Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Gmina Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Dostawa i montaż zestawu rolet typu „dzień i noc” w kolorze kremowym na oknach o wymiarach:

118x85 cm -  okna niedzielone (jednoskrzydłowe) - ilość 8 szt.
2350x85 cm - okno dzielone (dwuskrzydłowe) - ilość  1 szt.
2400x120 cm - okno dzielone (dwuskrzydłowe) - ilość   1 szt.

  1. Dostawa i montaż panelu ledowego N/T o wymiarach 60x60 cm, barwa światła ciepła – 6 szt.
Kod CPV: 
39515410-2
Warunki udziału w postępowaniu : 

1. W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10 % akcji;

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 3 do ZO (Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia).

3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) Nie ogłoszono upadłości w stosunku do Wykonawcy, nie złożono wniosku o upadłość Wykonawcy, nie otwarto w stosunku do Wykonawcy postępowania likwidacyjnego:

a) Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca: złoży oświadczenie (zamieszczone w treści Formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 2 do ZO), że na dzień złożenia ofert, nie podlega wykluczeniu z postępowania.

b) Zamawiający uzna dodatkowo, że warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże jego spełnienie składając aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których w zdaniu wcześniejszym, składa dokument odpowiadający ww. dokumentom zgodnie z właściwym prawem obcym. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wydane nie później niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia postępowania przetargowego, jednak dopuszcza się dokumenty wydane wcześniej pod warunkiem złożenia pisemnego oświadczenia, że dane wykazane w tym dokumencie nie uległy zmianie).                      W przypadku dokumentów w języku innym niż polski Zamawiający żądania przedstawienia tłumaczenia dokumentów na język polski.

2) Uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności:

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca: złoży oświadczenie (zamieszczone w treści Formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 2 do ZO), że posiada uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem Zamówienia.

3)  Wiedza i doświadczenie:

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca: złoży oświadczenie (zamieszczone w treści Formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 2 do ZO), że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

4) Potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia:

 Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca: złoży oświadczenie (zamieszczone w treści Formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 2 do ZO), że posiada potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia.

5) Sytuacja ekonomicznej lub finansowej:

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca: złoży oświadczenie (zamieszczone w treści Formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 2 do ZO), że posiada sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zamówienia.

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy                                 w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do formularza ofertowego i oświadczeń. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego.

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostały określone w punkcie VI. Wymagania dotyczące sporządzenia

Termin składania ofert: 
środa, Grudzień 20, 2017 - 08:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 102.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1.Oceny ofert będzie dokonywał Zamawiający. Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert, o których mowa w ust. 3.

3. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:

l.p.  Opis kryteriów ceny               Waga

1    Cena (Co)                                80 %

2    Okres gwarancji i rękojmi      20 %

4. Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena”(Co) - (waga 80%) zostanie obliczona wg następującego wzoru:

1) Co=(C min : C oferty) x 80 pkt, gdzie:

Co- oznacza punkty za cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, C min- oznacza najniższą cenę spośród złożonych ofert,

C oferty- oznacza cenę badanej oferty

2) Porównywaną ceną będzie cena brutto ogółem za realizację zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i podana w „Formularzu Ofertowym” (załącznik nr 2 do ZO).

5. Punkty za kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” (waga 20%) - (O gr) - zostaną przyznane zgodnie z poniższym opisem:

1) Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji                               i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia zamontowane lub dostarczone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przedstawionego przez Wykonawców zastrzegając, iż minimalny okres (termin) gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy wg poniższego wzoru:

• 36 miesięcy gwarancji i rękojmi - 0 punktów,

• 48 miesięcy gwarancji i rękojmi - 10 punktów,

• 60 miesięcy gwarancji i rękojmi - 15 punktów,

• 72 miesiące gwarancji i rękojmi - 20 punktów,

2) Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w Formularza Ofertowego (Załącznik nr 2 do ZO). W przypadku nie podania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 2 do ZO) okresu gwarancji i rękojmi, zamawiający do oceny oferty przyjmie minimalny okres (termin) gwarancji i rękojmi tj. 36 miesięcy.

3) Oferta z okresem 72 miesięcy i więcej gwarancji i rękojmi otrzyma maksymalną ilość punktów.

6. Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:

Po = Co +Ogr, gdzie:

Po - suma punktów uzyskana przez ofertę,

Co - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”,

O gr - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”,

7. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.

8. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku w zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.

 

 

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Grudzień 28, 2017
Powiat: 
krośnieński
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:

a) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy,

b) zmiany terminu realizacji robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zmiany terminu płatności,

c) zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty,

d) zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego, ograniczenia zakresu robót, zmiany umówionego zakresu robót),

e) zmiany umówionego zakresu robót – w przypadku (koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno-ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych).

f) zmian dotyczących realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

i. zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

ii. zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.08.03.00-IP.01-18-017/17 PO WP na lata 2014-2020 Działanie nr 8.3