Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
J.P.B. SYSTEME SOCIETE PAR ACTIONS SIMPLIFEE, Chemin du Bassin77950 Montreau sur le JardFrancja,działający w Polsce poprzez Oddział Zagranicznego Przedsiębiorcyz siedzibą pod adresem:35-302 Rzeszów, ul. J. Twardowskiego 9, III piętro
Opis przedmiotu zamówienia: 

Centrum tokarskie sterowane CNC zapewniające łatwą w kontroli i wydajną o obróbkę wałów i kołnierzy. - 4 pełne zespoły urzadzeń.

Urządzenie podstawowe

  • Dwuwrzecionowe centrum tokarskie z dwoma głowicami narzędziowymi
  • Maksymalna średnica pracy z pręta min.: 52 mm
  • Dla każdej z rewolwerowych głowic narzędziowych silnik napędzanych narzędzi wbudowany do głowicy 6000 obr/min i mocy 7,5/5,5 kW; moment 21 Nm
  • Oś Y dostępna dla 2 narzędziowych głowic rewolwerowych
  • Zakres przesuwu w osiach X/Y/Z: 210/110/810 mm
  • Struktura osłon roboczych dolnej głowicy rewolwerowej zapobiegająca gromadzeniu się wiórów (głowica 2)
  • Minimum 16 pozycji narzędziowych dla każdej głowicy rewolwerowej
  • Maksymalna długość toczenia 810 mm
  • Zakres przesuwu dla wrzeciona przechwytującego 900 mm
  • Prędkość maksymalna dlaszybkiego posuwu(X / Y / Z) : 30/20/50 m/min
  • Sterowanie FANUC F31iB lub równoważne

Wrzeciona robocze

  • Hamulec dla osi C (wrzeciono 1, 2)
  • Wrzeciona o max prędkości 6000 obr/min i mocy 22/18,5 kW; moment obr. 223 Nm
  • Wysokoprecyzyjne indeksowanie osi C z przetwornikiem położenia (wrzeciono 1, 2)
  • Wrzeciono 1 z siłownikiem hydraulicznym bez korpusu uchwytu
  • Wrzeciono 2 z siłownikiem hydraulicznym bez korpusu uchwytu

Podawanie chłodziwa / Usuwanie wiórów

  • Wysokociśnieniowy system chłodzący z pompami o podwyższonej mocy 800 / 1100W
  • Możliwość usuwania wiórów i chłodzenia narzędzia oraz detalu obrabianego podczas skrawania
  • 2 pompy dostarczające chłodziwodo każdej głowicy, specyfikacja wysokociśnieniowa
  • Pistolet do podawania chłodziwa
  • Super-wysokociśnieniowy system podawania chłodziwa oraz system filtracji chłodziwa z dodatkowym filtrem papierowym i ciśnieniem podawania chłodziwa na każdą z głowic (2x) 7 MPa  o wydajności 31l/min – wysokociśnieniowa pompa chłodziwa o mocy min. 5,5kW i zbiornikiem min 1400 litrów
  • Urządzenie do usuwania olejuz chłodziwa
    • Usuwanie olejuzchłodziwa i zapobieganie jego deterioracji oraz powstawaniu przykrego zapachu
    • Odpowiedni dla chłodziw rozpuszczalnych w wodzie
  • Przedmuch uchwytu tokarskiego (wrzeciono 1)
    • Dysza powietrza nad uchwytem do usuwania wiórówprzylegających do szczęk i uchwytu. Dla zapobiegania gromadzeniu się wiórów powodujących niedokładności obróbki.
  • Transporter wiórów, taśmowy z filtrem bębnowym
    • Filtrowanie chłodziwa przez filtr transportera z dokładnością co najmniej 50 mikronów
    • Możliwość usuwania wiórów długich i krótkich

 

Automatyzacja

  • Odbiornik detali po obróbce - łapa odbiorowa (od wrzecionaprzechwytującego 2)
    • Możliwość odbioru detalu i przetransportowania przenośnikiem taśmowym poza strefę roboczą
  • Automatyczne drzwi przestrzeni roboczej
    • Szerokość otwartych drzwi: min. 845 mm
  • Przyłącze do podajnika prętów
    • Możliwość podłączenia automatycznegopodajnika prętów dla zwiększenia wydajności obróbki
  • Przyłącze EtherNet lub równoważne
  • Przyłącze dla robota

 

