Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
,,Geyer&Hosaja" Sp. z o.o., Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki
Opis przedmiotu zamówienia: 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2019

na dostawę wyposażenia laboratorium, tj.

kompletnego zestawu chromatografu gazowego- zestaw 1

(chromatograf gazowy z detektorem mas oraz FID, dodatkowo Termodesorber )

w związku z realizacją projektu pn. „Rozwój istniejącego zaplecza badawczo-rozwojowego, jako strategicznego elementu umocnienia przewagi technologicznej i wzrostu innowacyjności firmy Geyer&Hosaja” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Działanie 1.2. Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia, Typ projektu: Infrastruktura B+R.

 

I.        Zamawiający: 

,,Geyer&Hosaja” Sp. z o.o.

Partynia 12

39-310 Radomyśl Wielki

NIP 872-000-33-96

Regon 005710835

www.geyer-hosaja.com.pl

Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktów w sprawach formalnych, w tym udzielania odpowiedzi na zapytania Wykonawców:

Ewelina Maroń (14) 6806700, email: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktów w sprawach technicznych, w tym do udzielania odpowiedzi ma zapytania Wykonawców:

Katarzyna Kalina (14) 6806700, email: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

 

  II.           Postanowienia ogólne:   

1.      ,,Geyer&Hosaja” Sp. z o.o., Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki, zaprasza zgodnie z zasadą konkurencyjności do złożenia ofert, w ramach postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na wybór Dostawcy kompletnego zestawu chromatografii gazowej- zestaw 1- (Chromatograf gazowy z detektorem mas oraz FID, dodatkowo Termodesorber ), zgodnie ze specyfikacją techniczną przedstawioną w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego- Dokumentacja techniczna.

2.      Postępowanie prowadzone jest w związku z realizacją projektu pn. „Rozwój istniejącego zaplecza badawczo-rozwojowego, jako strategicznego elementu umocnienia przewagi technologicznej i wzrostu innowacyjności firmy ,,Geyer&Hosaja” Sp. z o.o.” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Działanie 1.2. Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia, Typ projektu: Infrastruktura B+R, umowa o dofinansowanie projektu z dnia 27.11.2019 r. nr RPPK.01.02.00-18-0001/19-00 , Zadanie 1 Zakup infrastruktury badawczo- rozwojowej.

3.      Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

4.      Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, określoną w Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego obowiązujących od dnia 22 sierpnia 2019 r. z późn. zm. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego , Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.

5.      W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Zapytaniu ofertowym stosuje się przepisy prawa polskiego, w szczególności kodeksu cywilnego jak również Wytyczne Ministra Rozwoju Regionalnego obowiązujących od dnia 22 sierpnia 2019 r. z późn. zm. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego , Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.

6.        Sposób upublicznienia zapytania ofertowego: na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ oraz www.zamowieniarpo.podkarpackie.pl .

7.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego oraz unieważnienia postępowania ofertowego. 

8.      Zmiana treści zapytania ofertowego i formularza ofertowego może nastąpić w przypadku błędów w zapytaniu ofertowym lub/i w przypadku konieczności dokonania uzupełnień. W takim przypadku Zamawiający:

- poinformuje o dokonanej zmianie w sposób właściwy dla upublicznienia niniejszego zapytania ofertowego;

- poinformuje o zmianie wszystkich oferentów, którzy dotychczas złożyli oferty;

- wydłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach składanych przez oferentów;

 

III.          Opis przedmiotu zamówienia

1.     Rodzaj zamówienia: dostawa.  

2.     Przedmiotem zamówienia jest dostawa chromatografu gazowego- zestaw 1 (Chromatograf gazowy z detektorem mas oraz FID, dodatkowo Termodesorber ) dla ,,Geyer&Hosaja” Sp. z o.o. w celu realizacji Zadania 1 Zakup infrastruktury badawczo- rozwojowej w ramach projektu pn. „Rozwój istniejącego zaplecza badawczo-rozwojowego, jako strategicznego elementu umocnienia przewagi technologicznej i wzrostu innowacyjności firmy ,,Geyer&Hosaja’’ Sp. z o.o.”, nr umowy o dofinansowanie projektu RPPK.01.02.00-18-0001/19-00.

