Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Gmina Narol, ul. Rynek 1, 37-610 Narol
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie:

  1. Studium Wykonalności,
  2. Załącznika nr 2 do wniosku „Specyfikacja dotycząca kryteriów oceny merytorycznej projektu”,
  3. Dokumentów dotyczących pomocy publicznej (pomoc de minimis),
  4. Załącznika nr 3.1 do wniosku „Część środowiskowa wniosku o dofinansowanie”,
  5. Załącznika nr 20.1 do wniosku „Zestawienie informacji z audytów energetycznych”.

Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje następujące działania: docieplenie budynków, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, wymiana instalacji grzewczej oraz montaż instalacji fotowoltaicznej w zakresie wynikającym z przeprowadzonych audytów energetycznych dla budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Narol.

W ramach projektu przewiduje się przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych dla 7 budynków użyteczności publicznej, w tym:

  1. Świetlica wiejska w Płazowie (wymiana poszycia dachowego dachu i daszków, wykonanie podsufitki, docieplenie budynku styropianem, wyprawa tynkarska, wykonanie obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, płyty odbojowej).
  2. Budynek komunalny w Jędrzejówce (wymiana poszycia dachowego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie budynku styropianem, wyprawa tynkarska, wykonanie obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, płyty odbojowej, instalacji c.o.).
  3. Biblioteka publiczna w Rudzie Różanieckiej (wymiana poszycia dachowego, wykonanie podsufitki, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie budynku styropianem, wyprawa tynkarska, wykonanie obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, płyty odbojowej, kolektorów słonecznych, instalacji c.o.).
  4. Świetlica wiejska w Łukawicy (wymiana poszycia dachowego, wykonanie podsufitki, wymiana stolarki drzwiowej, docieplenie budynku styropianem, wyprawa tynkarska, wykonanie obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, płyty odbojowej).
  5. Świetlica wiejska w Łówczy (wymiana poszycia dachowego, wykonanie podsufitki, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie budynku styropianem, wykonanie wyprawy tynkarskiej, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, płyty odbojowej).
  6. Świetlica wiejska w Lipiu (wymiana poszycia dachowego, wykonanie podsufitki, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie budynku styropianem, wykonanie wyprawy tynkarskiej, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, płyty odbojowej).
  7. Budynek komunalny w Hucie Różanieckiej (wymiana poszycia dachowego, wykonanie podsufitki, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie budynku styropianem, wykonanie wyprawy tynkarskiej, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, płyty odbojowej).

Przewidywane lata realizacji: 2016-2018.

W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji Studium, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny, tak na etapie oceny formalnej jak i merytorycznej oraz Streszczenie zawierające dane potrzebne do wypełnienia wniosku.

Dokument Studium Wykonalności, który stanowić będzie załącznik do wniosku aplikacyjnego dla projektu należy sporządzić zgodnie z:

  • Obowiązującymi wytycznymi normującymi zasady aplikowania o środki w ramach Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020;
  • Regulaminem Konkursu w ramach działania 3.2 Modernizacja energetyczna budynków;
  • Obowiązującymi Wytycznymi IZ RPO WP w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach RPO WP (EFRR),
  • Obowiązującymi Kryteriami wyboru projektów dla poszczególnych osi priorytetowych, działań i poddziałań RPO WP 2014-2020 – zakres EFRR;
  • Innymi wymogami związanymi z charakterem opracowania.

Dokument w wersji papierowej – 3 egzemplarze oraz na nośniku elektronicznym (w wersji edytowalnej, zawierającej otwarte formuły obliczeniowe do wszystkich obliczeń dokonanych w studium wykonalności).

Termin składania ofert: 
piątek, Styczeń 29, 2016 - 15:30
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Miejsce składanie ofert: Urząd Miasta i Gminy Narol, ul. Rynek 1, 37-610 Narol

Zamknięta koperta z napisem: Oferta na opracowanie Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia pn.: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Narol – etap II”.

Ewentualne pytania prosimy kierować pod nr telefonu: 16 6317087. Osobą odpowiedzialną za udzielenie informacji jest Pan Robert Pinkowicz – Inspektor ds. inwestycji i pozyskiwania funduszy zewnętrznych Urzędu Miast i Gminy Narol.

Otwarcie/zaprezentowanie ofert jest jawne  i nastąpi 02.02.2016 r. o godzinie 10.00 w Urzędzie Miasta i Gminy Narol, Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Rynek 1, 37-610 Narol, pokój nr 6.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Marzec 9, 2016
Powiat: 
lubaczowski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryterium oceny: najniższa cena - waga kryterium 100%

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.