Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Multifarb Sp. z o.o., Multifarb Sp. z o.o.ul. Handlowa 435-103 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane realizowane w Zakładzie Produkcji Opakowań spółki Multifarb w Jaśle.
  2. Nazwa zamówienia: Przebudowa i rozbudowa budynku magazynowo-warsztatowego na budynek produkcyjno-handlowo-usługowy
  3. Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane
  4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa (składająca się z projektów budowlanych,specyfikacji technicznej  przedmiaru oraz projektu umowy)  zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
  5. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia odbyła się zgodnie ze sztuką budowlaną, normami technicznymi i w sposób umożliwiający odbiór inwestycji.
  6. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji projektowej, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofert.
Kod CPV: 
45000000-7
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie znajdują się w stanie upadłości oraz nie znajdują się w stanie likwidacji;

1.2 posiadają udokumentowane doświadczenie obejmujące należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed terminem upływu ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 inwestycji budowlanej polegającej na wykonaniu budowy lub przebudowy lub nadbudowy lub rozbudowy obiektu o wartości całkowitej inwestycji nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto;

1.3 dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym:

- dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jednocześnie posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych), w tym doświadczenie w sprawowaniu funkcji Kierownika Budowy przy realizacji min. 1 inwestycji związanej z budową obiektu kubaturowego o wartości całkowitej inwestycji nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga ponadto, aby osoba spełniająca przedmiotowy wymóg, wskazana przez Wykonawcę w ofercie brała udział w realizacji umowy, zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza zmianę wskazanej w ofercie osoby na inną, posiadającą uprawnienia i doświadczenie co najmniej równoważne w stosunku do osoby wskazanej w ofercie,

1.4  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia.

 

2. Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty. Z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału VIII pkt 12., niniejszego zapytania, brak któregokolwiek z wymaganych niniejszym Zapytaniem dokumentów lub oświadczeń, złożenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami ustanowionymi niniejszym Zapytaniem będzie skutkowało odrzuceniem oferty dotkniętej ww. brakami i oferta taka nie będzie podlegała ocenie.

3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego należy dołączyć:

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  2. wykaz doświadczenia, jakim na potrzeby niniejszego postępowania legitymuje się Wykonawca, złożony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania,
  3. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, wskazanych w wykazie doświadczenia, o którym mowa w pkt 2), powyżej,
  4. wykaz osób, które będą brały udział w realizacji niniejszego zamówienia, złożony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszego Zapytania,
  5. opłacona polisa OC,

5. Za wyjątkiem oświadczeń, tj. wykaz doświadczenia, o którym mowa w pkt 3, ppkt 2) niniejszego rozdziału oraz wykaz osób, o którym mowa w pkt 3, ppkt 4) niniejszego rozdziału, pozostałe dokumenty, wymienione w pkt 3 niniejszego rozdziału należy przedłożyć do oferty w oryginale lub poświadczyć za zgodność z oryginałem, obić pieczęcią firmową, pieczęcią imienną wraz z czytelnym podpisem oraz opatrzyć aktualną datą. Powyższy sposób poświadczenia zgodności dotyczy każdej strony dokumentu osobno, przedstawionego jako kserokopia. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.

Termin składania ofert: 
środa, luty 22, 2017 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1. Ofertę należy przesłać lub złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej pieczęcią Wykonawcy, adresem Zakładu Produkcji Opakowań oraz dopiskiem

„OFERTA do Zapytania Ofertowego nr 1/RPO141/2017.

Nie otwierać przed 22.02.2017 godz. 9:30

2. Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia: 22.02.2017 do godziny 9:00.

3. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Sekretariatu Zakładu Produkcji Opakowań spółki Multifarb w Jaśle (o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego).

4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 22.02.2017 o godz. 9:30 w Zakładzie Produkcji Opakowań spółki Multifarb w Jaśle

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

Cena - 80%

Okres gwarancji - 20%

Oferty zostaną ocenione wg poniższego systemu punktowego, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

 

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się kryterium ceny oraz gwarancji.

2. Kryterium cena rozpatrywana będzie na podstawie ceny netto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

Cena =    Najniższa cena netto oferty / Cena netto oferty ocenianej x 80

Maksymalna liczba punktów jakie można otrzymać oferta w kryterium cena wynosi 80 punktów.

 

3. Punkty w ramach kryterium okres gwarancji jakości na zrealizowane roboty licząc od daty odbioru końcowego robót będą przyznawane zgodnie z podaną niżej punktacją:

- okres gwarancji 60 i więcej miesięcy - 20 pkt

- okres gwarancji od 48 do 59 miesięcy - 10 pkt

- okres gwarancji od 36 do 47 miesięcy –0 pkt

Wykonawca udzieli gwarancji na zasadach określonych w Projekcie umowy.

Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji podawać w pełnych miesiącach.

Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: okres gwarancji – 20%.

Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy – zostanie odrzucona, nie będzie podlegała ocenie.

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w kryterium okres gwarancji wynosi 20 punktów.

4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów, liczonych jako suma punktów uzyskanych w kryterium cena + kryterium okres gwarancji.

5. Wszystkie obliczenia ceny będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do porównania cen ofert, według powyższego wzoru zostanie przyjęta podana w ofertach cena brutto za realizację przedmiotu Zamówienia.

6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w Kryterium cena  i okres gwarancji). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

7. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryteriów wynosi 100 pkt.

8. Zamawiający odrzuca oferty jeżeli:

• oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu,

• oferta jest niepełna lub nie spełnia wymagań niniejszego ogłoszenia. 

Termin wykonania zamówienia: 
niedziela, Lipiec 9, 2017
Powiat: 
jasielski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
  2. Dopuszczalne zmiany istotnych warunków umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0450/16