Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Agencja Turystyczno-Usługowa Bawdim Roman Mazur, Wola Michowa 18 38-534 Komańcza (adres do korespondencji :Przysietnica 883, 36-200 Brzozów)
Opis przedmiotu zamówienia: 

ATU BAWDIM zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia, którego przedmiotem jest "Zakup wyposażenia hotelarsko-gastronomicznego dla Pensjonatu”, "Zakup i montaż wyposażenia: placu zabaw dla dzieci z motywami astronomicznymi, parku linowego oraz siłowni plenerowej” planowanego do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie: 1.4 Wsparcie MŚP, Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie,

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup:

1. Wyposażenie hotelarsko-gastronomiczne dla Pensjonatu

Tapczany - 65 szt, szafki nocne - 65 szt, lampki nocne - 65szt, lampki na stół - 22 szt, stoły do pokoi - 22 szt, szafa wnękowa – 22 szt., bagażnik – 22 szt., krzesła – 65 szt., lustra – 22 szt., wieszaki ścienne - 22 szt, telewizor 22 cale - 22 szt, dywaniki - 44 szt, komplet firan zasłon - 22 szt, obrazy - 22 szt, niepalne kosze na śmiecie - 22szt, lustra z oświetleniem do łazienek -
19 szt, mydelniczka wieszaki kpl - 19 szt, niepalne kosze na śmieci do łazienek -19 szt, ręczniki kąpielowe - 130 szt, komplety pościeli z kory - 130 szt, poduszki - 65 szt, kołdry - 65 szt., piec konwekcyjno-parowy Rational – 1 szt.

2. Park linowy

  • Wykonanie ekspertyzy ekologicznej
  • Wykonanie projektu koncepcji parku linowego
  • Budowa parku linowego z minimum 5 funkcjonalnościami ( min. 5 tras )
  • Dostarczenia sprzętu dla użytkowników parku linowego jak i dla obsługi
  • Przeszkolenie 6 pracowników parku linowego z zakresu Instruktora oraz Ratownika
  • Wykonanie i dostarczenie niezbędnej dokumentacji do prowadzenia parku linowego
  • Dostawa wraz z montażem tablicy z regulaminem korzystania z parku linowego
  • Przeprowadzanie głównych corocznych przeglądów obiektu oraz sprzętu alpinistycznego w okresie udzielonej gwarancji

 

3. Plac zabaw dla dzieci

  • Wykonanie projektu zagospodarowania placu zabaw
  • Nawiezienie piasku i plantowanie
  • Budowa placu zabaw dla dzieci z minimum 5 atrakcjami
  • Montaż urządzeń – atrakcji dla dzieci (wszystkie urządzenia zamontowane na placu zabaw muszą posiadać świadectwa zgodności z wymogami tego typu urządzeń i właściwe oznakowania. Inwestor może zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów przed ich zamontowaniem )
  • Przeprowadzanie głównych corocznych przeglądów placu zabaw w okresie udzielonej gwarancji

    4. Siłownia plenerowa

  • Wykonanie projektu zagospodarowania siłowni plenerowej
  • Budowa siłowni plenerowej z minimum 5 urządzeniami
  • Montaż urządzeń (wszystkie urządzenia zamontowane w siłowni plenerowej muszą posiadać świadectwa zgodności z wymogami tego typu urządzeń i właściwe oznakowania. Inwestor może zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów przed ich zamontowaniem )
  • Przeprowadzanie głównych corocznych przeglądów siłowni plenerowej w okresie udzielonej gwarancji

    Adres inwestycji: Przysietnica, gm. Brzozów, woj. Podkarpackie, działka o numerze  ewidencyjnym 5483.

    Specyfikacja szczegółowa dotycząca przedmiotu zapytania ofertowego jest dostępna w siedzibie Zamawiającego: Przysietnica 883, 36-200 Brzozów

    Dokumentacja udostępniona będzie w dni robocze, od dnia zamieszczenia niniejszego ogłoszenia do dnia poprzedzającego dzień składania ofert, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00
    do 12:00.

Kod CPV: 
39313000-9
45.00.00.0
45.21.21.4
37.41.00.0
45.11.27.2
45.21.22.0
45.21.21.3
45.11.12.9
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do udziału w postępowaniu dopuszczony zostanie Oferent, który:

  • złoży formularz ofertowy wraz ze szczegółową specyfikacją poszczególnych elementów zamówienia (w tym: określenie parametrów technicznych)
  • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  • posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia,
  • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia,
  • nie mają zaległości względem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego
Termin składania ofert: 
poniedziałek, luty 27, 2017 - 14:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres:

Agencja Turystyczno-Usługowa BAWDIM

Przysietnica 883, 36-200 Brzozów 

do dnia 27.02.2017r. do godziny 14.00. Datą złożenia oferty jest dzień i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert zostanie dokonane w dniu 27.02.2017 r. o godz. 16:00 pod adresem: Przysietnica 883, 36-200 Brzozów.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Cena (C) - 90%

2. Okres gwarancji (G) - 10%

  1. Kryterium: C – Cena – Waga 90%:

​a) Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, zgodnie ze specyfikacją.

b) Cena powinna być wyrażona w złotych polskich.

c) Ceny w złotych należy podać do dwóch miejsc po przecinku.

d) Cena podlegająca ocenie będzie ceną za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.

W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów za kryterium „cena” wyliczonych w oparciu o wzór:

                Cena oferty najniższej

C =           -------------------------------------------      x 90 = ilość punktów

              Cena rozpatrywanej oferty

Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 90 pkt.

2. Kryterium G – okres gwarancji – waga 10% (nie mniej niż 24 miesiące)

W ramach tego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert pod kątem czasu realizacji przedmiotu zamówienia:

Gwarancja oferty – gwarancja minimalna

----------------------------------------------------------------- x 10 = ilość pkt

Gwarancja maksymalna – gwarancja minimalna

Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 10 pkt.

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Październik 31, 2017
Powiat: 
brzozowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w następujących przypadkach:

1) zmianę terminu realizacji umowy z powodu wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń

2) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu zamówienia,

2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:

1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,

2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,

3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

Unieważnienie postępowania:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku:

- nieotrzymania dofinansowania,

- jeżeli najkorzystniejsza oferta przekraczać będzie budżet ustalony przez zamawiającego na realizację zadania,

- w innych przypadkach, o których mowa w Regulaminie Konkursu i Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

W przypadku unieważnienia postępowania zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.