Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyny produkcyjnej - tekturnicy
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 42000000-6 Maszyny przemysłowe,
42800000-4 Maszyny do produkcji papieru i tektury.
Rodzaj zamówienia: dostawa
Zakres zamówienia i umowy obejmuje w szczególności dostawę (w tym montaż i instalację tekturnicy wraz ze szkoleniem pracowników w siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi) jednej sztuki tekturnicy.
Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w zapytaniu ofertowym, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i/lub funkcjonalny bądź katalog/i (prospekt/y) producenta/ów, wskazując w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne informacje, pozwalające na pełną i jednoznaczną ocenę zgodności oferowanej maszyny produkcyjnej oraz jej parametrów z zapytaniem ofertowym.
Wykonawca musi zaoferować co najmniej 12–miesięczną gwarancję na całość przedmiotu zamówienia, liczone od dnia następnego po dacie odbioru, wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawą, przeglądami i konserwacją wynikającą z zaleceń producenta w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta lub uprawnienia.
WARUNKI FINANSOWE:
- zaliczka w wysokości max. 30% wypłacona po podpisaniu umowy;
- płatność po wysłaniu towaru max. 65% dokonana na podstawie dokumentów wysyłkowych wystawionych na wykonawcę w ciągu 14 dni od ich przedłożenia Zamawiającemu;
- płatność po instalacji dostarczonej maszyny min. 5%.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA URZĄDZENIA:
Rodzaj: Tekturnica
Produkcja tekstury: falista 3 – i 5 – warstwowa.
Maksymalna szerokość wstęgi papieru: 1800 mm.
Maksymalna prędkość: 150m/min dla tektury 3-warstwowej (fala B, C) oraz 120 m/min. dla fali E oraz tektury 5-warstwowej (fala BC, EC, EB).
Konfiguracja warstw: maksymalnie 5 warstw w konfiguracji EE, EB, EC, BC, BE, BB, CE, CB, CE lub 3 warstwy E, B, C.
Dodatkowe opcje: Stacker - automatyczny moduł do odbioru arkuszy.
Wymiary urządzenia: maksymalnie 68 m długości oraz 8 m szerokości (ma to na celu dopasowanie do wymiarów pomieszczenia o długości 71m).
Poszczególne elementy składowe:
1.Odwijaki do papieru z napędem elektryczno – hydraulicznym -4 sztuki
2.Szyny transportowe długości 6 metrów do transportu papieru wraz z wózkami napędzanymi ręcznie – 8 sztuk
3.Sklejarka pojedyncza podciśnieniowa, zasilana parą z modułową wymianą wałów ryflowych z zamontowanymi dwoma wałami ryflowymi – 2 sztuki
4. Dodatkowe wały ryflowe dla każdej fali - E,B,C (tak aby w połączeniu z 2 modułami sklejarki umożliwiały wykonanie fali w kombinacjach: EE, EB, EC, BC, BE, BB, CE, CB, CE – 4 sztuki.
5.Nawilżacz wstęgi papieru typu "fluting" zasilany parą -2 sztuki
6.Podgrzewacz wstęgi papieru pokryciowego zasilany parą – 2 sztuki
7.Pomost magazynujący tekturę – 1 sztuka
8.Automatyczny układ kontrolowania naprężenia i prowadzenia wstęgi z możliwością ustawienia dolnej i górnej wartości granicznej na ekranie dotykowym sterownika PLC – 1 sztuka.
