Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Gorzycach, pl. Mieszczańskiego 5, 39-432 Gorzyce
Opis przedmiotu zamówienia: 

1.         Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

2.            Zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1.

ul. Słoneczna 1

Roboty instalacyjne :montaż pompy ciepła powietrze- woda zasilanej częściowo z ogniw fotowoltaicznych, montaż instalacji fotowoltaicznych, montaż zaworów podpionowych oraz termostatycznych, montaż  podzielników kosztów CO, wymiana oświetlenia w częściach wspólnych budynku

Roboty termomodernizacyjne (docieplenie ścian na gruncie, stropu zewnętrznego, ścian zewnętrznych, ścian zewnętrznych piwnic, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych budynku), inne niezbędne roboty budowlane towarzyszące pracom termomodernizacyjnym (montaż nowych obróbek blacharskich, podokienników, orynnowania, remont daszków i ścianek osłonowych przed wejściami, zwody pionowe instalacji odgromowej umieścić pod warstwą docieplenia, wykonanie opaski wokół budynku)

2.

ul. Słoneczna 3

Roboty instalacyjne :montaż pompy ciepła powietrze- woda zasilanej częściowo z ogniw fotowoltaicznych, montaż instalacji fotowoltaicznych, montaż zaworów podpionowych oraz termostatycznych , montaż  podzielników kosztów CO, wymiana oświetlenia w częściach wspólnych budynku

Roboty termomodernizacyjne (docieplenie ścian na gruncie, stropu zewnętrznego, ścian zewnętrznych, ścian zewnętrznych piwnic, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych budynku), inne niezbędne roboty budowlane towarzyszące pracom termomodernizacyjnym (montaż nowych obróbek blacharskich, podokienników, orynnowania, remont daszków i ścianek osłonowych przed wejściami, zwody pionowe instalacji odgromowej umieścić pod warstwą docieplenia, wykonanie opaski wokół budynku)

3.

 ul. 3-go Maja 14

Roboty instalacyjne :montaż pompy ciepła powietrze- woda zasilanej częściowo z ogniw fotowoltaicznych, montaż instalacji fotowoltaicznych, montaż zaworów podpionowych oraz zaworów termostatycznych , montaż  podzielników kosztów CO, wymiana oświetlenia w częściach wspólnych budynku

Roboty termomodernizacyjne (docieplenie stropu zewnętrznego, ściany na gruncie, ścian zewnętrznych, ścian zewnętrznych piwnic, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych budynku),  inne niezbędne roboty budowlane towarzyszące pracom termomodernizacyjnym (montaż nowych obróbek blacharskich, podokienników, orynnowania, remont daszków i ścianek osłonowych przed wejściami, zwody pionowe instalacji odgromowej umieścić pod warstwą docieplenia, wykonanie opaski wokół budynku)

4.

ul. 3-go Maja 16

Roboty instalacyjne: montaż pompy ciepła powietrze- woda zasilanej częściowo z ogniw fotowoltaicznych montaż instalacji fotowoltaicznych, montaż zaworów podpionowych oraz zaworów termostatycznych , montaż  podzielników kosztów CO,  wymiana oświetlenia w częściach wspólnych budynku

Roboty termomodernizacyjne (docieplenie ściany na gruncie, ścian zewnętrznych, ścian zewnętrznych piwnic, stropu zewnętrznego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych budynku), inne niezbędne roboty budowlane towarzyszące pracom termomodernizacyjnym (montaż nowych obróbek blacharskich, podokienników, orynnowania, remont daszków i ścianek osłonowych przed wejściami, zwody pionowe instalacji odgromowej umieścić pod warstwą docieplenia, wykonanie opaski wokół budynku)

5.

ul. Metalowców 10

Roboty instalacyjne :montaż pompy ciepła powietrze- woda zasilanej częściowo z ogniw fotowoltaicznych, montaż ogniw fotowoltaicznych, montaż zaworów podpionowych oraz termostatycznych , montaż  podzielników kosztów CO, wymiana oświetlenia w częściach wspólnych budynku

