Zapytanie ofertowe dotyczy dostawy: Wartości niematerialnych i prawnych w formie praw autorskich w zakresie modułów platformy sprzedażowej w ramach projektu pt. „Rozwój działalności firmy poprzez wdrożenie internetowej galerii handlowej opartej na eksporcie produktów”, Działanie 1.4 Wsparcie MŚP, Poddziałanie 1.4.1 Dotacje bezpośrednie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Kod CPV:
480000000-8 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Rodzaj zamówienia: dostawa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa platformy sprzedażowej przeznaczonej dla polskich sklepów internetowych rozszerzających sprzedaż wysyłkową o kraje wschodnie, głównie Ukrainę.
2. Planowany do wdrożenia system będzie posiadał budowę modułową, wszystkie moduły aplikacji będą ze sobą współgrały, tworząc zintegrowany system informatyczny, wykazujący kompleksowość funkcjonalną, integrację danych i procesów, elastyczność funkcjonalną i strukturalną, otwartość, zaawansowanie merytoryczne oraz zaawansowanie technologiczne.
Moduł zamówień – funkcjonalności:
o porównywarka cenowa oferowanych na platformie produktów spełniających identyczne potrzeby, automatyczna weryfikacja ceny i zamawianie produktów w najkorzystniejszej cenie;
o automatyczne nadawanie znaków wodnych zdjęciom produktów;
o newsletter, livechat;
o blogi tematyczne opisujące stylizacje, trendy, zapowiedzi, premiery nowych produktów;
o porady tematyczne, forum;
o automatyczne podpowiedzi dotyczące produktów, zamienników, akcesoriów;
o obsługa programów lojalnościowych;
o możliwość oceny współpracy poprzez wystawianie komentarzy oceniających;
o automatyczne aktualizacje stanów magazynowych;
o pobieranie nowych produktów z systemu dostawcy;
o oznaczanie nowych produktów jako nowość;
o narzut marży na produkty;
o zautomatyzowany system zwrotów – kreator zwrotów pozwalający na automatyczne przenoszenie zwracanych produktów do kategorii „OUTLET”, gdzie zostanie obniżona cena;
o możliwość rezerwacji produktów u dostawców;
o system statystyk;
o obsługa reklamacji;
o możliwość dokonania zakupu bez potrzeby wejścia w szczegóły produktu;
o możliwość filtracji produktów według określonych właściwości;
o udostępnienie wyszukiwarki produktów;
o udostępnienie opcji szybkiego zakupu („3 kliknięcia”) – klient dodając produkt do koszyka, zostanie zobowiązany do podania jedynie swojego numeru telefonu i adresu e- mail – możliwość zakupu bez logowania w platformie;
o opcja automatycznego sortowania produktów, np. bestsellery, inni kupowali/oglądali;
o opcja automatycznego różnicowania czasu i kosztu dostawy dla różnych rodzajów produktów;
o automatyzacja przyznawania kodów rabatowych;
o automatyczne generowanie dokumentów celnych;
o możliwość śledzenia przesyłki;
o udostępnienie analizatora biznesowego;
Odbiorca końcowy będzie miał dostęp do panelu platformy sprzedażowej po uprzedniej rejestracji i zalogowaniu. Po zalogowaniu klient otrzyma pełną aktualną ofertę. Klienci będą mieli wgląd i możliwość pobrania zdjęć, opisów i danych technicznych na temat produktów, które ich interesują. Ponadto klient będzie miał możliwość podglądu wszystkich faktur/paragonów, jakie zostały wystawione. Klient składa zamówienie przez stronę platformy korzystając z funkcji „dodaj do koszyka”. System automatycznie skontaktuje się z systemem dostawcy w celu potwierdzenia dostępności zamówionych produktów. Po otrzymaniu takiej informacji system przekaże klientowi aktualne informacje