Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Zakład Produkcyjno-Handlowy Bepolplast I Małgorzata Bęben ,Wojciech Bęben ,Łukasz Bęben Spółka Jawna, Żarnowiec 282 38-460 Jedlicze
Opis przedmiotu zamówienia: 

Hydrauliczna wtryskarka pozioma ze stołem obrotowym wraz z drugim agregatem wtryskowym w pozycji pionowej posiadająca wspólne sterowanie obu jednostek wtryskowych z jednego panela operatorskiego .

 

Wtryskarka ma umożliwiać wtrysk dwukomponentowy lub dwukolorowy tworzyw termoplastycznych w ramach jednego procesu technologicznego realizowanego jako wtrysk do formy symetrycznej lub formy z uchylnymi przestrzeniami .

Ilość – 1 szt

 

Urządzenie  fabrycznie nowe

Nie dopuszczalne wersje -wtryskarka z dostawnym agregatem

 

Minimalne wymagania dotyczące dotyczące przedmiotu zamówienia

 

1. PARAMETRY TECHNICZNE

 

1.1 PARAMETRY GŁÓWNE :

  • siła zwarcia co najmniej 1100 kN,
  • średnica stołu obrotowego 2 -pozycyjnego nie mniej niż 550 mm z dodatkowym wyposażeniem w mechanizm umożliwiający obrót wewnętrznej części formy wtryskowej .Sterowanie obydwoma napędami zintegrowane w panelu sterowania. ( stół obrotowy napędzany elektrycznie lub hydraulicznie z zestawem umożliwiającym napęd wkładki obrotowej (lub osobny zespół umożliwiający napęd wkładki obrotowej we formie )
  • konstrukcja układu hydraulicznego oparta na serwomotorze synchronicznym napędzającym pompy hydrauliczne (redukcja zużycia energii elektrycznej przy długich czasach studzenia detalu- całkowite zatrzymanie silnika )

 

1.2. UKŁAD ZAMYKANIA NARZĘDZIA

  • jednostka zamykania wyposażona w dwukrotny napęd rdzenia hydraulicznego na płycie ruchomej i wyrzutnik płytowy lub krzyżowy
  • podłączenie/ a elektryczne zgodne z Euromap 13
  • wtryskarka posiadająca możliwość niezależnych (równoległych ) ruchów osi głównej i ruchów pomocniczych

 

1.3. ZESPOŁY PLASTYFIKUJACE

  • zespoły plastyfikujące z możliwością wychylenia lub przemieszczenia
  • grzałki z możliwością grzania do minimum 400 0C

 

  • Pozioma jednostka wtryskowa : Średnica ślimaka 40 mm / objętość wtrysku nie mniej niż 200 cm 3 Układ plastyfikujący przystosowany do przetwórstwa tworzyw o zawartości włókna szklanego min 30 % + maty izolacyjne na cylindrze poziomym maszyny

 

  • Pionowa jednostka wtryskowa :Średnica ślimaka 30 mm /objętość wtrysku nie mniej niż 85 cm 3 Układ plastyfikujący przystosowany do przetwórstwa tworzyw o zawartości włókna szklanego min 30 %

 

1.4. STEROWANIE

  • wtryskarka sterowna elektronicznie, system sterowania wyposażony w kolorowy monitor co najmniej 15"o wysokiej rozdzielczości z aktywną matrycą umożliwiający ciągła graficzną kontrolę parametrów procesu .
  • wtryskarka posiada możliwość automatycznego uruchamianie cyklu maszyny po zamknięciu osłony ochronnej ( przy pracy w półautomacie )

 

  • Wtryskarka posiada :

- złącze do pracy z otwartą osłoną tylną

- system dostępu do sterowania zgodny z Euromap 65 z minimum 3 kartami dostępu ​​​​​

-złącze USB do zapisu programów

- wydmuch wspomagający wyrzucanie wyprasek z formy

- złącze EUROMAP 67 do sterowania robotem

-programowane z panelu sterowania minimum 4 x wejścia i 4x wyjścia (np. do sterowania elektrozaworami )

- dwukrotne złącze sterujące i zasilające hydrauliczne napęd. sterowanie z panelu operatora

  • złącze sieciowe ethernet
  • sterowanie systemem form gorącokanałowych z panelu sterowania – minimum 8 kanałów sterujących

 

1.5 .WYPOSAŻENIE

  • termostat wodny do termostatowania narzędzia o masie 200 kg . Maksymalna temperatura medium 90 stopni C
  • bezstykowe czujniki drogi
  • chłodzenie szafy sterowniczej
  • alarm optyczny i dźwiękowy
  • poduszki osadcze
  • instrukcja obsługi minimum w języku polskim drukowana i na płycie CD/DVD
  • wtryskarka dostarczona z olejem hydraulicznym

 

2. DEKLARACJE ZGODNOSCI

Wtryskarka posiada wymagane przez polskie prawo  deklaracje zgodności , certyfikaty ( w tym Certyfikat CE )  itp.

 

3. INSTRUKTAŻ

Dostawca przeprowadzi instruktaż dotyczący obsługi zakupionej wtryskarki w czasie dogodnym dla zamawiającego . Czas trwania instruktażu minimum 2 x 8 h

 

4.SERWIS

 

4.1 SERWIS POGWARANCYJNY Dostawca musi zapewnić serwis pogwarancyjny w zakresie nie mniejszym niż serwis gwarancyjny przez okres minimum 20 lat.

