Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Rycerskie i Szpitalne Bractwo św. Łazarza z Jerozolimy - Stowarzyszenie Katolickie, Ul. Grodzka 45A, 38-400 Krosno
Opis przedmiotu zamówienia: 

 

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia do Sali rycerskiej    dla potrzeb realizacji projektu

„Przebudowa, rozbudowa, rewaloryzacja konserwatorska i zmiana sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej – dawnego budynku sztabowego na cele kultury – etap I”.

  1.  w ramach  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego:
     

    1

    gabloty muzealne

    Regał  muzealny  – 5 półek (6 wnęk) Wykonany z płyty wiórowej laminowanej 18 mm . Plecy regału wykonane z płyty HDF 3 mm. Całość regału wykonana w kolorze:  popiel U 112 PE                                      Wymiary: wysokość: 1860cm., szer. 800cm., głębokość  380cm.

     

     

    Szt.

     

     

    10

    2

    Lada ekspozycyjna

    Wykonana z płyty laminowanej o gr. 18 mm w kolorze popiel U 112PE  buk R 5113. Wykończona obrzeżem o gr. 2 mm. w kolorze buk R 5113 (blat lady).                                                                              Moduł dolny.                                                 regalik z półkami 800cm. x 550cm.x 1szt.

    Szt.

     

     

    1

    3

    Fotel obrotowy

    Mechanizm: TILT (blokada siedziska w jednej pozycji, regulowana siła oporu oparcia, odchylane oparcie, swobodne "bujanie się", płynna regulowana wysokość siedziska, odchylanie siedziska wraz z oparciem, amortyzacja siedziska).                             Wymiary:  wysokość 104-114cm., wysokość siedziska 45-55cm., szerokość 60cm.,głębokość 47cm.

    Szt.

     

     

    4

    4

    Krzesła

    Wykonane z litego drewna bukowego z wyprofilowanym oparciem, wygiętymi przednimi nogami i szachownicy w górnej części oparcia. Krzesło wyłożone tapicerką odporną na wytarcia. Wymiary: Wys. 99 cm. Głębokość 56 cm.

    Szt.

     

     

    40

    5

    Stół prostokątny

    Stół rozkładany, Grubość blatu 4 cm. Materiał: blat -  płyta fornirowana zabezpieczona półmatowym lakierem Becker, nogi – lite drewno bukowe, prowadnice metalowe synchroniczne. Wymiary: 120cm x 73cm.x wys. 76cm + ( wkładka 40 cm. )

    Szt.

     

     

    4

    6

    Komoda

    komoda, wykonana  z litego drewna egzotycznego . Mebel funkcjonalny i praktyczny – wyposażona w  dwie zamykane szafki i trzy szuflady. Wymiary: szerokość 120cm, głębokość 45cm, wysokość 85cm

    Szt.

     

    2

    7

    Gablota ogłoszeniowa

    Gablota ogłoszeniowa wewnętrzna                                           przesuwne drzwi z hartowanego szkła                      aluminiowa rama i system rolkowy                          zamykane drzwiczki z 2 kluczami                            głębokość wewnętrznej powierzchni 55 mm  zestaw mocujący,  powierzchnia magnetyczna. Wymiary: 926 x 661mm

    Szt.

     

     

    2

    8

    Biurko

    Wykonane  z litego drewna egzotycznego -.Mebel praktyczny - posiada pięć szuflad po jednej stronie biurka, po drugiej jedną szufladę i dwie zamykane szafki..
    Biurko jest meblem dwustronnym,. Wymiary: długość 120cm, głębokość 60cm, wysokość 76cm.

    Szt.

     

    1

    9

    Witryna

    Mebel wykonany z płyty MDF oraz litego drewna. Górna część  z 3 przeszklonymi drzwiczkami oraz dolna zabudowana szafka, którą zamykają  3 pary pełnych drzwiczek oraz  uzupełniają 3 szuflady. Jedna z dolnych szafek jest podwójna z bardzo szerokimi półkami wew. Wymiary witryny: Szer. 130cm. Głębokość  45cm. Wys. 200cm

    Szt.

     

     

    1

    10

    Szafa dwudrzwiowa

    Szafa przesuwna o szerokości 150 cm wyposażona w lustra na froncie. Wysokość szafy wynosi 240 cm. Głębokość wynosi 60 cm. Szafa wykonana z płyty laminowanej odpornej na wilgoć i zadrapania. Szafa w jednym  skrzydle  posiada drążki na ubrania w drugim skrzydle  półki. .

