Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Eba Sp. z o.o , ul. Popiełuszki 8638-401 Krosno
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego fabrycznie nowego urządzenia – wykrawarki zintegrowanej z laserem fiber

Oczekiwane parametry urządzenia

  • prędkość wykrawania – min 1000 uderzeń/min
  • jednoczesna prędkość przesuwu arkusza- min 115 m/min
  • Nacisk bijaka, min 220 kN
  • Możliwość wykrawania w blasze stalowej do grubości 8 mm
  • Możliwość obróbki arkuszy 1500x3000 mmm
  • Min ilość pojedynczych stacji narzędziowych w magazynie (bez stacji multitool)  maszyny, min  20 szt.
  • Min oczekiwana ilość pojedynczych  stacji obrotowych, 8 szt.
  • Ilość zacisków arkusza min 4 szt.
  • Rezonator  fiber min 2 kW lub CO2 min 4 kW
  • Sterowany CNC system napędu matrycy w kierunku góra /dół
  • Gotowość maszyny do obsługi narzędzi rolkowych, grawerujących i gwintujących
  • Automatyczny system załadunku materiału i rozładunku obrobionych blach

Oczekiwany termin dostawy i montażu urządzenia: do 28.10.2016r. 

Kod CPV: 
42600000-2
Warunki udziału w postępowaniu : 

Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązany jest do przedstawienia następujących dokumentów:

  1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia stanowiącego integralną część formularza ofertowego
  2. Oświadczenia o braku zaległości wobec ZUS i US oraz o posiadaniu sytuacji finansowej i organizacyjnej pozwalającej na realizację zamówienia. Oświadczenie stanowi integralną część formularza ofertowego
  3. Przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że w ostatnich 3 latach, a jeśli okres działalności jest krótszy wykonał co najmniej 1 dostawę wykrawarki zintegrowanej z laserem fiber, a wartość dostawcy była wyższa niż 1,5 mln zł.
  4. Dokumentu rejestrowego Wykonawcy nie starszego niż 6 m-cy licząc od daty złożenia oferty, potwierdzającego, iż osoba podpisująca ofertę posiada odpowiednie pełnomocnictwa w tym zakresie tj. jest ujawniona w dokumencie rejestrowym jako uprawniona do zaciągania zobowiązań, a w przypadku podpisywania oferty przez osobę inną niż widoczna w dokumencie rejestrowym odpowiedniego pełnomocnictwa.

UWAGA: dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania.

Ocena wskazanych powyżej warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia – nie spełnia. Potwierdzeniem spełnienia warunków wymienionych w pkt. 1 i 2 jest podpisane oświadczenie stanowiące integralną część formularza oferty.

Zamawiający dopuszcza dokonanie jednokrotnego uzupełnienia złożonej oferty w przypadku niedołączenia wymaganych dokumentów lub złożenia dokumentów niepełnych i/lub wykazujących braki. W przypadku braku wymaganych załączników, bądź też nie uzupełnienia w określonym terminie, bądź uzupełnienia w sposób wadliwy, Zamawiający może dokonać odrzucenia oferty.

W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Nie złożenie wyjaśnień w nakreślonym przez Zamawiającego terminie oraz wymaganej formie może być podstawą do odrzucenia oferty. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania bez podania przyczyn oraz do zamknięcia postępowania bez wybrania oferty.

Termin składania ofert: 
piątek, Kwiecień 22, 2016 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1.Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem ul. Popiełuszki 86, 38-401 Krosno.

2. Zamawiający ustala termin otwarcia ofert na dzień 22.04.2016 na godz. 09.30 w swojej siedzibie ul. Popiełuszki 86, 38-401 Krosno.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Ustala się następujące kryteria oceny ofert.

Kryterium 1. Cena brutto oferty – 80 punktów

Kryterium zostanie ocenione zgodnie z poniższym wzorem

Cena oferty najniższej / cena oferty ocenianej x 80 pkt.

Podstawą do obliczenia będzie cena brutto zamówienia podana na formularzu ofertowym lub w ofercie.

Cena powinna zawierać w sobie koszty dostawy, montażu i uruchomienia urządzenia oraz koszt instruktażu stanowiskowego pracowników Beneficjenta.

Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. 

Kryterium 2. Długość gwarancji – 20 punktów

Kryterium zostanie ocenione zgodnie z poniższym zestawieniem

Długość gwarancji w latach

Liczba punktów

1 rok – do 2 lat

0 punktów

Od 2 lata do 3 lat

5 punktów

Od 3 lat do 4 lat

10 punktów

4 lata i więcej

20 punktów

Gwarancja powinna zostać udzielona przez producenta urządzenia.

Łączna ocena oferty stanowić będzie sumę ocen z kryterium 1 i 2. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwięcej punktów. 

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Październik 28, 2016
Powiat: 
M. Krosno
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach gdy:

a)Konieczności zmiany terminów wykonania poszczególnych zadań umowy spowodowanej:

1)zmianami w umowach z innymi niż Wykonawca kontrahentami współdziałającymi w wykonaniu projektu lub z instytucjami nadzorującymi jego realizację,

2)zmianami w dokumentach dotyczących Programu lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia.

b)konieczności dokonania zmian w opisie niektórych elementów przedmiotu umowy, poprzez zastąpienie niektórych elementów sprzętem nowej generacji, z zastrzeżeniem zachowania ceny ofertowej w § 6 ust. 1 umowy.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0008/15