Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informatycznego w przedsiębiorstwie zamawiającego umożliwiającego uruchomienie innowacyjnej usługi w przedsiębiorstwie. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w podziale na 4 następujące zadania:
ZADANIE NR 1
Zadanie nr 1 obejmuje:
- Przygotowanie projektu funkcjonalnego dla serwisu WWW
Serwis powinien posiadać architekturę trójwarstwową. Całość powinna być implementowana w chmurze ze względu na to, że Zamawiający nie posiada odpowiedniej infrastruktury sprzętowo – programowej.
- Przygotowanie projektu funkcjonalnego dla sklepu internetowego
Serwis powinien posiadać architekturę trójwarstwową. Całość powinna być implementowana w chmurze ze względu na to, że Zamawiający nie posiada odpowiedniej infrastruktury sprzętowo – programowej.
- Przygotowanie projektu funkcjonalnego dla modułu B2B.
Serwis powinien posiadać architekturę trójwarstwową. Całość powinna być implementowana w chmurze ze względu na to, że Zamawiający nie posiada odpowiedniej infrastruktury sprzętowo – programowej.
- Stworzenie modułu oprogramowania systemu zarządzania treścią – CMS
Umożliwia uruchomienie responsywnej strony w oparciu o system zarządzania treścią który będzie umożliwiał ewidencję oraz prezentacje informacji pogrupowanych na podstronach . Jednym z najważniejszych zadań sytemu powinno być możliwość uruchomienia modułu wirtualnej przymierzalni oraz generatora rozmiarów oraz przechowywanie i udostępnianie obiektów cyfrowych, 2D i 3D ubrań. Zadanie to powinno być realizowane z uwzględnieniem takich cech systemu, jak łatwość wprowadzania treści, obiektów cyfrowych, prostota nawigacji czy łatwość wyszukiwania pożądanych informacji.
Szczegółowe informacje na temat funkcjonalności:
W celu zapewniania sprawnego zarządzania powstałymi informacjami oraz dokumentami cyfrowymi należy wykorzystać system CMS. System powinien umożliwić łatwe wprowadzanie treści do serwisu internetowego oraz uproszczoną jego późniejszą aktualizację i rozbudowę przez redakcyjny personel nietechniczny. Umieszczanie treści i sposobu prezentacji w serwisie opartym o CMS powinien odbywać się za pomocą prostych w obsłudze interfejsów użytkownika, w postaci stron WWW zawierających rozbudowane formularze i moduły. W oparciu o system CMS powinna być możliwość stworzenia rozbudowanego systemu zabezpieczeń i dostępu. Dostęp do zasobów powinien odbywać się na czterech różnych poziomach:
- Poziom administracyjny – użytkownik odpowiedzialny za konfigurację oprogramowania do digitalizacji treści, dostosowanie repozytorium do potrzeb konkretnej instalacji, zarządzanie całym repozytorium (np. zarządzanie użytkownikami).
- Poziom redaktora - użytkownik opisujący i wprowadzający obiekty cyfrowe do repozytorium, najczęściej odpowiedzialny za treść i metadane obiektów umieszczanych w repozytorium oraz inne informacje umieszczane na stronach portalu.
- Poziom klienta - użytkownik korzystający z zasobów zgromadzonych w repozytorium, klient indywidualnych z możliwością dokonania transakcji w sklepie internetowym, klient biznesowy z możliwością dokonania zamówienia na wybrane towary.
- Poziom użytkownika - użytkownik korzystający z zasobów zgromadzonych w repozytorium, przeglądający strony WWW repozytorium, szukający i pobierający lub przeglądający on-line obiekty cyfrowe.