9.Podgrzewacz potrójny zasilany parą dostosowany do produkcji tektury trzywarstwowej – 1 sztuka
10.Sklejarka do tektury pięciowarstwowej – 1 sztuka
11. Dwusekcyjny stół suszący z dociskiem wałkowym zasilany parowo, 18 płyt w sekcji suszącej – 1 sztuka – 1 sztuka
12. Komplet pasów suszących (dolny i górny) – 1 sztuka
13. Układ napędu pasów suszących o mocy silnika głównego co najmniej 55 kw – 1 sztuka
14. Krajalnica wzdłużna ze zmotoryzowanym napędem narzędzi roboczych i możliwością programowania ustawiania noży do następnego zlecenia oraz pamięcią minimum 500 ustawień – 1 sztuka
15. Przekrawacz poprzeczny elektryczny z możliwością programowania automatycznego ustawiania noża na co najmniej 1 zmianę roboczą naprzód oraz zapisywaniem co najmniej 1000 wymiarów w pamięci – 1 sztuka
16. Układ odprowadzania kondensatu. – 1 sztuka
17. Kuchnia kleju – 1 sztuka
18. Komputerowy układ sterujący z wyświetlaczem (ekran dotykowy) – 1 sztuka
DODATKOWE INFORMACJE:
Wszelka dokumentacja maszyny, m.in. instrukcja obsługi, instrukcja serwisowa powinny być przygotowane w języku polskim lub angielskim.
Do ceny ofertowej należy doliczyć dostawę i instalację maszyny w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszkolenie pracowników zamawiającego z obsługi dostarczonej tekturnicy.
Miejsce realizacji: siedziba Zamawiającego, miejscowość: Łancut, powiat: łańcucki; wjewództwo: podkarpackie, Rzeczpospolita Polska.
Zamawiający nie dopuszcza skladania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza skladania ofert wariantowych Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia lub niezgodne z wymaganiami technicznymi i i funkcjonalnymi zostaną odrzucone.
Oryginał zapytania ofertowego podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygnięcia ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej (www. techgraf.pl) i może być przekazywany nieodpłatnie Wykonawcom w formie elektronicznej - email.
- W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie Wytycznych w zakresie kwalifikowlności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 z dnia 10 kwietnia 2015 r. oraz Wytycznych Instytucji
Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie w jakim mają odpowiednie zastosowanie stanowiących załącznik nr 1 do Uchwały nr 103/2271/15 Zarządu Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie z dnia 14 października
2015 r.
- W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielane
podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (w tym z Kierownikiem Zamawiającego). Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Z postępowania wyklucza się wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego ul. Podzwierzyniec 25, 35-100 Łańcut do dnia 04.07.2016 r. do godz. 9:00.
Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę bez otwierania.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.07.2016 r. o godz. 9:10, w siedzibie Zamawiającego, ul. Podzwierzyniec 25, 35-100 Łańcut.
Otwarcie ofert jest jawne.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda informacje o ilości złożonych ofert, nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, ceny poszczególnych ofert oraz informacje dotyczące pozostałych kryteriów oceny ofert.
Wykonawcy mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
13.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty wzięte zostaną pod uwagę nastepujące kryteria:
Cena – 60 pkt
Serwis – 20 pkt
Gwarancja – 20 pkt
13.2. Opis kryteriów oceny:
Cena:
Ocena punktowa badanej oferty (Oc) będzie obliczana według następującego wzoru:
Oc = (najniższa zaoferowana cena netto w postępowaniu/cena netto badanej oferty) x 60 Pkt
Serwis:
Zamawiający przyznaje w tym kryterium punkty każdemu z Oferentów, zgodnie z zaproponowanym przez nich terminem usunięcia podstawowych usterek. Punkty będą przyznawane za wykonanie działań serwisowych w terminie:
Do 48 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 20 pkt, Do 84 godzin od dnia zgłoszenia usterki - 10 pkt,
Do 168 godzin od dnia zgoszenia usterki - 5 pkt.
UWAGA!
Za niezrealizowanie usługi w zaoferowanych terminach grożą kary umowne określone w istotnych postanowieniach umowy.
Gwarancja:
Zamawiający przyznaje w tym kryterium punkty każdemu z Oferentów, zgodnie z zaproponowanym przez nich terminem obowiązywania gwarancji. Punkty będą przyznawane za zaproponowanie okresu gwarancji producenta:
Do 36 miesięcy – 20 pkt,
Do 30 miesięcy – 15 pkt,
Do 24 miesięcy – 10 pkt,
Do 18 miesięcy – 5 pkt.
UWAGA!
Gwarancja nie może być krótsza niż 12 miesięcy.
13.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od wykonania umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.