3.     Wspólny słownik zamówień: CPV

Kod CPV:

-38432200-4 – Chromatografy

-38432210-7 Chromatografy gazowe

-38300000-5 Sprzęt

4.     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z pełnym opisem wymagań technicznych, został wskazany w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego: Dokumentacja techniczna.

5.     Dodatkowe warunki przedmiotu zamówienia:

·        minimum 4 dni szkoleń przeprowadzonych w terminach ustalonych przez Zamawiającego i Wykonawcę w okresie 12 miesięcy po podpisaniu protokołu zdawczo- odbiorczego;

·        minimum 2 dni wsparcia aplikacyjnego;

·        gwarancja minimalna oraz przeglądy w okresie gwarancji- minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji producenta na oferowane urządzenia to 24 miesiące. W przypadku podania przez Oferenta krótszego niż wymagany okres gwarancji lub nie podanie (wpisanie) okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z opisem (specyfikacją) przedmiotu zamówienia zawartą w załączniku nr 1. W okresie gwarancji Wykonawca powinien wykonać dwa przeglądy techniczne urządzeń wraz z wymianą części zużywalnych;

·        wbudowane, samodzielnie sterowane funkcje diagnostyczne i konserwacyjne;

·        możliwość kontroli aparatu poprzez przeglądarkę internetową z tabletu, komputera;

·        oferta powinna obejmować transport oraz uruchomienie urządzenia u Zamawiającego pod adresem: Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki

6.     Mogące wystąpić w zapytaniu ofertowym lub/i załącznikach nazwy własne (znaki towarowe) mają charakter jedynie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ,,ofert równoważnych”. Przez ,,ofertę równoważną” należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.

Oferent, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot oferty spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Załącznik nr 1 Dokumentacja techniczna

Dane techniczne

 

1.System

Chromatograf gazowy z detektorem mas oraz FID, dodatkowo Termodesorber

2. Piec

Piec posiada:

  • Minimum 20 ramp temperaturowych podczas analizy
  • Zakres temperatur : od +4 oC powyżej temp. otoczenia do 450 oC 
  • Maksymalna szybkość grzania minimum 120 °C/min
  • Dokładność ustawień temperatury 0,1 oC
  • Odczyt aktualnej temp. na panelu sterującym
  • Wyposażony w 7” ekran dotykowy pozwalający na dostęp do danych aparatu w czasie rzeczywistym
  • Możliwość zainstalowania do 4 detektorów

 

3. Elektroniczna Kontrola Pneumatyki

  • Dokładność ustawień ciśnienia nie gorsza niż 0,001 psi (na dozownikach i detektorach)
  • Pełna elektroniczna kontrola z możliwością programowania przepływów i ciśnień gazów
  • Odczyt aktualnego ciśnienia na panelu sterującym
  • Kompensacja zmian ciśnienia atmosferycznego w czasie rzeczywistym

 

4. Dozownik – 2 szt.

Dwa dozowniki typu split/splitless:

·        zakres do 100 psi z elektroniczną kontrolą pneumatyki

·        Automatyczne ustawianie parametrów przepływu i ciśnienia w tym stosunku podziału próbki

·        Możliwość dozowania w trybie pulsed split i pulsed splitless

·        Dokładność ustawień ciśnienia nie gorsza niż 0,001psi

·        Maksymalna temperatura pracy minimum 400 oC

 

5. Detektor FID

Detektor płomieniowo-jonizacyjny FID

  • Czułość: < 1,2 pg C/s
  • Zakres liniowy: lepiej niż 107

·        Częstotliwość próbkowania podczas zbierania danych przynajmniej 1000 Hz

  • Maksymalna temperatura pracy: 450°C

 

