Rodzaj zamówienia: dostawy.
Nazwa zamówienia:
1. Zakup Tokarka CNC – część I,
Wspólny słownik zamówień: Kod CPV: 42621100-6 Tokarki sterowane komputerowo
2. Zakup Centrum Obróbcze trzyosiowe – część II,
Wspólny słownik zamówień: Kod CPV: 42611000-2 Obrabiarki specjalnego zastosowania
Wymagane parametry techniczne:
1. Zakup Tokarka CNC – część I – 1 szt.
- Ładowność:
- Średnica przelotu nad łożem nie mniej niż 650 mm,
- Maksymalna średnica toczenia nie mniej niż 533 mm,
- Średnica pręta we wrzecionie nie mniej niż 70 mm,
- Długość toczenia nie mniej niż 660 mm,
- Łoże i siodło skośne,
- System narzędziowy:
- Ilość narzędzi w głowicy rewolwerowej nie mniej niż 12,
- Dokładność maszyny:
- Położenie oś X nie mniej niż 0,01 mm,
- Położenie oś Z nie mniej niż 0,02 mm,
- Powtarzalność oś X nie mniej niż +/- 0,002 mm,
- Powtarzalność oś Z nie mniej niż +/- 0,003 mm,
- Komplet oprawek narzędziowych z systemem mocowania oprawki- 4 śrubowym
- Uchwyt 10’’ - Trójszczękowy z regulowaną siłą nacisku,
- Konik manualny z hydraulicznie wysuwaną pinolą,
- Posuw szybki oś X nie mniej niż 20m/min,
- Posuw szybki oś Y nie mniej niż 30 m/min,
- Port USB
- Wbudowana karta sieciowa
Zamawiający zastrzega, iż złożenie ofert/y niespełniającej/ych ww. parametrów oznacza odrzucenie ofert/y na etapie oceny formalnej.
2. Zakup Centrum Obróbcze trzyosiowe – część II – 1 szt.
- Przesuw w osiach XYZ nie mniej niż 760x400x500 mm,
- Bezpośredni napęd wrzeciona o prędkości nie mniej niż 12000 obr/min.
- Dokładność maszyny:
- Położenie oś nie mniej niż +/- 0,005 mm,
- Powtarzalność oś nie mniej niż +/- 0,002 mm,
- Monitor kolorowy,
- Posuw:
- Posuw szybki oś X nie mniej niż 35 m/min,
- Posuw szybki oś Y nie mniej niż 35 m/min,
- Posuw szybki oś Z nie mniej niż 30 m/min,
- Serwo motor oś X i Y nie mniej niż 1,8 kW,
- Serwo motor oś Z nie mniej niż 3,0 kW,
- Magazyn narzędzi:
- Magazyn narzędzi nie mniej niż 30,
- Oprawki narzędziowe – BT,
- Chłodzenie przez wrzeciono nie mniej niż 20 bar,
- Mocowanie narzędzi we wrzecionie ze standardem BIG PLUS,
- Podstawki poziomujące,
- Port USB
- Wbudowana karta sieciowa
- Funkcja kompensacji termicznej,
Zamawiający zastrzega, iż złożenie ofert/y niespełniającej/ych ww. parametrów oznacza odrzucenie ofert/y na etapie oceny formalnej.
- Dostawa musi być wykonana maksymalnie w terminie do:
- 16 tygodni dla Tokarka CNC – część I od dnia podpisania umowy dostawy,
- 8 tygodni dla Centrum Obróbcze trzyosiowe – część II od dnia podpisania umowy dostawy,
Przewidywany termin podpisania umowy – I połowa lutego 2018 r.
- Miejsce dostawy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "Royal - Star" Krzysztof Pawełek, Ul. Lotniskowa 16, 39-300 Mielec
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na każdą część z osobna (Tokarka CNC – część I, Centrum Obróbcze trzyosiowe – część II). Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
- Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
- Posiadają doświadczenie w zakresie wykonawstwa/wdrożenia tokarek CNC i/lub centr obróbczych trzyosiowych.
- Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
- Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań
w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy
w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych
do formularza ofertowego i oświadczeń. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów
lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostały określone w punkcie V. Wymagane dokumenty.
TERMIN PŁATNOŚCI
30% wartości zamówienia w terminie 14 dni od podpisania umowy, przy czym termin zawarcia umowy z dostawcą jest równoznaczny z terminem zamówienia przedmiotowego środka trwałego,
70% wartości zamówienia w terminie do 60 dni od daty dostawy środka trwałego, potwierdzonej protokołem odbioru/zdawczo-odbiorczym.
Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 05.02.2018 r., do godz. 15:00 w siedzibie Przedsiębiorstwa Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "Royal - Star" Krzysztof Pawełek, Ul. Drogowców 7, 39-200 Dębica. W przypadku złożenia oferty drogą pocztową, decyduje godzina wpływu oferty.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego po terminie składania ofert. Termin otwarcia ofert: 05.02.2018 r. o godzinie 16:00.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:
- Cena[1] – 60%
- Gwarancja – 10%
- Czas przystąpienia do usunięcia awarii – 30%
OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY
Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:
Ocena = A + B + C, gdzie:
Ad. A. Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:
najniższa zaproponowana cena netto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty netto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 60 punktów.
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 60 punktów.
Ad. B. Kryterium Gwarancja zostanie obliczone wg następującego wzoru:
- udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości i dłuższej – 10 punktów,
- udzielenie co najmniej 30 miesięcznej gwarancji jakości – 7,5 punktów,
- udzielenie co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości – 5 punktów,
- udzielenie co najmniej 18 miesięcznej gwarancji jakości – 2,5 punktów,
- udzielenie krótszej niż 18 miesięcznej gwarancji – 0 punktów.
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 10 punktów.
Ad. C. Kryterium Czas przystąpienia do usunięcia awarii[2] zostanie obliczone wg następującego wzoru:
- przystąpienie do usunięcia awarii do 8 godzin od momentu zgłoszenia – 30 punktów,
- przystąpienie do usunięcia awarii do 12 godzin od momentu zgłoszenia – 24 punktów,
- przystąpienie do usunięcia awarii do 16 godzin od momentu zgłoszenia – 18 punktów,
- przystąpienie do usunięcia awarii do 20 godzin od momentu zgłoszenia – 12 punkty,
- przystąpienie do usunięcia awarii do 24 godzin od momentu zgłoszenia – 6 punkty,
- przystąpienie do usunięcia awarii powyżej 24 godzin od momentu zgłoszenia –
0 punktów.
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 30 punktów.
Łączna ocena ofert:
Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A. Cena, Kryterium B. Gwarancja i Kryterium C. Czas przystąpienia do usunięcia awarii, zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A, B i C). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
W razie opóźnienia dostawy, niepełną/niekompletną dostawę lub dostawę sprzętu
niespełniającego założeń zapytania dostawca zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej
w wysokości 0,01% wartości zamówienia za każdy dzień opóźnienia.
W razie opóźnienia za przystąpienie do usunięcia awarii dostawca zobowiązany będzie do zapłacenia kar umownych. Przystępując do złożenia oferty, Oferent wyraża zgodę na obciążenie go ryczałtową kwotą 500,00 złotych netto za każde rozpoczęte 4 godziny opóźnienia od zaoferowanego czasu.
[1] W przypadku podania ceny w walucie obcej, przeliczenie nastąpi wg kursu średniego Narodowego Banku Polskiego z dnia otwarcia ofert.
[2] Przez „Czas przystąpienia do usunięcia awarii” należy rozumieć czas przyjazdu ekipy naprawczej na miejsce zdarzenia i rozpoczęcia prac.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
- Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:
- zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy,
- zmiany terminu realizacji dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
- zmiany terminu płatności,
- zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego).
- Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.