Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Barbary w Golcowej , Golcowa 1, 36-230 Domaradz
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia są roboty instalacyjne w zakresie wykonania systemu monitoringu wizyjnego CCTV w Zespole kościelnym w Golcowej w ramach projektu: Konserwacja i restauracja drewnianego kościoła z XV w. p.w. św. Barbary oraz budynku Lamusa wraz z zakupem wyposażenia służącego zachowaniu i udostępnieniu Zespołu Kościelnego w Golcowej

Zakres rzeczowy - opis przedmiotu zamówienia obejmuje:

  • Wykonanie tras kablowych wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Montaż okablowania w wykonanych trasach;
  • Montaż czterech kamer IP wewnętrznych kopułkowych oraz sześciu kamer IP zewnętrznych;
  • Montaż rejestratora w szafie w budynku plebani;
  • Uruchomienie systemu.
Kod CPV: 
90711500-9
Warunki udziału w postępowaniu : 

Oferta musi być złożona na cały zakres robót.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1 Zdolności technicznej lub zawodowej

Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 

-         min. jedną robotę instalacyjną o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto, polegającą na wykonaniu systemów monitoringu w obiektach zabytkowych wpisanych do Rejestru Zabytków.

 

 

2.  Dokumenty wymagane od Wykonawców

Na potwierdzenie spełniania warunków wymaganych w niniejszym zamówieniu każdy Wykonawca złoży następujące dokumenty stanowiące załączniki do oferty (wzór formularza oferty w załączeniu):

2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
o działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wskazujące sposób reprezentowania oraz osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta (wystawione przez organ wydający nie wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert) oraz oświadczenie, że na dzień złożenia oferty wykonawca nie jest w trakcie postępowania upadłościowego, lub w trakcie likwidacji.

Jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, należy złożyć umowę spółki cywilnej.

2.2.  Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat (2012-2016) robót instalacyjnych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego (referencje) a jeżeli okres   prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – (załącznik nr 3);

  • min. jedną robotę instalacyjną o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto, polegającą na wykonaniu systemów monitoringu w zabytkowych obiektach sakralnych wpisanych do Rejestru Zabytków.

2.3.Powyższe dokumenty stanowią załączniki do oferty i muszą mieć formę pisemną.

2.4.Dokument, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia musi być sporządzony zgodnie z tym wzorem.

2.5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

2.6. Dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii. Kserokopie składanych dokumentów muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta wraz z ich pieczęciami imiennymi, koniecznie poprzedzonym dopiskiem „za zgodność z oryginałem”.

Brak jakiegokolwiek z dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. niepotwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie, brak podpisów osób uprawnionych) spowoduje wykluczenie oferenta.

2.7. Informacja o podwykonawcach:

Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom.     W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

Termin składania ofert: 
czwartek, Wrzesień 21, 2017 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:

Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Barbary w Golcowej

Golcowa 1, 36-230 Domaradz

w Kancelarii Parafialnej w terminie do dnia 21.09.2017 r. godz. 12.00

Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed terminem składania ofert tj. 21.09.2017 r. godz. 12.00.

Powiadomienie  o  wprowadzeniu  zmian  lub  wycofaniu  zostanie  przygotowane,  opieczętowane a wewnętrzna i zewnętrzna koperta będzie dodatkowo oznaczona określeniami „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

Oferent nie może wycofać lub wprowadzić zmian po upływie terminu składania ofert.

Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

Cena - 100%

Oferty zostaną ocenione wg systemu punktowego, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się kryterium ceny.

2. Kryterium cena rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

C - Cena = Najniższa cena brutto oferty / Cena brutto oferty ocenianej x 100

Maksymalna liczba punktów jakie możne otrzymać oferta w kryterium cena wynosi 100 punktów.

3. Wszystkie obliczenia ceny będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do porównania cen ofert, według powyższego wzoru zostanie przyjęta podana w ofertach cena brutto za realizację przedmiotu Zamówienia.

4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów
w łącznej ocenie ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Wrzesień 28, 2018
Powiat: 
brzozowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w sytuacji, gdy:

  • wystąpią wady lub braki dokumentacji projektowej, lub innych dokumentów budowy (np. pozwolenia na budowę), o ile Zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów Wykonawcy,
  • proponowane przez Wykonawcę zmiany będą miały wpływ na przyspieszenie ukończenia robót, zmniejszenie kosztów, poprawę sprawności lub wartości robót lub w inny sposób dostarczą Zamawiającemu pożytku,
  • wystąpią warunki pogodowe uniemożliwiające realizację robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
  • wystąpi zmiana obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych,
  • wystąpi zmiana osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy
    i osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego
  • nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT.

Wprowadzone zmiany, za zgodą obu stron mogą skutkować zmianą terminu realizacji umowy oraz zmianą wynagrodzenia wykonawcy.

Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.

Numer projektu: 
RPPK.04.04.00-18-0011/16