6. Detektor masowy

 

 

  •  Hiperboliczny, kwarcowy, kwadrupolowy analizator mas o zakresie do 1050 amu
  • źródło jonów do EI z podwójnym filamentem
  • maksymalna temp. źródła jonów: 350oC;
  • możliwość grzania kwadrupola w zakresie temperatur 106 – 200 oC gwarantująca utrzymanie analizatora w czystości bez konieczności stosowania wstępnych prefiltrów
  • zakres dynamiczny detektora 10x6
  • próżniowa pompa turbomolekularna o wydajności nie mniejszej niż 255 L/s
  • Możliwość pracy w trybie synchronicznym SIM/SCAN w trakcie całej analizy z automatycznym tworzeniem metod SIM
  • Maksymalna szybkość skanowania przynajmniej 12 000 amu/s
  • stabilność osi mas lepsza niż 0,1u /48 h
  •  Czułość detektora MS wyrażona jako  IDL 24 fg  i potwierdzenie pisemnym raportem przy instalacji

7. Autosampler

·    Wyposażony w strzykawkę o pojemności 10µl

·    Wieża na 16 fiolek 2ml do nastrzyku próbek ciekłych

·    Programowalna szybkość nastrzyku, poboru oraz dozowania próbki w zależności od lepkości próbki

·    Programowalna głębokość pobierania próbki (istotne dla małych objętości)

·       Możliwość rozbudowy o tacę na 150 fiolek z funkcjami mieszania i grzania pojedynczych fiolek oraz czytnika kodów kreskowych

8. Termodesorber

  • EPC -automatyczne ustawianie/kontrola przepływów i ciśnień gazów w zakresie 2-100ml/min
  • 2/3 etapowa desorpcja termiczna (układ: rurka/zimna pułapka)
  • Możliwość kondycjonowania i analizowania pojedynczych rurek
  • Programowanie temperatury  i czasu wstępnego przepłukiwania rurki w celu usunięcia niepożądanych substancji (1 etap -opcjonalny)
  • Programowanie temperatury (35-425 oC) i czasu desorpcji z rurki
  •  Programowanie temp. tzw. zimnej pułapki w trakcie zatężania (-30 +50 oC) i desorpcji (35-425oC)
  •  Maksymalna szybkość narostu temp. zimnej pułapki: 100oC/s w pierwszym etapie desorpcji
  • Temperatura linii transferowej: 50-225 oC
  •  Temperatura zaworu 50-210 oC
  • Analiza lotnych związków minimum do C40
  • Możliwość zastosowania zimnych pułapek wypełnionych rożnymi sorbentami
  • Możliwość pracy z rurkami sorpcyjnymi o wymiarach 3,5x0,25”
  •  Możliwość rozbudowy o autosampler 100 pozycyjny

9. Oprogramowanie

·      Oprogramowanie sterujące przyrządem, umożliwiające pełną kontrolę zestawu, analizę ilościową i jakościową zbierające dane i służące do ich opracowania  i generowania raportów

·       Komunikacja PC –Chromatograf (LAN)

·       Moduł oprogramowania do blokowania czasów retencji współpracujący z elektroniczną kontrolą pneumatyki chromatografu– gwarantuje stabilność czasów retencji dla danej metody przy wymianie, skracaniu kolumn, przy przenoszeniu metod pomiędzy chromatografami

10. Wyposażenie dodatkowe

  • Zestaw instalacyjny
  • Microsoft Office 2019
  • Generator wodoru o wydajności min. 100 ml/min
  • Wyciszenie pompy wstępnej
  • Zestaw startowy do GCMS oraz Termodesorbera
  • Miernik wysokiej próżni
  • Moduł do kalibracji Termodesorbera
  • Kolumna ULTRA-2 50m, 0.32mm, 0.52u lub równoważna – 2 sztuki
  • Filamenty - 2 sztuki,
  • Olej do pompy wstępnej – 1 sztuka
  • Filtr olejowy do pompy wstępnej – 1 sztuka
  • Zestaw fiolek 2 ml z zakrętkami – 300 sztuk
  • Filtr do wodoru  - 1 sztuka
  • Zimna pułapka do Termodesorbera – 4 sztuki
  • Pompka do Termodesorbera