Moduły strony głównej:
Informacje o projekcie – zawiera treści na temat projektu
Moduł aktualności – zawiera treści o najświeższych informacjach dotyczących działalności firmy,
Artykuły – umożliwia dodawanie treści oraz zdjęć i tworzenie artykułów publikowanych na stronie głównej portalu,
Kontakty – wyświetlanie informacji kontaktowych,
Moduł społecznościowy - linki do portali społecznościowych,
Wyszukiwanie – umożliwia wyszukiwanie treści oraz umieszczonych na portalu obiektów,
Newsletter - umożliwia subskrybowanie podanych przez użytkowników maili w celu otrzymywania aktualnych informacji,
Wybór wersji językowej – umożliwia przełączanie się pomiędzy wersja polska a wersja angielską portalu,
Moduły podstron:
Sklep internetowy - umożliwia przeglądanie dostępnego towaru wraz z dokonaniem transakcji oraz płatności on-line,
Moduł B2B - umożliwia przeglądanie dostępnego towaru wraz z dokonaniem zamówienia,
Moduł E-FITTINGROOM – moduł wirtualnej przebieralni,
Moduł E-ESTIMATE – moduł generatora rozmiarów ubrań,
- Stworzenie modułu oprogramowania sklepu internetowego
Umożliwiał będzie dokonywanie zakupów dla użytkowników indywidualnych. W module dostępne będą oferowane przez Wnioskodawcę produkty. Podczas przeglądania oferty klient korzystając z modułów e-fittingroom oraz e-estimate będzie miał możliwość indywidualnego doboru produktu. Moduł umożliwi wybór różnych właściwości zamawianego towaru (koloru, rodzaju materiału, rozmiaru, fasonu) – dobierając indywidualnie rodzaj zamawianego produktu.
Funkcjonalności sklepu:
- Strona klienta
- dostęp do promocji, rabatów, bestsellerów, programów lojalnościowych
- dostęp do uporządkowanych produktów w kategoriach tematycznych
- szczegółowy opis przy każdej kategorii i każdym produkcie
- wgląd w zawartość koszyka (usuwanie zamówionych produktów z koszyka, zmiana ilości zamówionych produktów)
- osobiste konto użytkownika - po zarejestrowaniu użytkownik ma możliwość wglądu w stan swoich zamówień, komentowania produktów,
- otrzymywanie informacji na konto e-mail o nowościach w sklepie
- historia zamówień
- informacja o zamówieniu wysyłana na konto e-mail
- newsletter - forma biuletynu zawierająca np. nowości w sklepie, promocje, wyprzedaże
- możliwość polecenia danego produktu znajomemu
- wyszukiwarka produktów
- płatności on-line
- strona firmy
- możliwość umieszczania asortymentu
- podział produktów na dowolne kategorie
- możliwość przypisania do produktu stawki podatku VAT
- możliwość dowolnego opisywania kategorii, podkategorii
- możliwość przypisania towarom zdjęć oraz obiektów 2D i 3D
- opcja dostępności produktu
- możliwość dodania do produktu pełnego i skróconego opisu
- edycja wprowadzonych opisów
- usuwanie produktów
- edycja produktów
- możliwość ustawiania kolorów, rozmiarów dla wybranych produktów, itp
- możliwość przeglądania i wyszukiwania klientów
- edycja danych klientów
- możliwość wysłania wiadomości e-mail do klientów
- dostęp do historii transakcji dokonanych przez danego klienta
- usuwanie, blokowanie klientów
- możliwość przeglądania wszystkich transakcji
- wgląd w informacje o zamówionym towarze, numerze transakcji, danych dostawy
- informacja o formie płatności, dostawcy, koszcie zamówienia oraz dacie dokonania zamówienia
- wysyłanie automatycznych potwierdzeń do klienta o statusie zamówienia
- zestawienie najczęściej sprzedawanych produktów, raporty sprzedaży, transakcji
- newsletter - zarządzanie korespondencją seryjną do klientów sklepu
- statystyki oglądalności sklepu
- szyfrowanie danych podczas logowania
- zarządzanie formami transportu (np. kurier, poczta itp.)
- zarządzanie kosztami transportu
Dodatkowo moduł ten powinien zawierać integracja sklepu internetowego z portalami aukcyjnymi usprawniającą obsługę posprzedażową.
Niezależnie od tego w jakim systemie transakcja zostanie przeprowadzona, zamówienie realizowane będzie w ten sam sposób, a klient zostanie poinformowany o każdej zmianie transakcji automatycznie poprzez e-mail z wykorzystaniem zunifikowanych szablonów informacyjnych.
