Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "Royal - Star" Krzysztof Pawełek
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Rodzaj zamówienia: dostawy.
  2. Nazwa zamówienia:
  1. Zakup Urządzenia do badań NDT (defektoskop ultradźwiękowy, defektoskop do prądów wirowych) – część I,

Wspólny słownik zamówień: Kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

  1. Zakup Myjka procesowa – część II,

Wspólny słownik zamówień: Kod CPV: 42924300-2 Urządzenia natryskowe

  1. Zakup Kompresor śrubowy z osuszaczem – część III,

Wspólny słownik zamówień: Kod CPV: 42100000-0 - Maszyny do wytwarzania i wykorzystywania mocy mechanicznej

  1. Zakup Urządzenie do śrutowania śrutem stalowym, szklanym i poliuretanowym – część IV,

Wspólny słownik zamówień: Kod CPV: 42600000-2 - Obrabiarki

  1. Zakup Urządzenie do pomiaru poziomu niewyważenia i wibracji – część V,

Wspólny słownik zamówień: Kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

  1. Zakup Piec do wygrzewania – część VI.

Wspólny słownik zamówień: Kod CPV: 42300000-9 - Piece przemysłowe lub laboratoryjne, piece do spopielania i paleniska

  1. Zakup Kabiny do sodowania na mokro – część VII.

Wspólny słownik zamówień: Kod CPV: 42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

  1. Zakup Comparatora – część VIII.

Wspólny słownik zamówień: Kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

  1. Wymagane parametry techniczne:
  1. Zakup Urządzenia do badań NDT (defektoskop ultradźwiękowy, defektoskop do prądów wirowych) – część I – 1 szt.,

Defektoskop ultradźwiękowy – minimalne parametry:

  • Nadajnik Typ impulsu nadawczego: Regulowany impuls prostokątny,
  • Szerokość impulsu nadawczego: regulowana od 25 do 5000 ns,
  • Możliwość regulacji wzmocnienia na zamrożonym obrazie,
  • Ekran – 5,5 cali.
  • Sondy z adapterami przystosowane do pomiaru elementów śmigieł Mccauley, Hartzell, Sentinel zgodnie z instrukcją napraw i remontów niniejszych śmigieł,
  • Sondy z adapterami przystosowane do pomiarów silników lotniczych tłokowych Lycoming, Continental, zgodnie z instrukcją napraw i remontów niniejszych silników,

Defektoskop do prądów wirowych – minimalne parametry:

  • Podwójna częstotliwość,
  • Współpraca z różnymi skanerami,
  • Pełna kompatybilność z sondami głównych producentów,
  • Automatyczne ustawienie parametrów oraz rozpoznanie sond,
  • Zakres częstotliwości od 10 Hz do 12 MHz,
  • Wzmocnienie od 0 dB do 100 dB w krokach 0,1 lub 1 dB,
  • Przewodność – częstotliwość 60 kHz lub 480 kHz,
  • Możliwość regulacji podstawowych parametrów (kąt fazowy, wzmocnienie) na zamrożonym obrazie,
  • Klasa IP-66,
  • Ekran – 5,5 cali.

Zamawiający zastrzega, iż złożenie ofert/y niespełniającej/ych ww. parametrów oznacza odrzucenie ofert/y na etapie oceny formalnej.

  1. Zakup Myjka procesowa – część II – 1 szt.,

Minimalne parametry:

  • Wielkość komory roboczej 900/900 mm,
  • Temperatura do 120 st. C,
  • Układ natryskowy z osuszaniem z separatorem oleju,
  • Kabina hermetyczna ciśnienie natrysku 3-8 bar,
  • Maksymalny ciężar załadunku 150 kg.

Zamawiający zastrzega, iż złożenie ofert/y niespełniającej/ych ww. parametrów oznacza odrzucenie ofert/y na etapie oceny formalnej.