11. Zestaw komputerowy

  • system operacyjny Windows 10 Professional, 64 bitowy,
  • procesor min. Intel Core i5-7500
  • pamięć min. RAM 8 GB,
  • dysk twardy min. 256 GB SSD oraz dysk 1 TB HDD
  • nagrywarka DVD-RW z oprogramowaniem umożliwiającym nagrywanie,
  • zintegrowana karta graficzna i sieciowa,
  • mysz optyczna,
  • klawiatura,
  • drukarka laserowa
  • 2 X Monitor LCD min. - 23"

11. Wymagania dodatkowe

·         minimum 4 dni szkolenia, przeprowadzonych w terminach ustalonych przez Zamawiającego i Wykonawcę w okresie 12 miesięcy po podpisaniu protokołu zdawczo- odbiorczego;

  • minimum 2 dni wsparcia aplikacyjnego;
  • Gwarancja minimalna oraz przeglądy w okresie gwarancji- minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji producenta na oferowane urządzenia to 24 miesiące. W przypadku podania przez Oferenta krótszego niż wymagany okres gwarancji lub nie podanie (wpisanie) okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z opisem (specyfikacją) przedmiotu zamówienia zawartą w załączniku nr 1. W okresie gwarancji Wykonawca powinien wykonać dwa przeglądy techniczne urządzeń wraz z wymianą części zużywalnych;

·         wbudowane, samodzielnie sterowane funkcje diagnostyczne i konserwacyjne możliwość kontroli aparatu poprzez przeglądarkę internetową z tabletu, komputera;

 

Kod CPV: 
38432210-7
Warunki udziału w postępowaniu : 

O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi:

               a)    nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunku braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie analizy przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, według wzoru załączonego do niniejszego zapytania ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. 

Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego. 

 

Termin składania ofert: 
piątek, Styczeń 17, 2020 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

  Tryb przekazania oferty:  

Oferta powinna być przekazana: 

a)     osobiście do siedziby Zamawiającego: ,,Geyer&Hosaja” Sp. z o.o. Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki  lub

b)     pocztą tradycyjną, listem poleconym lub przesyłką kurierską na adres Zamawiającego: Partynia 12,39-310 Radomyśl Wielki lub

c)      pocztą elektroniczną w formie skanu podpisanych dokumentów na adres emailowy: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

 Termin składania ofert:  

1.        Oferty należy składać do dnia 17 stycznia 2020 r. do godziny 15:00:00. Wpływ oferty do Zamawiającego musi nastąpić przed powyższą datą i godziną.  Oferty, które wpłyną po upływie terminu zostaną odrzucone.

2.        Pozostałe informacje dotyczące składania ofert są dostępne w Biurze projektu w Partyni (Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki).

Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktów w sprawach formalnych, w tym udzielania odpowiedzi na zapytania Wykonawców:

Ewelina Maroń (14) 6806700, email: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktów w sprawach technicznych, w tym do udzielania odpowiedzi na zapytania Wykonawców:

Katarzyna Kalina (14) 6806700, email: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (waga)

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami wyboru: 

a)      cena netto w PLN/walucie obcej[1]- waga kryterium 60% - maksymalna liczba punktów 60

        ([1] w przypadku oferty podanej w walucie obcej do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs NBP z dnia poprzedzającego sporządzenie protokołu wyboru ofert przez Zamawiającego )

b)  czas realizacji zamówienia liczony w tygodniach od dnia podpisania umowy- waga kryterium 30% - maksymalna liczba punktów 30

c)    dodatkowy przegląd techniczny (PT) po zakończeniu okresu gwarancji- waga kryterium 10% - maksymalna liczba punktów 10