- Stworzenie modułu oprogramowania B2B
Umożliwiał będzie ewidencjonowanie zamówień dla firm współpracujących z Wnioskodawcą. W module tym dostępne będą oferowane produkty wraz z indywidualną ofertą cenową dla partnera. Podczas przeglądania dostępnej oferty będzie można wybrać właściwości zamawianego towaru (koloru, rodzaju materiału, rozmiaru, fasonu) umożliwiając indywidualny dobór zamawianego produktu.
Funkcjonalności modułu B2B:
- Strona klienta - partnera
- dostęp do promocji, rabatów, bestsellerów, programów lojalnościowych,
- dostęp do uporządkowanych produktów w kategoriach tematycznych,
- szczegółowy opis przy każdej kategorii i każdym produkcie,
- wgląd w zawartość zamówienia (usuwanie zamówionych produktów, zmiana ilości zamówionych produktów),
- użytkownik ma możliwość wglądu w stan swoich zamówień,
- otrzymywanie informacji na konto e-mail o nowościach w sklepie,
- historia zamówień,
- informacja o zamówieniu wysyłana na konto e-mail,
- newsletter - forma biuletynu zawierająca np. nowość, promocje, wyprzedaże,
- wyszukiwarka produktów,
- strona firmy
- możliwość umieszczania asortymentu,
- podział produktów na dowolne kategorie,
- możliwość przypisania do produktu stawki podatku VAT,
- możliwość dowolnego opisywania kategorii, podkategorii,
- możliwość przypisania towarom zdjęć oraz obiektów 2D i 3D ,
- opcja dostępności produktu,
- możliwość dodania do produktu pełnego i skróconego opisu,
- edycja wprowadzonych opisów,
- usuwanie produktów,
- edycja produktów,
- możliwość ustawiania kolorów, rozmiarów dla wybranych produktów, itp.,
- możliwość przeglądania i wyszukiwania klientów,
- edycja danych klientów,
- możliwość wysłania wiadomości e-mail do klientów,
- dostęp do historii zamówień dokonanych przez danego klienta,
- usuwanie, blokowanie klientów,
- możliwość przeglądania wszystkich zamówień,
- wgląd w informacje o zamówionym towarze, numerze zamówienia, danych dostawy,
- wysyłanie automatycznych potwierdzeń do klienta o statusie zamówienia,
- zestawienie najczęściej sprzedawanych produktów, raporty sprzedaży, zamówień,
- newsletter - zarządzanie korespondencją seryjną do klientów,
- szyfrowanie danych podczas logowania.
TERMIN ZAKOŃCZENIA ZADANIA NR 1: 30 marzec 2018
ZADANIE NR 2
W ramach Zadania 2 należy zrealizować następujące zadania:
- Wdrożenie serwisu WWW w oparciu o system zarządzania treścią – CMS
W ramach wdrożenia serwisu WWW w oparciu o stworzony moduł CMS należy wykonać następujące czynności:
- zaprojektować dwa warianty szaty graficznej strony WWW,
- zaprojektować logotyp firmy,
- przygotować strukturę sprzętowo-programową na wskazanym przez Zamawiającego hostingu,
- zaimplementować stronę w wersji beta,
- przeprowadzić testy z udziałem Zamawiającego,
- zrealizować ewentualne zalecenia Zamawiającego,
- wprowadzić informacje udostępnione przez Zamawiającego,
- przeszkolić pracowników Zamawiającego z obsługi administracyjnej oraz redaktorskiej – przewidywane 30 godzin szkoleniowych,
- zaimplementować działania e-marketingowe:
- Stworzenie grafik podstawowych na FB - format logo- dostosowanie do grafiki głównej
- Wpisy tematyczne - kolekcje, nowości, promocje itp., komunikacja z odbiorcami, budowanie relacji, generowanie polubień, konkursy, inne działania mające na celu zbudować społeczność
- Konkurs na FB lub Instagramie,
- Stworzenie grafik podstawowych na Instagrama - format logo- dostosowanie do grafiki głównej
- Budowanie społeczności, wpisy, przy współpracy z Zamawiającym - materiały do publikacji, zdjęcia z wydarzeń, , nowe kolekcje, tworzenie, wykonanie zdjęć, tematyczne wpisy na Instagramie,
