Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
F.P.H. POŁONINY Tomasz Bocheński, ul. Kaczeńcowa 3a, 35-604 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do laboratorium mikrobiologicznego i fizykochemicznego w ramach działania „Dywersyfikacja działalności F.P.H. POŁONINY poprzez świadczenie innowacyjnych usług laboratoryjnych z zakresu badań środowiskowych, w tym środowiska pracy, żywnościowych, kosmetyków oraz farmaceutyków”, według poniższego zestawienia:

Pakiet 1 – Aparatura pomiarowa i urządzenia badawcze będące częścią wyposażenia laboratorium mikrobiologicznego i fizykochemicznego wody i ścieków wraz z laboratoryjnym systemem informatycznym do obsługi Pracowni Mikrobiologii, Fizykochemii Wody i Fizykochemii Ścieków

Spis wyposażenia:

  • Łaźnia wodna z pokrywą posiadającą 4 stanowiska z możliwością regulacji średnicy danych stanowisk, 12 L [1 szt.]        
  • Kuchenka mikrofalowa do przeznaczenia laboratoryjnego [1 szt.]           
  • Autoklaw z ekranem dotykowym i połączeniem WIFI z programowaniem do 140°C o pojemności 18 L [1 szt.]       
  • System do filtracji 3-stanowiskowy, ze stali nierdzewnej, średnica 50 mm, pojemność 3 x 500 mL [1 szt.]          
  • Chłodziarka laboratoryjna o pojemności 150 L, zakres temperatury od 0°C do +15°C [3 szt.]
  • Szafa termostatyczna z wymuszonym obiegiem powietrza o pojemności 70 L, zakres temperatury od +3 do +40°C [1 szt.]
  • Pojemnik do inkubacji beztlenowej z wkładami do absorpcji tlenu 2,5 L [1 szt.]
  • Komora laminarna, II klasa bezpieczeństwa, wymiary zewnętrzne. (szer. x wys. x głęb.) [mm] : 1045 x 1545 x 810  [1 szt.]   
  • Szafa termostatyczna o pojemności 200 L, wnętrze ze stali nierdzewnej w zakresie temperatury od +3 do +40°C [ 2 szt.]          
  • Szafa termostatyczna o pojemności 200 L, wnętrze ze stali nierdzewnej w zakresie temperatury od +3 do +70°C [1 szt.]
  • Palnik Bunsena przenośny wraz z nabojami zapasowymi  [4 szt.]
  • Lampa bakteriobójcza przenośna na statywie wraz z cyfrowym licznikiem pracy [ 4 szt. ]           
  • Komora laminarna, II klasa bezpieczeństwa, wymiary zewnętrzne (szer. x wys. x głęb.) [mm] : 830 x 653 x 985 [1 szt.]        
  • Licznik kolonii bakterii  [1 szt.]      
  • Mikroskop binokularowy [1 szt.]    
  • Zamrażarka niskotemperaturowa 130 L  ( tj. zamrażarka skrzyniowa, drzwi otwierane w poziomie, zakres temperatury do -45 °C, alarmy wizualne i akustyczne za niskiej i za wysokiej temperatury.) [1 szt.]        
  • Wytrząsarka laboratoryjna o ruchu orbitalnym [1 szt.]      
  • Autoklaw, sterylizator parowy do ogólnego stosowania w laboratorium, pojemność 80 L [1 szt.]    
  • Suszarka laboratoryjna o pojemności 112 L z wymuszonym obiegiem powietrza [1 szt.]           
  • Zmywarka laboratoryjna z funkcją suszenia i dozowaniem środków myjących oraz zestawem wkładów i koszy do mycia szkła [1 szt.]
  • Stacjonarna  drukarka  etykiet  służąca do identyfikacji próbek laboratoryjnych [1 szt.]
  • Ręczny czytnik kodów kreskowych 1D/2D, kompaktowy, wytrzymały [4 szt.]   
  • Spektrofotometr do analiz rutynowych i spektralnych z procedurami AQA [1 szt.]        
  • Reaktor grzewczy do ChZT, na 12 probówek 16 mm [1 szt.]        
  • Zestawy do filtracji próżniowej DURAN® 2000ml, NS45/40 500ML [2 szt.]
  • Mieszadło magnetyczne do 1 L, zakres prędkości 0 - 2000 obr./min. [2 szt.]      
  • Waga analityczna, z dokładnością 0,1 mg, obciążenie maksymalne 210 g, średnica szalki 90 mm, kalibracja wewnętrzna, legalizacja  [2 szt.]
  • Waga precyzyjna z dokładnością 0,01g, obciążenie maksymalne 2100g, średnica szalki 180mm, kalibracja wewnętrzna, legalizacja [3 szt.]
  • Płyta grzejna Ceran [1 szt.]  
  • Mętnościomierz z wykorzystaniem podczerwieni [1 szt.] 
  • Łaźnia  wodna pojemność 12 L wraz z pokrywą poliwęglanową [2 szt.]  
  • Nastołowy miernik wieloparametrowy, 3 kanałowy wraz z elektrodą pH, konduktometryczną i sondą tlenową z możliwością rozbudowy o bezprzewodowy moduł do pomiarów [1 szt.]
  • System do wody ultraczystej UV do zastosowań mikrobiologicznych  + 80 L zbiornik [1 szt.]
  • Termometr wraz z czujnikiem Pt1000 [2 szt.]        
  • Spektrofotometr + termoreaktor wraz z akcesoriami i testami kuwetowymi [1 szt.]       
  • Miernik wieloparametrowy pH/ konduktometr wraz z elektrodą pH i sondą konduktometryczną [2 szt.]  
  • Tlenomierz z samomieszającą się sondą, z wbudowaną drukarką [1 szt.] 
  • Homogenizator od 1 ml do 2000 ml (H20) [1 szt.] 
  • Piec muflowy o pojemności 6 L, moc  1,8 kW [1 szt.]       
  • Suszarka laboratoryjna z naturalnym obiegiem powietrza o pojemności 56 L [1 szt.]     
  • Mieszadło magnetyczne z grzaniem 1-stanowiskowe z prętem i czujnikiem PT1000 [1 szt.]
  • Szafa termostatyczna o pojemności 150 L [1 szt.]  
  • Butelki do BZT z kołnierzem i korkiem na szlif [12 szt.]  
  • Demineralizator HLP 5 UV 5L/h ze zbiornikiem [1 szt.]   
  • Oprogramowanie LabMaster [1 szt.]           
  • Lodówko – zamrażarka 175L/87L [3 szt.]   
  • Zestaw komputerowy [2 szt.]           
  • System zbierania danych w urządzeniach termostatowalnych – rejestratory temperatur [11 szt.]

