Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
,,Geyer&Hosaja" Sp. z o.o., Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki
Opis przedmiotu zamówienia: 

Partynia, 21.10.2020 r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 10/2020

na dostawę wyposażenia laboratorium, tj.

Dysper Tester - sztuk 1

 

w związku z realizacją projektu pn. „Rozwój istniejącego zaplecza badawczo-rozwojowego, jako strategicznego elementu umocnienia przewagi technologicznej i wzrostu innowacyjności firmy Geyer&Hosaja” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Działanie 1.2. Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia, Typ projektu: Infrastruktura B+R.

 

 

I.        Zamawiający: 

 

,,Geyer&Hosaja” Sp. z o.o.

Partynia 12

39-310 Radomyśl Wielki

NIP 872-000-33-96

Regon 005710835

www.geyer-hosaja.com.pl

 

Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktów w sprawach formalnych, w tym udzielania odpowiedzi na zapytania Wykonawców:

Ewelina Maroń (14) 6806700, email: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

 

Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktów w sprawach technicznych, w tym do udzielania odpowiedzi ma zapytania Wykonawców:

Marzena Jurczak (14) 6806700, email: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

 

  

  1. Postanowienia ogólne:   

 

  1. ,,Geyer&Hosaja” Sp. z o.o., Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki, zaprasza zgodnie z zasadą konkurencyjności do złożenia ofert, w ramach postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na wybór Dostawcy  Dysper Tester - sztuk 1, zgodnie ze specyfikacją techniczną przedstawioną w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego- Dokumentacja techniczna.
  2. Postępowanie prowadzone jest w związku z realizacją projektu pn. „Rozwój istniejącego zaplecza badawczo-rozwojowego, jako strategicznego elementu umocnienia przewagi technologicznej i wzrostu innowacyjności firmy ,,Geyer&Hosaja” Sp. z o.o.” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Działanie 1.2. Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia, Typ projektu: Infrastruktura B+R, umowa o dofinansowanie projektu z dnia 27.11.2019 r. nr RPPK.01.02.00-18-0001/19-00 , Zadanie 1 Zakup infrastruktury badawczo- rozwojowej.

 

  1. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

 

  1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, określoną w Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego obowiązujących od dnia 22 sierpnia 2019 r. z późn. zm. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego , Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.

 

  1. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Zapytaniu ofertowym stosuje się przepisy prawa polskiego, w szczególności kodeksu cywilnego jak również Wytyczne Ministra Rozwoju Regionalnego obowiązujących od dnia 22 sierpnia 2019 r. z późn. zm. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego , Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.

 

  1. Sposób upublicznienia zapytania ofertowego: na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ oraz www.zamowieniarpo.podkarpackie.pl .

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego oraz unieważnienia postępowania ofertowego. 

 

  1. Zmiana treści zapytania ofertowego i formularza ofertowego może nastąpić w przypadku błędów w zapytaniu ofertowym lub/i w przypadku konieczności dokonania uzupełnień. W takim przypadku Zamawiający:

- poinformuje o dokonanej zmianie w sposób właściwy dla upublicznienia niniejszego zapytania ofertowego;

- poinformuje o zmianie wszystkich oferentów, którzy dotychczas złożyli oferty;

- wydłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach składanych przez oferentów;

 

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

 

  1. Rodzaj zamówienia: dostawa.  
  2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Dysper Tester - sztuk 1 dla ,,Geyer&Hosaja” Sp. z o.o. w celu realizacji Zadania 1 Zakup infrastruktury badawczo- rozwojowej w ramach projektu pn. „Rozwój istniejącego zaplecza badawczo-rozwojowego, jako strategicznego elementu umocnienia przewagi technologicznej i wzrostu innowacyjności firmy ,,Geyer&Hosaja’’ Sp. z o.o.”, nr umowy o dofinansowanie projektu RPPK.01.02.00-18-0001/19-00.
  3. Wspólny słownik zamówień: CPV

Kod CPV:

- 38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny

- 38500000-0 Aparatura kontrolna i badawcza

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z pełnym opisem wymagań technicznych, został wskazany w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego: Dokumentacja techniczna.
  2. Dodatkowe warunki przedmiotu zamówienia:
  • gwarancja minimalna minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji producenta na oferowane urządzenia to 24 miesiące. W przypadku podania przez Oferenta krótszego niż wymagany okres gwarancji lub nie podanie (wpisanie) okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z opisem (specyfikacją) przedmiotu zamówienia zawartą w załączniku nr 1.
  • oferta powinna obejmować transport, uruchomienie urządzenia u Zamawiającego pod adresem: Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki oraz szkolenie z zakresu użytkowania urządzenia

 

  1. Mogące wystąpić w zapytaniu ofertowym lub/i załącznikach nazwy własne (znaki towarowe) mają charakter jedynie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ,,ofert równoważnych”. Przez ,,ofertę równoważną” należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.

