Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Gmina Fredropol, Fredropol 15, 37-734 Fredropol
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wyposażeniem w następujący sprzęt w placówkach szkolnych gimnazjum w Huwnikach i Fredropolu:

Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczej – Zespół Szkół w Huwnikach – budynek gimnazjum

 

 

Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczej – Zespół Szkół w Huwnikach – budynek gimnazjum

 

L.P.

 

NAZWA

OPIS GŁÓWNYCH PARAMETRÓW TECHNICZNYCH

ILOŚĆ

 

 

1

 Tablica interaktywna

Tablica interaktywna z technologią podczerwieni, obsługą multigestów – do 4 użytkowników jednoczenie, z zestawem pisaków magnetycznych oraz stojakiem mobilnym

1 szt.

 

2

 Tablica szklana

Tablica szklana biała pojedyncza, o wymiarach co najmniej 1,20x 1,00m , powierzchnia odporna na zadrapania i chemikalia, magnetyczna do pisania pisakami suchościeralnymi; obramowanie wykonane z ceownika aluminiowego wykończone bezpiecznymi plastikowymi narożnikami, wraz z rynną na pisaki

1 szt.

 

3

 Wizualizer 

Wizualizer z możliwością zapisu obrazu i dźwięku w wielu formatach takich jak :PNG, JPG, BMP, TIFF, PDF oraz AVI. W skład zestawu powinny wchodzić : wizualizer, mata odblaskowa, kabel USB, Sterowniki, matryca 5,0 Mpx,

Obszar roboczy format A-3,

Centralne podświetlenie LED

 

 

1 kpl.

 

4

 Szkielet człowieka

Szkielet wyposażony w stojak i pokrowiec przeciw-kurzowy,
Wykonany z bardzo trwałego i zmywalnego plastiku, wielkość naturalna, 3 - częściowa czaszka,
osobno montowane zęby, kończyny demontowalne w szybki i łatwy sposób.

1 szt.

 

5

 Lornetki 

Lornetka przydatna podczas wycieczek szkolnych oraz obserwacji przyrody  z możliwością co najmniej 30 krotnego przybliżenia, z polem widzenia co najmniej 1000 m

5 szt.

 

6

 Luneta 

Główne parametry techniczne lunety:

powłoki odblaskowe: FC, układ optyczny: refraktor

powiększenie do 60x, wodoodporność, metalowy statyw

walizka aluminiowa, miękki pokrowiec, okular pod kątem 45 stopni

1 szt.

 

7

 Model DNA

Model wykonany z trwałego tworzywa sztucznego, ze stabilną podstawa. Model umożliwiający rozkładanie i ponowne składanie

1 szt.

 

8

 Mikroskop z kamerą do komputera

Mikroskop wraz z kamerą o parametrach nie gorszych niż:

Powiększenie 40x – 1024x
Okular WF: 4X//16x (2 wymienne)
Obiektywy 3 achromatyczne : 4x/10x/40x, Soczewka Barlowa(powiększenie tubusu)- 1x- 1,6x, Oświetlenie LED podwójne (górne i dolne z przełącznikiem). Wyposażenie: - PC okular 320×240 pixeli - oprogramowanie do okularu
- płynna regulacja natężenia oświetlenia dolnego - zintegrowane soczewki kondensora, - obrotowy zestaw kolorowych filtrów,  zasilacz sieciowy

- walizka z tworzywa

Dane techniczne kamery PC :

Rozdzielczość: 320×240 pikseli
Oprogramowanie umożliwiające zapis obrazu na dysk komputera
Adapter do teleskopu i mikroskopu,
Kabel USB

1 szt.

 

9

Stacja pogodowa, bezprzewodowa

Stacja pogodowa z ekranem dotykowym  wraz z programem komputerowym ułatwiającym obsługę. Możliwy pomiar miedzy innymi : prędkość wiatru, wilgotność na zewnątrz i wewnątrz, temperaturę wewnętrzną i zewnętrzną , ciśnienie oraz opady.

1 szt.

 

10

Model Kosmograficzny Tellurium

Model wyjaśnia wszelkie zjawiska astronomiczne takie jak : fazy księżyca dzień/noc,  ruch obrotowy, - ruch obiegowy ziemi oraz inne.

1 szt.

