Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.06.02.02-18-0042/16-00
Zamawiający: 
Fundacja Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci, ul. Lwowska 132, 35-301 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

  1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
    w zakresie budowlanym w ramach zadania inwestycyjnego
    „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń istniejącego budynku podkarpackiego hospicjum dla dzieci” realizowanego w ramach projektu pn. „Przebudowa i wyposażenie pomieszczeń w budynku Podkarpackiego Hospicjum dla Dzieci na potrzeby Regionalnej placówki opiekuńczo-terapeutycznej w Rzeszowie” nr RPPK.06.02.02-18-0042/16-00 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr VI Spójność przestrzenna i społeczna; Działanie nr 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej; Poddziałanie 6.2.2 Infrastruktura pomocy społecznej.
  2. Zakres usług wskazanych w ust.1 obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu  przepisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290),
    a ponadto:
  1. Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy oraz stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych  objętych nadzorem – niezwłocznie tj. w ciągu 24  godzin;
  2. Bieżącą kontrolę realizacji umowy z Wykonawcą robót poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania
    z Dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej;
  3. Każdorazowa obecność inspektora nadzoru na budowie winna być odnotowana
    w dzienniku budowy. Inspektor branży budowlanej będzie zobowiązany przyjąć funkcje koordynatora nad całością realizacji w/w przedmiotu zamówienia.
  4. Egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy;
  5. Prowadzenie i kontrolę prawidłowości rozliczeń wykonanych robót oraz sprawdzanie
    i zatwierdzanie faktur wystawianych przez Wykonawcę robót;
  6. Sprawdzanie jakości robót i użytych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
  7. Prowadzenie wszelkich spraw formalno – prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót;
  8. Stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym robót, w tym sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach
    i odbiorach technicznych;
  9. Wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
  10. Żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z Dokumentacja projektową;
  11. Wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w Dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych;
  12. Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych
    w nim rozwiązań;
  13. Kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP;
  14. Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy;
  15. Sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od Wykonawcy wymaga się prowadzenia badań w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim:
  • akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami Specyfikacji technicznych ze wskazanych przez Wykonawcę źródeł;
  • podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta;
  • kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecanie Wykonawcy przeprowadzenia  dodatkowych badań materiałów budzących  wątpliwości co do ich jakości;
  1. Poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
  2. Stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej Dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego;
  1. Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego należeć będzie również udział w przeglądach gwarancyjnych robót.
  2. Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zawierają:
  1. dokumentacja techniczna;
  2. przedmiary robót,

które to dokumenty stanowią integralne części niniejszego zapytania.

Termin składania ofert: 
poniedziałek, luty 27, 2017 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego określonej w cz. I Zapytania ofertowego do dnia 27 lutego 2017 r. do godz. 12:00.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 lutego 2017 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego.
  3. Oferenci zostaną poinformowani o wyniku postępowania  niezwłocznie po zakończeniu badania ich ofert pod względem zgodności z Zapytaniem ofertowym na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.hospicjum-podkarpackie.pl/  oraz stronie IZ: https://zamowieniarpo.podkarpackie.pl
Termin wykonania zamówienia: 
środa, Marzec 1, 2017
Powiat: 
M. Rzeszów
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

I. CENA.

  1. Wykonawca określa cenę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
  2. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia podana w Formularzu ofertowym ma charakter ryczałtowy.
  3. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z Dokumentacji technicznej jak również nie ujęte w niej, a niezbędne do efektywnego wykonania zamówienia, w tym wszelkie koszty przejazdu oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia.
  4. Ostateczna cena ryczałtowa określona w ofercie przez Wykonawcę zostanie ustalone na okres obowiązywania umowy i nie podlega zmianie.
  5. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą tylko w walucie polskiej (PLN).

II. KRYTERIA WYBORU OFERTY.

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium – kryterium ceny. Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

C =

Najniższa ofertowa cena brutto

x 100

Cena brutto oferty ocenianej

  1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.
  2. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym  w Zapytaniu ofertowym oraz otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z wzorem określonym w ust. 1.
  3. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do porównania cen ofert, wg powyższego wzoru zostanie przyjęta podana w ofertach cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia.
  4. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie wynosi 100 pkt.
  5. Zamawiający odrzuca oferty jeżeli:
  1. oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i we właściwym miejscu;
  2. oferta jest niepełna lub nie spełnia wymagań niniejszego ogłoszenia.  

 

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.