Przedmiotem zamówienia jest zadanie sprawowania na rzecz gminy Miasto Leżajsk usług nadzoru w zakresie wewnętrznych instalacji elektrycznych i instalacji odgromowej dla robót budowlanych pod nazwą „Przebudowa obiektów Szkoły Podstawowej nr 1 w Leżajsku przy ul. Grunwaldzkiej 1” obejmujących przebudowę budynku dydaktycznego oraz przebudowę budynku sali gimnastycznej.
Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Poprawa jakości systemu oświaty w Leżajsku poprzez przebudowę i doposażenie Szkoły Podstawowej nr 1” i dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałanie 6.4.3 Szkolnictwo ogólne.
Zakres robót budowlanych dotyczący usługi nadzoru:
Część 1 - Przebudowa budynku dydaktycznego SP-1 w Leżajsku - przebudowa instalacji elektrycznej z oświetleniem typu LED i odgromowej w budynku dydaktycznym („stara” niepodpiwniczona część),
Część 2 - Przebudowa budynku sali gimnastycznej SP-1 w Leżajsku (budynek odrębny przy Szkole Podstawowej nr 1): przebudowa instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem typu LED (oświetlenie LED z wyłączeniem pomieszczenia sali) i tablicami oraz z instalacją odgromową.
Szczegółowy zakres oferowanych do nadzoru robót budowlanych w branży elektrycznej -wykonywanych przez wykonawcę wyłonionego w przetargu nieograniczonym obejmują przedmiary robót (dla ww. instalacji zawarte w załączniku nr 2.1 i 2.2 formularze cenowe) dostępne na stronie www Zamawiającego pod adresem URL: http://lezajsk.um.bipgmina.pl/wiadomosci/3/wiadomosc/346103/przetarg_nieograniczony_na_roboty_budowlane_pod_nazwa_przebudowa
Zakres nadzorowanych robót zgodnie z zawartą umową o roboty budowlane z dnia 28.12.2016 r. realizowaną w zakresie obu części zamówienia przez Wykonawcę: IGLOBUD LEŻAJSK JERZY SZOSTAK S.J., Wierzawice 874, 37-300 Leżajsk.
Wzór ww. umowy pod nazwą załącznik nr 7 – wzór umowy o roboty budowlane oraz dokumentacja techniczna dla całego zakresu robót budowlanych (w załącznikach od nr 9.1 do nr 9.3) znajduje się pod ww. adresem URL.
Obecnie trwają rozpoczęte roboty budowlane w budynku dydaktycznym. W zakresie prowadzonych robót elektrycznych, planowane jest dla zakresu w części „nowej” budynku (część budynku z podpiwniczeniem) ich zakończenie i odbiór. Tego zakresu robót nie należy uwzględniać w ofercie na zamówienie. Przewidziany termin zakończenia realizacji całości robót budowlanych: do dnia 16 czerwca 2017 r. - zgodnie z ww. umową o roboty budowlane z dnia 28.12.2016 r. Cena umowna wszystkich robót w branży elektrycznej (łącznie z częścią „nową” budynku dydaktycznego) wynosi 300 666,66 zł.
Zakres nadzoru obejmuje między innymi:
- współpracę z inspektorami robót dla pozostałego zakresu robót budowlanych,
- w porozumieniu z prowadzącym nadzór inspektorem w zakresie robót ogólnobudowlanych: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) egzekwowanie od Wykonawcy przedstawienia dokumentów/dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych, c) nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, d) sprawdzanie i wpis dotyczący odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających do dziennika budowy - w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia, e) sprawdzanie książki obmiaru robót prowadzonej przez kierownika budowy/robót dla dotyczącego odbieranego zakresu robót - w terminie do 3 dni roboczych od daty jej przekazania przez ww., f) sprawdzanie i wpis dotyczący zakresu robót podlegającego odbiorowi częściowemu – w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy (w tym na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego będącego załącznikiem do umowy o roboty budowlane), g) sprawdzenie robót objętych odbiorem końcowym - w terminie do 7 dni roboczych od daty wpisu o zakończeniu przedmiotu umowy - z potwierdzeniem w dzienniku budowy osiągnięcia gotowości do odbioru, h) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych, i) wydawanie kierownikowi budowy/kierownikowi robót poleceń dotyczących usuwania zauważonych nieprawidłowości lub zagrożeń, j) egzekwowanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, k) wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową, l) wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania, m) analiza i ocena dotycząca proponowanych przez Wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń, n) uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego radach/naradach budowy, o) przyjęcie od Wykonawcy skompletowanej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i udział w czynnościach odbiorów częściowych i w odbiorze końcowym, p) udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych. Zakres nadzoru obejmuje także inne niewymienione powyżej czynności – wymagane przepisami ustawy prawo budowlane.
Oferty w formie pisemnej należy składać w Sekretariacie (na I piętrze) Urzędu Miejskiego w Leżajsku (ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk)lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie opisanej nazwąpostępowania.
Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru stosując następujące kryterium wyboru: cena ofertowa – 100 %. Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty (z dokładnością do setnych części) za cenę w skali od 1 do 100, obliczone wg wzoru: [najniższa cena oferty] / [cena oferty ocenianej] x 100 pkt.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.