 

11

Plansze interaktywne matematyka

Program komputerowy składający się z kilkudziesięciu plansz interaktywnych, podzielone na następujące działy: System rzymski, dziesiętny system liczbowy", ułamki zwykłe, działania na liczbach wymiernych, potęgowanie, pierwiastki kwadratowe i sześcienne, procenty, układ współrzędnych, wielościany, bryły, wyrażenia algebraiczne, równania pierwszego stopnia,
proporcje.

1 szt.

 

12

 Bryły kule i półkule

Zestaw co najmniej 6 brył geometrycznych. Bryły wykonane z przeźroczystego tworzywa sztucznego z zaznaczonymi płaszczyznami, przekrojami, promieniami i cięciwą.
W skład kul i półkul  powinny wchodzić :
-kula z zaznaczoną średnicą, promieniem i cięciwą, -półkula z zaznaczonymi promieniami
-kula z zaznaczonym przekrojem i płaszczyznami, -półkula z zaznaczonymi płaszczyznami
-kula do pisania flamastrami suchościeralnymi, -półkula do pisania flamastrami sucho ścieralnymi.

 

 

1 kpl.

 

13

Bryły obrotowe + przyrząd do demonstracji

Zestaw co najmniej 6 brył geometrycznych, wykonanych z przeźroczystego tworzywa sztucznego z zaznaczonymi wysokościami, przekątnymi i płaszczyznami przekroju.
W skład zestawu wchodzą:
-walec z zaznaczonymi przekątnymi i wysokością
-walec z płaszczyznami
-stożek z zaznaczonymi przekątnymi i i wysokością
-stożek z płaszczyznami
-kula z płaszczyznami i przekątnymi
-półkula do pisania flamastrami suchościeralnymi. Przyrząd wraz z kompletem plastikowych ramek służący do pokazu powstawania brył obrotowych.

1 kpl.

 

14

Model przestrzennych do budowy atomów wg Bohra

Zestaw dydaktyczny do tworzenia modeli atomów, jonów i izotopów oparty na modelu atomu Bohra. Umożliwiający praktyczne doświadczenia z najmniejszymi cząstkami elementarnymi. W skład zestawu powinno wchodzić co najmniej pudełko z pokrywką; 4 powłoki elektronowe, 30 protonów, 30 neutronów, 30 elektronów.

2 kpl.

 

15

Zestaw do chemii organicznej i nieorganicznej - modele

Zestaw umożliwiający budowę bardzo szerokiej gamy struktur. W zestawie znajdują się min. modele takich pierwiastków jak węgiel, wodór, azot, tlen, siarka, fosfor, fluorowce i metale oraz 3 rodzaje łączników symbolizujących wiązania (m.in. pojedyncze kowalencyjne, podwójne, potrójne, koordynacyjne i jonowe).Z elementów zestawu można budować m.in.: cząsteczki (np. wodoru, chloru, tlenu, ozonu, azotu, fosforu, siarki, węgla - różne odmiany alotropowe) i wielu innych. Elementy umożliwiające budowanie wyraźnych i przejrzystych modeli.

1 kpl.

 

16

 Kompasy

Kompas przydatny do wycieczek w teren i czytania mapy z przezroczystym dołem umożliwiający czytanie mapy.

5 szt.

 

17

 Globus konturowy

Globus o średnicy co najmniej 25 cm z zaznaczonymi konturami lądów, siatką kartograficzną oraz granicami państw. Po powierzchni można pisać mazakami sucho-ścieralnymi (dołączone wraz z gąbką).

1 szt.

 

18

 Globus fizyczny

Globus o średnicy kuli co najmniej 30 cm, z mapą fizyczną  świata, podświetlany, zasilany 230 V.

1 szt.

 

19

 Globus interaktywny

Globus z funkcją mowy posiadający czujnik optyczny w kształcie pióra. Pamięć globusa  powinna zawierać informacje na temat: kontynentów, krajów, stolic, powierzchni, populacji, walut, języków, terytoriów, czasu itd.

 

 

1 szt.

 

20

Skały i minerały zestaw demonstracyjny

Zestaw zawierający co najmniej  50 szt. różnych skał i minerałów , wielkości ok. 3-5 cm każdy.

1 kpl.

