Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
REST Usługi Remontowo-Budowlane i Specjalistyczne M. Jamróz, J. Nowak Sp. j. , ul. Zakątkowa 10, 35-317 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie nowoczesnej kabiny lakierniczej, umożliwiającej malowanie całych samolotów lub większych kadłubów i skrzydeł osobno.

Parametry techniczne kabiny lakierniczej:

1. Wymiary wewnętrzne:

- długość: 18-19 m,

- szerokość: 5-6 m,

- wysokość: 5,0-6,0 m.

2. Kabina przejazdowa.

3. Bramy wjazdowe o wymiarach min:

- szerokość 5 m,

- wysokość 4,5 m.

4.Min 2 drzwi serwisowe,

5. Możliwość podzielania na 2 pomieszczenia,

6. Dodatkowa ścianka lakiernicza do malowania mniejszych elementów  o wymiarach:

- szerokość 2 m,

- wysokość 2,6 m,

- głębokość 1,5 m.

7. Wydajność min: 15 000 m3/h. 

8. Wentylacja: całkowita moc silników 85-100 kW, automatyczna regulacja ciśnienia i wentylacji układ obniżający ciśnienie przy przerwie w lakierowaniu.

9. Ogrzewanie: gazowe z otwartą komorą spalania, palnik modulowany zgodny z EN 13355.

10. Filtracja: filtr wstępny 8 szt, zg. z EU3, filtr końcowy 8 szt. zg. z EU4, dodatkowo filtry: sufitowy i podłogowy, okratowanie podłogowe, całość z elektronicznym systemem sterowania.

11. Kabina lakiernicza wyposażona w system oszczędzania energii kontrolujący prędkość przepływającego powietrza wewnątrz kabiny lakierniczej zależnie od wykorzystania sprężonego powietrza w kabinie.

12. Inwentorowy system kontroli silników w kabinie lakierniczo suszarniczej (falowniki)

13. Oprogramowanie sterujące

14. Sterowanie: przekaźnikowo – stycznikowy układ sterowania z elektronicznym panelem sterowania. Układ sterowania umożliwia ustawienie i funkcje:

- temperatury w fazie lakierowania,

- czas trwania i temperatura każdej z faz pracy kabiny,

- ciśnienia wewnątrz kabiny,

- prędkości silników,

- odpowiedniego programu cyklu malowania (można również tworzyć własne programy),

- automatyczne obniżanie wydajności wentylacji w momencie przerwy w lakierowaniu,

- sprawdzanie stanu zabrudzenia filtrów przez pomiar spadku ciśnienia na poszczególnych stopniach filtracyjnych,

- kontrolę czasu pracy kabiny,

15. Rekuperator o wydajności 35-42 %, falowniki silników zapewniające płynna regulację ciśnienia

w kabinie lakierniczej.

16. Dostarczenie urządzenia i przeszkolenie pracowników bezpłatne.

Pozostałe prace, czynności lub opracowania:

  1. Kabina lakiernicza pod względem wykonania, parametrów pracy i eksploatacji, winna spełniać obowiązujące przepisy, normy, dyrektywy, lub zalecenia związane m.in. z bezpieczeństwem pracy i ochroną środowiska naturalnego.
  2. Wymagana jest deklaracja producenta – o zgodności wykonania urządzenia wg obowiązujących przepisów w tym PN-EN 13355.
  3. Gwarancja i serwisowanie urządzeń technicznych kabiny przez okres min. 36 miesięcy.

Wykonawca zobowiązany jest do:

  1. Realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z ww. warunkami zamówienia oraz zapisami umowy,
  2.  Zapewnienia stałego dozoru „kierownika zamówienia” w trakcie wykonywania prac konstrukcyjnych, montażowych i instalacyjnych w miejscu realizacji. Wykonawca zapewni,
    że wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji umowy posiadają odpowiednie kwalifikacje adekwatne do wykonywanych prac, a także zostały przeszkolone w zakresie przepisów BHP i Ppoż., oraz że przepisy te będą bezwzględnie przestrzegane,
  3. Zabezpieczenia pod względem BHP i Ppoż. miejsca wykonywania robót oraz miejsca składowania materiałów,
  4. Wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych,
  5. Zabezpieczenia miejsca wykonywania robót montażowych i instalatorskich przed kradzieżą
    z udziałem i wg decyzji Zamawiającego,
  6. Realizowania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, nie dopuszczając do jakichkolwiek zanieczyszczeń bądź szkód w obrębie udostępnionego obiektu lub w jego pobliżu.
  7. Wykonania innych działań wynikających z wymogów realizacji usług na rzecz projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, w tym w szczególności takich jak:
  • archiwizowanie dokumentacji związanej z realizacją usługi w ramach projektu (m.in.: umowa na realizację usługi, dokumentacja finansowa) do dnia 31 grudnia 2027 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo;
  • umożliwienie Zamawiającemu, Zarządowi Województwa Podkarpackiego pełniącemu funkcję Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 (IZ RPO WP 2014-2020), Instytucji Audytowej, Komisji Europejskiej, Europejskiemu Trybunałowi Obrachunkowemu oraz innym uprawnionym instytucjom przeprowadzenia kontroli i audytów oraz wglądu do dokumentów związanych z realizacją usług
    w ramach projektu, w tym do dokumentów finansowych.
  • oznaczenie znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Podkarpackiego:

