Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Drukarnia "Barwiński" Piotr Barwiński, Sonina 319 c, 37-100 Łańcut
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej składarko – sklejarki, z opcją dowolnej konfiguracji i szybkiego przezbrojenia, umożliwiająca jednoczesne klejenie, składanie, insertowanie i doklejanie różnego rodzaju próbek In line – zwanej dalej Przedmiotem Dostawy.

Przedmiot zamówienia po stronie Wykonawcy obejmuje dostarczenie Przedmiotu Dostawy do miejsca realizacji zamówienia oraz przeprowadzenie wszelkich czynności niezbędnych do uruchomienia Przedmiotu Dostawy w miejscu wykonania zamówienia (tj. w szczególności instalację oraz wszelkie inne prace związane z uruchomieniem Przedmiotu Dostawy zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego).

ZAMAWIAJĄCY OKREŚLA PONIŻSZE MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE DLA PRZEDMIOTU DOSTAWY:

  • Minimalny rozmiar gotowego produktu nie większy niż: 15,5 cm szerokości x 15,5 cm długości,
  • Maksymalny rozmiar produktu nie mniejszy niż: 80 cm szerokości i 80 cm długości,
  • Minimalna gramatura produktów nie większa niż: 155 g/m2,
  • Maksymalna gramatura produktów nie mniejsza niż: 400 g/m2,
  • Prędkość minimalna 130 m/min,
  • Dwa kompresory,
  • Płyta do załamywania użytków z możliwością jej zamontowania w dowolnym miejscu urządzenia,
  • Narzędzie do obrotu użytku podczas składania/klejenia.
  • 4 punktowe głowice do klejenia na zimno,
  • 3 głowice do klejenia na gorąco hotmelt ( w tym regulowana temperatura tanku, węży grzewczych oraz głowic),
  • Podajnik do insertów online,
  •  Aplikatory taśmy dwustronnej i taśmy zrywalnej.
Kod CPV: 
42991220-7
Warunki udziału w postępowaniu : 

LISTA DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD OFERENTA:

Oferta – sposób przygotowania

  1. Oferta musi być przygotowana w formie pisemnej – pismem maszynowym lub komputerowym.
  2. Oferta musi być złożona w zamkniętej kopercie .
  3. Okres związania oferenta ofertą nie może być krótszy niż do dnia 30.04.2016r.
  4. Oferta musi zawierać minimum następujące informacje:
    • Dane oferenta
    • Datę sporządzenia oferty
    • Określenie terminu ważności oferty
    • Określenie ceny netto
    • Opis parametrów technicznych
    • Określenie terminu realizacji zamówienia
    • Określenie okresu na jaki udzielana jest gwarancja

Załączniki

  1. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania).
  2. Minimalne wymagania techniczne (wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania)

ZAMAWIAJĄCY WYKLUCZY Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA WYKONAWCĘ, KTÓRY:

  1. Jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi  w  imieniu  beneficjenta  czynności  związane  z  przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
    3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  2. W ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych wyrządził Zamawiającemu szkodę lub był/jest z Zamawiającym w sporze przed sądem lub innym organem orzekającym.
  3. Znajduje się w likwidacji lub w upadłości lub z informacji posiadanych przez Zamawiającego wynika, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej uniemożliwiającej rzetelne wykonanie zamówienia.
  4. Złożył w związku z zapytaniem ofertowym dokumenty nieprawdziwe albo oświadczenia nierzetelne.

ZAMAWIAJĄCY ODRZUCA OFERTY, KTÓRE:

  1. zostały przygotowane w sposób niezgodny z wymaganiami opisanymi w akapicie „LISTA DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD OFERENTA punkt I Oferta – sposób przygotowania” niniejszego zapytania ofertowego,
  2. są niekompletne - nie zawierają wszystkich wymaganych od oferenta załączników opisanych w akapicie „LISTA DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD OFERENTA punkt II Złączniki” niniejszego zapytania ofertowego,
  3. mają krótszy niż wymagany niniejszym zapytaniem ofertowym okres związania oferenta tą ofertą,
  4. złożone zostały po terminie składania ofert.