 

21

Mapy interaktywne świata komplet

Program komputerowy składający się z co najmniej  kilkudziesięciu plansz interaktywnych. Zakres materiału znajdującego się na planszach powinien obejmować następujące działy: astronomiczne podstawy geografii, kartograficzne podstawy geografii, geografia i geomorfologia, geografia fizyczna, klimatologia, geografia społeczno-gospodarcza, geografia ludności, geografia regionalna.

 

1 szt.

 

22

 Plansze matematyczne dla gimnazjum 

Zestaw co najmniej 20 plansz umożliwiający poruszenie następujących zagadnień :

Twierdzenie Pitagorasa. Czworokąt wpisany w okrąg. Czworokąt opisany na okręgu. Wielokąt opisany na okręgu. Wielokąt wpisany w okrąg. Okrąg i koło. Kąty w ostrosłupie.

Bryły obrotowe. Twierdzenie Talesa. Sinus, cosinus, tangens, kotangens kąta ostrego w trójkącie prostokątnym. Zbiory punktów na płaszczyźnie ,Suma miar kątów wewnętrznych trójkąta. Suma miar kątów wewnętrznych wielokąta. Zbiór liczb rzeczywistych i jego podzbiory. Kąty w okręgu. Wzory skróconego mnożenia. Definicja funkcji.

1 szt.

 

23

Mapa wytłaczana  świata

Plastyczna (wypukła) mapa wykonana z cienkiego tworzywa sztucznego umożliwiająca oglądania świata w trzech wymiarach wraz danymi politycznymi, dane na temat ukształtowania terenu, roślinności, populacji głównych miast.

1 szt.

 

24

Multimedialne atlasy geograficzne

Atlas powinien zawierać co najmniej: 180 cyfrowych map w wysokiej rozdzielczości,  55 000 zaktualizowanych haseł encyklopedycznych z dziedziny geografii, 5800 fotografii i ilustracji wraz ze zbiorem zdjęć satelitarnych, 100 interakcji i animacji  ilustrujących najważniejsze zjawiska świata przyrody,  gry utrwalające i sprawdzające wiedzę, oraz bogate zbiory grafik, planów i animacji.

5 szt.

 

25

Układ okresowy pierwiastków

Układ okresowy pierwiastków w formie planszy dwustronnej laminowanej o wymiarach co najmniej 1 m2

1 szt.

 

26

Układ słoneczny - model

Model ukazujący słońce i 9 planet w ruchu. Słońce podświetlane od środka żarówką . Model z możliwość wymiany kopuły słońca na przezroczystą półkulę wyświetlającą najważniejsze gwiazdozbiory.

1 szt.

 

27

Fizyka. Plansze interaktywne dla Gimnazjum

Program komputerowy składający się z kilkudziesięciu plansz interaktywnych. Podział materiału znajdującego się na planszach obejmuje następujące działy min takie jak:
ruch prostoliniowy i siły, energia,
właściwości materii, elektryczność,
magnetyzm, ruch drgający i fale,
fale elektromagnetyczne i optyka i inne.

1 szt.

 

28

Nauka o prądzie elektrycznym

Zestaw  umożliwiający tworzenie układów, za pomocą których możemy wywołać i wielokrotnie powtarzać zjawiska fizyczne z dziedziny magnetyzmu i elektryczności. Możliwość wykonywania ćwiczeń w następujących zakresach magnesy i pole magnetyczne, opór elektryczny, indukcja elektromagnetyczna, elektroliza. Liczba ćwiczeń może być znacznie rozszerzona przez modyfikacją pewnych układów.

1 kpl.

 

29

Nauka o prądzie elektrycznym (komplet)

Poszczególne części kompletu umożliwiające tworzenie układów, za pomocą których można wywołać i wielokrotnie powtarzać zjawiska fizyczne z dziedziny magnetyzmu i elektryczności.

1 kpl.

 

30

Magnetyzm (zestaw szkolny)

W skład zestawu wchodzą min.
 Magnesy swobodne z podstawami, Magnesy neodymowe,  Folia aluminiowa (do doświadczeń z prądami wirowymi) , komora pola magnetycznego do badań w dwóch i trzech wymiarach,  kompas kieszonkowy
 Małe kompasy,  Magnes w kształcie litery U
 Dwa rodzaje magnesu w kształcie podkowy
 Dwa magnesy cylindryczne,  Magnetyczny model Ziemi,  Dwa magnesy pokryte tworzywem sztucznym, Zestaw magnesów prętowych (stal chromowana, alnico, ferryt),  Magnesy pierścieniowe, Cylindryczne pręty stalowe i żelazne, Hak,  Łańcuch ferromagnetyczny,  Opiłki żelaza, Kula stalowa.