- wszystkich działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących Projektu;

- wszystkich dokumentów związanych z realizacją Projektu, podawanych do wiadomości publicznej;

- wszystkich dokumentów i materiałów dla osób i podmiotów uczestniczących w Projekcie.

Kod CPV: 
42924300-2
Warunki udziału w postępowaniu : 

Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie przez Wykonawców następujących warunków:

  1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, potwierdzone odpowiednimi dokumentami. Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz inne dokumenty jeżeli są wymagane przepisami prawa.
  2. Posiadanie udokumentowanej wiedzy i doświadczenia w konstruowaniu podobnych urządzeń. Wykonawca  musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  – w tym okresie, wykonał 2 kabiny lakiernicze o powierzchni  zewnętrznej min. 90m2, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane prawidłowo i bez zastrzeżeń. Ww. dokumenty należy złożyć wraz z ofertą.
  3. Wykonawca nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu:
  • otwarcia w stosunku do Wykonawcy  postępowania likwidacyjnego lub ogłoszenia upadłości;
  • zalegania z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • złożenia nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
  1. Między Zamawiającym a Wykonawcą  nie występują powiązania kapitałowe lub osobowe Wykonawcy z Zamawiającym, osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Termin składania ofert: 
środa, Kwiecień 27, 2016 - 14:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

REST Usługi Remontowo-Budowlane i Specjalistyczne M. Jamróz, J. Nowak Sp. j.

Jasionka 927, 36-002 Jasionka

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Ocena ofert obejmuje:

  1. Ocenę formalną
  2. Ocenę merytoryczną

Podczas oceny formalnej zostaną  odrzucone oferty:

  1. nieczytelne
  2. nie złożone w wyznaczonym terminie
  3. niekompletne: braki formalne, brak załączników;
  4. nie spełniające wymagań  wskazanych w ogłoszeniu i zaproszeniu.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków formalnych udziału w postępowaniu przez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy wymagane dokumenty zostały dołączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania.
Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń, dokumentów, załączników, załączenie ich
w niewłaściwej formie lub niezgodne z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Ocena merytoryczna prowadzona będzie w oparciu o następujące kryteria:

1. Cena oferty (C) – waga 60%

Wykonawca określa cenę  realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT i wszelkie inne koszty, których poniesienie okaże się konieczne w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

          najniższa cena ofertowa

C = ------------------------------------------- x 60 pkt.

           cena oferty badanej

 

Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji  zamówienia
tj. koszt materiałów, wytworzenia kabiny, transportu i instalacji, koszt dojazdu do przedsiębiorcy
i inne.

 

2. Czas realizacji zamówienia (R) – waga 25 %

Wykonawca określa ilość dni roboczych  jaka jest niezbędna do przygotowania oraz zainstalowania kabiny lakierniczej (termin dostawy i montażu). Termin realizacji nie może przekroczyć terminu 31.05.2017 r. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

 

         Najniższa ilość dni wskazana w otrzymanych ofertach

C = ------------------------------------------------------------------------ x 25 pkt.

        Ilość dni wskazana w badanej ofercie

 

3. Okres gwarancji (G) – waga 15%

od 36 do 48 miesięcy - 5 pkt

od 49 do 60 miesięcy - 10 pkt

Powyżej 60 miesięcy - 15 pkt

 
 
 

 
 
 

 
 
 

 
 
 

W przypadku otrzymania tylko jednej oferty spełniającej warunki zamówienia i jednoczesnym przekroczeniu kwoty założonej w budżecie Zamawiający zastrzega możliwość negocjacji.

 

Wartość punktowa (W) przyznana  dla każdej oferty to: suma punktów uzyskanych w kryterium cena – (C), czas realizacji zamówienia (R) oraz okres gwarancji (G) czyli:

W= C + R + G

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ocenę końcową. Maksymalna ilość punktów do uzyskania 100.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Maj 31, 2017
Powiat: 
rzeszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0789/15