 

4.2 CZAS REAKCJI SERWISU W PRZYPDKU NAPRAWY GWARANCYJNEJ  w tym uwzględniona pomoc techniczna online 24/7 polegająca na zdalnym diagnozowaniu uszkodzeń i błędów wtryskarki oraz wsparciu serwisowym za pośrednictwem łącza internetowego maszyny z centrum serwisowym , obsługiwane przez eksperta właściwej jednostki serwisowej - bez naliczania dodatkowych opłat-- maksymalnie 4 h Opisany czas reakcji stanowi punktowane kryterium - pkt IX, X

5. GWARANCJA

Dostawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy liczonej od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego i przekazania. Gwarancja nie obejmie części , które podlegają normalnemu zuzyciu w toku edksploatacji i części szybko zużywających się

Długość okresu udzielonej gwarancji stanowi punktowane kryterium - pkt IX, X

Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanych minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonej oferty. Długość gwarancji i czas reakcji serwisu w przypadku naprawy gwarancyjnej stanowią punktowane kryterium wg opisu w pkt IX, X niniejszego zapytania.

Kod CPV: 
42994000-0
42994200-2
Warunki udziału w postępowaniu : 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszystkie podmioty które nie podlegają ja wykluczeniu 

Termin składania ofert: 
środa, Sierpień 2, 2017 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Zakład Produkcyjno-Handlowy BEPOLPLAST I Małgorzata Bęben, Wojciech Bęben, Łukasz Bęben Spółka Jawna Żarnowiec 282 , 38-460 Jedlicze

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE (WAGA )

  1. Ocena ofert będzie przeprowadzone przez komisję Zamawiającego. Zamawiający wybierze ofertę zgodna z wymaganiami i warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym na podstawie następujących kryteriów i punktacji:

Kryterium A cena netto w PLN , waga 65 %

Kryterium B Okres gwarancji wg opisu w pkt III ppkt.5 (w miesiącach), waga 25 %

Kryterium C Czas reakcji serwisu w przypadku naprawy gwarancyjnej wg opisu w pkt III ppkt.4.2 niniejszego zapytania , waga 10%

2. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert nie podlegających wykluczeniu i wyboru oferty najkorzystniejszej, to jest takiej, która otrzyma najwyższą ilość punktów.

OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPENIENIE DANEGO KRYTERIUM

1. Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru : O = A + B +C , gdzie :

O- Ocena oferty w punktach Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Maksymalna ,możliwa do zdobycia ilość punktów = 100

A - Kryterium Cena netto w PLN, zostanie obliczona wg następującego wzoru:

A= ( najniższa zaoferowana cena netto w PLN za realizację przedmiotu zamówienia /cena netto w PLN za realizację przedmiotu zamówienia, badanej oferty ) x 65 = ilość punktów za cenę.

Maksymalna liczbę punktów (65 ) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę netto w PLN

B- Kryterium Okres gwarancji (w miesiącach) w pkt III ppkt.5 ( Przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące - zostanie obliczone wg następującego wzoru:

B= (okres gwarancji badanej oferty w miesiącach / najdłuższy zaoferowany okres gwarancji w miesiącach ) x25 ilość punktów za gwarancję

Maksymalną liczbę punktów (25 ) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji .

C - Kryterium Czas reakcji serwisu w przypadku naprawy gwarancyjnej wg opisu w pkt III ppkt 4.2 niniejszego zapytania ( w godzinach ) . Przy czym opisany czas reakcji serwisu nie może być dłuższy niż 4 godziny

C = ( najkrótszy zaoferowany czas reakcji serwisu w godzinach / czas reakcji serwisu badanej oferty w godzinach ) x 10 ilość punktów za czas reakcji serwisu

Maksymalną liczbę punktów (10 ) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najkrótszy czas reakcji serwisu w przypadku naprawy gwarancyjnej w godzinach

2. Zamawiajacy udzieli zamówienia Wykonawcy , którego oferta spełni w całości wymagania określone w zapytaniu, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert ( łączna suma pkt uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A , B i C )

3. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów, bez przeprowadzania ponownego postępowania .

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Grudzień 11, 2017
Powiat: 
krośnieński
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 
  1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlega Oferent , który

1.1 podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

1.2. Jest podmiotem powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
  • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

1.3 W stosunku do których otwarto likwidacje lub ogłoszono upadłość

1.4 Złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania

2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca musi

2.1 Złożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania na podstawie art 24a ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp ( pkt. 18 oferty )

2.2 Złożyć oświadczenie o braku powiazań osobowych i kapitałowych ( pkt. 19 oferty )

2.3 w celu potwierdzenia ,ze wykonawca nie znajduje się w stanie likwidacji do oferty należy dołączyć (załącznik nr 2 do oferty ) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  • Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Reczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub dokument zgodnie z § 7 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r w sprawie dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku ,gdy

- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

- łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

2. Dopuszczalne będą zmiany dotyczące:

a) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy

b) zmian terminów, warunków lub zakresu realizowanego przez Zamawiającego Projektu i związana z tym konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę, gdy taka potrzeba wyniknie za strony Zamawiającego, który uzyska na to zgodę Instytucji Zarządzającej RPO woj. Podkarpackiego

c) wpływu siły wyższej

c) zmiany terminu płatności

d) zmiany urzędowej stawki VAT

e ) zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy

g) zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę

h) zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy;:

3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia od umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0290/16