 

1 kpl.

 

31

Mechanika (zestaw klasowy)

Tablica magnetyczna , Obciążniki cylindryczne o różnej masie,  Sprężyna śrubowa ze wskaźnikiem,  Kołki magnetyczne,  Równia pochyła,  Wózek dla równi pochyłej z haczykami do doświadczeń z siłami ,Krążek i krążek z haczykiem, Tarcza Reinholda z mocowaniem magnetycznym, Wagi sprężynowe 1 N i 6 N ,Linijka z podziałką centymetrową i otworami ,Linijka magnetyczna 25 cm i kątomierze 0 ÷ 60°, 0 ÷ 360° ,Trzy wielokrążki współliniowe (wciągnik wielokrążkowy), Trzy wielokrążki współosiowe (wciągnik wielokrążkowy) ,Zestaw trzech obiektów geometrycznych ,Linka nylonowa 10m ,Akcesoria takie jak pierścienie, haczyki i sznurek pionu.

1 kpl

 

 

Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczej – Zespół Szkół w Fredropolu

 

L.P.

 

NAZWA

OPIS GŁÓWNYCH PARAMETRÓW TECHNICZNYCH

ILOŚĆ

 

 

1

 Tablica interaktywna

Tablica interaktywna z technologią podczerwieni, obsługą multigestów – do 4 użytkowników jednoczenie, z zestawem pisaków magnetycznych oraz stojakiem mobilnym

1 szt.

 

2

 Tablica szklana

Tablica szklana biała pojedyncza, o wymiarach co najmniej 1,20x 1,00m , powierzchnia odporna na zadrapania i chemikalia, magnetyczna do pisania pisakami suchościeralnymi; obramowanie wykonane z ceownika aluminiowego wykończone bezpiecznymi plastikowymi narożnikami, wraz z rynną na pisaki

1 szt.

 

3

 Wizualizer 

Wizualizer z możliwością zapisu obrazu i dźwięku w wielu formatach takich jak :PNG, JPG, BMP, TIFF, PDF oraz AVI. W skład zestawu powinny wchodzić : wizualizer, mata odblaskowa, kabel USB, Sterowniki, matryca 5,0 Mpx,

Obszar roboczy format A-3,

Centralne podświetlenie LED

1 kpl.

 

4

 Szkielet człowieka

Szkielet wyposażony w stojak i pokrowiec przeciw-kurzowy,
Wykonany z bardzo trwałego i zmywalnego plastiku, wielkość naturalna, 3 - częściowa czaszka,
osobno montowane zęby, kończyny demontowalne w szybki i łatwy sposób.

1 szt.

 

5

 Lornetki 

Lornetka przydatna podczas wycieczek szkolnych oraz obserwacji przyrody  z możliwością co najmniej 30 krotnego przybliżenia, z polem widzenia co najmniej 1000 m

5 szt.

 

6

 Luneta 

Główne parametry techniczne lunety:

powłoki odblaskowe: FC, układ optyczny: refraktor

powiększenie do 60x, wodoodporność, metalowy statyw

walizka aluminiowa, miękki pokrowiec, okular pod kątem 45 stopni

1 szt.

 

7

 Model DNA

Model wykonany z trwałego tworzywa sztucznego, ze stabilną podstawa. Model umożliwiający rozkładanie i ponowne składanie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 szt.

 

8

 Mikroskop z kamerą do komputera

Mikroskop wraz z kamerą o parametrach nie gorszych niż:

Powiększenie 40x – 1024x
Okular WF: 4X//16x (2 wymienne)
Obiektywy 3 achromatyczne : 4x/10x/40x, Soczewka Barlowa(powiększenie tubusu)- 1x- 1,6x, Oświetlenie LED podwójne (górne i dolne z przełącznikiem). Wyposażenie: - PC okular 320×240 pixeli - oprogramowanie do okularu
- płynna regulacja natężenia oświetlenia dolnego - zintegrowane soczewki kondensora, - obrotowy zestaw kolorowych filtrów,  zasilacz sieciowy

- walizka z tworzywa

Dane techniczne kamery PC :

Rozdzielczość: 320×240 pikseli
Oprogramowanie umożliwiające zapis obrazu na dysk komputera
Adapter do teleskopu i mikroskopu,
Kabel USB

1 szt.

