Mateusz Gieroń, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Transport Ciężarowy "MATTRANS" Mateusz Gieroń z siedzibą w Rzeszowie, niniejszym zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania dotyczącego dostawy wyposażenia stacji diagnostycznej i serwisowej dla samochodów elektrycznych i hybrydowych z podziałem na:
- część A – dostawa wyposażenia stacji diagnostycznej dla samochodów elektrycznych i hybrydowych,
- część B – dostawa wyposażenia myjni na stacji diagnostycznej dla samochodów elektrycznych i hybrydowych,
- część C – dostawa wyposażenia serwisu – specjalistyczne urządzenia do diagnostyki pojazdów hybrydowych i elektrycznych,
- część D – dostawa wyposażenia serwisu – szynowy wyciąg spalin,
na potrzeby realizacji projektu pn.„Uruchomienie innowacyjnej stacji obsługi pojazdów dla samochodów elektrycznych i hybrydowych”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa: I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka Działanie: 1.4 Wsparcie MŚP Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie Typ: 1 Rozwój MŚP, numer naboru: RPPK.01.04.01-IZ.00-18-007/19, wniosek o dofinansowanie projektu nr: RPPK.01.04.01-18-0173/20.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się następujący Wykonawcy:
a) osoby fizyczne,
b) osoby prawne,
c) jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którzy:
a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie , tj.
wykażą, że należycie wykonali w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 2 (słownie: dwie) dostawy wyposażenia o zakresie tożsamym z obszarem przedmiotu zamówienia w danej części/częściach zamówienia, na które składana jest oferta, o minimalnej wartości :
- dla Części A: min. 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100).
- dla Części B: min. 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100).
- dla Części C: min. 75 000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).
- dla Części D: min. 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
Powyższy warunek będzie weryfikowany na podstawie składanego przez Wykonawcę Wykazu zrealizowanych dostaw (wg załącznika nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, do którego załączyć należy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw przedstawionych w załączniku nr 3, np. kserokopie referencji, listów intencyjnych, protokołów odbioru.
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
O realizację zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i właściwe wykonanie zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tych warunków. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczeń, które znajdują się w formularzu ofertowym.
c) nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielne podmiotom powiązanym osobowe lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Powyższy warunek dotyczący braku powiązań kapitałowych lub osobowych weryfikowany będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia – nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały dołączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy, z wyjątkiem wystąpienia powiązań kapitałowych lub osobowych między Wykonawcą a Zamawiającym, kiedy to Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu.
3. Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza oferty (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego), należy dołączyć:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert (Zamawiający dopuszcza wydruki pobrane z właściwych stron internetowych).
- Wykaz zrealizowanych dostaw (załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego) wraz z kserokopiami referencji, listów intencyjnych, protokołów odbioru lub innych dokumentów potwierdzających wykonanie robót przedstawionych w załączniku nr 3).
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych (załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego).
- Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO (załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego).
- Dowód wpłaty wadium.
- Pełnomocnictwo – jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona.
Wszystkie składane przez Wykonawcę dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poprzez opatrzenie każdej strony kopii dokumentów klauzulą „Za zgodność z oryginałem”, aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem Wykonawcy. Powyższy sposób poświadczenia za zgodność dotyczy każdej strony dokumentu osobno, przedstawianego jako kserokopia. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba do tego upoważniona, która podpisuje ofertę.
Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia oryginałów dokumentów/dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem.
Zamawiający na etapie przed podpisaniem umowy z wybranym w postępowaniu ofertowym Wykonawcą, może żądać przedstawienia od Wykonawcy dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym.
- Oferta musi być przygotowana w formie pisemnej na wzorze załączonym do niniejszego zapytania ofertowego.
- Oferty składane w odpowiedzi na zapytanie ofertowe powinny zawierać wszystkie wymagane treścią niniejszego zapytania ofertowego dokumenty i załączniki.
- Miejsce składania ofert:
Ofertę wraz załącznikami należy złożyć:
- osobiście lub pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską w zamkniętej kopercie opatrując dopiskiem: „Oferta na wykonanie dostawy wyposażenia stacji diagnostycznej i serwisowej dla samochodów elektrycznych i hybrydowych z podziałem na część A, B, C, D, na potrzeby realizacji projektu pn. „Uruchomienie innowacyjnej stacji obsługi pojazdów dla samochodów elektrycznych i hybrydowych””.
Na adres:
- Mateusz Gieroń, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą:
Transport Ciężarowy "MAT-TRANS" Mateusz Gieroń
ul. Ludwika Chmury 18, 35-213 Rzeszów
4. Termin składania ofert upływa dnia: 1 grudnia 2020 r. o godz. 12:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane (bez względu na przyczynę opóźnienia) i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
5. Miejsce oraz termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 1 grudnia 2020 r. o godz. 12:30, w siedzibie Zamawiającego.
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami wyboru (dot. części A, B, C, D zamówienia):
Kryterium I Cena: 80 %
Kryterium II Rękojmia: 20%
Sposób oceny ofert:
Ocenie w każdej z części zamówienia podlegają jedynie oferty złożone przez Wykonawców niewykluczonych z ubiegania się o udzielenie zamówienia, które następnie nie zostały odrzucone (zostały złożone w terminie i spełnią wymogi określone w zapytaniu ofertowym).
