Przedmiotem zamówienia jest: usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi: „Nadbudowę, rozbudowę i przebudowę budynku Zespołu Szkól w Medyni Głogowskiej z przeznaczeniem na przedszkole publiczne”
Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim:
a) nadbudowa, rozbudowa i przebudowa części budynku Zespołu Szkół w Medyni Głogowskiej z przeznaczeniem na przedszkole publiczne. W zakres robót wchodzi:
- przebudowa pomieszczeń zaplecza sanitarno-szatniowego w celu wydzielenia pomieszczeń dla przedszkola,
- rozbudowa budynku o wiatrołap,
- rozebranie dachu nad zapleczem i nadbudowa piętra,
- budowa wewnętrznej, wydzielonej klatki schodowej,
- budowa szybu windowego i montaż dźwigu dla niepełnosprawnych,
- lokalna przebudowa ścian i ścianek działowych,
- wykonanie kominów wentylacyjnych,
- montaż i częściowa wymiana stolarki drzwiowej i okiennej,
- niezbędne roboty wykończeniowe wewnętrzne – tynki, okładziny, malowanie, posadzki, podłogi wraz z ociepleniem,
- przebudowa i budowa instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i elektrycznej w zakresie niezbędnym dla projektowanej nadbudowy, rozbudowy i przebudowy,
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- elewacja i roboty zewnętrzne, utwardzenie powierzchni gruntu,
- przebudowa odcinka istniejącej kanalizacji deszczowej,
- budowa zewnętrznego odcinka wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej.
- dostawę i montaż wyposażenia gastronomicznego zmywalni naczyń i rozdzielni posiłków przedszkola
b) przebudowa sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-sanitarnym. W zakres robót wchodzi:
- przebudowa pomieszczeń zaplecza sanitarno-szatniowego,
- wykonanie kominów wentylacyjnych,
- wymiana stolarki okiennej,
- wymiana podłóg na parterze wraz z dociepleniem,
- niezbędne roboty wykończeniowe wewnętrzne – tynki, okładziny, malowanie,
- przebudowa instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i elektrycznych w zakresie niezbędnym dla projektowanej przebudowy,
- budowa instalacji wentylacji mechanicznej,
- docieplenie ścian zaplecza oraz ścian i dachu sali gimnastycznej,
- docieplenie ścian i dachu łącznika wraz z wymianą pokrycia dachowego,
- elewacja i roboty zewnętrzne.
Szczegółowy zakres robót opisuje projekt budowlany, SSTWIORB oraz przedmiar robót dostępny na stronie internetowej Zamawiającego pod linkiem:
http://gminaczarna.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&menu=26&dzialy=26&akcja=artykul&artykul=2611
Zakres zamówienia obejmuje:
- Kompleksową obsługę realizacji inwestycji, organizowanie i koordynacja robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i z przypisanymi im zakeresami obowiązków i odpowiedzialności. Do obowiązków Wykonawcy (inspektora nadzoru) należy wykonywanie wszelkich obowiązków wynikających z ustawy Prawo Budowlane z uwzględnieniem wymagań wynikających z uwowy o dogfinansowanie ze środków unijnych w ramach RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
- Zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno prawną budowy.
- Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, ofertą wykonawcy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
- Sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
- Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania.
- Sprawdzanie jakości montowanych urządzeń oraz zgodności z dokumentacją projektową.
- Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy.
- W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub zaniechania wykonania pewnych robót przygotowanie i przedstawienie do zatwierdzenia przez inwestora protokołu konieczności na roboty dodatkowe lub zamienne oraz sprawdzanie kosztorysów dodatkowych, zamiennych wykonanych przez Wykonawcę.
- Udział w przeglądach gwarancyjnych na wezwanie Zamawiającego.
- Sporządzenie dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej z ważniejszych elementów wykonywanych robót.
- Sprawdzenie dokumentacji powykonawczej budowy przed zgłoszeniem zakończenia robót przez Wykonawcę.
- Inspektor zobowiązany jest do przebywania na budowie przynajmniej dwa razy w tygodniu w okresie trwania robót, udział w przekazywaniu placu budowy dla Wykonawcy, spotkaniach roboczych na budowie, w odbiorach robót zanikających i przeglądach gwarancyjnych zadania w okresie rękojmi i gwarancji, udział w komisji odbioru końcowego zadania i przekazaniu do eksploatacji.
- W przypadku niemożności bycia na budowie, Inspektor zobowiązany jest zapewnić zastępstwo kompetentnej osoby posiadającej uprawnienia w zakresie zapewniającym pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa, w celu zapewnienia ciągłości realizacji zamówienia.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach na adres: Urząd Gminy w Czarnej, 37-125 Czarna 260, biuro obsługi klienta
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 8 dnia 27.07.2016r. godz. 9:15
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego wagą:
cena oferty - 100%.
Oferty będą ocenianie w skali 0-100 pkt. Najwyższą ilość punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę. Ocena pozostałych ofert dokonanna zostanie według następującego wzoru:
Licza pkt.= (najniższa cena oferowana/cena badanej oferty)x100pkt.
Wszystkie oceny wyliczane są z dokładnością do 2-ch miejsc po przecinku.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.