Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
CJ BLOK FABRYKA ELEMENTÓW BUDOWLANYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 36-060 GŁOGÓW MAŁOPOLSKI, RUDNA MAŁA 42A
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszego zapytania ofertowego jest realizowane w celu zakupu urządzeń linii technologicznej do produkcji innowacyjnych pustaków perlitokeramzytowych w ramach projektu pn. „Wdrożenie wyników prac badawczo-rozwojowych w firmie „CJ Blok” Fabryka Elementów Budowlanych Sp. z o.o. poprzez rozpoczęcie produkcji innowacyjnych pustaków perlitokeramzytowych” (wniosek o dofinansowanie nr RPPK.01.04.01-18-1213/16, zadanie nr 1), realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie: 1.4 Wsparcie MŚP, Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie, Typ projektu: 1 Rozwój MŚP.
  2. Przedmiotem zmówienia jest zakup urządzeń linii technologicznej do produkcji innowacyjnych pustaków perlitokeramzytowych, które obejmuje następujące urządzenia:
    a.    system transportowy produktu – 1 szt.
    b.    transporter palet roboczych – 1 szt.
    c.    pakieciarka wyrobu gotowego – 1 szt.
    d.    transporter palet handlowych z rozściełaczem – 1 szt.
    e.    transporter pakietów z wyrobami gotowymi – 1 szt.
    f.    bindownica – 1 komplet.
    g.    zabezpieczenia antywypadkowe – 1 komplet.
  3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup urządzeń linii technologicznej, wskazanych w pkt. 2. do produkcji innowacyjnych pustaków perlitokeramzytowych w zakładzie Zamawiającego, mieszczącym się pod adresem: Rudna Mała 42A, 36-060 Głogów Małopolski, Polska. 
  4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV ze Wspólnego Słownika Zamówień. Przedmiot zamówienia: urządzenia linii technologicznej do produkcji innowacyjnych pustaków perlitokeramzytowych określa kod CPV 42000000-6 Maszyny przemysłowe.
  5. Dostawca przedłoży ofertę i zrealizuje zamówienie zgodnie ze Specyfikacją Techniczną, która stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
  6. Specyfikacja Techniczna służy wyłącznie do przygotowania oferty. Nie dopuszcza się wykorzystywania jej w innym celu oraz udostępniania osobom postronnym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pn. „Zapytanie ofertowe nr 1/06/2017” wraz za załącznikami do niego od nr 1  do nr 7, które łącznie stanowią integralną część niniejszego postępowania znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.cjblok.com.pl/pl/164/2/projekty-ue.html

Termin realizacji umowy na dostawę przedmiotu zamówienia:

  • Dostawa urządzeń systemu transportowego produktu – 1 szt. i  grupy transportowej palet roboczych – 1 szt. nie później niż do dnia 20 września 2017 r.
  • Dostawa urządzeń pakieciarka wyrobu gotowego – 1 szt.,  transporter palet handlowych z rozściełaczem – 1 szt., transporter pakietów z wyrobami gotowymi – 1 szt., bindownica – 1 komplet i zabezpieczenia antywypadkowe – 1 komplet  nie później niż do dnia 15 stycznia 2018 r.

Dostawa (zakup) zostaje uznana za wykonaną w momencie postawienia przedmiotu zamówienia do dyspozycji Zamawiającego na terenie Unii Europejskiej.

 

Kod CPV: 
42000000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy posiadają zdolność do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Dostawca posiada niezbędną wiedzę, kwalifikacje, doświadczenie i potencjał do realizacji przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Dostawca podpisze Oświadczenie dostawcy, które stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy nie są podmiotami powiązanymi osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy (dostawcy) a wykonawcą (dostawcą), polegające w szczególności na:
    a.    uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
    b.    posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa;
    c.    pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    d.    pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

    Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Dostawca podpisze Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych, które stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego i Oświadczenie o nieistnieniu konfliktu interesów, które stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

  3. O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy nie znajdują się w trudnej sytuacji ekonomicznej i finansowej, uniemożliwiającej lub zagrażającej realizacji zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Dostawca podpisze Oświadczenie dostawcy, które stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
  4. O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy udzielą co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczony od daty dostawy, potwierdzonej protokołem zdawczo-odbiorczym.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Dostawcy do przedstawienia dodatkowych dokumentów i informacji, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w pkt. VII.
Termin składania ofert: 
poniedziałek, Sierpień 7, 2017 - 11:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę wraz z dokumentami wskazanymi w zapytaniu ofertowym należy złożyć w szczelnie zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej odczytanie jej zawartości przed wskazanym terminem. Kopertę należy zaadresować i opisać według poniższego wzoru:

CJ Blok Sp. z o.o.
Rudna Mała 42A
36-060 Głogów Małopolski

Oferta w postępowaniu dotyczącym zakupu urządzeń linii technologicznej do produkcji
innowacyjnych pustaków perlitokeramzytowych  – zadanie nr 3 
w ramach projektu nr RPPK.01.04.01-18-1213/16 do zapytania ofertowego nr 1/06/2017 
z dnia 30.06.2017 r.

