Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
,,Geyer&Hosaja" Sp. z o.o., Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Reometru MDR - sztuk 1 dla ,,Geyer&Hosaja” Sp. z o.o. w celu realizacji Zadania 1 Zakup infrastruktury badawczo- rozwojowej w ramach projektu pn. „Rozwój istniejącego zaplecza badawczo-rozwojowego, jako strategicznego elementu umocnienia przewagi technologicznej i wzrostu innowacyjności firmy ,,Geyer&Hosaja’’ Sp. z o.o.”, nr umowy o dofinansowanie projektu RPPK.01.02.00-18-0001/19-00.
  2. Wspólny słownik zamówień: CPV

Kod CPV:

- 38400000-9 – Przyrządy do badania właściwości fizycznych

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z pełnym opisem wymagań technicznych, został wskazany w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego: Dokumentacja techniczna.
  2. Dodatkowe warunki przedmiotu zamówienia:

         Gwarancja, testy krzyżowe, uruchomienie, test parametrów i szkolenia

  • Gwarancja minimalna w okresie gwarancji- minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji producenta na oferowane urządzenia to 24 miesiące. W przypadku podania przez Oferenta krótszego niż wymagany okres gwarancji lub nie podanie (wpisanie) okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z opisem (specyfikacją) przedmiotu zamówienia zawartą w załączniku nr 1.
  • Przed przystąpieniem do oceny ofert wymagane będzie pozytywne przejście testów krzyżowych na oferowanym urządzeniu, pomiędzy Zamawiającym, a innymi Oferentami, na bazie zestawu 2 próbek przygotowanych przez Zamawiającego, w tym jednej próbki z gumy mikroporowatej. Z każdej próbki Wykonawca przeprowadzi po 10 testów. Wraz z próbkami Zamawiający załączy warunki  przeprowadzenia badań. Badania muszą zostać wykonane w określonym czasie (data i godzina podana przez Zamawiającego) i w warunkach laboratoryjnych, zaś wyniki badań przesłane w formie raportu (wykresu) z przebiegu badań, nie później niż 24 godziny od daty badania. Nie wykonanie badań zgodnie z określonymi warunkami i nie przesłanie wyników skutkuje odrzuceniem oferty. Ocena wyników przeprowadzonych badań należy do Zamawiającego. Od wyników tej oceny nie przysługuje odwołanie.
  • Nie osiągniecie wyników w założonych tolerancjach skutkuje odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z opisem (specyfikacją) przedmiotu zamówienia zawartą w załączniku nr 1.
  • Wymagany montaż i uruchomienie urządzenia, wraz ze sprawdzeniem działania urządzenia po dostawie stwierdzony protokołem,
  • Wymagany test gwarancyjny polegający na demonstracji działania urządzenia i potwierdzeniu spełnienia (osiągnięcia) wszystkich zdeklarowanych przez Dostawcę parametrów urządzenia, stwierdzony protokołem,
  • Wymagane szkolenie pracowników w języku polskim: 6 h z obsługi urządzenia, 8 h- reologia, 2 h -kalibracja sprężyny, stwierdzony protokołem.

 W przypadku nie spełnienia wymagań oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z opisem (specyfikacją) przedmiotu zamówienia zawartą w załączniku nr 1.

 

  1. Mogące wystąpić w zapytaniu ofertowym lub/i załącznikach nazwy własne (znaki towarowe) mają charakter jedynie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ,,ofert równoważnych”. Przez ,,ofertę równoważną” należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.

Oferent, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot oferty spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie rozwiązania równoważnego musi nastąpić za pomocą filmu demonstracyjnego, prezentującego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego

 

Załącznik nr 1 Dokumentacja techniczna- Reometru MDR

 

 

Określenie parametru technicznego

Spełnia

(Tak/Nie)

Rozwiązanie równoważne

(Tak/Nie)

Reometr bezrotorowy MDR,

 

 

 

Oscylująca komora,      

 

 

 

Moment skrętny: 0.01-225 dNm

 

 

 

Kąt deformacji: 0.5° opcjonalnie 0.2°, 1.0°, 3.0°, i 7.17° odkształcenie mechanicznie ustawiane od 2.8 do 100%.

