Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "Royal - Star" Krzysztof Pawełek, Ul. Lotniskowa 16, 39-300 Mielec
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Rodzaj zamówienia: dostawy.
  2. Nazwa zamówienia:
  1. Zakup Zestawu urządzeń do badań NDT składający się z defektoskopu ultradźwiękowego, defektoskopu do prądów wirowych,

Wspólny słownik zamówień: Kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

  1. Wymagane parametry techniczne:

Zakup Zestawu urządzeń do badań NDT składającego się z defektoskopu ultradźwiękowego, defektoskopu do prądów wirowych) – 1 szt.,

  1. Defektoskop ultradźwiękowy – minimalne parametry:
  • Częstotliwość powtarzania PRF 10 Hz do 2000 Hz w krokach 10 Hz,
  • Ustawienia mocy impulsu nadawczego 100V, 200V, 300V lub 400V,
  • Szerokość impulsu: od 25 do 5000 ns (0,1MHz),
  • Tłumienie 50, 100, 200, 400Ω,
  • Odbiornik Wzmocnienie 0 do 110 dB,
  • Maksymalny sygnał wejściowy 20V p-p,
  • Impedancja wejściowa odbiornika 400Ω +/- 5%,
  • Szerokość pasma odbiornika 0,2MHz do 26,5 MHz przy -3dB,
  • Kalibracja automatyczna,
  • Pomiar grubości materiału min. od 0,04mm,
  • Nadajnik Typ impulsu nadawczego: Regulowany impuls prostokątny,
  • Możliwość regulacji wzmocnienia na zamrożonym obrazie,
  • Ekran – 5,5 cali.
  • Sondy z adapterami przystosowane do pomiaru elementów śmigieł Mccauley, Hartzell, Sentinel zgodnie z instrukcją napraw i remontów niniejszych śmigieł,
  • Sondy z adapterami przystosowane do pomiarów silników lotniczych tłokowych Lycoming, Continental, zgodnie z instrukcją napraw i remontów niniejszych silników,
  1. Defektoskop do prądów wirowych – minimalne parametry:
  • Minimum dwie w pełni niezależne częstotliwości, pracujące równocześnie,
  • Automatyczne miksowanie, współpraca ze skanerami,
  • Prędkość w zakresie min. 120RPM do 3000RPM.
  • Zakres częstotliwości min. od 10 Hz do 12 MHz,
  • Wzmocnienie min. od 0 dB do 100 dB w krokach 0,1 lub 1 dB,
  • Pełna kompatybilność z sondami głównych producentów,
  • Automatyczne ustawienie parametrów oraz rozpoznanie sond,
  • Przewodność – częstotliwość 60 kHz lub 480 kHz,
  • Możliwość regulacji podstawowych parametrów (kąt fazowy, wzmocnienie) na zamrożonym obrazie,
  • Klasa IP-66,
  • Ekran – 5,5 cali.

Zamawiający zastrzega, iż złożenie ofert/y niespełniającej/ych ww. parametrów oznacza odrzucenie ofert/y na etapie oceny formalnej.

  1. Dostawa musi być wykonana maksymalnie w terminie do:
  • 2 tygodnie od dnia podpisania umowy dostawy dla Zestaw urządzeń do badań NDT składającego się z defektoskopu ultradźwiękowego, defektoskopu do prądów wirowych,

Przewidywany termin podpisania umowy – I połowa czerwca 2018 r.

  1. Miejsce dostawy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "Royal - Star" Krzysztof Pawełek, Ul. Lotniskowa 16, 39-300 Mielec
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Kod CPV: 
38540000-2
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

  1. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
  2. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
  3. Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań
    w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy
w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych
do formularza ofertowego i oświadczeń. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów
lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego.

 

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostały określone w punkcie V. Wymagane dokumenty.

Termin składania ofert: 
piątek, Czerwiec 8, 2018 - 15:30
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, adresem Zamawiającego (podanym poniżej) oraz zapisem: OFERTA NA ZAKUP ŚRODKA TRWAŁEGO W RAMACH PROJEKTU „Usługi naprawy silników i śmigieł lotniczych z wykorzystaniem metody obróbki współpracujących elementów zapewniającej wysoką wytrzymałość zmęczeniową przy jednoczesnym ograniczonym ciężarze elementów”:

  1. osobiście w siedzibie Przedsiębiorstwa Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "Royal - Star" Krzysztof Pawełek, ul. Drogowców 7, 39-200 Dębica,
  2. pocztą, listem poleconym, kurierem na adres firmy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "Royal - Star" Krzysztof Pawełek, Ul. Drogowców 7, 39-200 Dębica
    VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT

    Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 08.06.2018 r., do godz. 15:30 w siedzibie Przedsiębiorstwa Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "Royal - Star" Krzysztof Pawełek, ul. Drogowców 7, 39-200 Dębica. W przypadku złożenia oferty drogą pocztową, decyduje godzina wpływu oferty.

