- Postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszego zapytania ofertowego jest realizowane w celu zakupu urządzeń linii technologicznej do produkcji innowacyjnych pustaków perlitokeramzytowych w ramach projektu pn. „Wdrożenie wyników prac badawczo-rozwojowych w firmie „CJ Blok” Fabryka Elementów Budowlanych Sp. z o.o. poprzez rozpoczęcie produkcji innowacyjnych pustaków perlitokeramzytowych” (wniosek o dofinansowanie nr RPPK.01.04.01-18-1213/16, zadanie nr 1), realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie: 1.4 Wsparcie MŚP, Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie, Typ projektu: 1 Rozwój MŚP.
- Przedmiotem zmówienia jest zakup urządzeń linii technologicznej do produkcji innowacyjnych pustaków perlitokeramzytowych, które obejmuje następujące urządzenia:
a. system transportowy produktu – 1 szt.
b. transporter palet roboczych – 1 szt.
c. pakieciarka wyrobu gotowego – 1 szt.
d. transporter palet handlowych z rozściełaczem – 1 szt.
e. transporter pakietów z wyrobami gotowymi – 1 szt.
f. bindownica – 1 komplet.
g. zabezpieczenia antywypadkowe – 1 komplet. - Przedmiot zamówienia obejmuje zakup urządzeń linii technologicznej, wskazanych w pkt. 2. do produkcji innowacyjnych pustaków perlitokeramzytowych w zakładzie Zamawiającego, mieszczącym się pod adresem: Rudna Mała 42A, 36-060 Głogów Małopolski, Polska.
- Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV ze Wspólnego Słownika Zamówień. Przedmiot zamówienia: urządzenia linii technologicznej do produkcji innowacyjnych pustaków perlitokeramzytowych określa kod CPV 42000000-6 Maszyny przemysłowe.
- Dostawca przedłoży ofertę i zrealizuje zamówienie zgodnie ze Specyfikacją Techniczną, która stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
- Specyfikacja Techniczna służy wyłącznie do przygotowania oferty. Nie dopuszcza się wykorzystywania jej w innym celu oraz udostępniania osobom postronnym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pn. „Zapytanie ofertowe nr 1/06/2017” wraz za załącznikami do niego od nr 1 do nr 7, które łącznie stanowią integralną część niniejszego postępowania znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.cjblok.com.pl/pl/164/2/projekty-ue.html
Termin realizacji umowy na dostawę przedmiotu zamówienia:
- Dostawa urządzeń systemu transportowego produktu – 1 szt. i grupy transportowej palet roboczych – 1 szt. nie później niż do dnia 20 września 2017 r.
- Dostawa urządzeń pakieciarka wyrobu gotowego – 1 szt., transporter palet handlowych z rozściełaczem – 1 szt., transporter pakietów z wyrobami gotowymi – 1 szt., bindownica – 1 komplet i zabezpieczenia antywypadkowe – 1 komplet nie później niż do dnia 15 stycznia 2018 r.
Dostawa (zakup) zostaje uznana za wykonaną w momencie postawienia przedmiotu zamówienia do dyspozycji Zamawiającego na terenie Unii Europejskiej.
- O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy posiadają zdolność do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Dostawca posiada niezbędną wiedzę, kwalifikacje, doświadczenie i potencjał do realizacji przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Dostawca podpisze Oświadczenie dostawcy, które stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
- O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy nie są podmiotami powiązanymi osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy (dostawcy) a wykonawcą (dostawcą), polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa;
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Dostawca podpisze Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych, które stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego i Oświadczenie o nieistnieniu konfliktu interesów, które stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
- O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy nie znajdują się w trudnej sytuacji ekonomicznej i finansowej, uniemożliwiającej lub zagrażającej realizacji zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Dostawca podpisze Oświadczenie dostawcy, które stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
- O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy udzielą co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczony od daty dostawy, potwierdzonej protokołem zdawczo-odbiorczym.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Dostawcy do przedstawienia dodatkowych dokumentów i informacji, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w pkt. VII.
Ofertę wraz z dokumentami wskazanymi w zapytaniu ofertowym należy złożyć w szczelnie zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej odczytanie jej zawartości przed wskazanym terminem. Kopertę należy zaadresować i opisać według poniższego wzoru:
CJ Blok Sp. z o.o.