o stanie magazynowym. Następuje wtedy weryfikacja zamówienia, ewentualna podmiana brakujących produktów na inne lub usunięcie niedostępnych pozycji z zamówienia lub zmniejszenie ilości zgodnie z aktualną dostępnością. Jeśli klient zaakceptuje finalne zamówienie to w zależności od wybranej opcji płatności, produkty rezerwowane są u dostawcy w oczekiwaniu na potwierdzenie konsultanta, następnie zamówienie przekazywane jest bezpośrednio do dostawcy w celu realizacji zamówienia (płatność za pobraniem). Przed wysłaniem zamówienia do kompletacji konsultant Wnioskodawcy będzie kontaktować się telefonicznie z klientem, aby zamówienie potwierdzić, dopiero wtedy hurtowania będzie mogła rozpocząć proces kompletowania zamówienia i dostawy. Ponadto moduł ten umożliwi tworzenie różnego rodzaju statystyk, tzn. opisu zjawisk
związanych z działaniami Wnioskodawcy oraz będących efektem działań klientów wykazanych w formie zestawień liczbowych. Na podstawie tych zestawień Wnioskodawca będzie w stanie wykryć prawidłowości oraz zjawiska stanowiące podstawę do tworzenia strategii działania firmy w celu polepszenia jakości oferowanych usług oraz rozwoju sprzedaży. Statystyki pozwolą Wnioskodawcy na monitorowanie: zainteresowania produktami poszczególnych hurtowni, dynamikę wzrostu, sprzedaży, ilości zamówień, poziomy marży. Pozwoli na wyciągnięcie średnich wielkości, a także dostrzeżenie trendów, problemów, wahań oraz poziomu zmian. Te dane przedstawią w czytelny, przystępny i konkretny sposób informacje istotne z punktu widzenia Wnioskodawcy, mogące dać rzetelny materiał do planowania kolejnych kroków. Przez to możliwe staną się takie działania jak badanie skuteczności kampanii reklamowych, do jakich można zaliczyć pozycjonowanie w wyszukiwarkach, wstawianie banerów reklamowych, promowanie konkretnych produktów lub marek, akcje promocyjne, działania marketingowe. Kolejną z zalet niniejszej funkcjonalności jest możliwość wyciągnięcia wniosków jakie pozwolą dostosować system oraz stronę internetową do potrzeb klientów i partnerów. Statystyki umożliwią wgląd do informacji związanych z rodzajem przeglądarek internetowych, jakie są wybierane przez poszczególnych użytkowników, z jakich regionów pochodzą odwiedzający stronę potencjalni Klienci, z jakich źródeł trafili oni na stronę Wnioskodawcy, a także jaki czas spędzili na stronie. Pozwoli to na określenie profilu klienta co znacznie ułatwi dostosowanie działań oraz strony do ich oczekiwań i potrzeb. Istotne dla Wnioskodawcy jest także monitorowanie słów kluczowych, jakie wpisują użytkownicy w wyszukiwarkach internetowych, z których następnie trafiają na stronę platformy. Dzięki temu najskuteczniej będzie można wykorzystać potencjał, jaki posiada ta forma reklamy oraz zoptymalizować budżet przeznaczony na ten cel. Platforma posiadać będzie statystyki podzielone według różnych kryterium oraz według różnych przedziałów czasowych. Zadaniem niniejszego modułu ponadto będzie obsługa reklamacji. W ramach modułu zostanie udostępniony mechanizm umożliwiający złożenie reklamacji w systemie, poprzez wybór odpowiedniej opcji w panelu zamówienia klienta. Po wyborze opcji „złóż reklamację” wyświetli się formularz. Po wypełnieniu i zatwierdzeniu formularz zostanie automatycznie przesłany do sklepu internetowego, a reklamacja przyjmie odpowiedni status. W zależności od etapu jej rozpatrzenia, status będzie się zmieniał, platforma zaś będzie generowała komunikaty przesyłane do klienta.
