Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Bartłomieja Apostoła Majdan Królewski, 36-110 Majdan Królewski, Pl. Konfederatów Barskich 6
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach realizacji projektu: „Ochrona dziedzictwa kulturowego zabytków przez remont i konserwację kościoła parafialnego i dzwonnicy w Majdanie Królewskim”.
3.1. Przedmiot zamówienia określa:
a. Projekt Budowlany: „Roboty remontowo – konserwatorskie dzwonnicy oraz Kościoła parafialnego P.W św. Bartłomieja Apostoła” opracowany przez : Autorskie studio projektowo – inwestycyjne „aspi” w Mielcu.
b. Projekt Budowlany: „Monitoring i oświetlenie zewnętrzne – rozbudowa wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej na zadaniu pn. „Roboty remontowo – konserwatorskie dzwonnicy oraz Kościoła parafialnego p.w. św. Bartłomieja Apostoła” opracowany przez : Autorskie studio projektowo – inwestycyjne „aspi” w Mielcu.
c. Przedmiary robót: Roboty remontowo – konserwatorskie dzwonnicy oraz kościoła p.w. św. Bartłomieja Apostoła”
na zakresie:
Dzwonnica
 wzmocnienie konstrukcji stropu I - / strop drewniany – rozebranie podłogi z desek 34,952 m2 i wymiana belek 1,8 m 3 oraz impregnacja drewna 49,92 m2 /
 wzmocnienie konstrukcji stropu II - / strop drewniany – rozebranie podłogi z desek 32,400 m2 oraz impregnacja drewna 39,384 m2 /
 renowacja schodów prowadzących do wnętrza dzwonnicy – /schody z cegły – naprawa pęknięć, odgrzybianie 55 m2 i malowanie 15m2 /
 renowacja drewnianych schodów policzkowych I – / impregnacja 4,896 m2 /
 renowacja drewnianych schodów policzkowych II -/ demontaż i montaż oraz impregnacja belek i stopni 38,298 m2/
 wykonanie pomostu widokowego – / konstrukcja stalowa 0,694 t /
 impregnacja konstrukcji drewnianej – / zawieszenia dzwonów i więźby dachowej razem 627.318 m2 /
 stolarka okienna i drzwiowa – /renowacja drzwi drewnianych 11,015 m2, wymiana drzwi drewnianych na wzór istniejących 0,852m2 ,oraz okien 44,872 m2, tynki ościeży i malowanie 90,922m 2 /
 remont dzwonu – / automatyka, serce i zawieszenie dębowe dzwonu 1450 kg, automatyka serce i zawieszenie dębowe dzwonu 800 kg, automatyka serce i zawieszenie dębowe dzwonu 500 kg, wzmocnienie konstrukcji drewnianej z klamrami, szafa sterująca z zegarem i okablowanie. /

Kościół
 renowacja dachu – / rozebranie pokrycia dachu z blachy 553,8 m2, rozebranie i wykonanie nowego deskowania 521,0m2 , pokrycie dachu blachą miedzianą 0,60 mm na rąbek 553,0 m2, obróbki blacharski z blachy miedzianej./
 wymiana konstrukcji sygnatury dachu nawy głównej – / konstrukcja drewniana razem 2,617 m3 /
 docieplenie stropu – / wełna mineralna 15 cm 316,0 m2 /
 ściany zewnętrzne – / odgrzybianie i i naprawa tynków 56,10 m2, malowanie tynków 355,2 m2, konieczne rusztowania./
 remont schodów zewnętrznych - / schody z cegły – odgrzybianie 108.29 m2 , wyrównanie i malowanie 11.5 m2, balustrada stalowa 4,0 mb /
 remont istniejących podestów roboczych – / podłoga drewniana z bali 50 mm – 36,98 m2 /
 stolarka okienna i drzwiowa - / renowacja drzwi drewnianych 44,038 m2, wymiana na wzór istniejących okien 2,678 m2, tynki ościeży i malowanie 6,02 m2/
 instalacja odgromowa - / demontaż istniejących oraz montaż nowych zwodów poziomych 135 mb i pionowych 145 mb, złącza kontrolne 8 szt. /

Monitoring i oświetlenie zewnętrzne
 oświetlenie zewnętrzne – / lampy parkowe 4 szt. ułożenie kabla i montaż tablic rozdzielczych ./
 monitoring – / kamera szybkoobrotowa zewnętrzna szt 5, rejestrator, dysk, monitor
i okablowanie. /
 wymiana lamp iluminacyjnych – /wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego 4 szt. /

3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych określonych Projektami Budowlanymi. Wszystkie Materiały i urządzenia konieczne do wykonanie robót zapewnia Wykonawca. Materiały winny odpowiadać: wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w Prawie Budowlanym oraz w przepisach wykonawczych i wymaganiom Projektów Budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonie koniecznych robót pomocniczych jak rusztowania, osłony bhp i przed deszczem, pomosty transportowe, próby, pomiary.
Zamawiający podkreśla iż załącza do niniejszego zapytania przedmiary robót tylko i wyłącznie dla celów poglądowym, wspomagających przygotowanie oferty. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią podstawy do samodzielnej wyceny.