 

 

 

Częstotliwość: 1.667 Hz

 

 

 

Siła zamykania komór: 11.5 kN

 

 

 

Zakres temperatury: 30°C - 230 °C

 

 

 

Wulkanizacja ze zmienną temperaturą – test VTA

 

 

Grzanie: prędkość maksymalna: 1°C/s

 

 

 

System chłodzenia: sprężone powietrze samodzielnie regulowane dla każdej komory – maksymalna prędkość chłodzenia: 0.5° C/s

 

 

 

Możliwość opcjonalnego zainstalowania automatycznego podajnika na  ≥ 10 sztuk próbek.

 

 

Sterowanie za pomocą oprogramowania typu Eclipse/ Enteprise.

 

 

Kompatybilność wysyłania wyników do bazy Enterpise

 

 

Możliwość przeprowadzania testów offline - ustawianie i odczyt wyników np. na wbudowanym wyświetlaczu (bez pomocy komputera np. w razie awarii PC).

 

 

System andon dla operatora za pomocą kolorów (min.5) na panelu instrumentu,

 

 

Możliwość zaprogramowania obliczania dowolnego czasu podwulkanizacji (tsX) i dowolnego czasu wulkanizacji (tcX),

 

 

Możliwość zaprogramowania własnych parametrów oceniających proces wulkanizacji.

 

 

Możliwość obróbki danych podczas trwania testu np. wykonywania statystyk w celu ustawienia nowych limitów, dodawania dalszych parametrów itp.

 

 

Moduł statystyczny i standardowe raporty z możliwością zaprogramowania raportu wg wymagań użytkownika.

 

 

Mostek tensometryczny z pomiarem ciśnienia dla badania kinetyki reakcji mieszanek mikroporowatych w sposób izotermiczny i nieizotermiczny.

 

 

W zestawie sprężyna kalibracyjna.

 

 

Możliwość samodzielnej kalibracji urządzenia (po uprzednim przeszkoleniu) bez konieczności serwisu producenta.

 

 

Bezterminowa licencja na oprogramowanie.

 

 

Dynamiczne centrowanie i uszczelnienie komory w celu powtarzalności i porównywalności wyników badań

 

 

Możliwość wykonywania badań wg norm: ASTM D5289, ISO 6502, DIN 53529

 

 

 

Dodatkowe warunki oferty:

Gwarancja, uruchomienie, test parametrów i szkolenia

  1. Gwarancja minimalna w okresie gwarancji- minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji producenta na oferowane urządzenia to 24 miesiące. W przypadku podania przez Oferenta krótszego niż wymagany okres gwarancji lub nie podanie (wpisanie) okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z opisem (specyfikacją) przedmiotu zamówienia zawartą w załączniku nr 1.
  2. Przed przystąpieniem do oceny ofert wymagane będzie pozytywne przejście testów krzyżowych na oferowanym urządzeniu, pomiędzy Zamawiającym, a innymi Oferentami, na bazie zestawu 2 próbek przygotowanych przez Zamawiającego, w tym jednej próbki z gumy mikroporowatej. Z każdej próbki Wykonawca przeprowadzi po 10 testów. Wraz z próbkami Zamawiający załączy warunki  przeprowadzenia badań. Badania muszą zostać wykonane w określonym czasie (data i godzina podana przez Zamawiającego) i w warunkach laboratoryjnych, zaś wyniki badań przesłane w formie raportu (wykresu) z przebiegu badań, nie później niż 24 godziny od daty badania. Nie wykonanie badań zgodnie z określonymi warunkami i nie przesłanie wyników skutkuje odrzuceniem oferty. Nie osiągniecie wyników w założonych przez Zamawiającego tolerancjach skutkuje odrzuceniem oferty. Ocena wyników przeprowadzonych badań należy do Zamawiającego. Od wyników tej oceny nie przysługuje odwołanie.
  3. Wymagany montaż i uruchomienie urządzenia, wraz ze sprawdzeniem działania urządzenia po dostawie stwierdzony protokołem,
  4. Wymagany test gwarancyjny po dostawie polegający na demonstracji działania i stwierdzeniu posiadania (osiągnięciu) wszystkich zdeklarowanych przez Dostawcę parametrów urządzenia stwierdzony protokołem,
  5. Wymagane szkolenie pracowników w języku polskim: 6 h z obsługi urządzenia, 8 h- reologia, 2 h -kalibracja sprężyny, stwierdzony protokołem.
  1. Mogące wystąpić w zapytaniu ofertowym lub/i załącznikach nazwy własne (znaki towarowe) mają charakter jedynie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ,,ofert równoważnych”. Przez ,,ofertę równoważną” należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.