  1. Zakup Kompresor śrubowy z osuszaczem – część III – 1 szt.,

Minimalne parametry:

  • Wydajność urządzenia min. od 60 do 90 m3/h, maks. ciśnienie 10 bar,
  • Moc silnika 7,5 KW,
  • Pojemność zbiornika od 400l do 500l,
  • Czynnik chłodniczy R134a,
  • Poziom dźwięku min. 61 DB,
  • Sterownik elektryczny.

Zamawiający zastrzega, iż złożenie ofert/y niespełniającej/ych ww. parametrów oznacza odrzucenie ofert/y na etapie oceny formalnej.

  1. Zakup Urządzenie do śrutowania śrutem stalowym, szklanym i poliuretanowym – część IV – 1 szt.

Minimalne parametry:

  • Wyposażenie: inwektorowy pistolet z dyszą oraz stół obrotowy z regulowaną prędkością stołu min. od 10 do 500 obr./min,
  • Zasilanie min. 230/50 hz,
  • Regulator ciśnienia min. zakres 0-6 bar,
  • Regulowany kąt dyszy względem obrabianej powierzchni: 20-80 st.,
  • Regulacja odległości dyszy od obrabianej powierzchni 50-200 mm.

Zamawiający zastrzega, iż złożenie ofert/y niespełniającej/ych ww. parametrów oznacza odrzucenie ofert/y na etapie oceny formalnej.

  1. Zakup Urządzenie do pomiaru poziomu niewyważenia i wibracji – część V – 1 szt.,

Minimalne parametry:

  • Pomiar niewyważenia w zakresie prędkości min. od 0 do 3000 obr./min,
  • Odczyt położenia masy niewyważenia w stopniach,
  • Możliwość odczytu częstotliwości drgań w IPS,
  • Urządzenie wyposażone w zestaw przystawek i adapterów do pomiarów na silnikach tłokowych Lycoming, Continental, Franklin oraz Rotax, oraz śmigieł Mccauley, Hartzell, Sentinel,
  • Dokładność pomiaru +/- 2g,
  • Monitor HDMI full HD,
  • Pomiar statyczny poziomy, obrót ręczny.

Zamawiający zastrzega, iż złożenie ofert/y niespełniającej/ych ww. parametrów oznacza odrzucenie ofert/y na etapie oceny formalnej.

  1. Zakup Piec do wygrzewania – część VI – 1 szt.,

Minimalne parametry:

  • Piec elektryczny komorowy o pojemności min. 120l,
  • Zakres temperatur min 350 st. C,
  • Sterowany regulatorem mikroprocesorowym, wyświetlacz temperatury,
  • Panele grzewcze z ceramiki izolacyjnej,
  • Wyposażone w 4 kanały grzewcze,
  • Moc 3x2500W/230V (drut oporowy Kanthal A-1), wymiary podstawy komory ok. 900x300 mm.

Zamawiający zastrzega, iż złożenie ofert/y niespełniającej/ych ww. parametrów oznacza odrzucenie ofert/y na etapie oceny formalnej.

  1. Zakup Kabiny do sodowania na mokro – część VII – 1 szt.,

Minimalne parametry:

  • Malowanie proszkowe,
  • Oświetlenie jarzeniowe,
  • Kanał odpowietrznika oparów wzdłuż obudowy oświetlenia,
  • Niskonapięciowa wycieraczka okna z urządzeniem myjącym,
  • Okrągłe otwory na ręce z zamontowanymi rękawicami,
  • Filtr sedymentacyjny,
  • Grzałka zanurzeniowa 3 kW,
  • Pistolet myjący, ze spustem ręcznym,
  • Instalacja elektryczna 3-fazowa,
  • Ilość ścierniwa 25kg,
  • Ilość wody w obiegu  100l.

Zamawiający zastrzega, iż złożenie ofert/y niespełniającej/ych ww. parametrów oznacza odrzucenie ofert/y na etapie oceny formalnej.

  1. Zakup Comparatora – część VIII – 1 szt.,

Minimalne parametry:

  • Zasilanie 230/50Hz,
  • Powiększenie – min 5x – 100x,
  • Stół ruchomy X min 300 mm, Y min 150 mm, ekran o średnicy min 300 mm, dokładność min 0,001 mm,
  • Cyfrowy odczyt osi x, y, Q (cyfrowego kątomierza),
  • Urządzenie wyposażone w zestaw adapterów do mocowania elementów śmigieł.

