Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalacje i uruchomienie następujących urządzeń:
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy sporządzić na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą czytelną techniką. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
2. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
3. Oferta powinna być złożona w zamkniętej i nieprzejrzystej kopercie (opakowaniu), oznaczonej dokładną nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowanej na Zamawiającego i oznaczonej napisem:
4. Prosi się by wszystkie kartki oferty (łącznie z załącznikami) były zszyte a wszystkie strony ponumerowane i parafowane przez osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy.
5. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania.
7. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
9. Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca bezwarunkowo akceptuje warunki określone w ogłoszeniu o zamówieniu.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
12. Koszty dostawy, uruchomienia i odbioru ponosi dostawca.
13. W ofercie należy odnieść się do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku, gdy Oferent pominie, jedno lub więcej kryteriów jego oferta może zostać uznana za nieważną.
14. Szczegółowe informacje nt. zamówienia znajdują sie na stronie Zamawiającego.
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, nie później niż o godzinie 12 w dniu 09.08.2016.
2. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu, w którym upływa termin ich złożenia. Otwarcie ofert jest jawne.
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 09.08.2016, o godzinie 12:15 w siedzibie Zamawiającego.
Oferty oceniane będą według następujących kryteriów:
a) Cena - 70%
b) Okres gwarancji - 20%
c) Termin dostawy – 10%
1. Liczba punktów zostanie obliczona według następującego wzoru:
a) Cena
Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu / Cena badanej oferty X 70% x 100 = …… pkt
Cena całkowita – wartość całkowita oferty łącznie dla wszystkich zadań, bez wyłączeń i elementów składowych oferty.
Cenę należy podać w polskich złotych (PLN).
b) Okres gwarancji
Okres gwarancji z badanej oferty / Najdłuższy okres gwarancji spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 20% x 100 = …… pkt
Okres gwarancji należy podać w miesiącach.
Najkrótszy okres gwarancji to 12 miesięcy, maksymalny okres udzielonej gwarancji, który będzie podlegać punktacji to 36 miesięcy.
c) Termin dostawy
Najkrótszy termin dostawy spośród ofert niepodlegających odrzuceniu / Termin dostawy z badanej oferty x 10% x 100 = …… pkt
Termin dostawy należy podać w tygodniach.
Maksymalny termin dostawy, który będzie podlegać punktacji to 22 tygodnie.
2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie dotyczącym:
Zmiany terminu realizacji:
Termin zakończenia robót i przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku:
a) opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
b) wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.);
c) decyzji administracyjnych (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.).
Opóźnienia, o których mowa wyżej, muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez obie strony.
W/w przypadkach strony ustalają nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi tych opóźnień.
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
2. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.