- Zamawiający dokona oceny poszczególnych ofert w Kryterium I Cena (brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia) – stosując poniższe zasady:
Oferta z najniższą ceną otrzyma 80,00 punktów, pozostałe oferty otrzymują ilość punktów wyliczoną według następującego wzoru:
najniższa cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia
wynikająca ze złożonych ofert w danej części zamówienia
C= ---------------------------------------------------------------------------------- x 80 pkt
cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia
oferty badanej w danej części zamówienia
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w Kryterium Cena w danej części zamówienia wynosi: 80 punktów.
- Zamawiający dokona oceny poszczególnych ofert w Kryterium II Długość okresu rękojmi na wyposażenie w danej części zamówienia – stosując poniższe zasady:
Oferta z rękojmią na okres 24 miesięcy – otrzyma 0 pkt
Oferta z rękojmią w przedziale od 25 do 36 miesięcy – otrzyma 5 pkt
Oferta z rękojmią w przedziale od 37 do 48 miesięcy – otrzyma 10 pkt
Oferta z rękojmią w przedziale od 49 do 60 miesięcy – otrzyma 15 pkt
Oferta z rękojmią w przedziale od 61 do 72 miesięcy – otrzyma 10 pkt
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym Kryterium Długość okresu rękojmi w danej części zamówienia wynosi: 20 punktów.
Zamawiający zastrzega, że długość okresu rękojmi na dostarczane wyposażenie musi być liczbą całkowitą wyrażoną w miesiącach - nie mniejszą jednak niż 24 miesiące i nie większą niż 72 miesiące. Oferty z rękojmią dłuższą niż 72 miesiące dla celów oceny w tym kryterium będą traktowane jednolicie poprzez uznanie, że zawierają najdłuższą rękojmie (tj. 72 miesiące). W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu rękojmi krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę, gdyż jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego. Natomiast w przypadku, w którym Wykonawca nie wskaże długości okresu rękojmi na dostarczane wyposażenie, Zamawiający uzna, że Wykonawca udziela rękojmi na 24 miesiące – w takim wypadku Wykonawca otrzyma 0 punktów w kryterium Długość okresu rękojmi.
2. Łączna ocena ofert:
Punkty uzyskane przez Wykonawcę w zakresie przedmiotu zamówienia w łącznej ocenie oferty w Kryterium I Cena, Kryterium II Długość okresu rękojmi na dostarczana wyposażenie, zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty w danej części zamówienia.
Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt w danej części zamówienia.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy w danej części zamówienia, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert w danej części zamówienia (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w Kryterium I Cena, Kryterium II Długość okresu rękojmi). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Postępowanie może zakończyć się wyborem kilku Wykonawców - po jednym do każdej z czterech części zamówienia (A , B, C. D).
W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów w danej części zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielne podmiotom powiązanym osobowe lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Powyższy warunek dotyczący braku powiązań kapitałowych lub osobowych weryfikowany będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia - dopuszczalne będą zmiany dotyczące w szczególności terminu wykonania umowy, jak i terminu płatności, wynikające w szczególności z:
1) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;
2) siły wyższej polegającej na nieprzewidzianych wydarzeniach będącym poza kontrolą oraz gdy w chwili zawarcia umowy niemożliwe było przewidzenie zdarzenia i jego skutków, które wpłynęły na zdolność strony do wykonania umowy, oraz gdy niemożliwe było uniknięcie samego zdarzenia a także jego skutków;
3) konieczności wykonania rozwiązań zamiennych, dokonania zmiany kolejności wykonania dostaw, zmiany rozwiązań technicznych i/lub technologicznych wykonania dostaw, przy czym są one dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zakładanego lub jeżeli jest to niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia,
4) z powodu konieczności wykonania dostaw dodatkowych niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, bądź zamówień dodatkowych, jeżeli termin, rodzaj lub zakres dostaw uniemożliwia dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,
5) działania organów administracji, związanych z przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień oraz odmowy wydania przez w/w podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., mających wpływ na realizację Przedmiotu Umowy,
6) niemożności wykonania dostaw z uwagi na pracę obiektu, uniemożliwiającą ich odebranie zgodnie z warunkami, normami bhp itp.,
7) niemożności wykonania dostaw z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a uznanych przez Zamawiającego, termin zakończenia umowy może zostać zmieniony przez strony z uwzględnieniem czasu trwania przyczyny. Za takie przyczyny uważać będzie się w szczególności siłę wyższą, awarie, akty wandalizmu, oraz inne okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a zostaną uznane przez Zamawiającego.
8) niemożności odebrania wyposażenia w terminie wynikającym z Umowy, z przyczyn dotyczących Zamawiającego,
9) nieotrzymania w terminie dofinansowania przez Zamawiającego.
2. Warunkiem zmiany umowy jest pisemne powiadomienie w terminie trzech dni kalendarzowych od momentu zaistnienia powyższych okoliczności, o zaistnieniu przesłanek uzasadniających wydłużenie terminu wykonania Przedmiotu Umowy.
3. Zmiany terminu wykonania umowy oraz terminu płatności mogą wynikać również z panującej obecnie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej epidemii oraz nieprzewidzianych na chwilę obecną jej skutków.
4. Zmiany organizacyjne polegające na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia można dokonać pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty.
5. Dokonywanie wszelkich zmian i uzupełnień dotyczących niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.