strat jakościowych na produktach gotowych mogła pracować z frontami MDF o następujących :

  • grubość  płyty: 18 mm;
  • głębokość frezowanego podchwytu (kieszeni) na palce: 12 mm;
  • powierzchnia czołowa wgłębna kieszeni z wyprofilowanymi dwoma  wybraniami łukowymi  o promieniu r który wynosi: 6 mm.

Spełnienie tego warunku jest kluczowe dla Zamawiającego, którego celem jest wdrożenie innowacji w postaci udoskonalonego produktu - front meblowy o niespotykanej konstrukcji i funkcjonalności.

Z uwagi na niespotykaną dotychczas głębokość frezowania na tej grubości płytach MDF istnieje ryzyko „łamania” się płyt MDF w trakcie ich obróbki.

Zamawiający, w obecności przedstawicieli dostawcy, przetestuje linię technologiczną po jej instalacji w miejscu dostawy celem weryfikacji bezusterkowej pracy i braku strat jakościowych (uszkodzonych frontów).  Jeśli odsetek uszkodzonych frontów po obróbce na wszystkich elementach będzie wyższy lub równy 5% całkowitej liczby frontów wytworzonych w ciągu 66 cykli Zamawiający będzie oczekiwał od dostawcy wykonania niezbędnych prac dostosowawczych w miejscu dostawy celem osiągnięcia wskaźnika poniżej 5% uszkodzonych frontów w ciągu 66 cykli. Od osiągnięcia wartości tego wskaźnika poniżej 5% będzie uzależnione podpisanie protokołu odbioru końcowego linii technologicznej, a tym samym zapłata płatności końcowej.

Zamawiający zastrzega, iż złożenie ofert/y niespełniającej/ych ww. parametrów oznacza odrzucenie ofert/y na etapie oceny formalnej.

Kod CPV: 
42000000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

  1. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
  2. udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy,
  3. zrealizują zamówienie maksymalnie do 31.08.2021 r.,
  4. oferują zamówienie o parametrach i funkcjonalnościach będących na poziomie co najmniej wskazanym w zapytaniu ofertowym,
  5. posiadają doświadczenie w zakresie wdrożenia/instalacji oferowanego przedmiotu zamówienia tego samego typu lub o zbliżonych parametrach,
  6. nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu udziałów lub co najmniej 10 % akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Termin składania ofert: 
środa, Grudzień 23, 2020 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę/y należy złożyć w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, adresem Zamawiającego (podanym poniżej) oraz zapisem: OFERTA NA DOSTAWĘ Linii technologicznej PRE i POST W RAMACH PROJEKTU PN. "WZROST KONKURENCYJNOŚCI SPÓŁKI FRONTRES W WYNIKU WDROŻENIA WYNIKÓW PRAC B+R":

  1. osobiście w siedzibie przedsiębiorstwa FRONTRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, Ul. Spichlerzowa 42, 35-322 Rzeszów,
  2. pocztą, listem poleconym, kurierem na adres siedziby przedsiębiorstwa FRONTRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, Ul. Spichlerzowa 42, 35-322 Rzeszów,
  3. za pośrednictwem Bazy konkurencyjności znajdującej się pod adresem www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl postępując zgodnie z „Instrukcją oferenta w BK2021”

Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.12.2020 r., do godz. 15:00 w siedzibie przedsiębiorstwa FRONTRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, Ul. Spichlerzowa 42, 35-322 Rzeszów. W przypadku złożenia oferty drogą pocztową, decyduje godzina wpływu oferty.

• Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie przedsiębiorstwa Zamawiającego po terminie składania ofert. Termin otwarcia ofert: 23.12.2020 r. o godz. 16.00.

 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

Ocena = A + B +C, gdzie:

 

Ad. A. Kryterium Cena netto w PLN lub EUR zostanie obliczone wg następującego wzoru:

 

  • najniższa zaproponowana cena netto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty netto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 50 punktów

 

Przy czym, jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia
i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającego z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartość zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień w określonym terminie dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę
w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 50 punktów.

 

Ad. B Kryterium Gwarancja zostanie obliczone wg następującego wzoru:

  • udzielenie 36 miesięcznej gwarancji – 25 punktów,
  • udzielenie 30 miesięcznej gwarancji – 20 punktów,
  • udzielenie 24 miesięcznej gwarancji – 15 punktów,
  • udzielenie 18 miesięcznej gwarancji – 10punktów,
  • udzielenie krótszej niż 18 miesięcznej gwarancji – 0 punktów.

 

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 25 punktów.

 

Ad. C Kryterium Czas reakcji serwisu* zostanie obliczone wg następującego wzoru:

  • maksymalny czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię do 3 godzin – 25 punktów;
  • maksymalny czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię do 6 godzin – 20 punktów;
  • maksymalny czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię do 9 godzin – 15 punktów;
  • maksymalny czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię do 12 godzin – 10 punktów;
  • maksymalny czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię do 15 godzin – 5 punktów;
  • maksymalny czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię dłuższy niż 15 godzin – 0 punktów;

 

*Przez maksymalny czas reakcji serwisu na awarię zgłaszaną przez Zamawiającego rozumie się okres mierzony od zgłoszenia awarii do reakcji serwisanta Oferenta wraz wstępną diagnozą awarii tj. podaniem przyczyny i  sposobu postępowania. 

 

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 25 punktów.

 

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A, Kryterium B oraz Kryterium C zostaną dodane do  siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

 

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A, B i C). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Sierpień 31, 2021
Powiat: 
M. Rzeszów
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku:

  • gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
  • wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, przypadków siły wyższej, uznanej przez Zamawiającego jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia (np. powódź, strajki, zamieszki, decyzje administracyjne, państwowe).
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0203/20