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

a)        Punkty w ramach kryterium ceny netto- w PLN/walucie obcej - waga kryterium 60%- będą przyznawane wg następującej formuły:         

              C min

A n = ----------------- x 60% (waga kryterium) x 100

                C r

 

C min – cena najtańszej ze złożonych ofert / najniższa zaproponowana cena brutto za dostawę   spośród złożonych ofert

C r – cena oferty rozpatrywanej /badanej

A n – ilość punktów przyznana ofercie

 

b)        Punkty w ramach kryterium czas realizacji zamówienia- waga kryterium 30%- liczony w tygodniach od dnia popisania umowy będą przyznawane wg następującej przedziałów: 

- termin realizacji: do 8 tygodni włącznie – 30 pkt

- termin realizacji powyżej 8 tygodni  do 10 tygodni włącznie – 15 pkt

- termin realizacji: powyżej 10 tygodni – 0 pkt. 

 

c)      Punkty w ramach kryterium przegląd techniczny (PT)- waga kryterium-10% są przyznawane w następujący sposób:

- oferta nie obejmuje dodatkowego przeglądu technicznego oferowanych urządzeń po   zakończeniu okresu gwarancji – 0 pkt.

- oferta obejmuje dodatkowy przegląd techniczny po roku od zakończenia okresu gwarancji, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego- 10 pkt.

W formularzu oferty Wykonawca powinien określić w sposób określony na zapytaniu ofertowym, czy oferta obejmuje dodatkowy przegląd techniczny oferowanych urządzeń.

 Uwagi:

Gwarancja minimalna oraz przeglądy w okresie gwarancji- minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji producenta na oferowane urządzenia to 24 miesiące. W przypadku podania przez Oferenta krótszego niż wymagany okres gwarancji lub nie podanie (wpisanie) okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z opisem (specyfikacją) przedmiotu zamówienia zawartą w załączniku nr 1. W okresie gwarancji Wykonawca powinien wykonać dwa przeglądy techniczne urządzeń wraz z wymianą części zużywalnych.

 

     PT badanej oferty

PT = ----------------- x 10% (waga kryterium) x 100

               PT max

 

PT badanej ofert -liczba punktów badanej oferty uzyskana wg powyższego schematu   c)

PT max – maksymalna liczba punktów wg kryterium PT opisanego w pkt. c)

PT – ilość punktów przyznana ofercie w ramach kryterium

Punkty z oceny kryterium -a) – b) -c) zostaną zsumowane i decydowała będzie ocena łączna (suma zdobytych punktów). Oferta na realizację zamówienia może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

W ofercie należy odnieść się do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku, gdy Wykonawca pominie jedno lub więcej kryteriów w ocenie zostanie mu przyznanych 0 pkt w danym kryterium.

 Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

 1.      Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wyżej wymienionym wymaganiom i którego oferta uzyska największą ilość punktów w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.  Postępowanie może zakończyć się wyborem jednego wykonawcy. Oferta niespełniająca wymogów formalnych określonych w Zapytaniu Ofertowym, podlega odrzuceniu. 

2.      W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia propozycji zawarcia umowy z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

3.      Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty i ogłosi wyniki na portalu Baza Konkurencyjności

 

[1] w przypadku oferty podanej w walucie obcej do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs NBP z dnia poprzedzającego sporządzenie protokołu wyboru ofert przez Zamawiającego

 

 

 

 

 

 

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Kwiecień 6, 2020
Powiat: 
mielecki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

  Określenie       warunków       zmiany            umowy            zawartej w         wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia   1.      Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.  

2.      Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:  

      a)      zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;  

     b)      zmiany terminu płatności;  

      c)      wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie;

     d)      zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,

     e)      powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;

      f)      zmiana nie będzie prowadzić do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro – w przypadku zamówień na dostawy i usługi, i zarazem jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy.

      g)      zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

     h)      Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

- na podstawie postanowień umownych, o których mowa w punktach wyżej

- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców.

3.     Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.01.02.00-18-0001/19