Roboty termomodernizacyjne (docieplenie ścian zewnętrznych piwnic, ścian na gruncie, ścian zewnętrznych oraz stropu zewnętrznego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych budynku),  inne niezbędne roboty budowlane towarzyszące pracom termomodernizacyjnym (montaż nowych obróbek blacharskich, podokienników, orynnowania, remont daszków i ścianek osłonowych przed wejściami, zwody pionowe instalacji odgromowej umieścić pod warstwą docieplenia, wykonanie opaski wokół budynku)

6.

ul. Porucznika Sarny 1

Roboty instalacyjne :montaż pompy ciepła powietrze- woda wraz z oprzyrządowaniem, zasilanej częściowo z ogniw fotowoltaicznych, montaż ogniw fotowoltaicznych, montaż zaworów podpionowych oraz zaworów termostatycznych , montaż  podzielników kosztów CO,  wymiana oświetlenia w częściach wspólnych budynku

Roboty termomodernizacyjne (docieplenie ściany na gruncie, ścian zewnętrznych, ścian zewnętrznych piwnic, stropu zewnętrznego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych budynku) inne niezbędne roboty budowlane towarzyszące pracom termomodernizacyjnym (montaż nowych obróbek blacharskich, podokienników, orynnowania, remont daszków i ścianek osłonowych przed wejściami, zwody pionowe instalacji odgromowej umieścić pod warstwą docieplenia, wykonanie opaski wokół budynku)

7.

ul. Zakole 4

Roboty instalacyjne :montaż pompy ciepła powietrze- woda zasilanej częściowo z ogniw fotowoltaicznych, montaż ogniw fotowoltaicznych, montaż zaworów podpionowych oraz termostatycznych , montaż  podzielników kosztów CO, wymiana oświetlenia w częściach wspólnych budynku

Roboty termomodernizacyjne (docieplenie ścian na gruncie, ścian zewnętrznych, stropu zewnętrznego oraz ścian zewnętrznych piwnic, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych budynku), inne niezbędne roboty budowlane towarzyszące pracom termomodernizacyjnym (montaż nowych obróbek blacharskich, podokienników, orynnowania, remont daszków i ścianek osłonowych przed wejściami, zwody pionowe instalacji odgromowej umieścić pod warstwą docieplenia, wykonanie opaski wokół budynku)

Kod CPV: 
45000000-7
45300000-0
45400000-1
45321000-3
45410000-4
45261210-9
45331100-7
45331110-0
45311000-0
09331200-0
45111100-9
45421000-4
Warunki udziału w postępowaniu : 

1.         O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi:

a)           posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie znajdują się w stanie upadłości oraz nie znajdują się w stanie likwidacji;

b)           nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym;

c)            posiadają udokumentowane doświadczenie obejmujące:

- należyte wykonanie, w okresie ostatnich 5 lat przed terminem upływu składania ofert, a jeżeli okres działalności podmiotu jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegających na wykonaniu termomodernizacji budynków, których łączna wartość wynosi co najmniej 2 000 000 zł

 i

należyte wykonanie, w okresie ostatnich 5 lat przed terminem upływu składania ofert, a jeżeli okres działalności podmiotu jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegających na wykonaniu montażu instalacji fotowoltaicznej o wartości min. 30 000 zł, każda

i

- należyte wykonanie, w okresie ostatnich 5 lat przed terminem upływu składania ofert, a jeżeli okres działalności podmiotu jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 montażu pompy ciepła o wartości co najmniej 60 000 zł

 

Zamawiający wskazuje, iż wskazane powyżej roboty budowlane mogły zostać wykonane w ramach jednej lub kilku oddzielnych umów, inwestycji.

d)          dysponują odpowiednim potencjałem technicznym;

Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie warunków udziału w postępowaniu.