- Obsługa kampanii Google AdWords
- Przygotowanie reklamy (film/prezentacja) na Youtube
- Przeszkolenie pracowników Zamawiającego z działań e-marketingowych – przewidywane 40 godziny szkoleniowe
Wdrożenie sklepu internetowego wraz z integracją w portalami aukcyjnymi. W ramach wdrożenia sklepu internetowego należy wykonać następujące czynności:
- zaprojektować dwa warianty szaty graficznej adekwatne do szaty graficznej strony WWW,
- przygotować strukturę sprzętowo-programową na wskazanym przez Zamawiającego hostingu,
- zaimplementować sklep w wersji beta,
- zaimplementować płatności on-line,
- zaimplementować moduł integracyjny z portalem Allegro,
- zaimplementować Certyfikat SSL,
- przeprowadzić testy z udziałem Zamawiającego,
- zrealizować ewentualne zalecenia Zamawiającego,
- zaimportować dane dotyczące produktów udostępnione przez Zamawiającego,
- wykonać zdjęcia całej kolekcji produktów i przypisać je do zaimportowanych danych,
- przygotować projekt regulaminu sklepu,
- wdrożyć środki ochrony danych osobowych,
- przygotować dokumentację ochrony danych osobowych,
- dokonać zgłoszenia zbiorów do GIODO,
- przeszkolić pracowników Zamawiającego z obsługi administracyjnej oraz redaktorskiej – przewidywane 30 godzin szkoleniowych,
Wdrożenie serwisu dla klientów biznesowych w oparciu o moduł B2B:
- zaprojektować dwa warianty szaty graficznej adekwatne do szaty graficznej strony WWW
- przygotować strukturę sprzętowo-programową na wskazanym przez Zamawiającego hostingu
- zaimplementować moduł B2B w wersji beta
- zaimplementować Certyfikat SSL
- przeprowadzić testy z udziałem Zamawiającego
- zrealizować ewentualne zalecenia Zamawiającego
- zaimportować dane dotyczące produktów udostępnione przez Zamawiającego
- przygotować projekt regulaminu
- wdrożyć środki ochrony danych osobowych
- przygotować dokumentację ochrony danych osobowych
- dokonać zgłoszenia zbiorów do GIODO
- przeszkolić pracowników Zamawiającego z obsługi administracyjnej oraz redaktorskiej – przewidywane 30 godzin szkoleniowych
TERMIN ZAKOŃCZENIA ZADANIA NR 2: 29 czerwiec 2018
ZADANIE NR 3
W ramach Zadania 3 należy zrealizować następujące zadania:
- Przygotowanie projektu funkcjonalnego dla modułu E-FITTINGROOM
Usługa E-FITTINGROOM powinna być integralną części serwisu WWW, sklepu internetowego oraz modułu B2B,
- Przygotowanie projektu funkcjonalnego dla modułu E-ESTIMATE
Usługa E-ESTIMATE powinna być integralną części serwisu WWW, sklepu internetowego oraz modułu B2B,
- Przygotowanie projektu funkcjonalnego dla aplikacji mobilnej.
Aplikacja mobilna powinna zostać stworzona w środowisku, które zapewni co najmniej 70 % udział w rynku smartfonów,
- Stworzenie modułu oprogramowania E-FITTINGROOM
Rozwiązanie sprowadza się do wykorzystania kamery podłączonej do komputera lub z nim zintegrowanej. Umożliwia to funkcjonalność związaną z przymierzaniem obiektów 2D i 3D wraz z detekcją ruchu. Innowacyjność tego rozwiązania sprowadza się do oferowania usługi jako e-usługi czyli zdalnego dostępu do mechanizmów rozszerzonej rzeczywistości poprzez przeglądarkę WWW.
- Stworzenie modułu oprogramowania E-ESTIMATE
Pozwoli w łatwy i prosty sposób samodzielnie zdefiniować tablice rozmiarów a klientowi stworzy przejrzysty obiektowy mechanizm (postać wirtualna), który pozwoli zobrazować, jak wygląda sylwetka i dobrać właściwy rozmiar stroju lub innego elementu ubioru. Podając wskazane wymiaru moduł powinien w zależności od wybranej płci generować sylwetkę wirtualną wraz z podaniem rozmiaru dla danej sylwetki.
