Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MATEO" Stanisław Cabaj
Opis przedmiotu zamówienia: 

Maszynownia chłodnicza jest to kompletny zestaw oparty na dwóch sprężarkach z regulacją wydajności posiadający skraplacze w wersji cichobieżnej oraz zestaw do odzysku ciepła skraplania ze zbiornikami, automatykę i rozdzielnię sterującą.
Minimalne parametry maszynowni chłodniczej:
A. Warunki pracy
- Czynnik chłodniczy: R744;
- Temperatura skraplania: nie więcej niż + 45 st. C ;
- Temperatura otoczenia: + 35 st. C;
- Temperatura tłoczenia: nie większa niż - 10 st. C;
- Temperatura parowania/ odparowania LT: nie więcej niż – 40 st. C;
- Dochłodzenie: 0 K;
- Przegrzanie: minimum 10 K.
B. Dane techniczne
- Zestaw oparty na dwóch sprężarkach o mocy nie mniejszej niż 80 KW każda;
- Wydajność chłodnicza LT: min 180 kW;
- Zasilanie: 400/3/50 V/faz/Hz;
- Maksymalny pobór mocy: 200 kW;
- Maksymalny pobór prądu: 400 A;
- Prąd rozruchowy nie większy niż 540 A;
- Hałas urządzeń nie przekraczający 40 dB(A) w porze dnia oraz 35 dB(A) w porze nocnej;
- Regulacja wydajności MT od 25 do 100 %;
- Regulacja wydajności LT od 25 do 100 %;
- Zestaw do odzysku ciepła skraplania ze zbiornikami o pojemności łącznej nie więcej niż 10 000 litrów;
- Regulacja wydajności;
- Skraplacze w wersji cichobieżnej;
- Automatyka;
- Rozdzielnia sterująca (1 kpl.);
- Szafa sterownicza.
- Komplet dokumentacji powykonawczej w zakresie chłodnictwa, instalacji elektrycznej i automatyki.
WSZYSTKIE OFERTY, KTÓRE NIE BĘDĄ SPEŁNIAŁY WW. WYMOGÓW W ZAKRESIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH PRZEDMIOTU DOSTAWY ZOSTANĄ ODRZUCONE.
Na Oferencie ciąży obowiązek przedłożenia oferty spełniającej wszelkie wymogi formalne i merytoryczne. W sytuacji, gdy z przedłożonej oferty nie będzie jednoznacznie wynikało, iż spełnia ona wymagania określone w zapytaniu ofertowym wówczas Zamawiający odrzuci ofertę ze względu nie niespełnianie wymogów. Z tego względu każdy Oferent winien szczegółowo przeanalizować wymagania stawiane środków trwałych będących przedmiotem zapytania ofertowego i sporządzić specyfikację jednoznacznie odnoszącą się do wszystkich wymogów wskazanych przez Zamawiającego.

Kod CPV: 
42513290-4
42000000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
1. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
2. Udzielą gwarancji na wykonane przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
3. Posiadają doświadczenie w zakresie wdrożenia/instalacji oferowanego przedmiotu zamówienia tego samego typu lub o zbliżonych parametrach.
4. Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do formularza ofertowego i oświadczeń. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego.

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Wrzesień 10, 2018 - 15:30
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, adresem Zamawiającego (podanym poniżej) oraz zapisem: OFERTA NA DOSTAWĘ ŚRODKA TRWAŁEGO W POSTACI MASZYNOWNI CHŁODNICZEJ W RAMACH PROJEKTU „PODWYŻSZENIE KONKURENCYJNOŚCI FIRMY MATEO POPRZEZ WPROWADZENIE DO OFERTY INNOWACYJNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH”:
a) osobiście w siedzibie firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MATEO" Stanisław Cabaj, ul. Metalowców 33, 39-200 Dębica
b) pocztą, listem poleconym, kurierem na adres firmy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MATEO" Stanisław Cabaj, ul. Metalowców 33, 39-200 Dębica.
Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 10.09.2018 r., do godz. 15:30 w siedzibie firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MATEO" Stanisław Cabaj, ul. Metalowców 33, 39-200 Dębica. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego (o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 10.09.2018 r. o godzinie 16:00.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

KRYTERIA WYBORU OFERTY

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

A. Cena1 – 60%

B. Gwarancja – 20%

C. Czas przystąpienia do usunięcia awarii – 20%

 

OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

Ocena = A + B + C, gdzie:

Ad A. Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:

najniższa zaproponowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia x 60 punktów.

Przy czym, jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającego z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartość zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień w określonym terminie dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 60 punktów.

Ad B. Kryterium Gwarancja zostanie ocenione w następujący sposób:

a) udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancji – 20 punktów

b) udzielenie co najmniej 30 miesięcznej gwarancji – 15 punktów

c) udzielenie co najmniej 24 miesięcznej gwarancji – 10 punktów,

d) udzielenie co najmniej 18 miesięcznej gwarancji – 5 punktów,

e) udzielenie krótszej niż 18 miesięcznej gwarancji – 0 punktów.

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.

Ad. C. Kryterium Czas przystąpienia do usunięcia awarii2 zostanie obliczone wg następującego wzoru:

a) przystąpienie do usunięcia awarii do 8 godzin od momentu zgłoszenia – 20 punktów,

b) przystąpienie do usunięcia awarii do 16 godzin od momentu zgłoszenia – 15 punktów,

c) przystąpienie do usunięcia awarii do 24 godzin od momentu zgłoszenia – 10 punktów,

d) przystąpienie do usunięcia awarii do 32 godzin od momentu zgłoszenia – 5 punktów,

e) przystąpienie do usunięcia awarii powyżej 32 godzin od momentu zgłoszenia – 0 punktów.

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.

 

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A, Kryterium B i Kryterium C zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A, B i C). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Grudzień 14, 2018
Powiat: 
ropczycko-sędziszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIANY UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy.
2. Zmiana umowy jest bezwzględnie konieczna gdy:
 nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
 wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, przypadków siły wyższej, uznanej przez Zamawiającego jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia (np. powódź, strajki, zamieszki, decyzje administracyjne, państwowe).
3. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałaby wprowadzić do postanowień zawartej umowy, wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i zgody obu stron (w drodze pisemnego aneksu).

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0636/16