Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu narzędziowo-pomiarowego do produkcji maszyn, która zezwoli na uruchomienie produkcji. Na przedmiot zamówienia składają się następujące urządzenia:
Zamówienie częściowe nr 1:
Defektoskop o parametrach nie mniejszych niż:
- Budowa modułowa,
- Rejestracja przebiegu badania,
- Nośnik danych,
- Ekran dotykowy,
- Wyjście svga.
- Zasilanie: akumulatorki.
- Zakres dostawy: jednostka podstawowa, sondy: prosta i kątowa, ładowarka, akumulatorki, przewód do sondy, instrukcja obsługi.
Chropowatościomierz o parametrach nie mniejszych niż:
- Zakres pomiarowy: Ra: 0,025~12,5µ m,
- Dokładność ≤±9%,
- Powtarzalność <5%.
- Zakres ruchu sondy: 1,3mm – 17,5mm.
- Duży wyświetlacz LCD.
- Zasilanie: akumulatorki.
- Zakres dostawy: jednostka podstawowa, sonda pomiarowa z etui ochronnym, wzorzec chropowatości Ra, akumulatorki, ładowarka, osłona sondy, przewód komunikacyjny, płyta z oprogramowaniem, instrukcja obsługi, walizka ochronna.
Twardościomierz z oprzyrządowaniem o parametrach nie mniejszych niż:
- Minimalne obciążenie 10kg,
- Minimalna przestrzeń pionowa 100mm,
- Skale twardości: Rockwell, Brinell, Vickres.
- Zasilanie: 230 V, 50 Hz.
- Zakres dostawy: jednostka podstawowa, okular, obiektywy, wgłębniki Rockwell’a, Vickers’a i Brinell’a, stolik, platforma ślizgowa, płytka sprawdzająca, przewód zasilający, pyłoszczelna obudowa, instrukcja obsługi, certyfikat jakości, karta gwarancyjna, walizka z akcesoriami.
Zamówienie częściowe nr 2:
Wysokościomierz o parametrach nie mniejszych niż:
- Zakres pomiarowy: 320/620/1020 mm,
- Powtarzalność 5µm,
- Maksymalny dopuszczalny błąd: 0,02/0,03/0,03 mm.
Drobny sprzęt narzędziowo-pomiarowy (1 komplet) o parametrach nie mniejszych niż, w skład którego wchodzą:
1.Wózek transportowy ręczny (2 szt.)
- obciążenie 200 kg,
- wymiary 400x750x800.
2. Analizator wibracji (1 szt.)
- cyfrowy odczyt,
3. Szlifierka kątowa fi 125 (3 szt.)
- regulacja obrotów,
- moc 1300 W.
4. Szlifierka kątowa fi 230 (2 szt.)
- moc 2100W.
5. Ściągacz hydrauliczny (1 szt.)
- siła ściągania 30 T,
6. Piła taśmowa (1 szt.)
- moc 700 W,
- średnica cięcia 100 mm.
7. Imadło ślusarskie (2 szt.)
- rozmiar szczęk 200 mm,
8. Imadło maszynowe (1 szt.)
- rozmiar szczęk 160 mm,
9. Uchwyt tokarski (1 szt.)
- średnica 200 mm,
- trzyszczękowy.
10. Zestaw noży tokarskich (1 szt.)
- min. 4 sztuki,
11. Zestaw frezów tarczowych (1 szt.)
- min. 3 sztuki,
12. Zestaw kluczy płaskich (1 szt.)
- zakres kluczy 6-32,
- płaskie i oczkowe
13. Zestaw gwintowników ręcznych (1 szt.)
- zakres od M8 do M20,
- do stali czarnej i nierdzewnej,
- zestawy podwójne.
14. Klucz udarowy akumulatorowy (1 szt.)
- moment roboczy 900 Nm,
- 2 baterie,
- napięcie 18 V,
- walizka.
15. Wkrętarka akumulatorowa (1 szt.)
- napięcie 18 V,
- 2 baterie,
- walizka.
16. Prasa hydrauliczna (1 szt.)
- nacisk 20 ton,
17. Zestaw ściągaczy do łożyska (1 szt.)
- min. 2 szt.