 

9

Stacja pogodowa, bezprzewodowa

Stacja pogodowa z ekranem dotykowym  wraz z programem komputerowym ułatwiającym obsługę. Możliwy pomiar miedzy innymi : prędkość wiatru, wilgotność na zewnątrz i wewnątrz, temperaturę wewnętrzną i zewnętrzną , ciśnienie oraz opady.

1 szt.

 

10

Model Kosmograficzny Tellurium

Model wyjaśnia wszelkie zjawiska astronomiczne takie jak : fazy księżyca dzień/noc,  ruch obrotowy, - ruch obiegowy ziemi oraz inne.

1 szt.

 

11

Plansze interaktywne matematyka

Program komputerowy składający się z kilkudziesięciu plansz interaktywnych, podzielone na następujące działy: System rzymski, dziesiętny system liczbowy", ułamki zwykłe, działania na liczbach wymiernych, potęgowanie, pierwiastki kwadratowe i sześcienne, procenty, układ współrzędnych, wielościany, bryły, wyrażenia algebraiczne, równania pierwszego stopnia,
proporcje.

1 szt.

 

12

 Bryły kule i półkule

Zestaw co najmniej 6 brył geometrycznych. Bryły wykonane z przeźroczystego tworzywa sztucznego z zaznaczonymi płaszczyznami, przekrojami, promieniami i cięciwą.
W skład kul i półkul  powinny wchodzić :
-kula z zaznaczoną średnicą, promieniem i cięciwą, -półkula z zaznaczonymi promieniami
-kula z zaznaczonym przekrojem i płaszczyznami, -półkula z zaznaczonymi płaszczyznami
-kula do pisania flamastrami suchościeralnymi, -półkula do pisania flamastrami sucho ścieralnymi.

1 kpl.

 

13

Bryły obrotowe + przyrząd do demonstracji

Zestaw co najmniej 6 brył geometrycznych, wykonanych z przeźroczystego tworzywa sztucznego z zaznaczonymi wysokościami, przekątnymi i płaszczyznami przekroju.
W skład zestawu wchodzą:
-walec z zaznaczonymi przekątnymi i wysokością
-walec z płaszczyznami
-stożek z zaznaczonymi przekątnymi i i wysokością
-stożek z płaszczyznami
-kula z płaszczyznami i przekątnymi
-półkula do pisania flamastrami suchościeralnymi. Przyrząd wraz z kompletem plastikowych ramek służący do pokazu powstawania brył obrotowych.

1 kpl.

 

14

Model przestrzennych do budowy atomów wg Bohra

Zestaw dydaktyczny do tworzenia modeli atomów, jonów i izotopów oparty na modelu atomu Bohra. Umożliwiający praktyczne doświadczenia z najmniejszymi cząstkami elementarnymi. W skład zestawu powinno wchodzić co najmniej pudełko z pokrywką; 4 powłoki elektronowe, 30 protonów, 30 neutronów, 30 elektronów.

2 kpl.

 

15

Zestaw do chemii organicznej i nieorganicznej - modele

Zestaw umożliwiający budowę bardzo szerokiej gamy struktur. W zestawie znajdują się min. modele takich pierwiastków jak węgiel, wodór, azot, tlen, siarka, fosfor, fluorowce i metale oraz 3 rodzaje łączników symbolizujących wiązania (m.in. pojedyncze kowalencyjne, podwójne, potrójne, koordynacyjne i jonowe).Z elementów zestawu można budować m.in.: cząsteczki (np. wodoru, chloru, tlenu, ozonu, azotu, fosforu, siarki, węgla - różne odmiany alotropowe) i wielu innych. Elementy umożliwiające budowanie wyraźnych i przejrzystych modeli.

1 kpl.

 

16

 Kompasy

Kompas przydatny do wycieczek w teren i czytania mapy z przezroczystym dołem umożliwiający czytanie mapy.

5 szt.

 

17

 Globus konturowy

Globus o średnicy co najmniej 25 cm z zaznaczonymi konturami lądów, siatką kartograficzną oraz granicami państw. Po powierzchni można pisać mazakami sucho-ścieralnymi (dołączone wraz z gąbką).

1 szt.

