Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Zakład Produkcyjno-Handlowy Bepolplast I Małgorzata Bęben ,Wojciech Bęben ,Łukasz Bęben Spółka Jawna, Żarnowiec 282 38-460 Jedlicze
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przenośne urządzenia do pomiaru chropowatości ma umożliwić pomiar chropowatości metodą bezślizgaczową zarówno na wydziale produkcyjnym jak i w laboratorium

Urządzenie musi być dostarczone jako komplet, zapewniający poprawną pracę, składający się z jednostki oceniającej , głowicy pomiarowej z zintegrowanym mechanizmem posuwowym, ramienia pomiarowego, statywu pomiarowego o wysokości min 300 mm wraz z uchwytem. Urządzenie musi umożliwiać dokumentowanie wyników ( dzięki wbudowanej pamięci wewnętrznej i drukarce termicznej ) oraz pracę przenośną tj za pomocą zasilania bateryjnego zarówno jednostki oceniającej jak i pomiarowej- bez zasilania zewnętrznego.

ilość 1szt

urządzenie fabrycznie nowe

 

 

  1. MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  • wyznaczanie co najmniej parametrów chropowatości i falistości z wyznaczonych profili zgodnych ze standardami DIN /ISO/JIS
  • długość odcinka pomiaru nie mniej niż 26 mm
  • motoryczne pozycjonowanie w osi Z zapewniające automatyczne zetkniecie głowicy pomiarowej z mierzoną częścią oraz jej podniesienie po ukończeniu pomiaru
  • automatyczne zerowanie
  • mocowanie ramion pomiarowych zapewniające ich zdejmowanie bez użycia narzędzi oraz zabezpieczające przed zniszczeniem w przypadku kolizji.
  • bezprzewodowa komunikacja z centralną z jednostką pomiarową w zasięgu nie mniejszym niż 4 m
  • wyposażenie w duży podświetlany i kolorowy wyświetlacz co najmniej z polskim menu
  • urządzenie rozpoznawane przez system operacyjny Windows jako dysk zewnętrzny USB
  • możliwość rozbudowy o funkcję kształtografu
  • urządzenie dostarczone w walizce transportowej
  • instrukcja obsługi minimum w języku polskim

 

2. ŚWIADECTWO WZORCOWANIA , DEKLARACJE ZGODNOŚCI

Urządzenie kalibrowane , posiada świadectwo kalibracji wg.międzynarodowych standardów, posiada wymagane przez polskie prawo  deklaracje zgodności , certyfikaty ( w tym Certyfikat CE )  itp.

 

3. INSTRUKTAŻ

Dostawca przeprowadzi instruktaż dotyczący obsługi zakupionego urządzenia w czasie dogodnym dla zamawiającego . Czas trwania instruktażu min 8h

 

4.SERWIS POGWARANCYJNY Dostawca musi zapewnić serwis pogwarancyjny w zakresie nie mniejszym niż serwis gwarancyjny przez okres minimum 10 lat

 

5. GWARANCJA

Dostawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy liczonej od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego i przekazania.

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanych minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonej oferty. Długość okresu udzielonej gwarancji stanowi punktowane kryterium

Kod CPV: 
38500000-0
38400000-9
Termin składania ofert: 
wtorek, Kwiecień 3, 2018 - 13:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1.Oferty stanowiące odpowiedź na niniejsze ogłoszenie należny składać wyłącznie w formie pisemnej, w języku polskim, w zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie oznaczonej napisem Zakup przenośnego urządzenia do pomiaru chropowatości wraz z nazwą i adresem oferenta – osobiście lub poprzez wysyłkę poczta tradycyjną lub kurierem na adres ZPH Bepolplast I Małgorzata Bęben, Wojciech Bęben, Łukasz Bęben Spółka Jawna Żarnowiec 282, 38-460 Jedlicze, Polska.

2. Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych

3. Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.04.2018 godz. 13.00 o terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do biura zamawiającego (o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego)

4.Zamawiający odrzuci i nie będzie brał pod uwagę przy ocenie oferty niespełniającej warunków określonych w niniejszym zapytaniem ofertowym , złożoną po terminie, złożoną w niewłaściwym miejscu . Oferentowi z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia.

5. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zmawiającego pod adresem ZPH Bepolplast I Sp.j. Małgorzata Bęben , Wojciech Bęben , Łukasz Bęben Spółka Jawna Żarnowiec 282, 38-460 Jedlicze, Polska w dniu 03.04.2018 godz. 13.30.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE (WAGA )

  1. Ocena ofert będzie przeprowadzone przez komisję Zamawiającego. Zamawiający wybierze ofertę zgodną z wymaganiami i warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym na podstawie następujących kryteriów i punktacji:

Kryterium A cena brutto w PLN , waga 80 %

Kryterium B Okres gwarancji wg opisu w pkt III ppkt.5 (w miesiącach), waga 20 %

2. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert nie podlegających wykluczeniu i wyboru oferty najkorzystniejszej, to jest takiej, która otrzyma najwyższą ilość punktów.

OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM

1. Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru : O = A + B , gdzie :

O- Ocena oferty w punktach Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Maksymalna ,możliwa do zdobycia ilość punktów = 100

A - Kryterium Cena brutto w PLN, zostanie obliczona wg następującego wzoru:

A= ( najniższa zaoferowana cena brutto w PLN za realizację przedmiotu zamówienia /cena brutto w PLN za realizację przedmiotu zamówienia, badanej oferty ) x 80= ilość punktów za cenę.

Maksymalna liczbę punktów ( 80 ) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto w PLN

B- Kryterium Okres gwarancji (w miesiącach) w pkt III ppkt.5 ( Przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące - zostanie obliczone wg następującego wzoru:

B= (okres gwarancji badanej oferty w miesiącach / najdłuższy zaoferowany okres gwarancji w miesiącach ) x20 ilość punktów za gwarancję

Maksymalną liczbę punktów (20 ) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji .

2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy , którego oferta spełni w całości wymagania określone w zapytaniu, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert ( łączna suma pkt uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A , B )

3. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów, bez przeprowadzania ponownego postępowania .

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Maj 15, 2018
Powiat: 
krośnieński
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 
  1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlega Oferent , który

1.1. Jest podmiotem powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
  • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

1.2 W stosunku do których otwarto likwidację , ogłoszono upadłość lub zawieszono działalność gospodarczą

1.3 Złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania

Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku ,gdy

- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

2. Dopuszczalne będą zmiany dotyczące:

a) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy

b) zmian terminów, warunków lub zakresu realizowanego przez Zamawiającego Projektu i związana z tym konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę, gdy taka potrzeba wyniknie za strony Zamawiającego, który uzyska na to zgodę Instytucji Zarządzającej RPO woj. Podkarpackiego

c) wpływu siły wyższej

d) zmiany terminu płatności

e) zmiany urzędowej stawki VAT

f ) zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy

g) zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę

h) zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy;

3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia od umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0290/16