- zakres od fi 60 do fi 300.
18. Zestaw wierteł (2 szt.)
- od fi 5 do fi 35,
- cylindryczne i na stożek,
- do stali czarnej i nierdzewnej.
19. Wózek narzędziowy (1 szt.)
- 150 części,
- szuflady z zamkiem.
20. Wiertarka elektryczna (2 szt.)
- moc 1300 W,
- 2 biegi pracy.
21. Zestaw otwornic do metalu (1 szt.)
- zakres od fi 25 di fi 120.
22.Elektryczna ostrzałka do wierteł (1 szt.)
- zakres od fi 8 do fi 25,
- możliwość ostrzenia wierteł HSS oraz węglików,
- zasilanie elektryczne.
23. Odkurzacz przemysłowy (1 szt.)
- moc 1000 W,
- gniazdo na narzędzia.
24. Zestaw suwmiarek (1 szt.)
- suwmiarka elektroniczna 150 min. 2 szt.
- suwmiarka elektroniczna 300 min. 1 szt.
- suwmiarka 500 1 szt.
25. Zestaw mikrometrów elektronicznych (1 szt.)
Zakres od fi 60 do fi 170.
26. Zestaw płytek pomiarowo-wzorcowych (1 szt.)
27. Czujnik temperatury (1 szt.)
- ręczny.
28. Zestaw średnicówek mikrometrycznych zakres 6-40 mm (1 szt.)
- dwupunktowe podparcie.
29. Zestaw średnicówek mikrometrycznych zakres 40-100 mm (1 szt.)
- dwupunktowe podparcie.
30. Obrotomierz cyfrowy (1 szt.)
31, Elektroniczny czujnik długości (1 szt.)
32. Czujnik zegarowy (1 szt.)
33. Zestaw podstawowych narzędzi pomiarowych ręcznych (1 szt.)
- liniał min. 4 szt.
- miarka zwijana 5m, min. 10 szt.
- kątomierz nastawny min. 2 szt.
- kątownik ślusarski z podziałką min. 3 szt.
Uwagi do przedmiotu zamówienia:
- Opisane powyżej wymagania stanowią zakres minimalnych oczekiwań Zamawiającego dla przedmiotu dostawy.
- Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, muszą pochodzić
z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski oraz powinny być dopuszczone do obrotu na terytorium Unii Europejskiej. Weryfikacja na podstawie oświadczenie zwartego
w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. - Oferent zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą, szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu sporządzoną w języku polskim. Zamawiający będzie przy tym uprawniony do żądania od Dostawcy dodatkowych wyjaśnień i/lub dokumentów.
- Każde urządzenie powinno posiadać widoczne, czytelne i trwałe oznaczenie, umożliwiające identyfikację oraz graficzne potwierdzenie spełnienia wymagań zasadniczych (oznaczenie CE zgodnie z systemem oceny zgodności, przepisami UE).
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (zapytanie ofertowe składa się z dwóch części) poprzez odniesienie się na formularzu oferty tylko do tej części, którą Oferent ma możliwość zaoferować w całości. W tej sytuacji przy spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przez Oferenta, Zamawiający dokona oceny oferty w zakresie wybranych ze wskazanych przez Oferenta elementów będących przedmiotem oferty. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Inne wymagania: dodatkowe warunki obligatoryjne w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, których niespełnienie skutkuje odrzuceniem oferty – weryfikacja na podstawie oświadczenia Oferenta zgodnie z treścią załącznika nr 1 – Formularz oferty:
Dostarczenie niezbędnej dokumentacji, o ile wydano przez producenta, dotyczącej przedmiotu umowy:
- Dostarczenie karty gwarancyjnej i serwisowej w języku polskim,
- Dostarczenie instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim,
Do udziału w postepowaniu zostanie dopuszczony Oferent, który:
- Występuje w obrocie gospodarczym minimum rok, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym czasie dostarczył 30 urządzeń tożsamych lub zbliżonych do oferowanego. Weryfikacja poprzez dokument rejestrowy lub oświadczenie wraz z potwierdzeniem liczby urządzeń wraz z wykazem odbiorców.
- Posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa.
- W stosunku do którego nie wszczęto postępowania upadłościowego lub układowego,
a także postępowania egzekucyjnego. - Dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej umożlwiającej realizację zamówienia.
- Przedstawi ofertę gwarantującą kompleksową realizację zadania inwestycyjnego zgodnie ze wskazanym przez siebie zakresem stosownie do wyniku niniejszego postępowania z okresem ważności oferty nie krótszym niż 60 dni – weryfikacja na podstawie dostarczonej do Zamawiającego oferty, której wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.
- Złoży oświadczenie o akceptacji istotnych postanowień umowy.
- Nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne- brak zobowiązań wobec Skarbu Państwa z tytułu podatków oraz zobowiązań wobec ZUS.
Weryfikacja kryteriów zawartych w punkcie 6 nastąpi na podstawie podpisanego oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz stosownych dokumentów (stosownie do wyżej wskazanych wymogów). Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość do sprawdzenia prawdziwości danych zawartych w oświadczeniach, w tym także zgodności z dokumentami finansowymi Oferenta oraz w razie wątpliwości będzie uprawniony do zażądania stosownych zaświadczeń o niezaleganiu z podatkami.
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: EKOLINIA Mariusz Mieszkowicz, Młodochów 15A, 39-307 Gawłuszowice do dnia 07.08.2017r. do godziny 8:00. Datą złożenia oferty jest dzień i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem „Postępowanie ofertowe – zakup sprzętu pomiarowego do produkcji maszyn i uruchomienie produkcji”. Na kopercie należy umieścić pieczęć oferenta zawierającą, co najmniej dane rejestrowe.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Otwarcie ofert zostanie dokonane w dniu 07.08.2017 r. o godz. 9:00 w Młodochowie, Młodochów 15A (biuro firmy).
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (zapytanie ofertowe składa się z dwóch części).
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- W toku oceny i badania ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i załączonych dokumentów.
- Podpisanie umowy nastąpi w przeciągu 15 dni roboczych od zawiadomienia przez Zamawiającego wybranego Oferenta o przyznaniu mu kontraktu.
- Oferent składając ofertę wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie przez Zamawiającego, uczestników postępowania oraz inne uprawnione podmioty, danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z póź. zm.) zawartych w ofercie oraz załącznikach do niej.
- Zamawiający informuje, że dane osobowe których mowa w poprzednim akapicie przetwarzane są w celu wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu jakim jest w szczególności: przeprowadzenie postępowania w formule Zapytanie Ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności, zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu dostawcą, dokonanie rozliczenia i płatności związanych
z realizacją umowy. - Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.
- Dostawca może złożyć jedną ofertę, obejmującą swoim zakresem wybraną część zapytania ofertowego lub też ofertę obejmującą swoim zakresem wszystkie części stanowiące przedmiot niniejszego postępowania.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
- Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
- Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego.
- Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym w sposób czytelny, pismem drukowanym.
- Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę (imię i nazwisko).
- Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiający może wymagać przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego, które należy dostarczyć w formie oryginału lub notarialne poświadczonej kopii.
- Złożenie przez oferenta nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik niniejszego postępowania stanowi podstawę do odrzucenia oferty.
- Otwarcie ofert jest jawne.
- Wszyscy oferenci biorący udział w procedurze o udzielenie zamówienia, będą mieli możliwość uczestniczenia osobiście w posiedzeniu otwarcia kopert z ofertami we wskazanym terminie i miejscu, tj. Młodochów 15A, 39-307 Gawłuszowice. Oferenci mogą być reprezentowani przez swoich pracowników na podstawie udzielonego w formie pisemnej pełnomocnictwa. Zamawiający przed otwarciem kopert z ofertami poda do wiadomości oferentów kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W trakcie spotkania Zamawiający poinformuje również oferentów o ilości złożonych ofert, a także poda nazwy i adresy dostawców, ceny poszczególnych ofert oraz informacje dotyczące pozostałych kryteriów oceny ofert. Oferenci podczas spotkania będą mieli możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
Każdą część zamówienia Zamawiający będzie oceniał osobno, według określonych kryteriów.