Oferta odrzucona albo złożona przez oferenta uprzednio wykluczonego z postępowania nie podlega ocenie.

Termin składania ofert: 
czwartek, Kwiecień 14, 2016 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferta może zostać złożona:

 - osobiście,

- za pośrednictwem poczty lub kuriera – w siedzibie Zamawiającego pod adresem:

Drukarnia „Barwiński” Piotr Barwiński,

Sonina 319 c,

37-100 Łańcut

 

Termin składania ofert upływa w dniu 14 kwietnia o godzinie 15:00 (decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego).

Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego 14 kwietnia o godzinie 16:00

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY i KRYTERIA OCENY:

Oceny ofert dokona Komisja ds. wyboru dostawcy powołana przez Właściciela Firmy.

Komisja zbierze się w terminie do 1 miesiąca  od dnia upływu terminu składania ofert.

 

Ocena ofert będzie dwuetapowa:

Etap I – Ocena zgodności zapisów oferty z minimalnymi wymaganiami technicznymi dla przedmiotu dostawy

Kryteria:

1 – przedmiot oferty spełnia wszystkie (bez wyjątku) minimalne wymagania techniczne dla przedmiotu dostawy

0 – przedmiot dostawy nie spełnia przynajmniej jednego z minimalnych wymagań technicznych dla przedmiotu dostawy

Do Etapu II oceny przechodzą wyłącznie oferty, które w etapie I otrzymały ocenę 1

 

Etap II – Wybór najkorzystniejszej oferty w oparciu o sumę uzyskanych punktów w poniższych kryteriach szczegółowych

KRYTERIA OCENY OFERT

I. Parametry techniczne – max. 40 punktów 

Punkty w tym kryterium będą przyznawane za spełnienie trzech wyszczególnionych poniżej  kryteriów technicznych w stopniu lepszym niż określony w minimalnych wymaganiach technicznych (po 10 w każdym podkryterium):

1. Minimalny rozmiar gotowego  produktu – max. 10 punktów

  • 14cm  x 14 cm i mniejszy – 10 punktów
  • Od 14,1cm x 14,1cm do 15 x 15 cm - 5 punktów
  • Większy niż 15,1cm x 15,1 cm – 0 punktów

2. Maksymalny rozmiar produktu  – max. 10 punktów

  • 91 cm x 91 cm i większy – 10 punktów.
  • Od 85 cm x 85 cm do 90 x 90 cm – 5 punktów
  • 84 cm x 84 cm i mniejszy – 0 punktów

3. Minimalna gramatura produktów  – max. 10 punktów

  • 145 g/m2 i mniejsza– 10 punktów
  • Od 146 g/m2 x 150 g/m2 - 5 punktów
  • Większy niż 151 g/m2 – 0 punktów

4. Maksymalna gramatura produktów  – max. 10 punktów

  • 481 g/m2 i większa– 10 punktów
  • Od 480 g/m2 x 420 g/m2 - 5 punktów
  • Mniejsza niż 419 g/m2 – 0 punktów

 

II. Cena – max. 50 punktów

W przypadku podania przez oferenta ceny wyrażonej w walucie obcej w trakcie oceny zostanie ona przeliczona na PLN według średniego kursu NBP z dnia zamknięcia naboru ofert.

Punkty w tym kryterium będą przyznawane wg zależności:

C= (Cn/Co)*50

gdzie:

Cn - cena netto najkorzystniejszej oferty

Co- cena netto rozpatrywanej oferty

 

III. Termin dostawy – max. 10 punktów

 Punkty w tym kryterium będą przyznawane za zadeklarowany czas dostawy liczony w miesiącach od dnia złożenia zamówienia:

  • Poniżej 2 miesięcy  –10 pkt.
  • Od 2 do 3 miesięcy – 5 pkt.
  • Powyżej 3 miesięcy – 0 pkt.

Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punktów.

Termin wykonania zamówienia: 
sobota, Kwiecień 30, 2016
Powiat: 
łańcucki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.