Oferent, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot oferty spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Kod CPV: 
38000000-5
38500000-0
Termin składania ofert: 
poniedziałek, Listopad 23, 2020 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Tryb przekazania oferty:  

 

Oferta powinna być przekazana: 

  1. osobiście do siedziby Zamawiającego: ,,Geyer&Hosaja” Sp. z o.o. Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki  lub
  2. pocztą tradycyjną, listem poleconym lub przesyłką kurierską na adres Zamawiającego: Partynia 12,39-310 Radomyśl Wielki lub
  3. pocztą elektroniczną w formie skanu podpisanych dokumentów na adres emailowy: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

 

  1. Termin składania ofert:  

 

  1. Oferty należy składać do dnia 23 listopada 2020 r. do godziny 15:00:00. Wpływ oferty do Zamawiającego musi nastąpić przed powyższą datą i godziną.  Oferty, które wpłyną po upływie terminu zostaną odrzucone.
  2. Pozostałe informacje dotyczące składania ofert są dostępne w Biurze projektu w Partyni (Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki).

Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktów w sprawach formalnych, w tym udzielania odpowiedzi na zapytania Wykonawców:

Ewelina Maroń (14) 6806700, email: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

 

Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktów w sprawach technicznych, w tym do udzielania odpowiedzi na zapytania Wykonawców:

Marzena Jurczak (14) 6806700, email: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (waga)

 

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami wyboru: 

 

kryteria oceny ofert

waga  kryterium

maksymalna liczba punktów

a) cena netto w PLN/walucie obcej[1]

70%

70

b) czas realizacji

zamówienia liczony w tygodniach od dnia podpisania umowy

30%

30

 

  1. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

 

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

 

  1. Punkty w ramach kryterium ceny netto- w PLN/walucie obcej - waga kryterium 70%- będą przyznawane wg następującej formuły:         

  

 C min

 

A n = ----------------- x 70% (waga kryterium) x 100

                C r

 

C min – cena najtańszej ze złożonych ofert / najniższa zaproponowana cena brutto za dostawę   spośród złożonych ofert

C r – cena oferty rozpatrywanej /badanej

A n – ilość punktów przyznana ofercie

  1. Punkty w ramach kryterium czas realizacji zamówienia- waga kryterium 30%- liczony w tygodniach od dnia popisania umowy będą przyznawane wg następującej przedziałów: 

- termin realizacji: do 8 tygodni włącznie – 30 pkt

- termin realizacji powyżej 8 tygodni  do 10 tygodni włącznie – 15 pkt

- termin realizacji: powyżej 10 tygodni – 0 pkt. 

 

 

 

 

Punkty z oceny kryterium -a) – b)  zostaną zsumowane i decydowała będzie ocena łączna (suma zdobytych punktów). Oferta na realizację zamówienia może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

W ofercie należy odnieść się do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku, gdy Wykonawca pominie jedno lub więcej kryteriów w ocenie zostanie mu przyznanych 0 pkt w danym kryterium.

  

 

 

  1. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

 

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wyżej wymienionym wymaganiom i którego oferta uzyska największą ilość punktów w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.  Postępowanie może zakończyć się wyborem jednego wykonawcy. Oferta niespełniająca wymogów formalnych określonych w Zapytaniu Ofertowym, podlega odrzuceniu. 
  2. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia propozycji zawarcia umowy z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

 

  1. Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty i ogłosi wyniki na portalu Baza Konkurencyjności

 

 

  1. Opis sposobu przygotowania oferty:  

 

  1. Oferta musi być przygotowana w formie pisemnej lub elektronicznie, na wzorze/szablonie załączonym do niniejszego zapytania, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim. Postępowanie ofertowe prowadzone jest w języku polskim.   
  2. Oferta musi obejmować dostawę Dysper Tester - sztuk 1 zgodnie ze specyfikacją techniczną przedstawioną w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego- Dokumentacja techniczna.
  3. Zamawiający odrzuci ofertę niespełniającą warunków formalnych lub złożoną po terminie.

Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia.

  1. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.  
  2. Od Wykonawcy wymaga się, pod rygorem odrzucenia oferty, określenia całkowitej ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  3. Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie Wykonawca poniesie                       w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w tym między innymi takie jak: opłaty celne i podatkowe, VAT (naliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie).
  4. Oferta powinna obejmować także transport oraz uruchomienie urządzenia u Zamawiającego pod adresem: Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki
  5. Kwoty wskazane w ofercie powinny być określone jednoznacznie i obliczone do dwóch miejsc po przecinku.
  6. Oferta winna zawierać nazwę i adres wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy lub upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub uzupełniony pieczęcią imienną. W przypadku upoważnienia należy do oferty załączyć odpowiednie pełnomocnictwo.
  7. Złożona oferta, w której przedmiot oferty nie spełnia wymaganych  parametrów technicznych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 Dokumentacja techniczna zostanie odrzucona. Załącznik nr 1 powinien być zaparafowany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy lub upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub uzupełniony pieczęcią imienną i dołączony do oferty.

Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty

 

[1] w przypadku oferty podanej w walucie obcej do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs NBP z dnia poprzedzającego sporządzenie protokołu wyboru ofert przez Zamawiającego

 

 

 

 

 

 

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Grudzień 31, 2020
Powiat: 
mielecki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.  
  2. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:  
    1. zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;  
    2. zmiany terminu płatności;  
    3. wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie;
    4. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
    5. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;
    6. zmiana nie będzie prowadzić do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro – w przypadku zamówień na dostawy i usługi, i zarazem jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy.
    7. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

  1. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

- na podstawie postanowień umownych, o których mowa w punktach wyżej

- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców.

  1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Numer projektu: 
RPPK.01.02.00-18-0001/19