Nie otwierać przed godziną 11.00 dnia 07.08.2017 r.

W przypadku oznakowania koperty niezgodnie z powyższym wzorem Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przypadkowe otwarcie oferty przed upływem wyznaczonego terminu.

Ofertę  należy złożyć w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego tj. pod adresem CJ Blok Sp. z o.o. Rudna Mała 42A, 36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie, Polska, w terminie do dnia 7 sierpnia 2017 r. do godziny 11.00. W przypadku dostarczenia oferty za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. CJ Blok Sp. z o.o. Rudna Mała 42A, 36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie, Polska, w dniu 7 sierpnia 2017 r. o godzinie 12.30.

Wszyscy Dostawcy biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia mają prawo uczestniczenia w otwarciu ofert w terminie i miejscu wskazanym w pkt. V.19.

Informacja o wyniku postępowania ofertowego zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego: www.cjbok.com.pl oraz na Bazie konkurencyjności (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl ) najpóźniej do trzeciego dnia roboczego od daty otwarcia kopert. W tym terminie Zamawiający powiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty, wskazując nazwę dostawcy, którego oferta została wybrana lub 
o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru jakiejkolwiek oferty.

Dostawcy będą związani ofertą przez okres 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt.V.18.

Każdy dostawca może przedłożyć tylko jedną ofertę.

Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Dostawca.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a.    zmiany warunków udzielenia zamówienia;
b.    zakończenia postępowania bez dokonywania wyboru Dostawcy;
c.    unieważnienie postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

W przypadkach, o których mowa w pkt. V.25., Oferentowi nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie odszkodowawcze.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Zamawiający dokona oceny ofert i przyzna punktację za spełnienie poniższych kryteriów w następujący sposób:

    Lp.
    Kryterium
    Waga kryterium

    1.
    Cena netto
    60%

    2.
    Czas reakcji serwisowej
    25%

    3.
    Gwarancja
    15%

  2. W ramach przedmiotowego kryterium „Cena netto” punkty zostaną przyznane na podstawie ceny netto za przedmiot zamówienia, wskazanej przez Dostawcę na Formularzu oferty. 
    W kryterium tym najwyższą liczbę punktów tj. 60, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę netto, natomiast pozostałym ofertom zostanie przypisana liczba punktów wg poniższego wzoru:

    Liczba punktów za cenę netto = [(Cena netto oferty najniższej/Cena netto oferty ocenianej) x 60%] x 100 pkt.