     

  3. Oferty dostarczone Zamawiającemu po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
  4. Skuteczne złożenie oferty oznacza otrzymania oferty przez Zamawiającego przed upłynięciem terminu składania ofert. Zmiany albo wycofanie oferty przez oferenta przed upływem terminu składania ofert jest dopuszczalne.
  5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przypadkowe otwarcie oferty przed upływem wyznaczonego terminu, w przypadku nieodpowiedniego oznakowania koperty.
  6. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie poszczególnych zamówień oraz ilość złożonych ofert. Natomiast po otwarciu ofert Zamawiający poda ceny poszczególnych zamówień, okres gwarancji i czas przystąpienia do usunięcia awarii.
  7. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego po terminie składania ofert. Termin otwarcia ofert: 08.05.2018 r. o godzinie 16:00.
  8. Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszych ofert.
  9. Zamawiający sporządzi pisemny protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
    W każdym czasie postępowania przetargowego dotyczącego wyboru wykonawcy, Zamawiający ma prawo do jego zakończenia bez wyboru jakiegokolwiek oferenta. Oferentom nie przysługują wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu.
  11. Zamawiający niezwłocznie powiadomi oferentów oraz ogłosi wyniki na stronach internetowych tj. www.royalstaraero.pl, www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

  1. Cena[1] – 60%
  2. Gwarancja – 20%
  3. Czas przystąpienia do usunięcia awarii – 20%

 

IV. OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY

 

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

Ocena = A + B + C, gdzie:

 

Ad. A. Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:

 

najniższa zaproponowana cena netto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty netto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 60 punktów.

 

Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 60 punktów.

 

Ad. B. Kryterium Gwarancja zostanie obliczone wg następującego wzoru:

  1. udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości i dłuższej – 20 punktów,
  2. udzielenie co najmniej 30 miesięcznej gwarancji jakości – 15 punktów,
  3. udzielenie co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości – 10 punktów,
  4. udzielenie co najmniej 18 miesięcznej gwarancji jakości – 5 punktów,
  5. udzielenie krótszej niż 18 miesięcznej gwarancji – 0 punktów.

 

Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.

 

Ad. C. Kryterium Czas przystąpienia do usunięcia awarii[2] zostanie obliczone wg następującego wzoru:

  1. przystąpienie do usunięcia awarii do 8 godzin od momentu zgłoszenia – 20 punktów,
  2. przystąpienie do usunięcia awarii do 12 godzin od momentu zgłoszenia – 15 punktów,
  3. przystąpienie do usunięcia awarii do 16 godzin od momentu zgłoszenia – 10 punktów,
  4. przystąpienie do usunięcia awarii do 20 godzin od momentu zgłoszenia – 5 punkty,
  5. przystąpienie do usunięcia awarii do 24 godzin i powyżej od momentu zgłoszenia – 0 punkty,

 

Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.

 

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A. Cena, Kryterium B. Gwarancja i Kryterium C. Czas przystąpienia do usunięcia awarii, zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

 

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A, B i C). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

 

W razie opóźnienia dostawy, niepełną/niekompletną dostawę lub dostawę sprzętu
niespełniającego założeń zapytania dostawca zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej
w wysokości 0,01% wartości zamówienia za każdy dzień opóźnienia.

 

W razie opóźnienia za przystąpienie do usunięcia awarii dostawca zobowiązany będzie do zapłacenia kar umownych. Przystępując do złożenia oferty, Oferent wyraża zgodę na obciążenie go ryczałtową kwotą 500,00 złotych netto za każde rozpoczęte 4 godziny opóźnienia od zaoferowanego czasu.

 

[1] W przypadku podania ceny w walucie obcej, przeliczenie nastąpi wg kursu średniego Narodowego Banku Polskiego z dnia otwarcia ofert.

[2] Przez „Czas przystąpienia do usunięcia awarii” należy rozumieć czas przyjazdu ekipy naprawczej na miejsce zdarzenia i rozpoczęcia prac.

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Czerwiec 25, 2018
Powiat: 
mielecki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
  2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:
  • zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy,
  • zmiany terminu realizacji dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
  • zmiany terminu płatności,
  • zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego).
  1. Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0306/17