 

18

 Globus fizyczny

Globus o średnicy kuli co najmniej 30 cm, z mapą fizyczną  świata, podświetlany, zasilany 230 V.

1 szt.

 

19

 Globus interaktywny

Globus z funkcją mowy posiadający czujnik optyczny w kształcie pióra. Pamięć globusa  powinna zawierać informacje na temat: kontynentów, krajów, stolic, powierzchni, populacji, walut, języków, terytoriów, czasu itd.

 

 

1 szt.

 

20

Skały i minerały zestaw demonstracyjny

Zestaw zawierający co najmniej  50 szt. różnych skał i minerałów , wielkości ok. 3-5 cm każdy.

1 kpl.

 

21

Mapy interaktywne świata komplet

Program komputerowy składający się z co najmniej  kilkudziesięciu plansz interaktywnych. Zakres materiału znajdującego się na planszach powinien obejmować następujące działy: astronomiczne podstawy geografii, kartograficzne podstawy geografii, geografia i geomorfologia, geografia fizyczna, klimatologia, geografia społeczno-gospodarcza, geografia ludności, geografia regionalna.

1 szt.

 

22

 Plansze matematyczne dla gimnazjum 

Zestaw co najmniej 20 plansz umożliwiający poruszenie następujących zagadnień :

Twierdzenie Pitagorasa. Czworokąt wpisany w okrąg. Czworokąt opisany na okręgu. Wielokąt opisany na okręgu. Wielokąt wpisany w okrąg. Okrąg i koło. Kąty w ostrosłupie.

Bryły obrotowe. Twierdzenie Talesa. Sinus, cosinus, tangens, kotangens kąta ostrego w trójkącie prostokątnym. Zbiory punktów na płaszczyźnie ,Suma miar kątów wewnętrznych trójkąta. Suma miar kątów wewnętrznych wielokąta. Zbiór liczb rzeczywistych i jego podzbiory. Kąty w okręgu. Wzory skróconego mnożenia. Definicja funkcji.

1 szt.

 

23

Mapa wytłaczana  świata

Plastyczna (wypukła) mapa wykonana z cienkiego tworzywa sztucznego umożliwiająca oglądania świata w trzech wymiarach wraz danymi politycznymi, dane na temat ukształtowania terenu, roślinności, populacji głównych miast.

1 szt.

 

24

Multimedialne atlasy geograficzne

Atlas powinien zawierać co najmniej: 180 cyfrowych map w wysokiej rozdzielczości,  55 000 zaktualizowanych haseł encyklopedycznych z dziedziny geografii, 5800 fotografii i ilustracji wraz ze zbiorem zdjęć satelitarnych, 100 interakcji i animacji  ilustrujących najważniejsze zjawiska świata przyrody,  gry utrwalające i sprawdzające wiedzę, oraz bogate zbiory grafik, planów i animacji.

5 szt.

 

25

Układ okresowy pierwiastków

Układ okresowy pierwiastków w formie planszy dwustronnej laminowanej o wymiarach co najmniej 1 m2

 

1 szt.

 

26

Układ słoneczny - model

Model ukazujący słońce i 9 planet w ruchu. Słońce podświetlane od środka żarówką . Model z możliwość wymiany kopuły słońca na przezroczystą półkulę wyświetlającą najważniejsze gwiazdozbiory.

1 szt.

 

27

Fizyka. Plansze interaktywne dla Gimnazjum

Program komputerowy składający się z kilkudziesięciu plansz interaktywnych. Podział materiału znajdującego się na planszach obejmuje następujące działy min takie jak:
ruch prostoliniowy i siły, energia,
właściwości materii, elektryczność,
magnetyzm, ruch drgający i fale,
fale elektromagnetyczne i optyka i inne.

1 szt.

 

28

Nauka o prądzie elektrycznym

Zestaw  umożliwiający tworzenie układów, za pomocą których możemy wywołać i wielokrotnie powtarzać zjawiska fizyczne z dziedziny magnetyzmu i elektryczności. Możliwość wykonywania ćwiczeń w następujących zakresach magnesy i pole magnetyczne, opór elektryczny, indukcja elektromagnetyczna, elektroliza. Liczba ćwiczeń może być znacznie rozszerzona przez modyfikacją pewnych układów.

1 kpl.