  3. W ramach przedmiotowego kryterium „Cena netto” Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów, wyliczonych w sposób opisanych w pkt. VI. 2.
  4. Cena netto, wskazana przez Dostawcę na Formularzu oferty powinna zawierać  wszystkie koszt, jaki Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z zakupem dostawą i instalacją przedmiotu zamówienia. a w szczególności koszty załadunku, transportu, ubezpieczenia transportu, instalacji, koszty pracy i delegowania pracowników do instalacji i montażu, itp.
  5. Cena netto, wskazana przez Dostawcę na Formularzu oferty w walucie obcej: euro lub dolar amerykański, zostanie przeliczona na złote polskie w sposób opisany w pkt. V. 15.
  6. Cenę netto oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  7. W kryterium przedmiotowym „Czas reakcji serwisowejGwarancja” punkty zostaną przyznane na podstawie wskazanej na Formularzu oferty liczby godzin wymaganych do podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji.
  8. Czas reakcji serwisowej jest liczony od momentu zgłoszenia w dzień roboczy (tj. od poniedziałku do piątku) przez Zamawiającego usterki przedmiotu Zamówienia do momentu:
    -  w przypadku usterki mechanicznej lub/i elektrycznej lub/i elektronicznej -  podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych,
    -  w przypadku usterki dotyczącej oprogramowania lub/i sterowania - całkowitego usunięcia usterki. 
    Do czasu reakcji serwisowej nie jest wliczany okres dni ustawowo wolnych od pracy.
  9. Reakcja serwisowa oznacza działanie podjęte przez Dostawcę po zgłoszeniu usterki przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w postaci kontaktu:
    - osobistego na miejscu pracy przedmiotu zamówienia (przyjazd pracownika serwisu)
    lub 
    - za pomocą następujących środków komunikacji: e-mail lub/i telefon lub/i fax lub/i łącze internetowe do zdalnej diagnostyki lub/i inne tożsame oprogramowanie do zdalnego zarządzania urządzeniami linii produkcyjnej, 
    z osobą zgłaszającą usterkę, zakończone:
    - w przypadku usterki mechanicznej lub/i elektrycznej lub/i elektronicznej - uzgodnieniem z Dostawcą sposobu, zakresu i czasu trwania naprawy oraz ewentualnego sposobu użytkowania przedmiotu zamówienia do momentu usunięcia usterki;
    - w przypadku usterki dotyczącej oprogramowania lub/i sterowania - uzgodnieniem z Dostawcą przyczyny i zakresu trwania naprawy oraz całkowitym usunięciem usterki w okresie zadeklarowanego przez Dostawcę czasu reakcji serwisowej.
  10. Zgłoszenia usterki przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji przez Zamawiającego należy dokonać według jednej z następujących form: powiadomienie e-mailem, faxem lub telefonicznie na wskazane w umowie adresy i numery kontaktowe.
  11. Czas reakcji serwisowej należy podać w pełnych godzinach (bez miejsc po przecinku).
  12. W ramach przedmiotowego kryterium „Czas reakcji serwisowej” Zamawiający dokona oceny ofert według następującej punktacji:
    a. Czas reakcji serwisowej od 1 godziny do 4 godzin włącznie - 25 pkt.
    b. Czas reakcji serwisowej od 5 godzin do 8 godzin włącznie - 20 pkt.
    c. Czas reakcji serwisowej od 9 godzin do 12 godzin włącznie - 15 pkt.
    d. Czas reakcji serwisowej od 13 godzin do 16 godzin włącznie - 10 pkt.
    e. Czas reakcji serwisowej od 17 godzin do 20 godzin włącznie - 5 pkt.
    f. Czas reakcji serwisowej powyżej 20 godzin - 0 pkt.
  13. Maksymalna liczba punktów do zdobycia w ramach kryterium „Reakcja serwisowa” wynosi 25 pkt.
  14. W kryterium przedmiotowym „Gwarancja” punkty zostaną przyznane na podstawie liczby miesięcy udzielonej przez Dostawcę gwarancji na przedmiot zamówienia, wskazanych na Formularzu oferty.
  15. Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach (bez miejsc po przecinku), licząc od momentu dostawy przedmiotu zamówienia, który zostanie potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym.
  16. W ramach przedmiotowego kryterium „Gwarancja” Zamawiający dokona oceny ofert według następującej punktacji:
    a. Okres gwarancji od 12 miesięcy do 18 miesięcy włącznie – 5 pkt.
    b. Okres gwarancji od 19 miesięcy do 24 miesięcy włącznie – 10 pkt.
    c. Okres gwarancji od 25 miesięcy i więcej – 15 pkt.
  17. Maksymalna liczba punktów do zdobycia w ramach kryterium „Gwarancja” wynosi 15 pkt.
  18. Punkty przyznane w ramach kryteriów przedmiotowych: „Cena”, „Czas reakcji serwisowej” i „Gwarancja” zostaną zsumowane. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w ramach wszystkich kryteriów wynosi 100 pkt. 
  19. Zamawiający wybierze ofertę Dostawcy, która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego oraz otrzyma największą sumaryczną liczbę punktów, wyliczoną wg wzoru:

    SUMA PUNKTÓW OFERTY=C+SG+GK

    Gdzie:
    C – liczba punktów przyznana w kryterium „Cena”
    SG – liczba punktów przyznana w kryterium „Czas reakcji serwisowej”
    GK – liczba punktów przyznana w kryterium „Gwarancja”

  20. Po przeprowadzeniu procedury postępowania o udzielenie zamówienia i wyborze najkorzystniejszej oferty nastąpi podpisanie umowy na dostawę przedmiotu zamówienia z Dostawcą. Wzór umowy na dostawę przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
  21. W przypadku gdy wybrany Dostawca, który otrzymał największą sumaryczną liczbę punktów, odstąpi od podpisania umowy na dostawę przedmiotu zamówienia z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Dostawcą, który uzyskał w postępowaniu kolejną najwyższą liczbę punktów.
  22. Wybór oferty zostanie udokumentowany protokołem postępowania o udzielenie zamówienia, który Zamawiający sporządzi zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014 -2020 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy prawo zamówień publicznych”, który stanowi w Załączniku nr 1 do Uchwały nr 281/5609/17 Zarządu Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie z dnia 7 marca 2017 r.