Zamawiający zastrzega, iż złożenie ofert/y niespełniającej/ych ww. parametrów oznacza odrzucenie ofert/y na etapie oceny formalnej.

Kod CPV: 
38540000-2
42924300-2
42100000-0
42600000-2
38300000-8
42300000-9
42900000-5
38000000-5
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

  1. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
  2. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
  3. Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań
    w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy
w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych
do formularza ofertowego i oświadczeń. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów
lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego.

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostały określone w punkcie V. Wymagane dokumenty.

Termin składania ofert: 
piątek, Kwiecień 27, 2018 - 15:30
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 27.04.2018 r., do godz. 15:30 w siedzibie Przedsiębiorstwa Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "Royal - Star" Krzysztof Pawełek, ul. Drogowców 7, 39-200 Dębica. W przypadku złożenia oferty drogą pocztową, decyduje godzina wpływu oferty.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego po terminie składania ofert. Termin otwarcia ofert: 27.04.2018 r. o godzinie 16:00.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

III. KRYTERIA WYBORU OFERTY

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

  1. Cena[1] – 60%
  2. Gwarancja – 20%
  3. Czas przystąpienia do usunięcia awarii – 20%

IV. OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

Ocena = A + B + C, gdzie:

Ad. A. Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:

najniższa zaproponowana cena netto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty netto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 60 punktów.

Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 60 punktów.

Ad. B. Kryterium Gwarancja zostanie obliczone wg następującego wzoru:

  1. udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości i dłuższej – 20 punktów,
  2. udzielenie co najmniej 30 miesięcznej gwarancji jakości – 15 punktów,
  3. udzielenie co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości – 10 punktów,
  4. udzielenie co najmniej 18 miesięcznej gwarancji jakości – 5 punktów,
  5. udzielenie krótszej niż 18 miesięcznej gwarancji – 0 punktów.

Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.

Ad. C. Kryterium Czas przystąpienia do usunięcia awarii[2] zostanie obliczone wg następującego wzoru:

  1. przystąpienie do usunięcia awarii do 8 godzin od momentu zgłoszenia – 20 punktów,
  2. przystąpienie do usunięcia awarii do 12 godzin od momentu zgłoszenia – 15 punktów,
  3. przystąpienie do usunięcia awarii do 16 godzin od momentu zgłoszenia – 10 punktów,
  4. przystąpienie do usunięcia awarii do 20 godzin od momentu zgłoszenia – 5 punkty,
  5. przystąpienie do usunięcia awarii do 24 godzin i powyżej od momentu zgłoszenia – 0 punkty,

Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A. Cena, Kryterium B. Gwarancja i Kryterium C. Czas przystąpienia do usunięcia awarii, zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A, B i C). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

W razie opóźnienia dostawy, niepełną/niekompletną dostawę lub dostawę sprzętu
niespełniającego założeń zapytania dostawca zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej
w wysokości 0,01% wartości zamówienia za każdy dzień opóźnienia.

W razie opóźnienia za przystąpienie do usunięcia awarii dostawca zobowiązany będzie do zapłacenia kar umownych. Przystępując do złożenia oferty, Oferent wyraża zgodę na obciążenie go ryczałtową kwotą 500,00 złotych netto za każde rozpoczęte 4 godziny opóźnienia od zaoferowanego czasu.

[1] W przypadku podania ceny w walucie obcej, przeliczenie nastąpi wg kursu średniego Narodowego Banku Polskiego z dnia otwarcia ofert.

[2] Przez „Czas przystąpienia do usunięcia awarii” należy rozumieć czas przyjazdu ekipy naprawczej na miejsce zdarzenia i rozpoczęcia prac.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Czerwiec 22, 2018
Powiat: 
mielecki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
  2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:
  • zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy,
  • zmiany terminu realizacji dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
  • zmiany terminu płatności,
  • zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego).
  1. Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0306/17