Rudna Mała 42A
36-060 Głogów Małopolski
Oferta w postępowaniu dotyczącym zakupu urządzeń linii technologicznej do produkcji
innowacyjnych pustaków perlitokeramzytowych – zadanie nr 3
w ramach projektu nr RPPK.01.04.01-18-1213/16 do zapytania ofertowego nr 1/06/2017
z dnia 30.06.2017 r.
Nie otwierać przed godziną 11.00 dnia 07.08.2017 r.
W przypadku oznakowania koperty niezgodnie z powyższym wzorem Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przypadkowe otwarcie oferty przed upływem wyznaczonego terminu.
Ofertę należy złożyć w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego tj. pod adresem CJ Blok Sp. z o.o. Rudna Mała 42A, 36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie, Polska, w terminie do dnia 7 sierpnia 2017 r. do godziny 11.00. W przypadku dostarczenia oferty za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. CJ Blok Sp. z o.o. Rudna Mała 42A, 36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie, Polska, w dniu 7 sierpnia 2017 r. o godzinie 12.30.
Wszyscy Dostawcy biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia mają prawo uczestniczenia w otwarciu ofert w terminie i miejscu wskazanym w pkt. V.19.
Informacja o wyniku postępowania ofertowego zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego: www.cjbok.com.pl oraz na Bazie konkurencyjności (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl ) najpóźniej do trzeciego dnia roboczego od daty otwarcia kopert. W tym terminie Zamawiający powiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty, wskazując nazwę dostawcy, którego oferta została wybrana lub
o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru jakiejkolwiek oferty.
Dostawcy będą związani ofertą przez okres 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt.V.18.
Każdy dostawca może przedłożyć tylko jedną ofertę.
Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Dostawca.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a. zmiany warunków udzielenia zamówienia;
b. zakończenia postępowania bez dokonywania wyboru Dostawcy;
c. unieważnienie postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
W przypadkach, o których mowa w pkt. V.25., Oferentowi nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie odszkodowawcze.
- Zamawiający dokona oceny ofert i przyzna punktację za spełnienie poniższych kryteriów w następujący sposób:
Lp.
Kryterium
Waga kryterium1.
Cena netto
60%2.
Czas reakcji serwisowej
25%3.
Gwarancja
15% - W ramach przedmiotowego kryterium „Cena netto” punkty zostaną przyznane na podstawie ceny netto za przedmiot zamówienia, wskazanej przez Dostawcę na Formularzu oferty.
W kryterium tym najwyższą liczbę punktów tj. 60, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę netto, natomiast pozostałym ofertom zostanie przypisana liczba punktów wg poniższego wzoru:Liczba punktów za cenę netto = [(Cena netto oferty najniższej/Cena netto oferty ocenianej) x 60%] x 100 pkt.
- W ramach przedmiotowego kryterium „Cena netto” Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów, wyliczonych w sposób opisanych w pkt. VI. 2.
- Cena netto, wskazana przez Dostawcę na Formularzu oferty powinna zawierać wszystkie koszt, jaki Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z zakupem dostawą i instalacją przedmiotu zamówienia. a w szczególności koszty załadunku, transportu, ubezpieczenia transportu, instalacji, koszty pracy i delegowania pracowników do instalacji i montażu, itp.
- Cena netto, wskazana przez Dostawcę na Formularzu oferty w walucie obcej: euro lub dolar amerykański, zostanie przeliczona na złote polskie w sposób opisany w pkt. V. 15.
- Cenę netto oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- W kryterium przedmiotowym „Czas reakcji serwisowejGwarancja” punkty zostaną przyznane na podstawie wskazanej na Formularzu oferty liczby godzin wymaganych do podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji.
-
Czas reakcji serwisowej jest liczony od momentu zgłoszenia w dzień roboczy (tj. od poniedziałku do piątku) przez Zamawiającego usterki przedmiotu Zamówienia do momentu:
- w przypadku usterki mechanicznej lub/i elektrycznej lub/i elektronicznej - podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych,
- w przypadku usterki dotyczącej oprogramowania lub/i sterowania - całkowitego usunięcia usterki.
