Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Zakład Produkcyjno-Handlowy Bepolplast I Małgorzata Bęben ,Wojciech Bęben ,Łukasz Bęben Spółka Jawna, Żarnowiec 282 38-460 Jedlicze
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest  MIKROSPAWARKA 1 szt.  - urządzenia do naprawy i regeneracji form wtryskowych. Urządzenie ma umożliwiać napawanie krawędzi i naroży gniazd formujących lub całych powierzchni gniazd formujących w formach wtryskowych . Zastosowana w urządzeniu technologia wykorzystująca średnie częstotliwości impulsów około 5kHz o wysokim natężeniu (>10000A) musi pozwalać na uzyskanie optymalnej jakości spawania pod względem wyglądu oraz odporności nawet w ekstremalnych warunkach obciążenia ( ciśnienie , szok termiczny , erozja itp. )

1. Minimalne wymagania dotyczące MIKROSPAWARKI  :

  • Urządzenie mobilne, małe gabarytowo , umożliwiające bezpieczne (również dla wtryskarki ) użytkowanie bezpośrednio przy naprawie form założonych na maszynę
  • Możliwość napawania obszarów o utrudnionym dostępie (wlewy tunelowe)
  • Twardość spoiny co najmniej 30 HRC
  • Brak deformacji, efektu aureoli, zakoli, przegrzań w obszarze spawania
  • Brak emisji dymu i łuku (brak projekcji operatora) podczas pracy
  • Moc spawania nie mniej niż 14,4 kW
  • Brak konieczności używania gazów ochronnych
  •  Zasilanie 230V (1 faza)
  •  Wymagane przez polskie prawo  deklaracje zgodności , certyfikaty ( w tym Certyfikat CE )  itp.
  • Urządzenie  fabrycznie nowe

2.Warunki gwarancji - udzielona gwarancja musi obejmować okres 12 miesięcy liczonej od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego i przekazania Dostawca musi zapewnić serwis pogwarancyjny min przez okres 5 lat.

3. Kary umowne za niedotrzymanie warunków umowy : za zwłokę w wykonaniu zamówienia naliczone będą kary umowne w wysokości 1% wartości kontraktu dziennie  Za zwłokę w wykonaniu zamówienia traktuje się zarówno brak wykonania zamówienia w określonym terminie jak i niepełne bądź nieprawidłowe wykonanie zamówienia do czasu uzupełnienia dostawy .

4  Za dostawę uważa się dostarczenie sprzętu  w miejsce wskazane przez zamawiającego  i uruchomienie urządzenia oraz instruktaż pracowników zamawiającego , potwierdzone Protokołem odbioru końcowego i przekazania .  Zamawiający odmówi przyjęcia zamówionego urządzenia  w przypadku rozbieżności pomiędzy przedstawioną ofertą a dostawą

5 Warunki płatności

Baza cenowa - DDP Bepolplast I Sp.J. Żarnowiec 282 Jedlicze Polska

Termin zapłaty wynosi 14 dni od podpisania protokołu odbioru

Kod CPV: 
42662100-5
Termin składania ofert: 
czwartek, Kwiecień 21, 2016 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty stanowiące odpowiedź na niniejsze ogłoszenie należny składać wyłącznie w formie pisemnej, w języku polskim , w zamkniętej kopercie oznaczonej „Oferta na mikrospawarkę ” wraz z nazwą i adresem oferenta – osobiście lub poprzez wysyłkę na adres ZPH Bepolplast I Małgorzata Bęben , Wojciech Bęben , Łukasz Bęben Spółka Jawna Żarnowiec 282, 38-460 Jedlicze, Polska .

W przypadku ofert, które będą wysłane liczy się data i godzina wpływu oferty do biura Zamawiającego. Wszystkie oferty otrzymane po wymienionym wyżej terminie zostaną odrzucone.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 21.04.2016 Godz. 11 .00 w siedzibie zmawiającego pod adresem ZPH Bepolplast I Małgorzata Bęben , Wojciech Bęben , Łukasz Bęben Spółka Jawna Żarnowiec 282, 38-460 Jedlicze, Polska .

Zaleca się przygotowanie oferty na formularzu oferty załącznik 1  Jeżeli oferta będzie przygotowana na innym formularzu musi zawiać wszystkie informacje zawarte formularzu oferty .

Oferta winna być podpisana przez osobę upoważniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w Krajowym Rejestrze Sądowy lub innym dokumencie , właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę umocowana przez osobę uprawnioną , pry czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty .

Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty częściowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty wariantowej

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni . Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert

Na etapie postępowania Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wyjaśnień i uzupełnienia oferty o dokumenty niezbędne dla dokonania jednoznacznej jej oceny, w wyznaczonym przez siebie terminie

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Ocena ofert będzie  przeprowadzone przez komisję Zamawiającego. Zamawiający wybierze ofertę zgodna z wymaganiami  i warunkami określonymi w niniejszym ogłoszeniu o zmówieniu na podstawie następujących kryteriów i punktacji:

cena - waga 100% 

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na zasadzie ich punktacji. Punktacja dla Wykonawcy x będzie naliczana następująco : zaoferowana cena netto minimalna /cena netto Wykonawcy x 100 = ilość punktów za cenę. Maksymalna liczbę punktów ( 100 ) otrzyma Wykonawca , który zaproponuje najniższą cenę netto .

Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ocenie punktowej , Zamawiający wezwie Wykonawców , którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych . Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach pierwotnych .

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Maj 20, 2016
Powiat: 
krośnieński
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Dopuszcza się zmiany udzielonego zamówienia w stosunku do treści ofert , na podstawie której dokonano wyboru dostawcy,  za zgodą obu stron w formie aneksu do umowy/ zamówienia . Zmiany mogą dotyczyć zmiany terminu wykonania  przedmiotu zamówienia , jeżeli nastąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0290/15