Moduł rozliczeń – funkcjonalności:
o wystawianie faktur i paragonów do zamówienia;
o archiwizowanie dokumentów;
Faktury i paragony wystawiane będą wewnątrz platformy sprzedażowej, po zainicjowaniu przez pracownika niniejszego procesu poprzez kliknięcie w przycisk „wystaw FV”. Pracownik będzie musiał określić jedynie formę płatności oraz oznaczyć czy chce fakturę wydrukować (w zamówieniach z formą płatności za pobraniem faktura dołączana jest do zamówienia) czy też wysłać klientowi dokument w formie elektronicznej. Numer faktury zostanie zapisany w zamówieniu. Dzięki realizacji projektu nastąpi pełna integracja na linii partner sklep internetowy -> Wnioskodawca -> klient, w zakresie wymiany zarówno dokumentów księgowych jak również danych i informacji odnoszących się do stanów magazynowych (wymiana plików w standardzie EDI – XML). Dzięki temu nastąpi ograniczenie wydruków dokumentów w formie papierowej. Planowana do wdrożenia platforma sprzedażowa zakłada możliwość wglądu do faktur w formie elektronicznej. Faktury będą posegregowane i z poziomu ich listy widoczne będą szczegóły, takie jak: numer faktury/paragonu, nazwa kontrahenta/partnera, NIP jeśli będzie wymagany oraz kwota. Z poziomu listy będzie można wywołać następujące działania: wystawienie duplikatu faktury, wystawienie korekty do faktury, druk faktury/paragonu. Aby wystawić duplikat faktury wymagane będzie jedynie kliknięcie w odpowiedni przycisk. System wygeneruje i wydrukuje duplikat. Aby wystawić korektę trzeba będzie kliknąć odpowiedni przycisk, co spowoduje przeniesienie nas do formularza korygowania faktur i w prosty sposób pozwoli edytować dane, np. usunąć produkt z faktury, kliknięcie w odpowiedni przycisk wywoła wydruk dokumentu.
Moduł kalkulacji – funkcjonalności:
o dokonanie kalkulacji w zakresie kosztów zamówienia;
o udostępnienie przelicznika walutowego na etapie składania zamówienia;
o automatyczne przyznawanie rabatów;
Wskazany moduł będzie dokonywał kalkulacji w zakresie kosztów tworzonego zamówienia. Wyliczenia wartości będą dokonywane poprzez pobieranie danych z innych modułów naszego systemu, dlatego zostaną uwzględnione kursy walut, rabaty oraz aktualne ceny jednostkowe. Moduł będzie prowadził weryfikację rabatów dla wybranego partnera. W sytuacji, gdy spełni on warunki przyznania danego typu rabatu, (np. z uwagi na osiągnięcie określonego poziomu sprzedaży) system automatycznie uwzględni przyznany rabat podczas składania zamówienia.
Moduł integracyjny – funkcjonalności:
o integrację z porównywarkami cenowymi (price.ua, hotline.ua);
o integrację z systemem operatora pocztowego odpowiedzialnego za wysyłkę produktów na
o teren Ukrainy, umożliwiając automatyczne drukowanie potwierdzeń nadania;
o integrację z portalami społecznościowymi (Facebook, Instagram, Twitter, Google+);
o możliwość automatycznego importu produktów ze sklepów/hurtowni w Polsce;
o integrację platformy z centralą telefoniczną obsługującą zamówienia składane przez telefon;
Moduł ten odpowiedzialny będzie za różne elementy komunikowania się Wnioskodawcy z partnerami w zakresie przepływu danych i informacji wymaganych do realizacji poszczególnych procesów. Moduł ten będzie realizował dwukierunkową komunikację pomiędzy platformą sprzedażową Wnioskodawcy a partnerami. Będzie on miał na celu wsparcie wszystkich procesów biznesowych ogółem, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji z partnerami, przyczyniając się bezpośrednio do wzmocnienia współpracy biznesowej. Dzięki niemu możliwy będzie swobodny przepływ informacji.