Zamówienie częściowe nr 1 – Defektoskop – 1 szt., Chropowatościomierz – 1 szt.,
Twardościomierz – 1 szt.
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie:
1. Kryterium ceny tj. wysokość proponowanej przez Oferenta ceny netto za zakup urządzenia – waga kryterium stanowi 50% (50 pkt.)
2. Deklarowany termin dostarczenia urządzenia - waga kryterium stanowi 40% (40 pkt.).
3. Gwarancja na dostarczane urządzenia w miesiącach – waga kryterium stanowi 10% (10).
Sposób oceny ofert:
1) Kryterium 1 – Cena netto
- waga kryterium 50 pkt.
- sposób obliczenia: Pk1 = (Cn /Cr x 50%) x 100
gdzie:
Pk1 – ilość punktów dla kryterium
Cn – najniższa oferowana cena
Cr – cena oferty rozpatrywanej
2) Kryterium 2 – Deklarowany termin dostarczenia urządzenia w dniach.
- waga kryterium 40 pkt.
- wartość liczona wg. wzoru:
T = (Tmin / Tbad x 40%) x 100
gdzie:
T – wartość punktowa ocenianego kryterium,
Tbad – termin dostarczenia urządzeń badanej oferty,
Tmin – najkrótszy termin dostarczenia urządzeń wśród badanych ofert.
3) Kryterium 3 – Gwarancja urządzeń w miesiącach
Poniżej 12 miesięcy – 0 pkt,
od 12 miesięcy do 18 miesięcy (włącznie) – 3 pkt,
od 19 miesięcy do 24 miesięcy (włącznie) – 5 pkt,
Powyżej 24 miesięcy – 10 pkt.
Ww. kryteria będą weryfikowane na podstawie formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Zamówienie częściowe nr 2 – Wysokościomierz – 1 szt., Drobny sprzęt narzędziowo-pomiarowy - 1 komplet.
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie:
1. Kryterium ceny tj. wysokość proponowanej przez Oferenta ceny netto za zakup urządzenia – waga kryterium stanowi 50% (50 pkt.)
2. Deklarowany termin dostarczenia urządzenia - waga kryterium stanowi 50% (50 pkt.)
Sposób oceny ofert:
1) Kryterium 1 – Cena netto
- waga kryterium 50 pkt.
- sposób obliczenia: Pk1 = (Cn / Cr x 50%) x 100
gdzie:
Pk1 – ilość punktów dla kryterium
Cn – najniższa oferowana cena
Cr – cena oferty rozpatrywanej
2) Kryterium 2 – Deklarowany termin dostarczenia urządzenia w dniach.
- waga kryterium 50 pkt.
- wartość liczona wg. wzoru:
T = (Tmin / Tbad x 50%) x 100
gdzie:
T – wartość punktowa ocenianego kryterium,
Tbad – termin dostarczenia urządzeń badanej oferty,
Tmin – najkrótszy termin dostarczenia urządzeń wśród badanych ofert.
Ww. kryteria będą weryfikowane na podstawie formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty w odniesieniu do poszczególnych zamówień częściowych. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej to jest takiej która uzyska największą ilość punktów.
Zamawiający informuje, że w przypadku uzyskania przez określone oferty takiej samej końcowej liczby punktów w ramach punktowej oceny ofert, wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryteria ekologiczne: mniejsza energochłonność. Zamawiający będzie przy tym uprawniony do żądania od Dostawcy dodatkowych wyjaśnień i/lub dokumentów.
Zadanie należy zrealizować do dnia 15.09.2017 roku. Jako dzień realizacji zadania należy rozumieć dzień, w którym Dostawca urządzenia dostarczy kompletną dokumentację niezbędną do uruchomienia urządzenia.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wprowadzanie zmian do Umowy z dostawcą po jej zawarciu jest dopuszczalne jedynie w następujących przypadkach:
- jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
- zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień,
- zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o czas jej występowania.