Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie 60 plakatów informacyjnych dla projektu pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów”, Numer RPPK.09.01.00-18-0009/17-00, dofinansowanego ze środków RPO WP 2014-2020, Oś Priorytetowa IX: Jakość edukacji i kompetencji w regionie, działanie: 9.1 Rozwój edukacji przedszkolnej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wydrukowane plakaty należy dostarczyć do Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Rzeszowa, Plac Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów.
Przedmiot umowy obejmuje:
1) opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym projektu graficznego plakatów zgodnie z zasadami promocji i oznakowania projektów współfinansowanych z UE oraz aktualnym podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji dostępnymi na stronie http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/promocja,
2) wydruk na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu i dostawa do siedziby Zamawiającego.
Wykonawca zapewni następującą specyfikację techniczną przedmiotu umowy:
1) Plakat informacyjny: ilość: 60 sztuk, format A3 (arkusz o wymiarach 297x420 mm), druk jednostronny, pełny kolor, papier kreda o gramaturze minimum 150 g/m2,
2) zakup lub wykonanie zdjęć (maks. 2 szt.), które mają stanowić część plakatu – należy przedstawić Zamawiającemu kilka zdjęć do wyboru.
Kod i nazwa ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) opisujące przedmiot zamówienia:
22100000-1 – Drukowane książki, broszury i ulotki
Opisy merytoryczne, wytyczne dotyczące układu treści oraz obowiązkowe logotypy do zastosowania w plakacie zostaną przekazane przez Zamawiającego w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy, drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail.
Przed wykonaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji opracowanego przez siebie projektu graficznego przedmiotu zamówienia.
Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzonym następującym napisem:
1) Oferty należy złożyć osobiście, wysłać pocztą lub przesyłką kurierską na adres siedziby zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów- Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Edukacji, 35-002 Rzeszów, Plac Ofiar Getta 7 - w godzinach od 7:30 do 15:30 w dni robocze (dzień roboczy oznacza każdy dzień od poniedziałku do piątku, który nie jest ustawowo wolny od pracy).
2) Oferty należy złożyć w terminie do 23 lutego 2018 r. do godziny 10:00
3) Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane (bez względu na przyczynę opóźnienia) i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom.
4) O przyjęciu oferty przez Zamawiającego celem jej rozpatrzenia decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
5) Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Rzeszowa – Wydziała Edukacji, Plac Ofiar Getta 7, pok. 29, w dniu 23 lutego 2018 r. o godzinie 10:30.
6) Ofert musi być ważna minimum 30 dni od terminu składania ofert.
7) Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
8) Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie kryterium ceny – 100%.
1) Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2) Punkty za kryterium cena zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej/Cena badanej oferty x 100% = liczba punktów
3) Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
4) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największą liczbą punktów (maksymalnie 100). W przypadku jednakowej liczby punktów uzyskanych przez Wykonawców, Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji z Wykonawcami oferowanej ceny.
5) Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na formularzu oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym podatek VAT.
6) Wynagrodzenie brutto za całość stanowi jednoznaczną i ostateczną kwotę z tytułu wykonania umowy i stanowi podstawę do porównania ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
7) Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W przypadku rozbieżności w cenie podanej w Formularzu oferty w postaci liczbowej i słownej, jako poprawna przyjęta zostanie cena podana słownie.
8) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
a) jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
c) wykonawca nie zgodzi się na poprawienie oczywistych omyłek w treści oferty,
d) wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień/uzupełnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień/uzupełnień.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zawarto umowę. Zmiany mogą być dokonane w szczególności:
a) wystąpienia siły wyższej,
b) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
c) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy,
d) zmiany stawki podatku VAT, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy,
e) zmiany dotyczącej przedmiotu umowy,
f) zmiany terminu realizacji umowy.