    Szt.

     

     

    2

    11

    Szafka

    Mebel  wykonany jest  z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej o grubości 18 mm w najwyższej klasie higieny E-1 z Boczne krawędzie zabezpieczone listwą PCV.. Wymiary: wys.880mm x szer.850mm x gł. 380

    Szt.

     

    1

    12

    Komoda łazienkowa

    Lakierowana, ma zwiększoną odporność na wilgoć i gwałtowne zmiany temperatur, frezowane na półokrągło krawędzie frontów i blatów frezem o promieniu R2, mocna i stabilna budowa wykonana z płyty wiórowej o grubości 18 mm, Wymiary: wysokość całkowita 85cm (szafka 75cm + nóżki 10cm), głębokość całkowita 32cm (szafka 30cm + front), szerokość 60cm

    Szt.

     

     

     

    1

    13

    Suszarka do rąk

    Moc znamionowa: 2300 W
    Sposób uruchamiania: Automatyczny - fotokomórka
    Czas suszenia: 15 - 20 s
    Napięcie zasilania: 220 - 240 V
     

    Szt.

    2

    14

    Wieszak na papier toaletowy

    Wymiary: Wysokość: 18cm
    Szerokość: 17cm

    Szt.

     

    2

    15

    Roleta półkaseta wew.

    Zawieszana lub przyklejana (uniwersalny uchwyt do witryn)  Wyhamowany mechanizm koralikowy Stalowa rurka Ø17 Wykończenie dolne - proste podwinięcie, obciążone listwą PCVŁańcuszek wykonany z tworzywa, gęsty z łącznikiem   Obsługa łańcuszka strona lewa . Montaż  na ścianę.

    Szt.

     

     

    10

    16

    Gablota zew.

    Gablota ogłoszeniowa wykonana  z profili aluminiowych.  Drzwi otwierane na bok. Drzwi posiadają zamek patentowy.  Gablota z  systemem uszczelek, który zapewni jej szczelność. Dno gabloty wykonane  z płyty magnetycznej.  Cześć ekspozycyjna  gabloty zewnętrznej  osadzona na słupkach aluminiowych o wysokości 230 cm + 50 cm.  Profile  gabloty połączone głowicami półokrągłymi wykonanymi z tworzywa sztucznego . Szyba gabloty hartowana.                           Szer.100cm. x wys.80cm. X gł. 6cm.

    Szt.

     

     

     

    1

    17

    Laptop

    Przekątna ekranu [cal]: 15.6 , Rozdzielczość ekranu: 1366 x 768,  Ekran dotykowy: Nie                                                 Procesor: Intel Core i3-4005U  , Wielkość pamięci RAM [GB]: 4 , Pojemność dysku HDD [GB]: 1000, System operacyjny: Windows 10, Torba do notebooka

    Szt.

     

     

    1

    18

     Mikrofon

    Trzy zestawy – Vocal, Instrumental oraz Mix.    Zestaw wokalowy składa się z dwóch kardioidalnych dynamicznych przetworników HT 40 MINI oraz bazy - SR 40 MINI DUAL. Zestaw instrumentalny AKG  zawiera  dwa transmittery PT 40 MINI -  długości działania - do 30h na jednej baterii AA.  Posiada zestaw  dwóch przewodów gitarowych.  Posiada dwie uchylne anteny, wskaźnik wysterowania LED i dwa potencjometry głośności. Podłączanie, uruchamianie i kalibracja systemu to plug&play. Wyjście JACK 1/4"  symetryczne, co zapewni mocny i niskoszumny sygnał. Mikrofony bezprzewodowe   2 szt w zestawie

    Szt.

     

     

     

     

     

    1

    19

    Mikser do sprzętu nagłaśniającego

    8 wejść mikrofonowo liniowych, 2 wejścia w klasie A FET, wysoko impedancyjne 60 mm profesjonalne suwaki, responsywny 3 pasmowy korektor, regulowane pasmo środkowe, konfigurowalny interfejs USB, 1 wysyłka pre-fade, 1 wysyłka na FX (efekt or), 2 wejścia stereo, oddzielne wyjście stereo RCA (2 Track), 16 wbudowanych efektów, wyjścia stereo XLR z insertami, rozbudowane monitorowanie, przełączanie czułości wejść, złącz Neutrik XLR, zasilanie phantom 48V

    Szt.