 

Pakiet 2 – Zabudowa meblowa ciągów laboratoryjnych wraz z dygestoriami

  • Ciąg mebli laboratoryjnych
  • Dygestorium [2 szt.]

Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące sprzętu oraz projekt laboratorium można uzyskać w wersji elektronicznej po wcześniejszym kontakcie mailowym na adres: poloniny@op.pl

Kod CPV: 
33696500-0
33793000-5
38000000-5
38437000-7
38519500-1
39180000-7
39181000-4
42122500-5
Warunki udziału w postępowaniu : 

Wykonawca może przed terminem składania ofert zmienić, uzupełnić lub wycofać swoją ofertę. Zmiany lub wycofanie oferty są skuteczne tylko w przypadku, gdy zostały złożone przed upływem terminu składania ofert.

Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Termin składania ofert: 
piątek, Czerwiec 15, 2018 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferta powinna zostać dostarczona listownie na adres F.P.H. POŁONINY ul. Bohaterów II Wojny Światowej 11, 36-200 Brzozów lub pocztą elektroniczną na adres: poloniny@op.pl

Oferta powinna wpłynąć do 15.06.2018  r. do godziny 15.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Przez złożenie oferty w wyznaczonym terminie należy rozumieć dostarczenie Zamawiającemu oferty pod wyżej wskazane miejsce przed upływem terminu.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:

·        nazwę i adres oferenta,

·        opis nawiązujący do cech wyszczególnionych w specyfikacji technicznej dotyczącej sprzętu,

·        termin wykonania/dostawy przedmiotu zamówienia,

·        wartość przedmiotu zamówienia (netto oraz brutto w PLN) obejmująca ceny poszczególnych składników zamówienia,

·        warunki płatności

·        okres i zakres gwarancji lub przydatność do użycia tam gdzie to dotyczy

·        termin ważności oferty, podpis i pieczęć oferenta

 

Nie dopuszcza się ofert częściowych. Całościowa oferta powinna zawierać podział na pakiet 1 i pakiet 2.

 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i ich znaczeniem.