 

29

Nauka o prądzie elektrycznym (komplet)

Poszczególne części kompletu umożliwiające tworzenie układów, za pomocą których można wywołać i wielokrotnie powtarzać zjawiska fizyczne z dziedziny magnetyzmu i elektryczności.

1 kpl.

 

30

Magnetyzm (zestaw szkolny)

W skład zestawu wchodzą min.
 Magnesy swobodne z podstawami, Magnesy neodymowe,  Folia aluminiowa (do doświadczeń z prądami wirowymi) , komora pola magnetycznego do badań w dwóch i trzech wymiarach,  kompas kieszonkowy
 Małe kompasy,  Magnes w kształcie litery U
 Dwa rodzaje magnesu w kształcie podkowy
 Dwa magnesy cylindryczne,  Magnetyczny model Ziemi,  Dwa magnesy pokryte tworzywem sztucznym, Zestaw magnesów prętowych (stal chromowana, alnico, ferryt),  Magnesy pierścieniowe, Cylindryczne pręty stalowe i żelazne, Hak,  Łańcuch ferromagnetyczny,  Opiłki żelaza, Kula stalowa.

1 kpl.

 

31

Mechanika (zestaw klasowy)

Tablica magnetyczna , Obciążniki cylindryczne o różnej masie,  Sprężyna śrubowa ze wskaźnikiem,  Kołki magnetyczne,  Równia pochyła,  Wózek dla równi pochyłej z haczykami do doświadczeń z siłami ,Krążek i krążek z haczykiem, Tarcza Reinholda z mocowaniem magnetycznym, Wagi sprężynowe 1 N i 6 N ,Linijka z podziałką centymetrową i otworami ,Linijka magnetyczna 25 cm i kątomierze 0 ÷ 60°, 0 ÷ 360° ,Trzy wielokrążki współliniowe (wciągnik wielokrążkowy), Trzy wielokrążki współosiowe (wciągnik wielokrążkowy) ,Zestaw trzech obiektów geometrycznych ,Linka nylonowa 10m ,Akcesoria takie jak pierścienie, haczyki i sznurek pionu.

1 kpl

 

Kod CPV: 
391620005
391621006
Warunki udziału w postępowaniu : 

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia,
Termin składania ofert: 
wtorek, Lipiec 4, 2017 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Urząd Gminy Fredropol. 37-734  Fredropol 15,

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryteria oceny ofert i waga punktowa:

- cena 90 %.

- okres gwarancji 10 %

 

Sposób obliczania punktów w kryterium cena:

Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 90 pkt.

Ilość punktów poszczególnych oferentów obliczana będzie w następujący sposób:

C = (C min/C o) x 90 pkt

gdzie:

C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)

C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)

 

Sposób obliczania punktów w kryterium okres gwarancji:

Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 10 pkt.

 

Okres gwarancji minimalny możliwy do zadeklarowania – 5 lat maksymalny możliwy 10 lat.

 

Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:

Okres gwarancji 5 lat – 0 punktów

Okres gwarancji 6 lat – 2 punktów

Okres gwarancji 7 lat – 4 punktów

Okres gwarancji 8 lat – 6 punktów

Okres gwarancji 9 lat – 8 punktów

Okres gwarancji 10 lat – 10 punktów

 

Okres gwarancji jakości należy zadeklarować w pełnych latach

 

Sposób przyznawania punktów:

Wykonawca, który zaoferuje najdłuższy okres gwarancji jakości otrzyma maksymalną liczbę

punktów w niniejszym kryterium t.j. 10 pkt,

Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy okres gwarancji jakości - otrzyma 0 pkt w niniejszym

Kryterium.

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

Wzór na obliczenie łącznej punktacji oferenta:

P=C+G

P- łączna ilość punktów oferenta

C- punkty przyznane w kryterium Cena

G – punkty przyznane w kryterium okres warancji

Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza podlegać będzie badaniu czy nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Sierpień 25, 2017
Powiat: 
przemyski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie umowy w sprawie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:

- Terminu wykonania zamówienia z uwagi na:

a) niekorzystne warunki atmosferyczne ( opady deszczu, roztopy, nawodnienie gruntu, przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof) utrudniające wykonanie usługi.

b) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od wykonawcy,

- Zaistnienia konieczności wykonania robót lub usług dodatkowych niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia.

- Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,

Numer projektu: 
RPPK.06.04.03-18-0020/16