Sterowanie

  • Sterowanie FANUC F31iB lub równoważne
  • Min. 5 zewnętrznych funkcji M do pracy z urządzeniami zewnętrznymi
  • Pamięć sterownika:
    • Rozszerzenie dostępnej pamięci FANUC min.1 MB (2.560 m) + 1000 rejestrowanych programów obróbczych
  • Min. 5 zewnętrznych funkcji M do pracy z urządzeniami zewnętrznymi
  • Zainstalowane cykle obróbki wysokowydajnej
  • Zainstalowane cykle obróbki kieszeni i wysepek
  • Program do monitorowania obrabiarki w czasie rzeczywistym, analizy czasu pracy i stanu realizacji zadań produkcyjnych
Kod CPV: 
42612000-9
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. O realizację zamówienia mogą ubiegać się wszystkie podmioty, które nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
  2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanego warunku udziału Wykonawcy w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia objętego treścią formularza ofertowego. Brak oświadczenia lub złożenie oświadczenia niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania ofertowego.
  3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego należy dołączyć:

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem zapewnienia Zamawiającemu możliwości weryfikacji poprawności formalnej złożonych ofert. Ww. dokumenty należy przedłożyć do oferty w oryginale lub poświadczyć za zgodność z oryginałem, obić pieczęcią firmową, pieczęcią imienną wraz z czytelnym podpisem oraz opatrzyć aktualną datą. Powyższy sposób poświadczenia zgodności dotyczy każdej strony dokumentu osobno, przedstawionego jako kserokopia. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.
  2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych. Oświadczenie o którym mowa powyżej należy przedłożyć w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez organ równorzędny w świetle obowiązujących przepisów. Oświadczenie winno zostać podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.
  3. W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez organ równorzędny w świetle obowiązujących przepisów.
  4. W przypadku przedstawienia kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia oryginałów tych dokumentów.
  5. W przypadku złożonych oświadczeń, na poziomie podpisywania umowy Zamawiający może żądać przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym. 
Termin składania ofert: 
wtorek, Styczeń 31, 2017 - 09:30
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 31 stycznia 2017 r. do godz. 9:30, pod adresem 35-302 Rzeszów, ul. J. Twardowskiego 9, III piętro, o terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty (o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego).

Ofertę należy złożyć w jeden z niżej wymienionych sposobów:

•          osobiście w siedzibie Zamawiającego lub

•          przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Zamawiającego.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31 stycznia 2017 r. o godz. 10:00 w siedzibie Oddziału Zamawiającego, pod adresem: 35-302 Rzeszów, ul. J. Twardowskiego 9, III piętro .

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

Cena - 70%

Okres gwarancji - 15%

Czas reakcji serwisu gwarancyjnego – 15%

Oferty zostaną ocenione wg poniższego systemu punktowego, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

Ocena = A + B + C, gdzie:

Ad. A Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:

najniższa zaproponowana cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia x 70 punktów

 

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 70 punktów. 

Ad. B Kryterium - Okres gwarancji zostanie ocenione w następujący sposób:

Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone urządzenia przez okres:

24 miesięcy - 0 pkt

powyżej 24 miesięcy do 30 miesięcy – 5 pkt

powyżej 30 miesięcy do 36 miesięcy – 10 pkt

powyżej 36 miesięcy – 15 pkt

 

Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone urządzenia przez okres krótszy niż 24 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań postawionych niniejszym Zapytaniem i nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert złożonych w niniejszym postępowaniu.

 

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w powyższym kryterium wynosi: 15 punktów.

Ad. C Kryterium - Czas reakcji serwisu gwarancyjnego

Wymagany czas reakcji serwisu gwarancyjnego wynosi 24 godziny od dnia zgłoszenia usterki lub wady. Jeżeli Wykonawca zaoferuje w złożonej ofercie 24-godziny czas reakcji serwisu gwarancyjnego otrzyma 0 pkt w niniejszym kryterium oceny ofert.

 

Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy czas reakcji serwisu gwarancyjnego otrzymuje 15 pkt.

Dla pozostałych wykonawców punktacja w przedmiotowym kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:

 

Najkrótszy czas reakcji serwisu gwarancyjnego zaoferowany przez Wykonawcę/Czas reakcji serwisu gwarancyjnego zaoferowany przez Wykonawcę w rozpatrywanej ofercie x 15 punktów

 

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę każdym z dwóch powyżej ustalonych Kryteriów oceny ofert Kryterium A -  Cena i Kryterium B – Okres gwarancji i kryterium C - czas reakcji serwisu gwarancyjnego, zostaną zsumowane i na tej podstawie zostanie dokonana łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

 

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w Kryterium A i B i C). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Sierpień 15, 2017
Powiat: 
rzeszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
  2. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
  • zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;
  • zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
  • zmiany terminu płatności;
  • zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;
  • zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego);
  • zmian określonych w projekcie umowy.
  1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.