Moduł zarządzania użytkownikami – funkcjonalności:
o zapewnienie logowania do platformy sprzedażowej za pomocą przydzielonego loginu i hasła,
o facebooka, google+;
o możliwość dodawania użytkowników;
o możliwość usuwania użytkowników;
o automatyczne przypisywanie oraz nadawanie użytkownikom określonej roli typu pracownik,
o klient, partner – sklep internetowy;
o określenie uprawnień na wszystkich etapach platformy;
o udostępnienie indywidualnego panelu zarządzającego dla każdego ze sklepów;
Moduł ten stanowił będzie bazę wszystkich użytkowników sytemu. Zapewni możliwość logowania się do aplikacji oraz zapewni algorytm, który będzie odpowiedzialny za przydział loginów, haseł, definiowanie poziomów uprawnień. Moduł ten będzie przeprowadzał weryfikacje danych, a także obsługiwał bazę danych platformy. Będzie on pełnił funkcję kontrolne w stosunku do pozostałych modułów (przydzielanie dostępu do modułu zdefiniowanemu użytkownikowi) oraz udostępniał będzie pliki przypisane do danego użytkownika z poziomu panelu klienta. Ponadto będzie on stanowił bazę wszystkich kontaktów pojawiających się na którymkolwiek etapie funkcjonowania aplikacji, udostępniając możliwość wyszukiwania danych kontaktowych, filtrowanie oraz sortowanie kontaktów, ewidencja partnerów.
Moduł administracyjny – funkcjonalności:
o zapewnienie automatycznej optymalizacji kodu pod kątem SEO podczas dodawania kolejnych produktów (brak możliwości kopiowania treści – konieczność wprowadzania treści autorskich, konieczność dodania metatagów – title, description, struktura adresów URL, linkowanie wewnętrzne, struktura kategorii produktów, filtrowanie, sortowanie);
o obsługę wirtualnego magazynu zintegrowanego z panelem administracyjnym poszczególnych sklepów;
o wiązanie kategorii z poszczególnych sklepów z kategoriami w sklepie internetowym;
Moduł ten będzie zawierał narzędzia służące do administracji i konfiguracji platformy. Funkcje konfiguracji udostępnią administratorom możliwość ustalenia systemu słowników, ciągów numeracji i serii dokumentów oraz całą gamę właściwości i atrybutów różnych obiektów wraz z ich wartościami domyślnymi. Ponadto umożliwi ustalenie zakresu uprawnień dla grup użytkowników lub poszczególnych operatorów.
Moduł panelu dostawców – funkcjonalności:
umożliwi interakcję ze współpracującymi sklepami w zakresie:
o przesyłania dokumentów w formacie XML;
o przeglądu pozycji otwartych w sklepie;
o możliwości wyłączenia produktów lub określonych kategorii produktów;
o potwierdzania całościowych lub częściowych zamówień;
o przeglądu zobowiązań i pobieranie faktur;
o przeglądu ocen jakości dostaw;
o możliwość śledzenia przesyłek oraz pieniędzy za zamówienie;
Dostawca nie będzie miał możliwości dokonania żadnych zmian w interfejsie użytkowym. Panel dostawcy będzie dostępny z poziomu strony internetowej.
Moduł dzielenia/łączenia zamówień:
o Dzielenie zamówienia
Opcja pozwalająca na stworzenie drugiego zamówienia z tymi samymi danymi co w zamówieniu bazowym. Można z niej skorzystać, jeżeli niedostępność niektórych towarów uniemożliwia realizację zamówienia. Wydzielając te towary do nowego zamówienia, można zrealizować zamówienie z towarami, które aktualnie dostawca posiada na stanie, resztę zrealizować w drugim zamówieniu. Narzędzie to dodatkowo będzie użyteczne w sytuacji sprzedaży produktów o dużych gabarytach, ich wysłanie np. jedną przesyłką, może być problematyczne, dlatego trzeba je podzielić na dwa lub trzy mniejsze.