 

e)               dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym, w tym:

co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót w branży ogólnobudowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która dodatkowo posiada minimum 5-letni staż pracy (doświadczenie) na stanowisku kierownika robót o specjalności konstrukcyjno-budowlanej       

i

co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót w branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która dodatkowo posiada co najmniej 5-letni staż pracy (doświadczenie) na stanowisku kierownika robót    

i

co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót w branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która dodatkowo posiada co najmniej 5-letni staż pracy (doświadczenie) na stanowisku kierownika robót elektrycznych o specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

 

skierowania do realizacji niniejszego zamówienia osób zatrudnionych w ramach stosunku pracy w wymiarze pełnego etatu na poziomie nie mniejszym niż 15

Zamawiający stawiając powyższy warunek wymaga, aby liczba osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, zatrudnionych w ramach stosunku pracy, wskazana w ofercie była utrzymywana przez Wykonawcę przez cały czas trwania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.

Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP.

W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego wymogu zatrudnienia w ramach stosunku pracy. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:

- żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu i dokonywania ich oceny,

- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu,

- przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.

W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia w ramach stosunku pracy osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia przez:

- oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu w ramach stosunku pracy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem osoby są zatrudnione w ramach stosunku pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, podstawy zatrudnienia i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy;

- poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopię dokumentów stanowiących podstawę stosunku pracy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia dokumentów o których mowa w zdaniu poprzedzającym powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data nawiązania stosunku pracy, rodzaj stosunku pracy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;

- zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia w ramach stosunku pracy za ostatni okres rozliczeniowy;

- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

W przypadku realizacji zamówienia lub jego części przez podwykonawcę warunek w zakresie określonego poziomu zatrudnienia może zostać spełniony łącznie przez wykonawcę i podwykonawcę ale tylko w odniesieniu do osób przy wykorzystaniu których realizowane będzie niniejsze zamówienie. Uprawnienia kontrolne w powyższym zakresie sprecyzowane wobec wykonawcy Zamawiającemu przysługują również względem podwykonawcy.

 

f)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia, w tym:

- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 3 000 000,00 zł (trzy miliony złotych)

- dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 2 000 000,00 zł (dwa miliony złotych)

- nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne

2.       Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty. Z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału VII pkt 12., niniejszego zapytania, brak któregokolwiek z wymaganych niniejszym Zapytaniem dokumentów lub oświadczeń, złożenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami ustanowionymi niniejszym Zapytaniem będzie skutkowało odrzuceniem oferty dotkniętej ww. brakami i oferta taka nie będzie podlegała ocenie.

3.       Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego należy dołączyć:

1)     aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2)     oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania,

3)     wykaz doświadczenia, jakim na potrzeby niniejszego postępowania legitymuje się Wykonawca, złożony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania,

4)     dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, wskazanych w wykazie doświadczenia, o którym mowa w pkt 2), powyżej,

5)     wykaz osób, które będą brały udział w realizacji niniejszego zamówienia, złożony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania,

6)     wykaz osób zatrudnionych w ramach stosunku pracy, które będą wykonywały przedmiot zamówienia, złożony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszego Zapytania,

7)     opłacona polisa OC,

8)     zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

9)     zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

10) dowód wniesienia wadium;

11) Kosztorys ofertowy - kosztorys opracowany przez wykonawcę na podstawie przedmiaru załączonego do niniejszego zapytania metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867) w wersji papierowej.

 

4. Za wyjątkiem oświadczeń, tj. oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych o którym mowa w pkt 3, ppkt 2) niniejszego rozdziału, wykazu doświadczenia, o którym mowa w pkt 3, ppkt 3) niniejszego rozdziału oraz wykazów osób, o którym mowa w pkt 3, ppkt 5) i ppkt 6) niniejszego rozdziału, pozostałe dokumenty, wymienione w pkt 3 niniejszego rozdziału należy przedłożyć do oferty w oryginale lub poświadczyć za zgodność z oryginałem, obić pieczęcią firmową, pieczęcią imienną wraz z czytelnym podpisem oraz opatrzyć aktualną datą. Powyższy sposób poświadczenia zgodności dotyczy każdej strony dokumentu osobno, przedstawionego jako kserokopia. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.

