Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej składarko – sklejarki, z opcją dowolnej konfiguracji i szybkiego przezbrojenia, umożliwiająca jednoczesne klejenie, składanie, insertowanie i doklejanie różnego rodzaju próbek In line – zwanej dalej Przedmiotem Dostawy.
Przedmiot zamówienia po stronie Wykonawcy obejmuje dostarczenie Przedmiotu Dostawy do miejsca realizacji zamówienia oraz przeprowadzenie wszelkich czynności niezbędnych do uruchomienia Przedmiotu Dostawy w miejscu wykonania zamówienia (tj. w szczególności instalację oraz wszelkie inne prace związane z uruchomieniem Przedmiotu Dostawy zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego).
ZAMAWIAJĄCY OKREŚLA PONIŻSZE MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE DLA PRZEDMIOTU DOSTAWY:
- Minimalny rozmiar gotowego produktu nie większy niż: 15,5 cm szerokości x 15,5 cm długości,
- Maksymalny rozmiar produktu nie mniejszy niż: 80 cm szerokości i 80 cm długości,
- Minimalna gramatura produktów nie większa niż: 155 g/m2,
- Maksymalna gramatura produktów nie mniejsza niż: 400 g/m2,
- Prędkość minimalna 130 m/min,
- Dwa kompresory,
- Płyta do załamywania użytków z możliwością jej zamontowania w dowolnym miejscu urządzenia,
- Narzędzie do obrotu użytku podczas składania/klejenia.
- 4 punktowe głowice do klejenia na zimno,
- 3 głowice do klejenia na gorąco hotmelt ( w tym regulowana temperatura tanku, węży grzewczych oraz głowic),
- Podajnik do insertów online,
- Aplikatory taśmy dwustronnej i taśmy zrywalnej.
LISTA DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD OFERENTA:
Oferta – sposób przygotowania
- Oferta musi być przygotowana w formie pisemnej – pismem maszynowym lub komputerowym.
- Oferta musi być złożona w zamkniętej kopercie .
- Okres związania oferenta ofertą nie może być krótszy niż do dnia 30.04.2016r.
- Oferta musi zawierać minimum następujące informacje:
- Dane oferenta
- Datę sporządzenia oferty
- Określenie terminu ważności oferty
- Określenie ceny netto
- Opis parametrów technicznych
- Określenie terminu realizacji zamówienia
- Określenie okresu na jaki udzielana jest gwarancja
Załączniki
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania).
- Minimalne wymagania techniczne (wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania)
ZAMAWIAJĄCY WYKLUCZY Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA WYKONAWCĘ, KTÓRY:
- Jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- W ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych wyrządził Zamawiającemu szkodę lub był/jest z Zamawiającym w sporze przed sądem lub innym organem orzekającym.
- Znajduje się w likwidacji lub w upadłości lub z informacji posiadanych przez Zamawiającego wynika, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej uniemożliwiającej rzetelne wykonanie zamówienia.
- Złożył w związku z zapytaniem ofertowym dokumenty nieprawdziwe albo oświadczenia nierzetelne.
ZAMAWIAJĄCY ODRZUCA OFERTY, KTÓRE:
- zostały przygotowane w sposób niezgodny z wymaganiami opisanymi w akapicie „LISTA DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD OFERENTA punkt I Oferta – sposób przygotowania” niniejszego zapytania ofertowego,
- są niekompletne - nie zawierają wszystkich wymaganych od oferenta załączników opisanych w akapicie „LISTA DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD OFERENTA punkt II Złączniki” niniejszego zapytania ofertowego,
- mają krótszy niż wymagany niniejszym zapytaniem ofertowym okres związania oferenta tą ofertą,
- złożone zostały po terminie składania ofert.
Oferta odrzucona albo złożona przez oferenta uprzednio wykluczonego z postępowania nie podlega ocenie.
SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta może zostać złożona:
- osobiście,
- za pośrednictwem poczty lub kuriera – w siedzibie Zamawiającego pod adresem:
Drukarnia „Barwiński” Piotr Barwiński,
Sonina 319 c,
37-100 Łańcut
Termin składania ofert upływa w dniu 14 kwietnia o godzinie 15:00 (decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego).
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego 14 kwietnia o godzinie 16:00
OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY i KRYTERIA OCENY:
Oceny ofert dokona Komisja ds. wyboru dostawcy powołana przez Właściciela Firmy.
Komisja zbierze się w terminie do 1 miesiąca od dnia upływu terminu składania ofert.
Ocena ofert będzie dwuetapowa:
Etap I – Ocena zgodności zapisów oferty z minimalnymi wymaganiami technicznymi dla przedmiotu dostawy
Kryteria:
1 – przedmiot oferty spełnia wszystkie (bez wyjątku) minimalne wymagania techniczne dla przedmiotu dostawy
0 – przedmiot dostawy nie spełnia przynajmniej jednego z minimalnych wymagań technicznych dla przedmiotu dostawy
Do Etapu II oceny przechodzą wyłącznie oferty, które w etapie I otrzymały ocenę 1
Etap II – Wybór najkorzystniejszej oferty w oparciu o sumę uzyskanych punktów w poniższych kryteriach szczegółowych
KRYTERIA OCENY OFERT
I. Parametry techniczne – max. 40 punktów
Punkty w tym kryterium będą przyznawane za spełnienie trzech wyszczególnionych poniżej kryteriów technicznych w stopniu lepszym niż określony w minimalnych wymaganiach technicznych (po 10 w każdym podkryterium):
1. Minimalny rozmiar gotowego produktu – max. 10 punktów
- 14cm x 14 cm i mniejszy – 10 punktów
- Od 14,1cm x 14,1cm do 15 x 15 cm - 5 punktów
- Większy niż 15,1cm x 15,1 cm – 0 punktów
2. Maksymalny rozmiar produktu – max. 10 punktów
- 91 cm x 91 cm i większy – 10 punktów.
- Od 85 cm x 85 cm do 90 x 90 cm – 5 punktów
- 84 cm x 84 cm i mniejszy – 0 punktów
3. Minimalna gramatura produktów – max. 10 punktów
- 145 g/m2 i mniejsza– 10 punktów
- Od 146 g/m2 x 150 g/m2 - 5 punktów
- Większy niż 151 g/m2 – 0 punktów
4. Maksymalna gramatura produktów – max. 10 punktów
- 481 g/m2 i większa– 10 punktów
- Od 480 g/m2 x 420 g/m2 - 5 punktów
- Mniejsza niż 419 g/m2 – 0 punktów
II. Cena – max. 50 punktów
W przypadku podania przez oferenta ceny wyrażonej w walucie obcej w trakcie oceny zostanie ona przeliczona na PLN według średniego kursu NBP z dnia zamknięcia naboru ofert.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane wg zależności:
C= (Cn/Co)*50
gdzie:
Cn - cena netto najkorzystniejszej oferty
Co- cena netto rozpatrywanej oferty
III. Termin dostawy – max. 10 punktów
Punkty w tym kryterium będą przyznawane za zadeklarowany czas dostawy liczony w miesiącach od dnia złożenia zamówienia:
- Poniżej 2 miesięcy –10 pkt.
- Od 2 do 3 miesięcy – 5 pkt.
- Powyżej 3 miesięcy – 0 pkt.
Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punktów.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.