1. Cena netto (C) - 60%

2. Gwarancja (G) - 15%

3. Montaż, uruchomienie urządzenia oraz szkolenie z obsługi urządzenia (S) – 15%

4. Termin płatności (T) – 10 %

 

Kryterium: C - Cena netto  (waga 60%):

1.     Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane na podstawie ceny netto podanej w formularzu oferty.

2.     Cenę netto należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3.     Cena netto powinna być wyrażona w złotych polskich.

4.     Cena oferty powinna zawierać informację o wszystkich kosztach, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z dostawą przedmiotu zamówienia.

5.     W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku uzyskanej liczby punktów za kryterium „Cena netto” wyliczonych w oparciu o wzór:

    C = Cena netto oferty najniższej / Cena netto rozpatrywanej oferty x 60 = ilość punktów

 Maksymalna liczba punktów do zdobycia w ramach kryterium: 60 pkt.

 

Kryterium G - Gwarancja (waga 15%)

1.     Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane na podstawie liczby miesięcy udzielonej gwarancji, podanych w formularzu oferty.

2.     Okres gwarancji należy podać w miesiącach, licząc od momentu przeszkolenia personelu w zakresie obsługi.

3.     W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert udzielonego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, liczonym od momentu przeszkolenia personelu w zakresie obsługi (potwierdzonego protokołem):

- powyżej 24 miesięcy - 15 pkt.

- od 12 miesięcy do 24 miesięcy - 10 pkt.

- do 12 miesięcy - 5 pkt.

Maksymalna liczba punktów do zdobycia w ramach kryterium: 15 pkt.

 

Kryterium S - Montaż i uruchomienie urządzenia oraz szkolenie z obsługi urządzenia (S)  (waga 15%)

1.     Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane na podstawie deklaracji o montażu, uruchomieniu urządzenia oraz szkoleniu z obsługi urządzenia bezpłatnie w ramach całkowitego zamówienia w siedzibie Zamawiającego.

2.     W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert:

-montaż, uruchomienie urządzenia oraz szkolenia z obsługi urządzenia w cenie zamówienia - 15 pkt.

-montaż, uruchomienie urządzenia oraz szkolenia z obsługi urządzenia za dodatkową opłatą  - 0 pkt.

Maksymalna liczba punktów do zdobycia w ramach kryterium: 15 pkt.

 

Kryterium T – Termin płatności (T)  (waga 10%)

1.     Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane na podstawie terminu płatności za dostawę podanego w formularzu oferty.

2.     Termin płatności należy podać w dniach, licząc od wystawienia faktury za dostawę.

3.     W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert pod kątem terminu płatności za przedmiot zamówienia, liczonym od momentu wystawienia faktury:

- powyżej 45 dni - 10 pkt.

- od 30 dni do 45 dni - 5 pkt.

- poniżej 30 dni  - 0 pkt.

Maksymalna liczba punktów do zdobycia w ramach kryterium: 10 pkt.

 

Punkty przyznane w kryterium „Cena”, kryterium „Gwarancja”, kryterium „Montaż i uruchomienie urządzenia, szkolenie z obsługi urządzenia” oraz kryterium „Termin płatności” zostaną do siebie dodane. Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach wszystkich kryteriów wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w zapytaniu ofertowym i uzyskała największą sumaryczną liczbę punktów według wzoru:

Ʃ = C + G + S+T

gdzie:

Ʃ - łączna suma przyznanych punktów

C - liczba punktów przyznana w kryterium „Cena”

G - liczba punktów przyznana w kryterium „Gwarancja”.

S - liczba punktów przyznana w kryterium „Montaż i uruchomienie urządzenia, szkolenie z obsługi urządzenia”

T - liczba punktów przyznana w kryterium „Termin płatności”.

W przypadku uzyskania kilku ofert o takiej samej liczbie punktów czynnikiem decydującym będzie cena.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Październik 31, 2018
Powiat: 
brzozowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia będzie instalowany w nowo remontowanym budynku. Obecnie prace budowlane na obiekcie nie zostały jeszcze zakończone. Z tego względu Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia ustalonego terminu realizacji zamówienia o okres niezbędny na dokończenie prac przez wykonawcę robót budowlanych, dokonanie odbioru oraz dopełnienie wszelkich ewentualnych obowiązków administracyjno-prawnych z tym związanych. Maksymalny okres przesunięcia terminu realizacji wynosi 3 miesiące w stosunku do terminu zaproponowanego przez Zamawiającego. O konieczności przesunięcia terminu Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 2 tygodniowym wyprzedzeniem.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podawania przyczyny na każdym etapie postępowania ofertowego.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0383/15