Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP PRAW AUTORSKICH DO PORTALU WWW.POZYCZAMYSOBIE.PL – 1 SZT. zgodnie ze specyfikacją techniczną – załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego, który przesłany zostanie po wypełnieniu, podpisaniu i odesłaniu skanu oświadczenia o zachowaniu poufności będącym załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Pełna specyfikacja techniczna jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego lub na prośbę zainteresowanego oferenta może zostać przesłana drogą elektroniczną na pocztę email po uprzednim podpisaniu oświadczenia o poufności.
1. Rodzaj zamówienia: usługi.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Miejsce realizacji zamówienia: przedmiot zamówienia ma być dostarczony na nośniku elektronicznym – płytę CD/DVD w 3 egzemplarzach oraz na serwerze online.
5. Zamawiający będzie rozliczał się w następujących ratach płatności: ETAP I - rata 30% tytułem zaliczki, ETAP II rata 30%, ETAP III rata 40% tytułem płatności końcowej. Zakres prac i szczegółowe terminy płatności realizowane w poszczególnych ETAPACH zostaną ustalone z Oferentem / Wykonawcą wybranym w niniejszym postępowaniu oraz zapisany w umowie.
6. Termin dostawy/wykonania i uruchomienia: nie później niż 15.12.2018 roku.
7. Wymagany minimalny okres gwarancji – 12 miesięcy.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
oraz
72212220-7 Usługi opracowywania oprogramowania dla Internetu i intranetu
72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
W postępowaniu mogą wziąć udział tylko Ci Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1. Złożą poprawną formalnie ofertę, zgodną z warunkami niniejszego ogłoszenia.
2. Spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. dostarczyli minimum trzy zamówienia odpowiadające swym rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę wartości (jednego zamówienia) minimum 75 000,00 zł netto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – informacje dot. tych zamówień dostarczą w ramach Załącznik nr 3 - Wykaz dostaw.
Weryfikacja powyższych wymagań zostanie przeprowadzona przez Zamawiającego na podstawie treści oferty oraz załączników stanowiących integralną część ofert.
1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie lub w postaci wydruku komputerowego), zapewniającej pełną czytelność jej treści, ofertę należy składać w formie pisemnej w języku polskim. Nie dopuszcza się złożenia oferty w wersji elektronicznej.
2. Miejsce, forma i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w biurze firmy: w dni robocze w godzinach: od 9:00 do 15:00 lub przesłać na adres pocztowy: AadAstra Paweł Fuglewicz ul. Stanisława Mikołajczyka 4, 35-209 Rzeszów; (wiążąca jest data wpływu do siedziby Zamawiającego).
3. Oferta powinna być opieczętowana, parafowana na każdej stronie i czytelnie podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Dostawcy.
4. Kopie dokumentów powinny zostać opatrzone napisem „Za zgodność z oryginałem”, datą i czytelnym podpisem osoby uprawnionej do składania oferty.
5. Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu z wyraźnym oznaczeniem „Oferta”. Opakowanie musi być zamknięte lub zalakowane oraz oznaczone w następujący sposób:
A. DANE OFERENTA WRAZ Z ADRESEM E-MAIL DO KONTAKTU:
B. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO: AadAstra Paweł Fuglewicz ul. Stanisława Mikołajczyka 4, 35-209 Rzeszów.
C. ADNOTACJA: Oferta dot.: ZAKUP PRAW AUTORSKICH DO PORTALU WWW.POZYCZAMYSOBIE.PL – 1 SZT., w ramach realizacji projektu nr RPPK.01.04.01-18-0586/17-00, tytuł: „Wprowadzenie na rynek innowacyjnego portalu Pozyczamysobie.pl”,
6. Jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie aktualnego wpisu do właściwego rejestru gospodarczego (np. KRS, CEIDG) należy przedłożyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (dokument - pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale).
7. Każdy z Wykonawców/Dostawców zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą kompletu załączników wymienionych w pkt. XIII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW NIEZBĘDNYCH DO ZŁOŻENIA OFERTY.
8. Złożona oferta powinna zawierać, co najmniej:
• pełną nazwę oferenta,
• adres lub siedzibę oferenta, adres e-mail, numer telefonu oraz numer NIP,
• cenę netto oraz cenę brutto oferty wyrażoną w PLN, którą kupujący jest obowiązany zapłacić wykonawcy za przedmiot zamówienia (oferta złożona w walucie obcej będzie liczona po kursie NBP z dnia dokonania wyboru oferty i zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku).
• termin realizacji zamówienia,
• warunki płatności,
• termin ważności oferty (nie krótszy niż 60 dni kalendarzowych), bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert,
• oferta musi być sporządzona na papierze firmowym Oferenta lub opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia oraz powinna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczęciami imiennymi.
9. Termin składania ofert upływa 12.06.2018 r. o godzinie 12.00. Oferty złożone po wyznaczonym terminie zostaną odrzucone.
10. Termin otwarcia ofert: Data: 12.06.2018 r., godzina: 12:15
11. Miejsce otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie firmy: AadAstra Paweł Fuglewicz Ul. Stanisława Mikołajczyka 4, 35-209 Rzeszów.
12. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane informacje i załączniki niezbędne do dokonania jej oceny zgodnie z kryteriami i wymaganiami wskazanymi w zapytaniu ofertowym.
13. Oferty niepoprawne formalnie nie będą rozpatrywane. Wymaga się prawidłowo złożonych podpisów, wypełnień formularzy, zamieszczenia w ofercie wymaganych informacji i dołączonych niezbędnych załączników.
14. Wykonawca/Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania. Prosimy o przekazywanie ewentualnych pytań dotyczących zamówienia do dnia 06.06.2018 r. do godziny 15:00 w formie elektronicznej na adres: pawelf5@vp.pl.
Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Suma poszczególnych kryteriów (1+2+3) będzie stanowiła wynik końcowy każdego z Wykonawców. Za najkorzystniejszą wybrana zostanie ta oferta spośród ofert prawidłowych formalnie, która otrzyma największą liczbę punktów.
1. Kryterium 1: Cena netto, waga maksymalnie 80 pkt. Liczba punktów będzie liczona wg wzoru: Liczba pkt. = (cena netto najtańszej oferty/cena netto badanej oferty) x 80 pkt.
2. Kryterium 2: Gwarancja (w miesiącach; minimum 12 miesięcy), waga maksymalnie 10 pkt. Liczba punktów będzie przyznana w następujący sposób: od 12 do 17 miesięcy włącznie – 4 pkt., od 18 do 23 miesięcy włącznie - 6 pkt., od 24 włącznie i więcej miesięcy – 10 pkt.
3. Kryterium 3: Serwis (czas reakcji w godzinach), waga maksymalnie 10 pkt. Liczba punktów będzie przyznana w następujący sposób: czas reakcji więcej niż 24 godziny – 0 pkt., czas reakcji 24 – 17 godzin - 2 pkt., czas reakcji 16 - 9 godzin – 4 pkt., czas reakcji 8 do 3 godzin – 6 pkt., czas reakcji 2 i mniej godzin - 10 pkt.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszczalne będą zmiany umowy wynikające w szczególności z:
a. zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Podkarpackiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020;
b. zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT;
c. zmiany umówionego terminu dostaw spowodowanego przyczynami niemożliwymi do przewidzenia leżącymi po stronie DOSTAWCY lub ZAMAWIAJĄCEGO.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
4. Wszelkie zmiany w umowie z wybranym Wykonawcom odbywać się będą zgodnie m.in. z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014–2020, Zamówienia udzielane w ramach projektów, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju aktualnego na dzień opublikowania ogłoszenia.