Po kliknięciu w opcję zamówienia wyświetli się specjalny formularz, w którym możliwe będzie określenie towarów i ich ilości, z którego składać się będzie nowe zamówienie. Formularz będzie zawierał kolumny określające ilości i rezerwacje towarów. System będzie pilnował, aby suma ilości w dzielonym zamówieniu była równa ilości z obecnego i nowego zamówienia. Taka sama funkcjonalność zostanie wprowadzona w zakresie rezerwacji. Dodatkowo system będzie udostępniał mechanizm automatycznego uzupełniania kolumn ilości i rezerwacji poprzez rozpoznanie, które towary blokują zamówienie.
o Łączenie zamówień
Aby zamówienia mogły zostać połączone, muszą zostać spełnione następujące wymagania:
o status zamówienia musi pozwolić na jego edycję – status nie może wskazywać na wykonane lub gotowe;
o nie może mieć przypisanego numeru przesyłki;
o nie może mieć wystawionego paragonu/faktury;
o muszą mieć ten sam adres dostawy, co zamówienie bazowe;
o muszą być przypisane do tego samego użytkownika, co zamówienie bazowe;
Jeśli zamówienie spełni powyższe wymagania wszystkie produkty oraz płatności zostaną przeniesione do zamówienia bazowego. Dalsza realizacja zamówienia będzie odbywać się tylko w zamówieniu bazowym. Klient zostanie poinformowany drogą mailową o połączeniu jego zamówień. Informacja o połączonych zamówieniach będzie dostępna w historii zamówienia bazowego.
Moduł analizatora biznesowego:
Narzędzie do tworzenia strategicznych analiz biznesowych potrzebnych do efektywnego rozszerzania działalności na rynki zagraniczne. Umożliwi on szybką i dokładną ocenę potencjału asortymentowego, co pozwoli na podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.
Niniejszy moduł będzie posiadał narzędzia umożliwiające tworzenie zestawień danych w przekroju: cena produktu (min-max), kampania internetowa Adwords (klikalność) oraz konkurencja pod kątem proponowanego asortymentu. Ponadto analizator umożliwi przygotowywanie ad hoc zestawień potrzebnych klientowi,
dzięki czemu na bieżąco możliwa będzie korekta działań. Generowane raporty będą uwzględniały następujące aspekty: opłacalność sprzedaży danego asortymentu, wysokość środków finansowych, które należy przeznaczyć na promocję, aby była ona efektywna oraz analizę konkurencji w zakresie takiego samego lub podobnego asortymentu. Analizator będzie wykorzystywał inteligentne algorytmy m.in. maszynowego uczenia oraz intuicyjne mechanizmy. Użytkownik samodzielnie będzie mógł tworzyć raporty i modyfikować je według własnego uznania. Nie musi w tym celu znać szczegółowych struktur baz danych czy też skomplikowanego języka zapytań. Powyżej wskazane moduły będą w pełni ze sobą współgrały, tworząc zintegrowany system informatyczny, wykazujący kompleksowość funkcjonalną, integrację danych i procesów, elastyczność funkcjonalną i strukturalną, otwartość, zaawansowanie merytoryczne oraz zaawansowanie technologiczne. Modułowa budowa systemu umożliwi etapowe wdrażanie platformy. Poziom wprowadzanej innowacji nie wynika z technologii użytych do budowy systemu, a z jego funkcjonalności. Technologie wskazane w powyższych punktach niniejszego biznes planu dotychczas nie zostały wykorzystane w systemie informatycznym spełniającym analogiczne funkcjonalności.
3. Kod źródłowy powinien być otwarty z możliwością dostosowania systemu do swoich potrzeb, modyfikując pliki podstawowe i systemowe, strukturę bazy danych i inne.