- Stworzenie aplikacji mobilnej
Aplikacja będzie posiadała funkcjonalność dostępną z poziomu responsywnej strony internetowej jednak będzie dedykowana dla posiadaczy smartfonów z systemem Android. Aplikacja w szczególności powinna umożliwiać sprzedaż towarów a w szczególności:
- dostęp do promocji, rabatów, bestsellerów, programów lojalnościowych,
- dostęp do uporządkowanych produktów w kategoriach tematycznych,
- szczegółowy opis przy każdej kategorii i każdym produkcie,
- wgląd w zawartość koszyka (usuwanie zamówionych produktów z koszyka, zmiana ilości zamówionych produktów),
- możliwość wglądu w stan swoich zamówień ,
- historia zamówień,
- wyświetlanie powiadomień,
- wyszukiwarka produktów,
- płatności on-line.
TERMIN ZAKOŃCZENIA ZADANIA NR 3: 28 wrzesień 2018
ZADANIE NR 4
W ramach Zadania 4 należy zrealizować następujące zadania:
Wdrożenie modułu E-FITTINGROOM. W ramach wdrożenia modułu należy wykonać następujące czynności:
- zaimplementować moduł w wersji beta,
- zintegrować moduł ze stroną WWW oraz ze sklepem internetowym,
- przeprowadzić testy z udziałem Zamawiającego,
- zrealizować ewentualne zalecenia Zamawiającego,
- wykonać 15 obiektów 3D przystosowanych do wykorzystania na stronie sklepu ,internetowego oraz w module wirtualnej przymierzalni E-FITTINGROOM,
- wprowadzić informacje udostępnione przez Zamawiającego,
- przeszkolić pracowników Zamawiającego z obsługi administracyjnej – przewidywane 24 godziny szkoleniowe.
Wdrożenie modułu E-ESTIMATE. W ramach wdrożenia modułu należy wykonać następujące czynności:
- zaimplementować moduł w wersji beta,
- zintegrować moduł ze stroną WWW oraz ze sklepem internetowym,
- przeprowadzić testy z udziałem Zamawiającego,
- zrealizować ewentualne zalecenia Zamawiającego,
- wdrożyć oraz skonfigurować moduł zgodnie z zakresem rozmiarowym przekazanym przez Zamawiającego,
- wprowadzić informacje udostępnione przez Zamawiającego,
- przeszkolić pracowników Zamawiającego z obsługi administracyjnej – przewidywane 24 godziny szkoleniowe.
- Wdrożenie aplikacji mobilnej
- zaimplementować aplikację mobilną w wersji beta,
- przeprowadzić testy z udziałem Zamawiającego,
- zrealizować ewentualne zalecenia Zamawiającego,
- wdrożyć aplikację mobilną zintegrowaną z zasobami znajdującymi się w serwisie WWW,
- wprowadzić informacje udostępnione przez Zamawiającego,
- przeszkolić pracowników Zamawiającego z obsługi administracyjnej – przewidywane 30 godzin szkoleniowych.
TERMIN ZAKOŃCZENIA ZADANIA NR 4: 20 grudzień 2018
Ofertę mogą składać Dostawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
1. Nie podlegają, na dzień złożenia oferty wykluczeniu z postępowania
z następujących przyczyn:
a) nie ogłoszono upadłości w stosunku do Oferenta,
b) nie złożono wniosku o upadłość Oferenta,
c) nie otwarto w stosunku do Oferenta postępowania likwidacyjnego.
Potwierdzenie spełnienia kryterium w formie oświadczenia Oferenta, że na dzień złożenia oferty:
a) nie ogłoszono upadłości w stosunku do Oferenta,
b) nie złożono wniosku o upadłość Oferenta,
c) nie otwarto w stosunku do Oferenta postępowania likwidacyjnego.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia:
a) Oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia tj.: w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem złożenia oferty zrealizował lub aktualnie realizuje co najmniej dwie dostawy / usługi z zakresu tworzenia systemów informatycznych na kwotę co najmniej 100 000 zł netto każda,
Potwierdzenie spełniania kryterium:
a) w formie oświadczenia o posiadanej wiedzy i doświadczeniu zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia – oświadczenie poprzez wskazanie ilości zrealizowanych bądź aktualnie realizowanych dostaw / usług z zakresu tworzenia systemów informatycznych na kwotę co najmniej 100 000,00 zł każda w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem złożenia oferty,
3. Dysponować będą zasobami ludzkimi(minimum jednym pracownikiem) na czas realizacji zamówienia, którzy:
a) posiadają odpowiednie kompetencje do prowadzenia projektów z zakresu informatycznego potwierdzone certyfikatem lub certyfikatami dotyczącymi dowolnej metodologii zarządzania projektami.