3.3 Obowiązki Wykonawcy związane z realizacja przedmiotu zamówienia:
a. Wykonawca na własny koszt zapewni obsługę geodezyjna niezbędną w trakcie realizacji robót i po ich zakończeniu.
b. Realizacja robót będzie prowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego z uwzględnieniem: obowiązujących przepisów, norm, sztuki budowlanej, należytej jakości, bhp, warunków sanitarnych i przeciwpożarowych.
c. Zapewnienie prawidłowego zagospodarowania terenu robót, warunków socjalnych pracowników i dozoru terenu prowadzonych robót.
d. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych jak również usuwać zbędne materiały, urządzenia, odpady i śmieci.
e. Wykonawca po zakończeniu robót uporządkuje teren robót i wywiezie na własny koszt gruz oraz śmieci i inne odpady.
f. Wykonawca w pełni odpowiada za właściwą organizację pracy swoich pracowników i podwykonawców.
g. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie od rozpoczęcia robót do przekazania w związku ze zdarzeniami losowymi, od ryzyk budowlanych i odpowiedzialności cywilnej.
Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1 do Zapytania Ofertowego.
Wykonawca składając ofertę powinien kierować się szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8 do Zapytania ofertowego.

Kod CPV: 
45453000-7
45453100-8
45400000-1
Warunki udziału w postępowaniu : 

Warunki uczestnictwa w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są w stanie prawidłowo zrealizować zamówienie, w szczególności:

1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie na robotę budowlaną polegające na budowie lub przebudowie obiektu budowlanego /w rozumieniu Ustawy Prawo Budowlane/ o wartości kontraktu powyżej 250 000 zł netto.

Przez 1 robotę budowlaną Zamawiający rozumie wykonanie roboty w ramach jednej umowy (jednego zadania inwestycyjnego). Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę.
Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.

Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunków w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku gdy w dniu wszczęcia postępowania NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.

2) dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do pełnienia funkcji kierownika robót posiadający stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami. Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 65).

Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o wykaz zrealizowanych robót budowlanych wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do Zapytania Ofertowego, oraz wykaz osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Załącznik Nr 4 do Zapytania Ofertowego,
Uwaga:
Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.

Termin składania ofert: 
wtorek, Wrzesień 26, 2017 - 11:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

10.1. Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 9.12 Zapytania ofertowego należy złożyć w terminie do dnia 26.09.2017r. do godz. 11:00 w siedzibie: Parafii Rzymskokatolickej pw. św. Bartłomieja Apostoła w Majdanie Królewskim , PL. Konfederatów Barskich 6, 36-110 Majdan Królewski
(Kancelaria Parafialna)
10.2. Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data
i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt. 10.1, a nie data jej wysłania
przesyłką pocztową lub kurierską.
10.3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.09.2017 r. o godz. 11:30 w siedzibie: Parafii Rzymskokatolickej pw. św. Bartłomieja Apostoła w Majdanie Królewskim, PL. Konfederatów Barskich 6, 36-110 Majdan Królewski (Kancelaria Parafialna)

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

13.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
13.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

L. p.
Kryterium Znaczenie procentowe Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za dane
1. Oferowana cena (C) 76% 76 pkt.

2. Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz wbudowane materiały (G)
24%
24 pkt.

13.3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
13.4. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

P N
PC = ------- x 76 pkt
P B
gdzie,
P C - ilość punktów za kryterium cena,
P N - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
P B - cena oferty badanej.

W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 76 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

13.5. Kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz wbudowane materiały” liczona w okresach miesięcznych według następujących zasad:

a) zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
b) Zaoferowanie każdego dodatkowego miesiąca ponad wymagany okres 36 miesięcy oznaczał będzie przyznanie dodatkowego 1 pkt, ale nie więcej niż 24 punkty łącznie przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy.

Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego ni 36 m-cy Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji zamawiający przyjmie że Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci.
Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższą niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz wbudowane materiały”.
Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach(w przedziale od 36 do 60 miesięcy).

13.6. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:

O = C + G
gdzie:
O- łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
G- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz wbudowane materiały”.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Sierpień 31, 2018
Powiat: 
kolbuszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

6.2.1 Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy którzy nie są powiązani z Zamawiającym (Beneficjentem) osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiający (Beneficjentem) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego (Beneficjenta) lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego (Beneficjenta) czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o szczegółową analizę oświadczenia Wykonawcy o braku ww. powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (Beneficjentem) Załącznik Nr 5 do Zapytania Ofertowego.

W sytuacji wystąpienia powiązania o którym mowa w pkt. 6.2.1 Zapytania Ofertowego Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.

Warunki zmiany umowy: 

17. Postanowienia Umowy

17.1. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa, o której mowa w pkt. 17.2.
17.2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy zgodnie z Wytycznymi horyzontalnymi w sposób i na warunkach szczegółowo określonych w Projektcie Umowy.
Szczegółowe warunki zmiany Umowy określa & 16 Zmiany Umowy Załącznika Nr 7 do Zapytania ofertowego-Projekt Umowy

Numer projektu: 
RPPK.04.04.00-18-0000/16-00