Przedmiotem zamowienia jest dostawa i uruchomienie fabrycznie nowej wycinarki laserowej szt. 1
Szczegółowy przedmiot zamówienia zdefiniowany jest poniżej oraz w załączniku do niniejszego zapytania.
I SPECYFIKACJA TECHNICZNA MASZYNY
1. Minimalny zakres pracy X/Y/Z: 4000 x 2000 X150 mm
2. Rodzaj stołu: automatyczny dwu paletowy
3. Technologia źródła laserowego: CO2
4. Technologia przesyłu wiązki laserowej: latająca optyka
5. Średnie zużycie gazu laserowego: maks. do 6 Nl/godz.
6. Moc źródła laserowego: min. 4,0 kW
7. Zakres grubości cięcia z zachowaniem dokładności wymiarowej oraz jakości krawędzi wg normy ISO9013-221
stal czarna 1- 25 mm,
stal nierdzewna 1 - 15 mm,
aluminium 1 - 15 mm,
8. Dokładność pozycjonowania 0,05/500 oś X.Y
9. Powtarzalność pozycjonowania 0,01 os X ,Y
10. Prędkość osi X, Y (m/min): min. 140m/min
11. Sterowanie: CNC, 64 bit, min. 15 ‘’ ekran dotykowy
12. Oprogramowanie zewn. na PC Sigma Nest PowerPac – min 1 licencja sieciowa
13. Gaz prowadzenia wiązki laserowej azot
14. Soczewki: 7,5’
15. Regulacja ogniskowej: automatyczna
16. Wczytywanie programów cięcia do
sterownika maszyny: USB, Ethernet, skaner kodów kreskowych
17. Osadzenie głowicy tnącej: magnetyczne z systemem redukcji skutków kolizji
18. Jednostka filtracyjna: 1 szt.
19. Układ chłodzący: 1 szt.
Wymienione powyżej parametry są łączne i obligatoryjne.
1. Preferowane 24 miesiące gwarancji bez limitu godzin na całe urządzenie.
Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okresy napraw, a na wymienione części gwarancja jest liczona od momentu wymiany. Gwarancja nie obejmuje części podlegających zużyciu eksploatacyjnemu.
2. Czas reakcji
Czas od zgłoszenia w formie telefonicznej ,mailowej lub faxem usterki do momentu podjęcia interwencji przez dział serwisowy firmy-maksymalnie 4 godz/. Za reakcję uznaje się kontakt
telefoniczny lub e‐mailowy celem możliwie dokładnego ustalenia problemu.
3. Czas do przyjazdu serwisu – preferowany 24 dopuszczalny 48 godzin od zgłoszenia usterki telefonicznie mailowo lub faxem
4. Dostępność części. W przypadku 90 % najważniejszych części maszyny czas dostawy powinien wynosić 24‐48 godzin z magazynu krajowego bądź centrali europejskiej.
5. Czas naprawy maszyny. Czas naprawy zgłoszonej usterki w przypadku części dostępnych w ciągu 48h powinien wynosić maksymalnie 3 dni robocze natomiast dla pozostałych części max 7 dni roboczych.
6. Koszt transportu (do siedziby Fabryka Maszyn Lubaczów z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Mazury 1, 37-600 Lubaczów, Polska) w cenie przedmiotu zamówienia.
7. Koszt uruchomienia w cenie przedmiotu zamówienia.
8. Przeprowadzenie szkolenia dla personelu Fabryka Maszyn Lubaczów z ograniczoną odpowiedzialnością w cenie maszyny.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają uprawnienia wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie załączenie aktualnego odpisu z KRS, wydruku z CEIDG lub innego dokumentu potwierdzającego działalność w branży sprzedaży/dystrybucji maszyn.
Oferty wraz z załącznikami należy składać w formie papierowej w zamkniętej kopercie osobiście lub poprzez wysyłkę na adres: Fabryka Maszyn Lubaczów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Mazury 1, 37-600 Lubaczów.
Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 19.06.2017r. o godzinie 13:00 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Fabryka Maszyn Lubaczów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Mazury 1, 37-600 Lubaczów.
Ofertę należy sporządzić na wzorze oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Do oferty należy dołączyć załączniki wymienione na Wzorze oferty i Zapytaniu ofertowym tj.:
• Szczegółowa dokumentacja techniczna maszyny zawierająca między innymi wszystkie parametry określone w Zapytaniu Ofertowym;
• Aktualny odpis z KRS, wydruk z CEIDG lub innego dokumentu potwierdzającego działalność w branży sprzedaży/dystrybucji maszyn;
• Oświadczenie o braku występowania powiązań kapitałowych lub osobowych – Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Wersja elektroniczna załącznika nr 1 i załącznika nr 2 znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Oferty składane w innych językach muszą być przetłumaczone na język polski przez Oferenta lub Tłumacza przysięgłego.
1. Kryterium nr 1 : Całkowita cena zamówienia netto – waga kryterium 60 pkt.
Maksymalna ilość punktów do uzyskania 60.
• Sposób przyznawania punktacji: ofertom będą przyznawane punkty w skali od 0 do 60, wg następującego wzoru:
Liczba punktów = (cena najniższa / cena badanej oferty) x 60
Do porównania oferty będzie brana pod uwagę cena zamówienia netto (bez VAT). W przypadku ceny podanej w walucie innej niż PLN, w celu porównania ofert, będzie ona przeliczana przy uwzględnieniu średniego kursu NBP z dnia sporządzenia protokołu wyboru ofert. - waga kryterium 60 pkt
2. Kryterium nr 2: Okres gwarancji- waga kryterium 15 pkt
Maksymalna ilość punktów do uzyskania 15
• Sposób przyznawania punktacji: ofertom będą przyznawane punkty wg następującej metodologii:
• okres gwarancji 12 miesięcy włącznie – 5 pkt.
• okres gwarancji od 13 do 24 miesięcy – 10 pkt.
• okres gwarancji powyżej 24 miesięcy – 15 pkt.
3. Kryterium nr 3: Czas stawienia się serwisu w siedzibie Fabryki Maszyn Lubaczów Sp. z o.o. – waga kryterium 10 pkt.
• Czas stawienia się powyżej 24h – 0 pkt
• Czas stawienia się do 24h – 10 pkt.
4. Kryterium nr 4: Czas naprawy maszyny – waga kryterium 15 pkt.
• Sposób przyznawania punktacji: oferentom będą przyznawane punkty wg następującej metodologii:
• Czas naprawy do 10 dni – 5 pkt.
• Czas naprawy do 7 dni – 10 pkt.
• Czas naprawy do 4 dni – 15 pk
Oferty będą podlegały odrzuceniu, jeżeli:
• Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
• Oferta złożona przez oferenta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym;
• Oferta została złożona po wyznaczonym terminie;
• Oferta została złożona przez oferenta podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych lub kapitałowych. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez oferenta oświadczenia o braku występowania w/w powiązań. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do Zapytania.
1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z przedmiotowej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i zgody obu stron.
2. Umowa może być zmieniona w drodze pisemnego aneksu, bez zmian warunków podlegających ocenie w ramach postępowania ofertowego.
3. Wykonawca nie może, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, przenieść na osobę trzecią wierzytelności z niniejszej umowy względem Zamawiającego.