     

     

     

     

    1

    20

    Statywy pod kolumny

     Zestaw  dwóch statywów z aluminium i jednego pokrowca. Dane techniczne: Wykonana z aluminium,                                                               Wysokość: 125 cm do 195 cm Wysokość regulowana w 5 etapach (każdy etap 17 cm) z załączoną śrubą bezpieczeństwa, Maksymalne obciążenie: 25 kg,  Średnica rury: 35 mm,  Wymiary po złożeniu: 104 x 12 x 12 cm

    Szt.

     

     

     

    1

    21

    Kolumna aktywna

    Aktywna kolumna 2-drożna w obudowie z tworzywa sztucznego. Dane techniczne: typ: 2-drożna, moc wyjściowa RMS 300 W (LF) + 100 W (HF), pasmo przenoszenia 50 Hz – 20 kHz,                            głośnik wysokotonowy driver 1",                                    głośnik niskotonowy 12”,                                        max. SPL 127 dB,  kąt pokrycia dźwiękiem 90° × 70°,  złącza wejście XLR, Jack; wyjście XLR, zwrotnica 1.8 kHz, wymiary 680 × 405 × 345 mm, waga 17.4 kg,  obudowa tworzywo sztuczne, trapezowa, kolor czarny

    Szt.

     

     

     

     

    2

    22

    Statywy do mikrofonów

    Regulacja wysokości od 103 do 168 cm, waga: 2.7 kg,  średnica podstawy 550 mm, antypoślizgowe końcówki wykonane z gumy,

    Szt.

     

    2

    23

    Kable do kolumn

    Średnica: 2 x 2.2 mm, Długość: 20 m

    Szt.

    2

    24

    Ekran projekcyjny

     Stabilny ekran na  okrągłej stalowej podstawie o średnicy 63 cm, mobilny statyw z 5 kółkami,  biały metalowy tubus i konstrukcja statywu, mechanizm napinający dla optymalnie równej powierzchni projekcyjnej, ekran można obracać o 360° ,  ekran bez czarnego obramowania w uniwersalnym formacie 1:1, gramatura – 600 g/m2

    Szt.

     

     

     

    1

    25

    Projektor

    Zastosowanie projektora do tablic interaktywnych      Technologia: DLP,Jasność [ANSI]: 3000, Kontrast: 13000:1, Rozdzielczość: 1024x768 (XGA), Proporcje obrazu: 4:3, Korekcja trapezu pionowa [w stopniach]:+/- 30 Obiektyw:F = 2.6 / f = 6.9 mm Zoom optyczny: stały, Kompatybilność video: NTSC / PAL / SECAM 480i /480p / 576i / 576p / 720p / 1080i / 1080p, Głośniki [W]:10, Ilość wyświetlanych kolorów (mln): 1.07, Wyjścia:Monitor out (D-sub 15pin) x1; Audio out , (Mini Jack) x1; USB (Type Mini B) x1; RS232 , Lampa [W]:190, Wymiary projektora [szer/wys/gł-cm]:28,7x11,4 x Akcesoria standardowe: Pilot / Baterie;  Kabel Zasilający; Mocowanie Sufitowe; Torba

    Szt.

     

     

     

     

     

    1

    26

    Reflektor

    Wymiary:                                                                       wymiary (SxWxG) w cm 19,0 x 27,5 x 19,0,              waga   2 kg Parametry techniczne: ilość LED 1,  typ LED Array,moc LED w W 30., Kolor – srebrny, 3200K, 30W,topfeature 4 60°,      top-feature 5 regulacja jasności,  Top-Feature_6 idealny jako miejsce podłogi, 60 zakresów kolorów, kąt – 60 stopni

    Szt.

     

     

     

    2

    27

    Stojak na broszury i gazety

    Stojak na broszury i gazety 3-stronny . Solidna aluminiowa podstawa (wysokość: 160 cm) Wyposażony w płynnie obracające się kołka.  Stojak  umożliwia  mocowanie półek w rożnym ułożeniu oraz liczbie, (maksymalnie stojak mieści do 15 półek o formacie A4 . Podstawa  w kolorze srebrnym.

    Szt.

     

     

    1

    28

    Półki do stojaka na broszury

    Półki wykonane  z przezroczystego akrylu, poliwęglanu o wysokiej przeźroczystości i dużej wytrzymałości. Półka rozmiar A4 wraz z nasadką

    Szt.

