1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
2. Nazwa zamówienia: Zadanie 1 Budowa hali produkcyjnej na potrzeby planowanego do realizacji projektu pn. „Budowa nowego zakładu do produkcji innowacyjnych narzędzi monolitycznych dla przemysłu lotniczego ”. Zamówienie realizowane będzie na działce nr 95, 96/1, 97, 100/1 i 247 w Wiśniowej, powiat strzyżowski.
3. Wspólny słownik zamówień: Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane.
4. Dokumentacja projektowa składająca się z projektu architektoniczno - budowlanego (załącznik nr 6), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7) i przedmiaru robót (załącznik nr 8) zamieszczona zostaje na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.seger.net.pl, na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz udostępniona zostaje w siedzibie Zamawiającego.
5. Dokumentacja projektowa precyzuje szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
6. Realizacja przedmiotu zamówienia musi odbyć się zgodnie ze sztuką budowlaną, normami technicznymi i w sposób umożliwiający odbiór inwestycji.
7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji projektowej, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
8. Roboty budowlane muszą być wykonane w terminie do 02.06.2017r. Przewidywany termin podpisania umowy 24.02.2017r.
9. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w projekcie umowy. Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 3 lata i podlegać będzie on ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: okres gwarancji – 20%.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
1. O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie znajdują się w stanie upadłości oraz nie znajdują się w stanie likwidacji;
b) udokumentowane doświadczenie obejmujące:
- należyte wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegających na budowie hali produkcyjnej o powierzchni co najmniej 350m2, każda w okresie ostatnich 5 lat przed terminem upływu składania ofert, a jeżeli okres działalności podmiotu jest krótszy – w tym okresie;
Zamawiający wskazuje, iż wskazane powyżej roboty budowlane mogły zostać wykonane w ramach jednej lub kilku oddzielnych umów, inwestycji.
c) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym;
d) dysponowanie odpowiednim potencjałem kadrowym, w tym co najmniej 2 osobami posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej odpowiadających przepisów. Zamawiający wymaga ponadto, aby osoby spełniające postawione wymogi, wskazane przez Wykonawcę w ofercie brały udział w realizacji umowy, zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza zmianę wskazanych w ofercie osób na inne, posiadające uprawnienia co najmniej równoważne w stosunku do osób wskazanych w ofercie;
e) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia, w tym posiadanie opłaconej aktualnej polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).
2. Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty. Z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału VII pkt 12., niniejszego zapytania, brak któregokolwiek z wymaganych niniejszym Zapytaniem dokumentów lub oświadczeń, złożenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami ustanowionymi niniejszym Zapytaniem będzie skutkowało odrzuceniem oferty dotkniętej ww. brakami i oferta taka nie będzie podlegała ocenie.
3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego należy dołączyć:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) wykaz doświadczenia, jakim na potrzeby niniejszego postępowania legitymuje się Wykonawca, złożony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania,
3) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, wskazanych w wykazie doświadczenia, o którym mowa w pkt 2), powyżej,
4) wykaz osób, które będą brały udział w realizacji niniejszego zamówienia, złożony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszego Zapytania (załącznik nr 2),
5) opłacona polisa OC,
6) zaświadczenia o niezaleganiu w opłacaniu składek z ZUS i US.
4. Za wyjątkiem oświadczeń, tj. wykaz doświadczenia, o którym mowa w pkt 3, ppkt 2) niniejszego rozdziału oraz wykaz osób, o którym mowa w pkt 3, ppkt 4) niniejszego rozdziału, pozostałe dokumenty, wymienione w pkt 3 niniejszego rozdziału należy przedłożyć do oferty w oryginale lub poświadczyć za zgodność z oryginałem, obić pieczęcią firmową, pieczęcią imienną wraz z czytelnym podpisem oraz opatrzyć aktualną datą. Powyższy sposób poświadczenia zgodności dotyczy każdej strony dokumentu osobno, przedstawionego jako kserokopia. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.
1. Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 07.02.2017r., do godz. 16:00 w siedzibie SEGER Cutting Tools Ozga Mikuszewski Spółka Jawna. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego(o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego).
Ofertę należy złożyć w jeden z niżej wymienionych sposobów:
- osobiście w siedzibie Zamawiającego lub
- przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Zamawiającego,
na adres: SEGER Cutting Tools Ozga Mikuszewski Sp.J.
38-124 Wiśniowa 299.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.02.2017r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:
- Cena – 70 %
- Okres realizacji zamówienia – 10 %
- Okres gwarancji: 20 %
Oferty zostaną ocenione wg poniższego systemu punktowego, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:
Ocena = A + B+ C gdzie:
A - Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:
najniższa zaproponowana cena netto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty netto za wykonanie przedmiotu zamówienia x 70 punktów
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 70 punktów.
B - Kryterium Okres realizacji zamówienia zostanie ocenione w następujący sposób:
- powyżej 13 tygodni do 14 tygodni, licząc od dnia zawarcia umowy – 0 punktów;
- powyżej 12 tygodni do 13 tygodni, licząc od dnia zawarcia umowy – 5 punktów;
- do 12 tygodni, licząc od dnia zawarcia umowy – 10 punktów.
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 10 punktów.
Wymagany okres realizacji zamówienia to 14 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy. W przypadku zaoferowania wymaganego okresu realizacji zamówienia, oferta uzyska w przedmiotowym kryterium oceny ofert 0 pkt.
C - Kryterium Okres gwarancji zostanie ocenione w następujący sposób:
- Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane powyżej 3 lat do 4 lat otrzyma 5 punktów.
- Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane powyżej 4 lat do 5 lat otrzyma 10 punktów.
- Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane powyżej 5 lat otrzyma 20 punktów.
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.
Wymagany okres gwarancji to 3 lata licząc od dnia dokonania odbioru robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania wymaganego okresu gwarancji, oferta uzyska w przedmiotowym kryterium oceny ofert 0 pkt.
Łączna ocena ofert:
Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A - Cena oraz Kryterium B - Okres realizacji zamówienia oraz Kryterium C - Okres gwarancji, zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A i B i C). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
Zamawiający odrzuca oferty jeżeli:
- oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu,
- oferta jest niepełna lub nie spełnia wymagań niniejszego ogłoszenia.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
- zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;
- zmiany terminu realizacji robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
- zmiany terminu płatności;
- zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;
- zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego, ograniczenia zakresu robót);
- zmiany umówionego zakresu robót– w przypadku (koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno - ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych).
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.