Zakup i dostawa samojezdnego wozu wysięgnikowego do przeładunku z grupy KST 76 - 1 sztuka,
- posiadającego co najmniej przekładnie hydrodynamiczną 5 stopniową automatyczną,
- udźwig nie mniej niż. 42 000 kg,
- wysokość podnoszenia co najmniej 15 100 mm,
- moc co najmniej 260 kW.
- uchwyt kontenera od góry - teleskopowy, rozsuwany hydraulicznie za pomocą silników hydraulicznych i łańcuchów.
- możliwość obrócenia kontenerem w powietrzu, co jest niemożliwe przy tradycyjnym wózku widłowym pierwotnie planowanym;
- podnoszenie za pomocą „rygli”kontenerów będących w obrocie handlowym w Europie (ISO 20',30' i 40', z automatycznym rozsuwem chwytnika dla każdego typu sterowanym z kabiny)
- możliwość podnoszenia częściowo lub w całości załadowanych kontenerów stojących nie tylko przed wózkiem ale i w drugim lub trzecim rzędzie, gdzie:
- 1 rząd kontenerów udźwig nie mniej niż 42 000 kg do pełnej wysokości
- 2 rząd kontenerów udźwig nie mniej niż 25 000 kg do pełnej wysokości
- 3 rząd kontenerów udźwig nie mniej niż 12 000 kg do pełnej wysokości
- silnik spełniający normy emisji spalin EUR IV, układ SCR
- odległość między osiami max 6 000 mm
- Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Wiedza i doświadczenie: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w okresie tym wykaże co najmniej trzy dostawy samojezdnego wózka wysięgnikowego do przeładunku o udźwigu nie mniejszym niż 25 000 kg. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
- Potencjał techniczny: Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia , wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie.
- Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania poprzez przedstawienie następujących dokumentów:
- Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
- Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Ofertę należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego w Dębicy, ul. Drogowców 2B.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w: w Dębicy, ul. Drogowców 2B.
Wybór oferty dokonany zostanie przez Zamawiającego wg następujących kryteriów:
- Cena [C] max. 80 pkt.
- Gwarancja za cały przedmiot zamówienia [G] max. 20 pkt.
Ad. 1) Kryterium „Cena [C]”
Wartość punktowa kryterium [C] dla danej oferty obliczona zostanie wg wzoru
C = (Cmin / C oferty) x80 gdzie :
C – ilość pkt. przyznanych ocenianej ofercie,
C min. – jest to cena najniższej oferty,
Ad 2.) Kryterium „Gwarancja za cały przedmiot zamówienia” [G]
Punkty za kryterium przedłużenia okresu gwarancji zostaną przyznane wg schematu:
Za każdy 1 pełny miesiąc powyżej 24 wymaganych zamawiający przyzna 1 pkt., z tym że za 44 pełne miesiące lub więcej zostanie przyznana maksymalna ilość 20 pkt.
Oferta zostanie oceniona wg sumy punktów otrzymanych w kryteriach przedstawionych powyżej:
P = [Ilość pkt. cena max. 80pkt] + [ilość pkt. okres gwarancji max. 20pkt]
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Przewiduje się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie:
- Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana:
- warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie zmiany przepisów, która skutkować będzie koniecznością wprowadzenia zmian, a której Zamawiający nie był w stanie przeiwdzieć w trakcie przygotowywania postępowania
- działaniem siły wyższej (np. strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody i utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowanej przez osoby trzecie,
- następstwem okoliczności związanych z decyzją o dofinansowanie, jej terminów lub jej zmian.
Przedłużenia terminu dokonuje się o długość okresu, w jakim okoliczności wystąpiły.
zmiana płatności:
- zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy;
- miarkowanie wysokości kar umownych w okolicznościach wskazywanych w odpowiednich przepisach kodeksu cywilnego.
zmiany zakresu rzeczowego:
- wykonanie świadczeń zamiennych (parametrów zamiennych), których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia wykonawcy.
pozostałe zmiany:
- zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT,
- wydłużenie okresu rękojmi, o dowolny okres.
- dopuszcza się wszelkie zmiany niniejszej umowy pod warunkiem, że będą one służyły prawidłowej realizacji zobowiązań z tytułu zawartej umowy o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Wszystkie postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.