Potwierdzenie spełniania kryterium:
a) w formie oświadczenia, iż na czas realizacji zamówienia jako Oferent będzie dysponować minimum jednym pracownikiem, który posiada kompetencje do prowadzenia projektów
z zakresu informatycznego - w dowolnej metodologii zarządzania projektami.
Dodatkowe informacje
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedkładanych przez Oferenta dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń wynikać powinno jednoznacznie, iż warunki te Oferent spełnił. Ocena spełniania warunków wymaganych od Oferenta zostanie dokonana według formuły: spełnia / nie spełnia.
Oferty należy składać osobiście lub listownie na adres Zamawiającego tj.:
LAMERS MODA SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
ul. ELIZY ORZESZKOWEJ 18
35-006 RZESZÓW
Ofertę należy złożyć w nie przekraczalnym terminie do dnia 05.01.2018 do godziny 9:00. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi
w niniejszym zamówieniu, w języku polskim w formie pisemnej na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania, - Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
- Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy,
- Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w kopercie lub innym opakowaniu opatrzonym następującym napisem: Oferta w postępowaniu na dostawę
i wdrożenie systemu informatycznego w przedsiębiorstwie zamawiającego. Nie otwierać przed dniem 08.01.2018 do godz. 8:00, - Koperta oprócz powyższego opisu musi zawierać nazwę i adres Wykonawcy.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.01.2018 r. o godz. 8.00 w siedzibie Zamawiającego w formie publicznego otwarcia ofert.
Osoba upoważniona do kontaktu w sprawie zamówienia:
Tomasz Lamers – Prezes Zarządu
Tel. 603499230
e-mail: lamers@lamersmoda.pl
Ocena ofert będzie odbywała się na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium nr 1: cena – 65%
Kryterium nr 2: okres gwarancji-20%,
Kryterium nr 3: czas reakcji serwisu – 15%
Maksymalna liczba punktów do zdobycia = 100.
Opis kryteriów oceny:
Kryterium nr 1: Cena:
Ocena punktowa badanej oferty będzie obliczana według następującego
wzoru:
najniższa zaoferowana cena (brutto)
Ilość punktów kryterium nr 1 = ------------------------------------------------------ x 65
cena w badanej ofercie (brutto)
Kryterium nr 2: okres gwarancji:
Zamawiający przyznaje w tym kryterium punkty każdemu z Oferentów, zgodnie z zaproponowanym przez nich terminem obowiązywania gwarancji.
Punkty będą przyznawane za zaproponowanie okresu gwarancji wykonawcy:
- do 36 miesięcy– 20 pkt,
- do 30 miesięcy– 15 pkt,
- do 24 miesięcy – 10 pkt,
- do 18 miesięcy– 5 pkt,
- do 12 miesięcy – 0 pkt,
Kryterium nr 3: Czas reakcji serwisu:
Zamawiający przyznaje w tym kryterium punkty każdemu z Oferentów, zgodnie z zaproponowanym przez nich terminem usunięcia podstawowych usterek. Punkty będą przyznawane za wykonanie działań serwisowych w terminie:
- do 12 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 15 pkt,
- do 24 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 10 pkt,
- do 48 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 5 pkt,
- powyżej 48 godzin – 0 pkt,
UWAGA!
Kryterium „czas reakcji serwisu” oznacza czas liczony od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego do momentu przystąpienie do usunięcia awarii przez Wykonawcę.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość przyznanych punktów względem spełniania opisanych kryteriów oceny. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z przedstawionym sposobem oceny oraz która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w warunkach zapytania ofertowego.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Organizator postępowania lub oferent może żądać powtórzenia czynności albo unieważnienia postępowania, jeżeli podmiot / podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wynik w sposób sprzeczny z prawem lub wytycznymi zamówienia.