- Nazwa zamówienia: Zakup linii drukarskiej.
- Wspólny słownik zamówień: Kod CPV: 42991200-1 Maszyny drukarskie.
- Wymagane elementy, funkcjonalności i parametry techniczne:
- linia drukarska – typ flexograficzna,
- możliwość nadruku w 5 kolorach,
- nadruk w rozdzielczości HD,
- materiał do nadruku: tektura falista o grubości od 1 do 8 mm,
- długość arkusza – min. 520 mm, max. 1280 mm,
- szerokość arkusza – min. 550 mm, max. 1700 mm,
- max. powierzchnia nadruku 1700 x 1280 mm,
- podajnik podciśnieniowy, pasowy lub rolkowy,
- pasowy system transportowy podciśnieniowy z automatyczną regulacją powierzchni i siły podsysu w zależności od arkusza,
- filtry czyszczące kurz z podajnika,
- system suszenia nadrukowanych formatek 5 sztuk,
- wały rastrowe ceramiczne 6 sztuk (5 podstawowych i 1 uzupełniający) o liniaturze 160-240 linii/mm,
- odbiór formatek przez stacker z transportem podciśnieniowym,
- automatyczne wyrównywacze boczne,
- stałe jednostki i bezpośredni napęd każdego wału,
- modułowy system elektryczny,
- ekran dotykowy,
- energooszczędne silniki,
- transmisja danych między podzespołami,
- ruter przemysłowy do zdalnej pomocy serwisowej,
- system filtracji powietrza z podsysu i oczyszczania arkusza.
Zamawiający zastrzega, iż złożenie ofert/y niespełniającej/ych ww. parametrów oznacza odrzucenie ofert/y na etapie oceny formalnej.
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
- Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
- Posiadają doświadczenie w zakresie wdrożenia/instalacji linii drukarskich tego samego typu lub o zbliżonych parametrach.
- Oferują linię o parametrach i funkcjonalnościach będących na poziomie co najmniej wskazanym w zapytaniu ofertowym.
- Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań
w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, adresem Zamawiającego (podanym poniżej) oraz zapisem: OFERTA NA ZAKUP LINII DRUKARSKIEJ W RAMACH PROJEKTU „PODWYŻSZENIE KONKURENCYJNOŚCI FIRMY TEKPUD W WYNIKU WDROŻENIA INNOWACYJNEJ LINII OPAKOWAŃ”:
- osobiście w siedzibie przedsiębiorstwa TEKPUD Sp. z o.o., ul. Towarowa 24, 38-200 Jasło,
- pocztą, listem poleconym, kurierem na adres firmy: TEKPUD Sp. z o.o., ul. Towarowa 24, 38-200 Jasło.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:
- Cena[1] – 70%
- Gwarancja – 20%
- Czas przystąpienia do usunięcia awarii – 10%
Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:
Ocena = A + B + C, gdzie:
Ad. A. Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:
najniższa zaproponowana cena netto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty netto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 70 punktów.
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 70 punktów.
Ad. B. Kryterium Gwarancja zostanie obliczone wg następującego wzoru:
- udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i dłuższej – 20 punktów,
- udzielenie co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości – 15 punktów,
- udzielenie co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości – 10 punktów,
- udzielenie krótszej niż 12 miesięcznej gwarancji – 0 punktów.
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.
Ad. C. Kryterium Czas przystąpienia do usunięcia awarii[2] zostanie obliczone wg następującego wzoru:
- przystąpienie do usunięcia awarii do 24 godzin od momentu zgłoszenia – 10 punktów,
- przystąpienie do usunięcia awarii do 48 godzin od momentu zgłoszenia – 5 punktów,
- przystąpienie do usunięcia awarii powyżej 48 godzin od momentu zgłoszenia –
0 punktów.
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 10 punktów.
Łączna ocena ofert:
Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A. Cena, Kryterium B. Gwarancja i Kryterium C. Czas przystąpienia do usunięcia awarii oraz Kryterium, zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A, B i C). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
[1] W przypadku podania ceny w walucie obcej, przeliczenie nastąpi wg kursu średniego Narodowego Banku Polskiego z dnia otwarcia ofert.
[2] Przez „Czas przystąpienia do usunięcia awarii” należy rozumieć czas przyjazdu ekipy serwisowej na miejsce zdarzenia i rozpoczęcia prac.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
- Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:
- zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy,
- zmiany terminu realizacji dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
- zmiany terminu płatności,
- zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego).
- Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.