Do czasu reakcji serwisowej nie jest wliczany okres dni ustawowo wolnych od pracy. -
Reakcja serwisowa oznacza działanie podjęte przez Dostawcę po zgłoszeniu usterki przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w postaci kontaktu:
- osobistego na miejscu pracy przedmiotu zamówienia (przyjazd pracownika serwisu)
lub
- za pomocą następujących środków komunikacji: e-mail lub/i telefon lub/i fax lub/i łącze internetowe do zdalnej diagnostyki lub/i inne tożsame oprogramowanie do zdalnego zarządzania urządzeniami linii produkcyjnej,
z osobą zgłaszającą usterkę, zakończone:
- w przypadku usterki mechanicznej lub/i elektrycznej lub/i elektronicznej - uzgodnieniem z Dostawcą sposobu, zakresu i czasu trwania naprawy oraz ewentualnego sposobu użytkowania przedmiotu zamówienia do momentu usunięcia usterki;
- w przypadku usterki dotyczącej oprogramowania lub/i sterowania - uzgodnieniem z Dostawcą przyczyny i zakresu trwania naprawy oraz całkowitym usunięciem usterki w okresie zadeklarowanego przez Dostawcę czasu reakcji serwisowej. - Zgłoszenia usterki przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji przez Zamawiającego należy dokonać według jednej z następujących form: powiadomienie e-mailem, faxem lub telefonicznie na wskazane w umowie adresy i numery kontaktowe.
- Czas reakcji serwisowej należy podać w pełnych godzinach (bez miejsc po przecinku).
-
W ramach przedmiotowego kryterium „Czas reakcji serwisowej” Zamawiający dokona oceny ofert według następującej punktacji:
a. Czas reakcji serwisowej od 1 godziny do 4 godzin włącznie - 25 pkt.
b. Czas reakcji serwisowej od 5 godzin do 8 godzin włącznie - 20 pkt.
c. Czas reakcji serwisowej od 9 godzin do 12 godzin włącznie - 15 pkt.
d. Czas reakcji serwisowej od 13 godzin do 16 godzin włącznie - 10 pkt.
e. Czas reakcji serwisowej od 17 godzin do 20 godzin włącznie - 5 pkt.
f. Czas reakcji serwisowej powyżej 20 godzin - 0 pkt. - Maksymalna liczba punktów do zdobycia w ramach kryterium „Reakcja serwisowa” wynosi 25 pkt.
- W kryterium przedmiotowym „Gwarancja” punkty zostaną przyznane na podstawie liczby miesięcy udzielonej przez Dostawcę gwarancji na przedmiot zamówienia, wskazanych na Formularzu oferty.
- Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach (bez miejsc po przecinku), licząc od momentu dostawy przedmiotu zamówienia, który zostanie potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym.
-
W ramach przedmiotowego kryterium „Gwarancja” Zamawiający dokona oceny ofert według następującej punktacji:
a. Okres gwarancji od 12 miesięcy do 18 miesięcy włącznie – 5 pkt.
b. Okres gwarancji od 19 miesięcy do 24 miesięcy włącznie – 10 pkt.
c. Okres gwarancji od 25 miesięcy i więcej – 15 pkt. - Maksymalna liczba punktów do zdobycia w ramach kryterium „Gwarancja” wynosi 15 pkt.
- Punkty przyznane w ramach kryteriów przedmiotowych: „Cena”, „Czas reakcji serwisowej” i „Gwarancja” zostaną zsumowane. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w ramach wszystkich kryteriów wynosi 100 pkt.
-
Zamawiający wybierze ofertę Dostawcy, która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego oraz otrzyma największą sumaryczną liczbę punktów, wyliczoną wg wzoru:
SUMA PUNKTÓW OFERTY=C+SG+GK
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana w kryterium „Cena”
SG – liczba punktów przyznana w kryterium „Czas reakcji serwisowej”
GK – liczba punktów przyznana w kryterium „Gwarancja” - Po przeprowadzeniu procedury postępowania o udzielenie zamówienia i wyborze najkorzystniejszej oferty nastąpi podpisanie umowy na dostawę przedmiotu zamówienia z Dostawcą. Wzór umowy na dostawę przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
- W przypadku gdy wybrany Dostawca, który otrzymał największą sumaryczną liczbę punktów, odstąpi od podpisania umowy na dostawę przedmiotu zamówienia z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Dostawcą, który uzyskał w postępowaniu kolejną najwyższą liczbę punktów.
-
Wybór oferty zostanie udokumentowany protokołem postępowania o udzielenie zamówienia, który Zamawiający sporządzi zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014 -2020 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy prawo zamówień publicznych”, który stanowi w Załączniku nr 1 do Uchwały nr 281/5609/17 Zarządu Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie z dnia 7 marca 2017 r.