     

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Styczeń 15, 2018
Powiat: 
rzeszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 
  1. Z udziału w postępowaniu wykluczeni zostaną Dostawcy, którzy nie spełniają warunków, określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym lub/i załącznikach do niego.
  2. Zamawiający odrzuci oferty niekompletne lub niezgodne z warunkami, określonymi w Zapytaniu ofertowym lub/i załącznikami do niego, a w szczególności ze Specyfikacją Techniczną.
  3. Oferty złożone po terminie wskazanym w niniejszym Zapytaniu ofertowym lub/i w niewłaściwym miejscu nie będą rozpatrywane.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Termin realizacji umowy na dostawę przedmiotu zamówienia:
    • Dostawa urządzeń systemu transportowego produktu – 1 szt. i  grupy transportowej palet roboczych – 1 szt. nie później niż do dnia 20 września 2017 r.
    • Dostawa urządzeń pakieciarka wyrobu gotowego – 1 szt.,  transporter palet handlowych z rozściełaczem – 1 szt., transporter pakietów z wyrobami gotowymi – 1 szt., bindownica – 1 komplet i zabezpieczenia antywypadkowe – 1 komplet  nie później niż do dnia 15 stycznia 2018 r.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na dostawę przedmiotu zamówienia w zakresie wydłużenia wymaganego terminu dostawy tylko w przypadku zaistnienia niezależnych od Dostawcy lub Zamawiającego okoliczności, w szczególności w przypadku:
    • wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które mają wpływ na realizację przedmiotu umowy;
    • wydłużenia terminu gwarancji na dowolny okres;
    • działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu umowy;
    • wystąpienia niezależnych od Dostawcy i Zamawiającego okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umów.
  3. Warunkiem zmiany umowy jest pisemne powiadomienie Zamawiającego w terminie 7 dniu od momentu zaistnienia powyższych okoliczności o wystąpieniu przesłanek uzasadniających wydłużenie terminu wykonaniarealizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana umowy jest możliwa jeżeli obie strony umowy wyrażą na nią zgodę i wymaga ona aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  4. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia i jego instalacji jest zakład produkcyjny CJ Blok Sp. z o.o. Rudna Mała 42A, 36-060 Głogów Małopolski, województwo podkarpackie, Polska.
  5. Dostawca ma obowiązek zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami niniejszego zapytania ofertowego, załącznikami do niego m.in. Specyfikacją Techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa.
  6. Dostawca jest odpowiedzialny za jakość przedmiotu zamówienia, jej zgodność ze Specyfikacją Techniczną i przepisami prawa.
  7. Dostarczone w ramach umowy urządzenia, będące przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego, muszą być fabrycznie nowe i dopuszczone do stosowania na rynku krajowym.
  8. Dostawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie i ochronę mienia Zamawiającego na terenie prowadzenia prac instalacyjnych i montażowych urządzeń, będących przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego.
  9. Dostawca jest zobowiązany do bezzwłocznego poinformowania Zamawiającego o każdym uszkodzeniu mienia Zamawiającego.
  10. W trakcie realizacji rozładunku przedmiotu zamówienia oraz prowadzenia prac instalacyjnych i montażowych Dostawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów bhp, ppoż. oraz regulacji
    w zakresie ochrony środowiska.
  11. Dostawca wraz z protokołem odbioru przedmiotu zamówienia przedłoży m.in. stosowane certyfikaty, świadectwa i inne dokumenty techniczne oraz prawne dopuszczające jego użytkowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Polski (oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem).
  12. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy.

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na dostawę przedmiotu zamówienia, która stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego, zawartej z Dostawcą w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, o ile nie prowadzą one do zmiany charakteru umowy, poza okolicznościami wskazanymi w pkt. IV. 2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku gdy od dnia złożenia oferty przez Dostawcę do dnia oddania przedmiotu umowy ujawnią się rozwiązania techniczne lub urządzenia o tych samych lub lepszych parametrach niż określone w zapytaniu ofertowym, których zastosowanie dla Zamawiającego będzie uzasadnione ze względów technicznych i racjonalizatorskich a ich zamiana nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia należnego Dostawcy lub jeżeli nastąpi zmiana w zakresie wymagań i dopuszczeń do obrotu lub użytku urządzeń będących przedmiotem zamówienia lub jego części składowych. Powyższe zmiany w umowie nie mogą prowadzić do zmiany istoty przedmiotu zamówienia. 
  2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-1213/16