Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Panmar Czekańska Szmyd Spółka Jawna , ul. Podkarpacka 16B, 38-400 Krosno
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zapytania ofertowego jest „Budowa niezbędnej infrastruktury bazy surowca z autorskimi technologiami wraz z instalacjami” oraz „Wiaty do technologii wstępnej ewaporacji wody wolnej surowca drzewnego” w miejscowości Szczepańcowa, przy ul. Przemysłowej, gmina Chorkówka na terenie działek nr: ewid. 301/6, 304/1, 305/1, 306/1, 303/5, 399/2.  Przedmiot zamówienia w ramach w/w zapytania ofertowego obejmuję  etap II robot budowlanych - „Branże drogową i instalacje podziemne”  w zakresie:  

I. Budowa niezbędnej infrastruktury bazy surowca z autorskimi technologiami wraz z instalacjami”

1) Strefa buforowego składowania surowca o pow.2056,5m2 - Buforowe przechowywanie surowca bez zadaszenia na placach składowych. Strefy wpłyną na ciągłość procesu produkcyjnego.

2) Ciągi komunikacyjne i place załadunkowe o łącznej pow.8598m2– transport surowca, rozładunek/wyładunek, odbywał się będzie przy udziale samochodów i wózków widłowych wymagane jest dostosowanie terenu pod eksploatację, zapewnienie miejsc postojowych.

3) Wykonanie instalacji Wodno – Kanalizacyjnej i Wód Opadowych wraz ze zbiornikiem  retencyjnym
o (pow. 144 m2).

4) Wykonanie ogrodzenia terenu 340 m wraz 2 sztukami bram wjazdowych.

II. „Wiaty do technologii wstępnej ewaporacji wody wolnej surowca drzewnego”

1) Wykonanie podbudowy i ułożenie kostki brukowej (Podłoga na gruncie) od Wiaty do technologii wstępnej ewaporacji wody wolnej surowca drzewnego – o łącznej powierzchni 5191,00 m2

Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany  w dokumentacji projektowej stanowiącej  załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego .

Kod CPV: 
45100000-8
45110000-1
45233000-9
45223100-7
39370000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do udziału w niniejszym postępowaniu dopuszczeni będą wykonawcy spełniający poniższe wymagania:

1. Wymagania dotyczące doświadczenia wykonawcy:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie są zobowiązani wykazać, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, co najmniej 2 roboty budowlane, ·z których każda polegała na budowie parkingów lub dróg z kostki brukowej  o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 5000 m2 każda, oraz dwie robot budowlanych w zakresie podziemnej instalacji wodno-kanalizacyjnej na kwotę 500 tyś zł netto każda. Przez cztery roboty budowlane o charakterystyce jak powyżej zamawiający rozumie roboty budowlane zrealizowane w ramach czterech rożnych umów / kontraktów.

2. Wymagania dotyczące dysponowania potencjałem kadrowym w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia.

Wykonawca winien wykazać, że dysponuje:

co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami ogólnobudowlanymi, budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;

Zamawiający informuje, że kierownikiem budowy wyznaczonym do nadzoru nad realizacją etapu II , dla inwestycji pn. „Budowa niezbędnej infrastruktury bazy surowcowej z autorskimi technologiami wraz z instalacjami” oraz „Wiaty do technologii wstępnej ewaporacji wody wolnej surowca drzewnego”, zgodnie z zakresem całego projektu budowlanego będzie osoba wyznaczona przez Wykonawcę etapu I - robót budowlanych (Branża budowlano – konstrukcyjna), w ramach zaproponowanego dla tych robót wynagrodzenia. Wykonawca nie wycenia tego kosztu w niniejszym postępowaniu.

3. Z udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni wykonawcy w stosunku, do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość.

4. Z udziału w postępowaniu wykluczeni będą wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z zamawiającym.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,        pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej  lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

5.      Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:

 a)  W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z wykonawców jest zobowiązany przedłożyć dokumenty wskazane w pkt VI 3 i 4.

 b) w zakresie warunku określonego powyżej  w punkcie 1 – spełniać musi, co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie.  

 c)  w zakresie warunków określonych w  punkcie 2 – oceniany będzie łączny potencjał wszystkich    Wykonawców. 

