Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
TEKPUD Sp. z o.o.
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Nazwa zamówienia: Zakup linii drukarskiej.
  2. Wspólny słownik zamówień: Kod CPV: 42991200-1 Maszyny drukarskie.
  3. Wymagane elementy, funkcjonalności i parametry techniczne:
  • linia drukarska – typ flexograficzna,
  • możliwość nadruku w 5 kolorach,
  • nadruk w rozdzielczości HD,
  • materiał do nadruku: tektura falista o grubości od 1 do 8 mm,
  • długość arkusza – min. 520 mm, max. 1280 mm,
  • szerokość arkusza – min. 550 mm, max. 1700 mm,
  • max. powierzchnia nadruku 1700 x 1280 mm,
  • podajnik podciśnieniowy, pasowy lub rolkowy,
  • pasowy system transportowy podciśnieniowy z automatyczną regulacją powierzchni i siły podsysu w zależności od arkusza,
  • filtry czyszczące kurz z podajnika,
  • system suszenia nadrukowanych formatek 5 sztuk,
  • wały rastrowe ceramiczne 6 sztuk (5 podstawowych i 1 uzupełniający) o liniaturze 160-240 linii/mm,
  • odbiór formatek przez stacker z transportem podciśnieniowym,
  • automatyczne wyrównywacze boczne,
  • stałe jednostki i bezpośredni napęd każdego wału,
  • modułowy system elektryczny,
  • ekran dotykowy,
  • energooszczędne silniki,
  • transmisja danych między podzespołami,
  • ruter przemysłowy do zdalnej pomocy serwisowej,
  • system filtracji powietrza z podsysu i oczyszczania arkusza.

 

Zamawiający zastrzega, iż złożenie ofert/y niespełniającej/ych ww. parametrów oznacza odrzucenie ofert/y na etapie oceny formalnej.

Kod CPV: 
42991200-1
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

  1. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
  2. Posiadają doświadczenie w zakresie wdrożenia/instalacji linii drukarskich tego samego typu lub o zbliżonych parametrach.
  3. Oferują linię o parametrach i funkcjonalnościach będących na poziomie co najmniej wskazanym w zapytaniu ofertowym.
  4. Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań
    w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Termin składania ofert: 
poniedziałek, Październik 9, 2017 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, adresem Zamawiającego (podanym poniżej) oraz zapisem: OFERTA NA ZAKUP LINII DRUKARSKIEJ W RAMACH PROJEKTU „PODWYŻSZENIE KONKURENCYJNOŚCI FIRMY TEKPUD W WYNIKU WDROŻENIA INNOWACYJNEJ LINII OPAKOWAŃ”:

  1. osobiście w siedzibie przedsiębiorstwa TEKPUD Sp. z o.o., ul. Towarowa 24, 38-200 Jasło,
  2. pocztą, listem poleconym, kurierem na adres firmy: TEKPUD Sp. z o.o., ul. Towarowa 24, 38-200 Jasło.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

  1. Cena[1] – 70%
  2. Gwarancja – 20%
  3. Czas przystąpienia do usunięcia awarii – 10%

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

Ocena = A + B + C, gdzie:

 

Ad. A. Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:

 

najniższa zaproponowana cena netto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty netto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 70 punktów.

 

Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 70 punktów.

 

Ad. B. Kryterium Gwarancja zostanie obliczone wg następującego wzoru:

  1. udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i dłuższej – 20 punktów,
  2. udzielenie co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości – 15 punktów,
  3. udzielenie co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości – 10 punktów,
  4. udzielenie krótszej niż 12 miesięcznej gwarancji – 0 punktów.

 

Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.

 

Ad. C. Kryterium Czas przystąpienia do usunięcia awarii[2] zostanie obliczone wg następującego wzoru:

  1. przystąpienie do usunięcia awarii do 24 godzin od momentu zgłoszenia – 10 punktów,
  2. przystąpienie do usunięcia awarii do 48 godzin od momentu zgłoszenia – 5 punktów,
  3. przystąpienie do usunięcia awarii powyżej 48 godzin od momentu zgłoszenia –
    0 punktów.

 

Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 10 punktów.

 

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A. Cena, Kryterium B. Gwarancja i Kryterium C. Czas przystąpienia do usunięcia awarii oraz Kryterium, zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

 

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A, B i C). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

 

[1] W przypadku podania ceny w walucie obcej, przeliczenie nastąpi wg kursu średniego Narodowego Banku Polskiego z dnia otwarcia ofert.

[2] Przez „Czas przystąpienia do usunięcia awarii” należy rozumieć czas przyjazdu ekipy serwisowej na miejsce zdarzenia i rozpoczęcia prac.

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Maj 31, 2018
Powiat: 
jasielski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
  2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:
  • zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy,
  • zmiany terminu realizacji dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
  • zmiany terminu płatności,
  • zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego).
  1. Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0625/16