4. Dokumentacja: przewodnik dla programistów, przewodnik informacji na temat opracowania motywów graficznych.
5. System powinien posiadać narzędzia dla programistów :
Debugger
Edytor szablonów
6. System oparty na modułowej filozofii architektury.
7. Standardy kodowania : Hooks , HTML, CSS, JavaScript, Smarty ,jQuery, PHP, Java , XML
8. Interfejs API do interakcji ze sklepem.
9. Wygląd systemu umożliwia zarządzanie:
layouts - strukturą .xml
styles - zawiera pliki zawierające zmienne .less i strukturę Elements Editor.
zawiera szablony
zawiera szablony powiadomień e-mail
css style motywów w plikach
zawiera czcionki, ikony i obrazy dla kompozycji
langs - zawiera tłumaczenia i zmienne językowe
10. INNE :
Aktualizacja oprogramowania i gwarancja 12 miesięcy .
Czas realizacji
1. Oferent winien dysponować potencjałem kadrowym w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia w postaci minimum 3 osobowego zespołu:
a) 2 programistów oraz
b) Project managera (1 osoba)
Wymagania/doświadczenie obligatoryjne dla programistów:
• Realizacja co najmniej 3 projektów sklepów internetowych/platform sprzedażowych online posiadających co najmniej 3 tys. pozycji asortymentowych
• Doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów informatycznych w technologii chmury obliczeniowej, minimum 2 działające projekty
• Realizacja co najmniej 3 projektów sklepów internetowych/platform sprzedażowych działających w oparciu o model dropshipingu i zintegrowanych równolegle z co najmniej 5-cioma podmiotami zewnętrznymi dostarczającymi towary handlowe będące przedmiotem sprzedaży w sklepie/platformie handlowej
Wymagania/doświadczenie obligatoryjne dla project managera:
• Zarządzanie projektami co najmniej 3 projektów sklepów internetowych/platform sprzedażowych online posiadających co najmniej 3 tys. pozycji asortymentowych
• Zarządzanie projektami w zakresie projektowania i wdrażania systemów informatycznych w technologii chmury obliczeniowej, minimum 2 działające projekty
• Zarządzanie projektami co najmniej 3 projektów sklepów internetowych/platform sprzedażowych działających w oparciu o model dropshipingu i zintegrowanych równolegle z co najmniej 5-cioma podmiotami zewnętrznymi dostarczającymi towary handlowe będące przedmiotem sprzedaży w sklepie/platformie handlowej
Kryteria a-c uznaje się za spełnione jeśli oferent przedstawi referencje potwierdzające doświadczenie członków zespołu dedykowanego do realizacji niniejszej usługi. Zamawiający dopuszcza przedstawienie tego załącznika w formie listy referencyjnej stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego, załącznikiem do listy referencyjnej muszą być REFERENCJE POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WSZYSTKICH WW. WYMOGÓW. JEŻELI Z PRZEDSTAWIONYCH REFERENCJI NIE BĘDZIE WYNIKAŁO JEDNOZNACZNIE SPEŁNIANIA WSZYSTKICH WW. WYMOGÓW OFERTA TAKA ZOSTANIE ODRZUCONA
2. Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Dostawca zobowiązuje się do przekazania pełnym praw autorskich do oprogramowania w całości wykonanego przez Dostawcę. Dopuszcza się przekazanie praw autorskich do części oprogramowania tylko i wyłącznie w przypadku jeśli oprogramowanie wykorzystuje elementy działające na licencji obcej.
4. Dostawca zobowiązuje się do zapewnienia przez cały okres trwania projektu środowiska testowego.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania testów akceptacyjnych w środowisku użytkownika uwzględniających poszczególne elementy platformy.
6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały dołączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy, z wyjątkiem powiązań kapitałowych lub osobowych między Wykonawcą a Zamawiającym, kiedy to Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu.