6. Wykonawcy polegający na wiedzy, doświadczeniu i potencjale podmiotu trzeciego.

Wykonawca, który polega na wiedzy, doświadczeniu i potencjale podmiotu trzeciego musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w  pkt VI 3 i VI 4 niniejszego zapytania ofertowego.

W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane. 

Termin składania ofert: 
piątek, Marzec 31, 2017 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (paczce);
  2.  Oferty należy składać osobiście w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego lub w wersji papierowej przesłać na adres: PANMAR ul. Podkarpacka 16b, 38-400 Krosno (sekretariat)
    z dopiskiem – Zaproszenie do składania ofert na zadanie pn.  „Budowa niezbędnej infrastruktury bazy surowcowej z autorskimi technologiami wraz z instalacjami” oraz „Wiaty do technologii wstępnej ewaporacji wody wolnej surowca drzewnego”- etap II
  3. Poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy, aby można było odesłać ofertę w przypadku jej wpłynięcia po upływie terminu.
  4. Termin składania ofert upływa w dniu 31.03.2017 r. o godz. 10.00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
  5. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu  31.03.2017 r. o godz. 10.10 w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna).
  6. Osoba do kontaktu z wykonawcami: Jacek Deptuch tel. 605 556 799.
  7. Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami jest dostępne do pobrania na stronie: www.panmar.pl/zapytania ofertowe/  
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

I. Liczba punktów w kryterium „cena” będzie przyznawana według poniższego wzoru:

Pi = C min/Ci x 95                                                             

 gdzie

Pi  - liczba punktów dla oferty w kryterium „cena”

Cmin – najniższa cena całkowita netto ze wszystkich cen zaproponowanych przez wszystkich oferentów

Ci - cena całkowita netto oferty badanej

II.  Oferowany okres gwarancji (podany w miesiącach) na roboty ogólnobudowlane.

Uwaga!

Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy

Wykonawca, który zaoferuje najdłuższy okres gwarancji – otrzyma 5 pkt -  maksymalną liczbę punktów, Wykonawca, który zaproponuje 36 miesięczny okres gwarancji otrzyma 0 pkt

Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najdłuższą a najkrótszą), otrzymają liczbę punktów obliczoną wg. wzoru:

Pc = Gb/Gn x 5

Pc  – ocena punktowa oferty „n” za kryterium „Okres gwarancji”,

       Gb

– okres gwarancji badanej oferty

       Gn

– najdłuższy okres gwarancji  spośród wszystkich ofert

2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, której zostanie przyznana najwyższa liczba punktów na             podstawie ww. kryteriów.

4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę  korzystniejszą cenowo.

5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza.

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Październik 31, 2017
Powiat: 
M. Krosno
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia wyłącznie w formie pisemnego aneksu z następujących powodów:

1, Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:

   1.1  Zmiany harmonogramu realizacji – w przypadku otrzymania decyzji jednostki Kontraktującej projekt zawierającej zmiany terminów realizacji czy też ustalającej   dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany oraz  wynikających z postanowień umowy Zamawiającego z Jednostką Kontraktującą, jeżeli  umowa ta została zawarta lub zmieniona aneksem po udzieleniu zamówienia;

1.2 Zmiany terminu realizacji umowy wynikającej z potrzeb prawidłowej realizacji  Projektu oraz w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na  jego uzasadniony wniosek.

1.3  Na uzasadniony wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.

2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:

  1. zmiana stawki urzędowej podatku VAT o kwotę wynikającą z tej zmiany.
  2. rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – o wartość niewykonanych robót.
  1. Inne zmiany:
  1. w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze,
  2. w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:

       - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy,

        - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót,

  1. w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w harmonogramie,
  2. w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych.
  3. uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia,
  4. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
  5. otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany.
  6.  
  7. 5.Warunki zmian:
  8. inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
  9. uzasadnienie zmian – np. prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
  10. forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0569/16