Termin składania ofert: 
czwartek, Czerwiec 8, 2017 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1.  Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 08.06.2017 r., do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego - Spółdzielnia Mieszkaniowa w Gorzycach, 39‑432 Gorzyce, Plac E. Mieszczańskiego 5. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego (o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego).

Ofertę należy złożyć w jeden z niżej wymienionych sposobów:

·         osobiście w siedzibie Zamawiającego lub

·         przesłać na adres siedziby Zamawiającego

        

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.06.2017r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

–        Cena – 80 %

–        Okres realizacji zamówienia – 10 %

–        Okres gwarancji: 10 %

 

Oferty zostaną ocenione wg poniższego systemu punktowego, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

Ocena = A + B+ C gdzie:

 

A Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:

najniższa zaproponowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia x 80 punktów

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 80 punktów.

 

B Kryterium Okres realizacji zamówienia zostanie ocenione w następujący sposób:

6 miesięcy – 0 pkt

5 miesięcy – 10 pkt

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 10 punktów.

W przypadku zaoferowania wymaganego okresu realizacji zamówienia, oferta uzyska w przedmiotowym kryterium oceny ofert 0 pkt.

W przypadku zaoferowania okresu realizacji zamówienia powyżej 6 miesięcy oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów niniejszego Zapytania ofertowego.

 

C Kryterium Okres gwarancji zostanie ocenione w następujący sposób:

60 miesięcy – 0 pkt

powyżej 60 miesięcy do 72 miesięcy – 5 pkt

powyżej 72 miesięcy do 84 miesięcy – 10 pkt

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 10 punktów.

Wymagany okres gwarancji to  60 miesięcy licząc od dnia dokonania odbioru robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania wymaganego okresu gwarancji, oferta uzyska w przedmiotowym kryterium oceny ofert 0 pkt.

 

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A - Cena oraz Kryterium B - Okres realizacji zamówienia oraz Kryterium C - Okres gwarancji, zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

 

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A i B i C). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

UWAGA I:

Wykonawca udzieli gwarancji na zasadach określonych w § 12 Projektu umowy (Załącznik nr 5). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60  miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: okres gwarancji – 10%,  z tym że punkty za okres gwarancji przyznawane będą jedynie za okres od 60 do 84  miesięcy.

UWAGA II:

Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy aniżeli 94 miesiące otrzyma punkty jak za okres 60 miesięcy.

UWAGA III:

Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 60 -miesięczną. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 60 miesięcy – podlegać będzie odrzuceniu.

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.

 

Zamawiający odrzuca oferty jeżeli:

·         oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu,

·         oferta jest niepełna lub nie spełnia wymagań niniejszego Zapytania.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Grudzień 20, 2017
Powiat: 
tarnobrzeski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

O udzielenie zamówienia nie mogą się ubiegać Wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a.              uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b.              posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c.              pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d.              pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru załącznika nr 2 do zapytania ofertowego.

 

W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału  w postępowaniu ofertowym

Warunki zmiany umowy: 

1.    Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

2.    Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:

zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;

zmiany terminu realizacji robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;

zmiany terminu płatności;

zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;

zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego, ograniczenia zakresu robót);

zmiany umówionego zakresu robót– w przypadku (koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno - ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych).

3.       Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadkach i okolicznościach:

  1.      polegających na zmianie materiałów lub urządzeń objętych ofertą przetargową i umową pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą powodowały wzrostu wynagrodzenia umownego Wykonawcy oraz będą spełniały wymogi stawiane w STWIORB, jak również wystąpią na skutek zaistnienia przykładowych, niżej wymienionych okoliczności:

- spowodują poprawienie parametrów technicznych,

- wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny,

- wynikają z braku dostępności na rynku,

- wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów,

      2.     związanych ze zmianą terminu wykonania zamówienia, który może nastąpić w przypadku:

a)      opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,

b)     wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.),

c)      wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót lub odbiorów,

d)     konieczności dokonania zmian dokumentacji projektowej,

e)      oczekiwania na konieczne decyzje administracyjne, decyzje urzędowe i władz samorządowych, zmiany obowiązującego prawa, wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.,

f)       wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0133/16-00