Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.06.04.01-18-0031/15 oraz RPPK.06.04.03-18-0055/15
Zamawiający: 
Gmina Czarna, Czarna 260, 37-125 Czarna
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest: usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi: „Nadbudowę, rozbudowę i przebudowę budynku Zespołu Szkól w Medyni Głogowskiej z przeznaczeniem na przedszkole publiczne”

Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim:

a) nadbudowa, rozbudowa i przebudowa części budynku Zespołu Szkół w Medyni Głogowskiej z przeznaczeniem na przedszkole publiczne. W zakres robót wchodzi:

  • przebudowa pomieszczeń zaplecza sanitarno-szatniowego w celu wydzielenia pomieszczeń dla przedszkola,
  • rozbudowa budynku o wiatrołap,
  • rozebranie dachu nad zapleczem i nadbudowa piętra,
  • budowa wewnętrznej, wydzielonej klatki schodowej,
  • budowa szybu windowego i montaż dźwigu dla niepełnosprawnych,
  • lokalna przebudowa ścian i ścianek działowych,
  • wykonanie kominów wentylacyjnych,
  • montaż i częściowa wymiana stolarki drzwiowej i okiennej,
  • niezbędne roboty wykończeniowe wewnętrzne – tynki, okładziny, malowanie, posadzki, podłogi wraz z ociepleniem,
  • przebudowa i budowa instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i elektrycznej w zakresie niezbędnym dla projektowanej nadbudowy, rozbudowy i przebudowy,
  • docieplenie ścian zewnętrznych,
  • elewacja i roboty zewnętrzne, utwardzenie powierzchni gruntu,
  • przebudowa odcinka istniejącej kanalizacji deszczowej,
  • budowa zewnętrznego odcinka wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej.
  • dostawę i montaż wyposażenia gastronomicznego zmywalni naczyń i rozdzielni posiłków przedszkola

b) przebudowa sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-sanitarnym. W zakres robót wchodzi:

  • przebudowa pomieszczeń zaplecza sanitarno-szatniowego,
  • wykonanie kominów wentylacyjnych,
  • wymiana stolarki okiennej,
  • wymiana podłóg na parterze wraz z dociepleniem,
  • niezbędne roboty wykończeniowe wewnętrzne – tynki, okładziny, malowanie,
  • przebudowa instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i elektrycznych w zakresie niezbędnym dla projektowanej przebudowy,
  • budowa instalacji wentylacji mechanicznej,
  • docieplenie ścian zaplecza oraz ścian i dachu sali gimnastycznej,
  • docieplenie ścian i dachu łącznika wraz z wymianą pokrycia dachowego,
  • elewacja i roboty zewnętrzne.

Szczegółowy zakres robót opisuje projekt budowlany, SSTWIORB oraz przedmiar robót dostępny na stronie internetowej Zamawiającego pod linkiem:

http://gminaczarna.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&menu=26&dzialy=26&akcja=artykul&artykul=2611

Zakres zamówienia obejmuje:

  1. Kompleksową obsługę realizacji inwestycji, organizowanie i koordynacja robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i z przypisanymi im zakeresami obowiązków i odpowiedzialności. Do obowiązków Wykonawcy (inspektora nadzoru) należy wykonywanie wszelkich obowiązków wynikających z ustawy Prawo Budowlane z uwzględnieniem wymagań wynikających z uwowy o dogfinansowanie ze środków unijnych w ramach RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
  2. Zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno prawną budowy.
  3. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, ofertą wykonawcy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przepisami  i zasadami wiedzy technicznej.
  4. Sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych,  a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
  5. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania.
  6. Sprawdzanie jakości montowanych urządzeń oraz zgodności z dokumentacją projektową.
  7. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy.
  8. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub zaniechania wykonania pewnych robót przygotowanie i przedstawienie do zatwierdzenia przez inwestora protokołu konieczności na roboty dodatkowe lub zamienne oraz sprawdzanie kosztorysów dodatkowych, zamiennych wykonanych przez Wykonawcę.
  9. Udział w przeglądach gwarancyjnych na wezwanie Zamawiającego.
  10. Sporządzenie dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej z ważniejszych elementów wykonywanych robót.
  11. Sprawdzenie dokumentacji powykonawczej budowy przed zgłoszeniem zakończenia robót przez Wykonawcę.
  12. Inspektor zobowiązany jest do przebywania na budowie przynajmniej dwa razy w tygodniu w okresie trwania robót, udział w przekazywaniu placu budowy dla Wykonawcy, spotkaniach roboczych na budowie, w odbiorach robót zanikających i przeglądach gwarancyjnych zadania w okresie rękojmi i gwarancji, udział w komisji odbioru końcowego zadania i przekazaniu do eksploatacji.
  13. W przypadku niemożności bycia na budowie, Inspektor zobowiązany jest zapewnić zastępstwo kompetentnej osoby posiadającej uprawnienia w zakresie zapewniającym pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa, w celu zapewnienia ciągłości realizacji zamówienia.
Termin składania ofert: 
środa, Lipiec 27, 2016 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach na adres: Urząd Gminy w Czarnej, 37-125 Czarna 260, biuro obsługi klienta

Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 8 dnia 27.07.2016r. godz. 9:15

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Listopad 30, 2017
Powiat: 
łańcucki
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego wagą:

cena oferty - 100%.

Oferty będą ocenianie w skali 0-100 pkt. Najwyższą ilość punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę. Ocena pozostałych ofert dokonanna zostanie według następującego wzoru:

Licza pkt.= (najniższa cena oferowana/cena badanej oferty)x100pkt.

Wszystkie oceny wyliczane są z dokładnością do 2-ch miejsc po przecinku.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.