Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
BESTE SKLEJKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, UL. KOLEJOWA 5A, 37-100 ŁAŃCUT
Opis przedmiotu zamówienia: 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Dostawa – Linia łuszczarska.

Linia dedykowana jest do efektywnego wykorzystania surowca drzewnego w dalszej obróbce i uzyskania maksymalnej ilości łuszczki uwzględniającej deformację kształtu surowca drzewnego, co z kolei pozwoli na uzyskanie wysokiej jakości arkuszy łuszczki.

Minimalne wyposażenie linii łuszczarskiej:

1. Podajnik schodkowy kłód.

2. Elektroniczny centrownik kłód XY wraz z podajnikiem do łuszczarni wyposażony w kurtynę laserową w celu geometrycznej optymalizacji ustawienia kłody.

3. Łuszczarka wyposażona w:

-              silnik o mocy min 100 KM,

-              rolka dociskową,

-              możliwość regulacji grubości forniru z dokładnością do 0,01mm,

-              centralę hydrauliczną,

-              panel operatora,

-              podwójne wrzeciona.

4. Przenośnik łuszczki zsynchronizowany z łuszczarką i nożycami obrotowymi.

5. Gilotyna obrotowa z napędem elektrycznym przeznaczona do rozkroju wstęgi łuszczki na zadaną szerokość.

6. Podajnik rewersyjny do sortowania niepełnowymiarowych arkuszy forniru.

Wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalności:

•              Maksymalna długość obrabianej kłody – nie mniej niż 2000 mm.

•              Minimalna długość obrabianej kłody – 1100 mm.

•              Maksymalna średnica obrabianej kłody – nie mniej niż 800 mm.

•              Maksymalna średnica wałka połuszczarskiego – co najwyżej 100 mm.

•              Regulowana cyfrowo (elektronicznie) grubość łuszczki.

•              Dokładność grubości skrawanej łuszczki +-0,05mm

•              Linia wyposażona w sterowniki typu PLC.

•              Linia wyposażona w komputer sterujący.

•              Prędkość podajnika – min. 6 kłód na minutę.

•              Minimalna wydajność : 20 m3 łuszczki na 8 godzin.

 

  1. Dostawa – Sortownik.

Sortownik – urządzenie przeznaczone do automatycznego odbioru i wstępnej segregacji formatek łuszczki.

Urządzenie musi być przystosowane do współpracy z linią łuszczarską o parametrach wskazanych powyżej.

Minimalne parametry / funkcjonalności sortownika:

  • Sortownik wyposażony w mechanizm obrotu kierunku łuszczki(odwracania łuszczki przed sztaplowaniem),
  • Sortownik wyposażony w minimum dwa zespoły podciśnieniowe służące do podtrzymywania materiału, wyposażone w mechanizm zmiany położenia i dostosowania do wymiarów formatek łuszczki , które wynoszą:

- w maksymalnym zakresie nie mniej niż 2 m szerokości i 2,2m długości,

- w minimalnym zakresie nie więcej niż 1,4 m szerokości i 0,5 m długości.

  • Prędkość minimalna pracy sortownika 120 m/minutę.
  • Całość wyposażona w panel sterowania pozwalający na sprzężenie urządzenia z linią łuszczarska
  • Urządzenie wyposażone w minimum dwa stoły krzyżowe mogące pracować w sprzęgu (do sztaplowania łuszczki) o wymiarach 2m x 1 m.

Zamawiający zastrzega, iż w przypadku zaproponowania maszyn o parametrach niższych niż wskazane powyżej, oferta nie będzie podlegać rozpatrzeniu.

Kod CPV: 
42990000-2
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

  1. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
  2. oferują maszynę o parametrach i funkcjonalnościach będących na poziomie co najmniej wskazanych w zapytaniu ofertowym,
  3. udzielą gwarancji na sprzedawane maszyny będącą przedmiotem zamówienia na co najmniej 12 miesięcy,
  4. posiadają doświadczenie w realizacji dostawy linii łuszczarskiej i  sortownika tego samego typu lub o zbliżonych parametrach,
  5. nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Termin składania ofert: 
wtorek, Styczeń 14, 2020 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 14.01.2020 r., do godz. 15:00 w siedzibie firmy Bester-Sklejki Sp. z o.o. Sp. k., ul. Kolejowa 5A, 37-100 Łańcut. W przypadku złożenia oferty drogą pocztową, decyduje godzina wpływu oferty.

  • Oferty dostarczone Zamawiającemu po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
  • Skuteczne złożenie oferty oznacza otrzymania oferty przez Zamawiającego przed upłynięciem terminu składania ofert. Zmiany albo wycofanie oferty przez oferenta przed upływem terminu składania ofert jest dopuszczalne.
  • Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przypadkowe otwarcie oferty przed upływem wyznaczonego terminu, w przypadku nieodpowiedniego oznakowania koperty.
  • Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, ilość złożonych ofert oraz ceny poszczególnych ofert, termin dostawy oraz okres gwarancji.
  • Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego po terminie składania ofert. Termin otwarcia ofert: 15.01.2020 r. o godz. 09:00.
  • Po otwarciu ofert Zamawiający dokona ich oceny. W trakcie oceny i badania ofert Zamawiający może wzywać oferentów do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez nich ofert.
  • Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • Zamawiający sporządzi pisemny protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. W każdym czasie postępowania przetargowego dotyczącego wyboru wykonawcy, Zamawiający ma prawo do jego zakończenia bez wyboru jakiegokolwiek oferenta. Oferentom nie przysługują wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu.
  • Zamawiający niezwłocznie powiadomi oferentów oraz ogłosi wyniki na swojej stronie internetowej pod adresem www.bester-sklejki.com, na stronie http://zamowieniarpo.podkarpackie.pl/ oraz na portalu Baza Konkurencyjności pod adresem www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

A.           Cena netto w PLN lub EUR* - 80% (maksymalna ilość punktów – 80)

B.            Gwarancja – 20% (maksymalna ilość punktów – 20)

 

*w przypadku podania ceny w walucie obcej, przeliczenie nastąpi wg kursu średniego Narodowego Banku Polskiego z dnia otwarcia ofert.

 

OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

Ocena = A + B, gdzie:

Ad. A. Kryterium Cena netto w PLN lub EUR zostanie obliczone wg następującego wzoru:

  • najniższa zaproponowana cena netto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty netto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 80 punktów

Przy czym, jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającego z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartość zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień w określonym terminie dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 80 punktów.

Ad. B Kryterium Gwarancja zostanie obliczone wg następującego wzoru:

  • udzielenie 24 miesięcznej gwarancji lub dłuższej – 20 punktów,
  • udzielenie co najmniej 18 miesięcznej gwarancji – 10 punkty,
  • udzielenie krótszej niż 18 miesięcy gwarancji – 0 punktów.

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A i Kryterium B zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A i B). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

Termin wykonania zamówienia: 
niedziela, luty 28, 2021
Powiat: 
łańcucki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku:

  • gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
  • wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, przypadków siły wyższej, uznanej przez Zamawiającego jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia (np. powódź, strajki, zamieszki, decyzje administracyjne, państwowe).

Wszelkie zmiany, jakie strony chciałaby wprowadzić do postanowień zawartej umowy, wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i zgody obu stron (w drodze pisemnego aneksu).

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0146/19