- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przyrodniczych i matematycznej do placówek oświatowych, według podziału na zestawy dla każdej szkoły. Szczegółowy wykaz sprzętu oraz parametry techniczne określa Załącznik nr 2 -Opis przedmiotu zamówienia,(dostępny w niżej podanym linku do Ogłoszenia).
- Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego użytkowania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania.
- Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
- Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
- Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem (wyżej wskazane dokumenty należy dostarczyć do zamawiającego w dniu dostawy zakupionych towarów).
- Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
- Dostarczone meble muszą posiadać wybity lub naklejony certyfikat zgodności
z normą. - Wykonawca udziela zamawiającemu pełnej gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach producenta, na okres wskazany przez producenta.
- Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry określają wymagane minimalne parametry techniczne lub standardy jakościowe. Oferowane przez dostawców wyroby muszą odpowiadać minimalnie cechom i parametrom określonym w zakresie rzeczowym zamówienia lub cechom i parametrom im równoważnym, posiadać minimalnie określone przez zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. Oznaczenia
i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty, wskazania standardu jakościowego. - Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 – Formularz oferty)
b/ posiadają wiedzę i doświadczenie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że wykonali
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę pomocy/ materiałów dydaktycznych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto oraz załączą dowody określające, czy dostawa ta została wykonana w sposób należyty (Referencje).
. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 38, 38-200 Jasło lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego – z dopiskiem „Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu”.
- Ofertę należy złożyć do dnia 22.07.2016 r. (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego).
- Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie Wykonawcy zwrócona bez otwierania.
Otwarcie ofert nastąpi 25.07.2016r. godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, Zespół Szkół Miejskich Nr 3 w Jaśle, ul. Szkolna 38, 38-200 Jasło sala: 29
4.Otwarcie ofert jest jawne.
Warunki zmiany umowy:
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
- wprowadzenie przez producenta lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia,
- konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie produkty, niepowodujących zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie produktów, braku produktu na rynku lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie,
- uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
- zmiana przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy,
a w szczególności zmiany przepisów podatkowych, - działanie siły wyższej,
- wystąpienie okoliczności, której nie można było wcześniej przewidzieć.
- Wszelkie zmiany postanowień umowy muszą być dokonywane pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu stanowiącego integralną część umowy.
1. Cena - Waga Kryterium 95%=95pkt.
2. Termin wykonania 5%=5pkt.
b/ Ocena ofert zostanie dokonana następująco:
- kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C MIN
C = --------- x 95 pkt
C o
C MIN - najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
C o - cena brutto w badanej ofercie (zł)
Wykonawca w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 95 pkt.
- kryterium „termin wykonania”, będzie rozpatrywany na podstawie terminu realizacji zamówienia – podanego przez Wykonawcę w formularzu oferty:
Tw: do 26.08.2016 r. – 5 pkt.
Tw: do 16.09.2016 r. – 0 pkt.
UWAGA:
Najkrótszy możliwy termin wykonania przedmiotu zamówienia wymagany przez Zamawiającego: do 26.08.2016 r.
Najdłuższy możliwy termin wykonania przedmiotu zamówienia wymagany przez Zamawiającego: do 16.09.2016 r.
W przypadku braku określenia „terminu wykonania” w formularzu zamawiający przyjmuje, że termin wykonania zamówienia wynosi do 16.09.2016 r.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:
P = C + Tw
gdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena
Tw – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium termin wykonania
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
- wprowadzenie przez producenta lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia,
- konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie produkty, niepowodujących zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie produktów, braku produktu na rynku lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie,
- uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
- zmiana przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy,
a w szczególności zmiany przepisów podatkowych, - działanie siły wyższej,
- wystąpienie okoliczności, której nie można było wcześniej przewidzieć.
2.Wszelkie zmiany postanowień umowy muszą być dokonywane pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu stanowiącego integralną część umowy.