Centrum tokarskie sterowane CNC zapewniające łatwą w kontroli i wydajną o obróbkę wałów i kołnierzy. - 4 pełne zespoły urzadzeń.
Urządzenie podstawowe
- Dwuwrzecionowe centrum tokarskie z dwoma głowicami narzędziowymi
- Maksymalna średnica pracy z pręta min.: 52 mm
- Dla każdej z rewolwerowych głowic narzędziowych silnik napędzanych narzędzi wbudowany do głowicy 6000 obr/min i mocy 7,5/5,5 kW; moment 21 Nm
- Oś Y dostępna dla 2 narzędziowych głowic rewolwerowych
- Zakres przesuwu w osiach X/Y/Z: 210/110/810 mm
- Struktura osłon roboczych dolnej głowicy rewolwerowej zapobiegająca gromadzeniu się wiórów (głowica 2)
- Minimum 16 pozycji narzędziowych dla każdej głowicy rewolwerowej
- Maksymalna długość toczenia 810 mm
- Zakres przesuwu dla wrzeciona przechwytującego 900 mm
- Prędkość maksymalna dlaszybkiego posuwu(X / Y / Z) : 30/20/50 m/min
- Sterowanie FANUC F31iB lub równoważne
Wrzeciona robocze
- Hamulec dla osi C (wrzeciono 1, 2)
- Wrzeciona o max prędkości 6000 obr/min i mocy 22/18,5 kW; moment obr. 223 Nm
- Wysokoprecyzyjne indeksowanie osi C z przetwornikiem położenia (wrzeciono 1, 2)
- Wrzeciono 1 z siłownikiem hydraulicznym bez korpusu uchwytu
- Wrzeciono 2 z siłownikiem hydraulicznym bez korpusu uchwytu
Podawanie chłodziwa / Usuwanie wiórów
- Wysokociśnieniowy system chłodzący z pompami o podwyższonej mocy 800 / 1100W
- Możliwość usuwania wiórów i chłodzenia narzędzia oraz detalu obrabianego podczas skrawania
- 2 pompy dostarczające chłodziwodo każdej głowicy, specyfikacja wysokociśnieniowa
- Pistolet do podawania chłodziwa
- Super-wysokociśnieniowy system podawania chłodziwa oraz system filtracji chłodziwa z dodatkowym filtrem papierowym i ciśnieniem podawania chłodziwa na każdą z głowic (2x) 7 MPa o wydajności 31l/min – wysokociśnieniowa pompa chłodziwa o mocy min. 5,5kW i zbiornikiem min 1400 litrów
- Urządzenie do usuwania olejuz chłodziwa
- Usuwanie olejuzchłodziwa i zapobieganie jego deterioracji oraz powstawaniu przykrego zapachu
- Odpowiedni dla chłodziw rozpuszczalnych w wodzie
- Przedmuch uchwytu tokarskiego (wrzeciono 1)
- Dysza powietrza nad uchwytem do usuwania wiórówprzylegających do szczęk i uchwytu. Dla zapobiegania gromadzeniu się wiórów powodujących niedokładności obróbki.
- Transporter wiórów, taśmowy z filtrem bębnowym
- Filtrowanie chłodziwa przez filtr transportera z dokładnością co najmniej 50 mikronów
- Możliwość usuwania wiórów długich i krótkich
Automatyzacja
- Odbiornik detali po obróbce - łapa odbiorowa (od wrzecionaprzechwytującego 2)
- Możliwość odbioru detalu i przetransportowania przenośnikiem taśmowym poza strefę roboczą
- Automatyczne drzwi przestrzeni roboczej
- Szerokość otwartych drzwi: min. 845 mm
- Przyłącze do podajnika prętów
- Możliwość podłączenia automatycznegopodajnika prętów dla zwiększenia wydajności obróbki
- Przyłącze EtherNet lub równoważne
- Przyłącze dla robota
Sterowanie
- Sterowanie FANUC F31iB lub równoważne
- Min. 5 zewnętrznych funkcji M do pracy z urządzeniami zewnętrznymi
- Pamięć sterownika:
- Rozszerzenie dostępnej pamięci FANUC min.1 MB (2.560 m) + 1000 rejestrowanych programów obróbczych
- Min. 5 zewnętrznych funkcji M do pracy z urządzeniami zewnętrznymi
- Zainstalowane cykle obróbki wysokowydajnej
- Zainstalowane cykle obróbki kieszeni i wysepek
- Program do monitorowania obrabiarki w czasie rzeczywistym, analizy czasu pracy i stanu realizacji zadań produkcyjnych
- O realizację zamówienia mogą ubiegać się wszystkie podmioty, które nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
- Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanego warunku udziału Wykonawcy w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia objętego treścią formularza ofertowego. Brak oświadczenia lub złożenie oświadczenia niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania ofertowego.
- Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego należy dołączyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem zapewnienia Zamawiającemu możliwości weryfikacji poprawności formalnej złożonych ofert. Ww. dokumenty należy przedłożyć do oferty w oryginale lub poświadczyć za zgodność z oryginałem, obić pieczęcią firmową, pieczęcią imienną wraz z czytelnym podpisem oraz opatrzyć aktualną datą. Powyższy sposób poświadczenia zgodności dotyczy każdej strony dokumentu osobno, przedstawionego jako kserokopia. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych. Oświadczenie o którym mowa powyżej należy przedłożyć w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez organ równorzędny w świetle obowiązujących przepisów. Oświadczenie winno zostać podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.
- W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez organ równorzędny w świetle obowiązujących przepisów.
- W przypadku przedstawienia kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia oryginałów tych dokumentów.
- W przypadku złożonych oświadczeń, na poziomie podpisywania umowy Zamawiający może żądać przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym.
Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 31 stycznia 2017 r. do godz. 9:30, pod adresem 35-302 Rzeszów, ul. J. Twardowskiego 9, III piętro, o terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty (o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego).
Ofertę należy złożyć w jeden z niżej wymienionych sposobów:
• osobiście w siedzibie Zamawiającego lub
• przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Zamawiającego.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31 stycznia 2017 r. o godz. 10:00 w siedzibie Oddziału Zamawiającego, pod adresem: 35-302 Rzeszów, ul. J. Twardowskiego 9, III piętro .
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:
Cena - 70%
Okres gwarancji - 15%
Czas reakcji serwisu gwarancyjnego – 15%
Oferty zostaną ocenione wg poniższego systemu punktowego, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:
Ocena = A + B + C, gdzie:
Ad. A Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:
najniższa zaproponowana cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia x 70 punktów
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 70 punktów.
Ad. B Kryterium - Okres gwarancji zostanie ocenione w następujący sposób:
Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone urządzenia przez okres:
24 miesięcy - 0 pkt
powyżej 24 miesięcy do 30 miesięcy – 5 pkt
powyżej 30 miesięcy do 36 miesięcy – 10 pkt
powyżej 36 miesięcy – 15 pkt
Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone urządzenia przez okres krótszy niż 24 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań postawionych niniejszym Zapytaniem i nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert złożonych w niniejszym postępowaniu.
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w powyższym kryterium wynosi: 15 punktów.
Ad. C Kryterium - Czas reakcji serwisu gwarancyjnego
Wymagany czas reakcji serwisu gwarancyjnego wynosi 24 godziny od dnia zgłoszenia usterki lub wady. Jeżeli Wykonawca zaoferuje w złożonej ofercie 24-godziny czas reakcji serwisu gwarancyjnego otrzyma 0 pkt w niniejszym kryterium oceny ofert.
Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy czas reakcji serwisu gwarancyjnego otrzymuje 15 pkt.
Dla pozostałych wykonawców punktacja w przedmiotowym kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:
Najkrótszy czas reakcji serwisu gwarancyjnego zaoferowany przez Wykonawcę/Czas reakcji serwisu gwarancyjnego zaoferowany przez Wykonawcę w rozpatrywanej ofercie x 15 punktów
Łączna ocena ofert:
Punkty uzyskane przez ofertę każdym z dwóch powyżej ustalonych Kryteriów oceny ofert Kryterium A - Cena i Kryterium B – Okres gwarancji i kryterium C - czas reakcji serwisu gwarancyjnego, zostaną zsumowane i na tej podstawie zostanie dokonana łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w Kryterium A i B i C). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
- Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
- zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;
- zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
- zmiany terminu płatności;
- zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;
- zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego);
- zmian określonych w projekcie umowy.
- Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.