Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje:
A. Utworzenie Ośrodka Wsparcia dla osób w podeszłym wieku przy DPS ul. Powstańców Śląskich 4 w Rzeszowie.
Remont istniejących pomieszczeń terapii zajęciowej, modernizacja sali gimnastycznej, modernizacja gabinetów rehabilitacyjnych, przyległych sanitariatów, wyposażenie, wymiana drzwi wejściowych prowadzących do pomieszczeń ośrodka wsparcia na drzwi automatyczne przesuwne, zakup i instalacja altany ogrodowej z grillem murowanym oraz z wyposażeniem, wykonanie systemu monitoringu, remont ogrodzenia oraz wykonanie zdalnie sterowanej bramy wjazdowej z kamerą i domofonem, wyposażenie OW w sprzęt medyczny, rehabilitacyjny, kuchenny i pralniczy, budowa ogrodu zimowego, budowa i wyposażenie siłowni zewnętrznej.
B. Utworzenie ośrodka dla osób z otępieniami w tym w chorobie Alzheimera przy ul. Litewskiej 2a w Rzeszowie:
Roboty remontowo – budowlane istniejącego obiektu: wymiana dachu wraz z jego przekształceniem w dach dwuspadowy, montaż baterii solarnych; modernizacja kominów; roboty termomodernizacyjne - docieplenie budynku wraz z elewacją, docieplenie stropu, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej wraz z parapetami; wymiana instalacji: elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania; budowa ścian działowych, szpachlowanie i malowanie ścian; wymiana podłóg na antypoślizgowe; likwidacja barier architektonicznych w budynku; remont/utworzenie łazienki wyposażonej w 2 toalety (dla kobiet i mężczyzn) dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych - umywalkę i prysznic z krzesełkiem, uchwyty pod prysznicem, itp.; instalacja klimatyzacji; utworzenie mini ogrodu dla seniorów (na terenie pomiędzy budynkiem Szpitala, budynkiem Litewska 2a oraz przewiązką – ok. 3 ary), wykonanie ogrodzenia, nasadzenie zielni, wyposażenie w elementy siłowni; przystosowanie terenu przyległego do budynku na potrzeby osób w podeszłym wieku (remont chodników, podjazdów).
2) utworzenie min. 3 pracowni terapii,
3) utworzenie innych pomieszczeń, dla uczestników OW (szatni, pralni),
4) utworzenie i wyposażenie pomieszczeń specjalistycznych (pokoju psychologa/ poradnictwa specjalistycznego, sali do rehabilitacji i fizjoterapii, pokoju lekarsko-zabiegowego, pokoju wyciszenia, pokoju dziennego),
5) utworzenie i wyposażenie pomieszczeń dla pracowników.
Szacunkowa wartość projektu: ok. 1 380 000 zł
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji Studium, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny, tak na etapie oceny formalnej jak i merytorycznej oraz Streszczenie zawierające dane potrzebne do wypełnienia wniosku.
Dokument Studium Wykonalności, który stanowić będą załącznik do dokumentacji aplikacyjnej projektów należy sporządzić zgodnie z:
- obowiązującymi wytycznymi normującymi zasady aplikowania o środki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata
2014 – 2020 m.in.: - Regulaminem Konkursu w ramach działania 6.2.2 Infrastruktura pomocy społecznej RPO WP na lata 2014-2020.
- Kryteriami wyboru projektów dla Działania 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia
i pomocy społecznej, Poddziałania 6.2.2 Infrastruktura pomocy społecznej RPO WP 2014-2020 - Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2014-2020 w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach RPO WP 2014 -2020 (EFRR)
- innymi wymogami związanymi z charakterem opracowania m.in. w zakresie wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki społecznej z dnia 9 grudnia 2010 roku w sprawie środowiskowych domów samopomocy.
Dokumenty w wersji papierowej – 3 egzemplarze oraz na nośniku elektronicznym (w wersji edytowalnej, zawierającej otwarte formuły obliczeniowe do wszystkich obliczeń dokonanych w studium wykonalności).
Wynagrodzenie za opracowanie dokumentu będącego przedmiotem zamówienia płatne będzie w 2-ch częściach:
- pierwsza część: po odbiorze opracowania potwierdzonym protokołem odbioru
- 80% wynagrodzenia umownego;
- druga część po uzyskaniu pozytywnej oceny merytorycznej lub po otrzymaniu oficjalnej informacji, że wniosek nie może zostać rozpatrzony z uwagi na brak środków na jego dofinansowanie - 20% wynagrodzenia umownego.
Termin płatności – 14 dni od złożenia prawidłowo wypełnionej faktury VAT lub rachunku w siedzibie Zamawiającego.
- warunki gwarancji:
Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. W ramach gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania korekty i uzupełnień Przedmiotu zamówienia w zakresie w jakim zażąda Instytucja przyznająca dofinansowanie oraz będzie udzielał niezbędnych wyjaśnień na żądanie Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia.
- inne warunki realizacji zamówienia:
Wykonawca będzie zobowiązany przenieść na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe dla przedmiotowego opracowania. Zamawiający przewiduje kary umowne za: zwłokę
w wykonaniu umowy, nieterminowe usunięcie wad i zastrzeżeń, odstąpienie od umowy.
Do bezpośredniego porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach związanych
z realizacją przedmiotu zamówienia upoważniony jest Pan Ryszard Bieniek, telefon: 17 8754 165, e-mail: bieniekr@erzeszow.pl, fax: 17 8754 166 oraz Pani Agnieszka Zduń – Ferenc, telefon : tel. 17 87 54 174, e - mail: azdun@erzeszow.pl, fax.: 17 87 54 166.
Oferty należy składać do dnia 8 grudnia 2015 r. do godziny 10.00 na adres: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydziału Pozyskiwania Funduszy, Plac Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów, pokój nr 19 (Sekretariat).
Dopuszczalne formy składania ofert:
- zamknięta koperta z napisem: Oferta na opracowanie Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia pn.: „Poprawa jakości i zakresu usług społecznych poprzez tworzenie na terenie miasta Rzeszowa ośrodków wsparcia dla osób starszych”.
- e- mail na adresy: sekretariatfp@erzeszow.pl oraz azdun@erzeszow.pl
- faks: 17 87 54 166
Ewentualne pytania w sprawie niniejszego zapytania prosimy kierować pod numer telefonu: 17 8754 165. Osobą odpowiedzialną za udzielenie informacji jest Pan Ryszard Bieniek – Kierownik Oddziału Przygotowania Projektów w Wydziale Pozyskiwania funduszy Urzędu Miasta Rzeszowa.
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie/zaprezentowanie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 8 grudnia 2015 r. o godzinie 11.00 w Urzędzie Miasta Rzeszowa, Wydział Pozyskiwania Funduszy, Plac Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów, pokój nr 20.
Najniższa cena: waga kryterium - 100 %
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta o najniższej cenie.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.