     

    6

    29

    Kserokopiarka

    Urządzenie wielofunkcyjne  max A3 o szybkości 45 str./min dla stron czarno-białych i kolorowych. Standardowy sterownik drukowania  z obsługą PCL 6c, PostScript 3, PDF 1,7 i XPS. Pojemność wejściowa papieru 500 + 500 arkuszy oraz 150 arkuszy przez podajnik ręczny. Nośniki od A6 do SRA3, baner 1,2 m i 52–300 g/m². Pamięć 4 GB, twardy dysk 250 GB oraz standard Gigabit Ethernet

    Szt.

     

     

     

    1

    30

    kiosk multimedialny

    Infokiosk MODERN; 19"-22" dla niepełnosprawnych, przystosowany również dla osób na wózkach. Elektryczna regulacja. Odpowiednie zabezpieczenia pozwalają na eksploatację urządzeń przy zmiennych warunkach atmosferycznych (deszcz, wilgoć, niska lub wysoka temperatura, nasłonecznienie, itp.) lub innych szkodliwych warunków pracy (np. zapylenie na halach przemysłowych).

    Szt.

    1

     

Kod CPV: 
39162100-6
30236000-2
32420000-3
30213100-6
32322000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

Warunki  udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia

O zamówienie mogą ubiegać się oferenci działający samodzielnie, w konsorcjach lub grupach kapitałowych z uwzględnieniem zastrzeżeń wynikających z odrębnych przepisów lub niniejszego „Zapytanie ofertowe”.

4.1. O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22.ust. 1:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy:

 

1) nie podlegają wykluczeniu:

  • Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania
  • Wykonawca, który podlega wykluczeniu, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
  • Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017r.poz.229,1089 i 1132), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu chyba, że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

2) Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 5

  • Wykluczenie wykonawcy następuje:
  • w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. a-c i pkt 14, gdy osoba, o której mowa w tych przepisach została skazana za przestępstwo wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. a-c, jeżeli nie upłynęło 5 lat od dnia uprawomocnienia się wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określony inny okres wykluczenia;
  • w przypadkach, o których mowa:
  • w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d i pkt 14, gdy osoba, o której mowa w tych przepisach, została skazana za przestępstwo wymienione w art. ust. 1 pkt 13 lit. d,
  • w art. 24 ust. 1 pkt 15,
  • jeżeli nie upłynęły 3 lata od dnia odpowiednio uprawomocnienia się wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określony inny okres wykluczenia lub od dnia, w którym decyzja potwierdzająca zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia stała się ostateczna;

w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 18 i 20 jeżeli nie upłynęły 3 lata od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia

 

3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

 

a)  posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

c) posiadają zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z zał. Nr 5 do „Zapytania ofertowego

Zamawiający uzna warunek  opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował  co najmniej 1  dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej  1 dostawę  polegającą na  dostawie wyposażenia o wartości min. 50 ty zł.

Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy.

 Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za  spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej  1 dostawę.

 

4. Zamawiający dokonuje oceny ofert w niniejszym postępowaniu. tj., w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Czerwiec 3, 2019 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

ul. Plac Katedralny 4A, 37-700 Przemyśl

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Komisja wyboru ofert dokona oceny poszczególnych ofert w zakresie spełnienia wymogów formalnych a następnie przystąpi do oceny poszczególnych ofert wg. określonych kryteriów.

 

Oferty rozpatrywane będą przez ich porównanie z pozostałymi ofertami w zakresie poszczególnych kryteriów.

Oferty rozpatrywane będą oddzielnie.

 

Nr

Nazwa kryterium

Obliczenie przyznanych punktów

Waga

1.

 

Cena

O= Cn /Cob xW

60 %

2.

 

 

Termin wykonania zadania

zamówienia:

 

w ciągu 21 od dnia podpisania umowy

w ciągu 18 dni od dnia podpisania umowy

w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy

w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy

w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy

 

 

0 pkt

 

10 pkt

 

20 pkt

 

30 pkt

 

40 pkt

40 %

 

 

                                                C=CN/Cob x W

C-kryterium cena

Cn-cena oferty najkorzystniejszej

Cob –cena oferty badanej

W-waga-60%

T-termin wykonania zadania

O-oferta najkorzystniejsza

                                                              O =C+T

 

 

Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, który uzyskał w wyniku oceny ofert najwyższą liczbę punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert.

Termin wykonania zamówienia: 
sobota, Czerwiec 29, 2019
Powiat: 
M. Przemyśl
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający nie  przewiduje możliwości  zmian  istotnych postanowień umowy.

Numer projektu: 
RPPK.04.04.00-18-0104/16