Oferent, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot oferty spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie rozwiązania równoważnego musi nastąpić za pomocą filmu demonstracyjnego, prezentującego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego

 

Kod CPV: 
38400000-9
Warunki udziału w postępowaniu : 

O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi:

 

               a)    nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym

 

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunku braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie analizy przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, według wzoru załączonego do niniejszego zapytania ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. 

 

Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego. 

 

 

 

Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego, należy dołączyć:  

-  Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. 

-  Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.

Termin składania ofert: 
wtorek, Marzec 23, 2021 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferta powinna być przekazana: 

  1. osobiście do siedziby Zamawiającego: ,,Geyer&Hosaja” Sp. z o.o. Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki  lub
  2. pocztą tradycyjną, listem poleconym lub przesyłką kurierską na adres Zamawiającego: Partynia 12,39-310 Radomyśl Wielki lub
  3. pocztą elektroniczną w formie skanu podpisanych dokumentów na adres emailowy: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

 

  1. Termin składania ofert:  

 

  1. Oferty należy składać do dnia 23 marca 2021 r. do godziny 15:00:00. Wpływ oferty do Zamawiającego musi nastąpić przed powyższą datą i godziną.  Oferty, które wpłyną po upływie terminu zostaną odrzucone.
  2. Pozostałe informacje dotyczące składania ofert są dostępne w Biurze projektu w Partyni (Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki).

 

Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktów w sprawach formalnych, w tym udzielania odpowiedzi na zapytania Wykonawców:

Ewelina Maroń (14) 6806700, email: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

 

Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktów w sprawach technicznych, w tym do udzielania odpowiedzi na zapytania Wykonawców:

Marzena Jurczak (14) 6806700, email: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

W przypadku spełnienia przez ofertę wszystkich kryteriów formalnych oraz kryteriów określonych w specyfikacji technicznej, szczegółowo określonych w Załączniku nr 1,

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami wyboru: 

 

kryteria oceny ofert

waga  kryterium

maksymalna liczba punktów

a) cena netto w PLN/walucie obcej[1]

70%

70

b) czas realizacji

zamówienia liczony w tygodniach od dnia podpisania umowy

30%

30

 

  1. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

 

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

 

  1. Punkty w ramach kryterium ceny netto- w PLN/walucie obcej - waga kryterium 70%- będą przyznawane wg następującej formuły:         

  

              C min

A n = ----------------- x 70% (waga kryterium) x 100

                C r

 

C min – cena najtańszej ze złożonych ofert / najniższa zaproponowana cena brutto za dostawę   spośród złożonych ofert

C r – cena brutto oferty rozpatrywanej /badanej

A n – ilość punktów przyznana ofercie

  1. Punkty w ramach kryterium czas realizacji zamówienia- waga kryterium 30%- liczony w tygodniach od dnia popisania umowy będą przyznawane wg następującej przedziałów: 

- termin realizacji: do 8 tygodni włącznie – 30 pkt

- termin realizacji powyżej 8 tygodni  do 10 tygodni włącznie – 15 pkt

- termin realizacji: powyżej 10 tygodni – 0 pkt. 

 

Punkty z oceny kryterium -a) – b)  zostaną zsumowane i decydowała będzie ocena łączna (suma zdobytych punktów). Oferta na realizację zamówienia może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

W ofercie należy odnieść się do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku, gdy Wykonawca pominie jedno lub więcej kryteriów w ocenie zostanie mu przyznanych 0 pkt w danym kryterium.

  

 

[1] w przypadku oferty podanej w walucie obcej do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs NBP z dnia poprzedzającego sporządzenie protokołu wyboru ofert przez Zamawiającego

 

 

 

 

 

 

Termin wykonania zamówienia: 
niedziela, Maj 30, 2021
Powiat: 
mielecki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.  
  2. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:  
    1. zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;  
    2. zmiany terminu płatności;  
    3. wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie;
    4. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
    5. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;
    6. zmiana nie będzie prowadzić do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro – w przypadku zamówień na dostawy i usługi, i zarazem jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy.
    7. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

  1. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

- na podstawie postanowień umownych, o których mowa w punktach wyżej

- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców.

  1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Numer projektu: 
RPPK.01.02.00-18-0001/19