- Z udziału w postępowaniu wykluczeni zostaną Dostawcy, którzy nie spełniają warunków, określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym lub/i załącznikach do niego.
- Zamawiający odrzuci oferty niekompletne lub niezgodne z warunkami, określonymi w Zapytaniu ofertowym lub/i załącznikami do niego, a w szczególności ze Specyfikacją Techniczną.
- Oferty złożone po terminie wskazanym w niniejszym Zapytaniu ofertowym lub/i w niewłaściwym miejscu nie będą rozpatrywane.
- Termin realizacji umowy na dostawę przedmiotu zamówienia:
- Dostawa urządzeń systemu transportowego produktu – 1 szt. i grupy transportowej palet roboczych – 1 szt. nie później niż do dnia 20 września 2017 r.
- Dostawa urządzeń pakieciarka wyrobu gotowego – 1 szt., transporter palet handlowych z rozściełaczem – 1 szt., transporter pakietów z wyrobami gotowymi – 1 szt., bindownica – 1 komplet i zabezpieczenia antywypadkowe – 1 komplet nie później niż do dnia 15 stycznia 2018 r.
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na dostawę przedmiotu zamówienia w zakresie wydłużenia wymaganego terminu dostawy tylko w przypadku zaistnienia niezależnych od Dostawcy lub Zamawiającego okoliczności, w szczególności w przypadku:
- wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które mają wpływ na realizację przedmiotu umowy;
- wydłużenia terminu gwarancji na dowolny okres;
- działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu umowy;
- wystąpienia niezależnych od Dostawcy i Zamawiającego okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umów.
- Warunkiem zmiany umowy jest pisemne powiadomienie Zamawiającego w terminie 7 dniu od momentu zaistnienia powyższych okoliczności o wystąpieniu przesłanek uzasadniających wydłużenie terminu wykonaniarealizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana umowy jest możliwa jeżeli obie strony umowy wyrażą na nią zgodę i wymaga ona aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia i jego instalacji jest zakład produkcyjny CJ Blok Sp. z o.o. Rudna Mała 42A, 36-060 Głogów Małopolski, województwo podkarpackie, Polska.
- Dostawca ma obowiązek zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami niniejszego zapytania ofertowego, załącznikami do niego m.in. Specyfikacją Techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa.
- Dostawca jest odpowiedzialny za jakość przedmiotu zamówienia, jej zgodność ze Specyfikacją Techniczną i przepisami prawa.
- Dostarczone w ramach umowy urządzenia, będące przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego, muszą być fabrycznie nowe i dopuszczone do stosowania na rynku krajowym.
- Dostawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie i ochronę mienia Zamawiającego na terenie prowadzenia prac instalacyjnych i montażowych urządzeń, będących przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego.
- Dostawca jest zobowiązany do bezzwłocznego poinformowania Zamawiającego o każdym uszkodzeniu mienia Zamawiającego.
- W trakcie realizacji rozładunku przedmiotu zamówienia oraz prowadzenia prac instalacyjnych i montażowych Dostawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów bhp, ppoż. oraz regulacji
w zakresie ochrony środowiska. - Dostawca wraz z protokołem odbioru przedmiotu zamówienia przedłoży m.in. stosowane certyfikaty, świadectwa i inne dokumenty techniczne oraz prawne dopuszczające jego użytkowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Polski (oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem).
- Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na dostawę przedmiotu zamówienia, która stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego, zawartej z Dostawcą w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, o ile nie prowadzą one do zmiany charakteru umowy, poza okolicznościami wskazanymi w pkt. IV. 2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku gdy od dnia złożenia oferty przez Dostawcę do dnia oddania przedmiotu umowy ujawnią się rozwiązania techniczne lub urządzenia o tych samych lub lepszych parametrach niż określone w zapytaniu ofertowym, których zastosowanie dla Zamawiającego będzie uzasadnione ze względów technicznych i racjonalizatorskich a ich zamiana nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia należnego Dostawcy lub jeżeli nastąpi zmiana w zakresie wymagań i dopuszczeń do obrotu lub użytku urządzeń będących przedmiotem zamówienia lub jego części składowych. Powyższe zmiany w umowie nie mogą prowadzić do zmiany istoty przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.