WADIUM
Oferent winien zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5000,00. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie i w sposób, jak określono w punktach poniżej. Oferta, która nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie oraz w wymaganym terminie, zostanie odrzucona.
a. Sposób i termin wniesienia wadium
Dane do przelewu:
Carpathia Consulting Group Sp. z o.o.
Ul. Instalatorów 3
35-210 Rzeszów
Rachunek bankowy: 08 1050 1562 1000 0090 3140 3075
Tytuł przelewu: WADIUM – Zapytanie ofertowe nr 1/tik/2018 z dnia 16.08.2018 r.
Wniesienie wadium zostanie uznane za skuteczne, tylko i wyłącznie w przypadku jego wpływu na w/w rachunek w terminie składania ofert.
b. Zwrot wadium
Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu oferentom wniesionego wadium w wartości nominalnej w terminie 14 dni od dnia zakończenia terminu składania ofert, określonego w punkcie XII niniejszego zapytania ofertowego.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, adresem Zamawiającego podanym powyżej oraz zapisem „OFERTA NA DOSTAWĘ OPROGRAMOWANIA W POSTACI INTERENTOWEJ GALERII HANDLOWEJ OPARTEJ NA EKSPORCIE PRODUKTÓW”.
Ofertę należy złożyć osobiście lub za pomocą poczty/kuriera w siedzibie firmy, tj. Carpathia Consulting Group Sp. z o.o.
Ul. Instalatorów 3
35-210 Rzeszów
Ofertę zgodną z załączonym formularzem i niniejszym zapytaniem ofertowym należy złożyć w terminie do dnia 28.08.2018 r. do godziny 16.00
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego po terminie składania ofert. Termin otwarcia ofert: 29.08.2018 r. godzina 09.00
1. Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:
Ocena = A+B+C
Ad. A. – Kryterium Cena zostanie obliczone według następującego wzoru:
(najniższa zaproponowana cena netto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty netto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 60 punktów
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w niniejszym kryterium wynosi 60 punktów.
Przy czym, jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającego z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień w określonym terminie dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia dostępne dla Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Ad. B. – Kryterium Gwarancja zostanie obliczone według następującego wzoru:
a) Udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości i dłuższej – 24 punkty,
b) Udzielenie co najmniej 30 miesięcznej gwarancji jakości – 18 punktów,
c) Udzielenie co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości – 12 punktów,
d) Udzielenie co najmniej 18 miesięcznej gwarancji jakości – 6 punktów,
e) Udzielenie krótszej niż 18 miesięcznej gwarancji – 0 punktów.
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w niniejszym kryterium wynosi 24 punkty.
Ad. C. – Kryterium Ilość deklarowanych do przeprowadzenia spotkań konsultacyjnych zostanie obliczone według wzoru:
a) 10 spotkań 4-ro godzinnych z przedstawicielami Wykonawcy – 16 punktów,
b) 9 spotkań 4-ro godzinnych z przedstawicielami Wykonawcy – 12 punktów,
c) 8 spotkań 4-ro godzinnych z przedstawicielami Wykonawcy – 8 punktów,
d) 7 spotkania 4-ro godzinne z przedstawicielami Wykonawcy – 4 punktów,
e) 6 spotkania 4-ro godzinne z przedstawicielami Wykonawcy – 0 punkty,
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w niniejszym kryterium wynosi 16 punktów.
Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A. Cena, Kryterium B. Gwarancja, Kryterium C. Ilość deklarowanych do przeprowadzenia spotkań konsultacyjnych zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A, B i C). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach:
a. Zmiany terminu realizacji Przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy zmiana wynika wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
b. Zmiany zasad i terminów płatności, ceny realizacji Przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy zmiany te wynikać będą wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
2. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu 1 powyżej:
a. Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b. Zmiana nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów pomiędzy Stronami.