Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
MasterProfi Sp. z o.o., 35-105 Rzeszów, ul. Hanasiewicza 15
Opis przedmiotu zamówienia: 

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa: trzech form wtryskowych:

A. Forma wtryskowa 6-011 MOCOWANIE LEWE, 6-012 MOCOWANIE PRAWE (1 szt.)

B. Forma wtryskowa 6-009 ZBIORNIK NISKI (1 szt.)

C. Forma wtryskowa 6-010 WÓZEK (1 szt.)

2. Kod CPV: 43415000-5

3. Szczegółowe informacje na temat ww. form zostały ujęte w Załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego, który stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa. Zostanie on przesłany jedynie do podmiotów, które zobowiążą się do zachowania poufności, podpisując stosowną Umowę o zachowaniu poufności (Załącznik 1).

Po przekazaniu Zamawiającemu podpisanej Umowy o zachowaniu poufności potencjalny Oferent otrzyma dostęp do dokumentacji technicznej niezbędnej do szczegółowej wyceny przedmiotu zamówienia, a stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. Podpisaną Umowę o zachowaniu poufności należy w oryginale złożyć/dostarczyć do Zamawiającego na jego adres.

4. W związku z koniecznością zachowania rygorystycznych parametrów jakościowych, Zamawiający wymaga przeprowadzenia przed odbiorem przedmiotu zamówienia co najmniej dwóch prób wtrysku na dostarczanych formach. 

Kod CPV: 
43415000-5
Warunki udziału w postępowaniu : 

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie podpisanego Oświadczenia stanowiącego element Formularza Ofert - Załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego.

1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie podpisanego Oświadczenia stanowiącego element Formularza Ofert - załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego.

1.3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia.

W związku z koniecznością zachowania rygorystycznych parametrów jakościowych, Zamawiający wymaga przeprowadzenia przed odbiorem przedmiotu zamówienia co najmniej dwóch prób wtrysku na dostarczanych formach. W związku z powyższym, Oferent musi dysponować co najmniej 1 wtryskarką  o sile zwarcia 350-400 ton.

Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie podpisanego Oświadczenia stanowiącego element Formularza Ofert - Załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego.

1.4. Dysponują potencjałem osobowym zdolnym do wykonania zamówienia.

Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie podpisanego Oświadczenia stanowiącego element Formularza Ofert - Załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego.

1.5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Średnioroczne przychody Wykonawcy za 3 ostatnie zamknięte lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, muszą wynosić co najmniej 600 000 zł .

Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie wypełnionego i podpisanego Oświadczenia stanowiącego element Formularza Ofert - Załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego. 

2. Wykluczenia:

W celu uniknięcia konfliktu interesów z możliwości złożenia oferty wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z MASTERPROFI Sp. z o.o. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru dostawcy a dostawcą, polegające w szczególności na:

  1. Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stopniu pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający wymaga złożenia przez Oferenta oświadczenia o braku występowania wyżej wymienionych powiązań stanowiącego załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.

3. Zamawiający gwarantuje sobie prawo żądania dostarczenia oryginałów lub dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnienie ww. warunków od każdego z Oferentów, którzy złożą ważną ofertę. Uzupełnienie dokumentów musi nastąpić w ciągu 3 dni roboczych.

4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule „spełnia”/„nie spełnia”. 

Termin składania ofert: 
czwartek, Lipiec 21, 2016 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego w zamkniętej i nieprzejrzystej kopercie (opakowaniu), oznaczonej dokładną nazwą i adresem Oferenta, zaadresowanej na Zamawiającego i oznaczonej napisem:

MasterProfi Sp. z o.o.

ul. Hanasiewicza 15, 35-105 Rzeszowie

Dotyczy: Zapytanie ofertowe z dnia 10.06.2016

 nie otwierać przed 21 lipca godz. 13:00

2. Oferta powinna wpłynąć do 21 lipca 2016 r. do godziny 12.00 do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. Wykonawca może przed terminem składania ofert zmienić, uzupełnić lub wycofać swoją ofertę.

4. Termin otwarcia ofert: 21 lipca 2016 r. o godzina 13.00 w siedzibie Zamawiającego.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6. Do oferty należy załączyć kopię aktualnego dokumentu potwierdzającego możliwość reprezentowania firmy przez osobę podpisującą ofertę – KRS, wpis do działalności gospodarczej lub odpowiednie pełnomocnictwo.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i ich znaczeniem oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty w poszczególnych kryteriach:

L.p.

Kryterium

Maksymalna liczba punktów

I.

Cena (C)

60 pkt

II.

Termin realizacji (T)

20 pkt

III.

Gwarancja (G)

20 pkt

RAZEM

100pkt

I. W kryterium 1. „Cena” (C) najwyższą liczbę punktów (60) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę netto, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem: Liczba punktów oferty = (cena oferty najniżej skalkulowanej x 60): cena oferty ocenianej,

II. W kryterium 2 „Termin realizacji” (T) oferta uzyska następujące liczby punktów, w zależności od zaproponowanego terminu realizacji przedmiotu zamówienia:

  1. Czas realizacji zamówienia 16 tygodni = 20 punktów;
  2. Czas realizacji zamówienia 20 tygodni = 10 punktów;
  3. Czas realizacji zamówienia 24 tygodni = 0 punktów.

III. W kryterium „Gwarancja” (G) oferta uzyska następujące liczby punktów, w zależności od zaproponowanego okresu gwarancji:

a) 48 miesięcy gwarancji = 20 punktów

b) 36 miesięcy gwarancji = 15 punktów

c) 24 miesiące gwarancji = 10 punktów;

d)12 miesięcy gwarancji = 0 punktów.

2. Punkty przyznane danej ofercie w poszczególnych kryteriach zostaną do siebie dodane.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta zdobędzie najwięcej punktów.

4.W przypadku gdy Zamawiający będzie rozstrzygał pomiędzy kilkoma ofertami najkorzystniejszymi pod względem ekonomicznym, dokona wyboru oferty korzystniejszej gdy chodzi o oddziaływanie na środowisko i klimat, tj. ofertę firmy w której funkcjonuje wdrożony  System Zarządzania Środowiskiem zgodny z wymaganiami ISO 14001 lub równoważny. 

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Styczeń 5, 2017
Powiat: 
M. Rzeszów
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:

1. Zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy Zamawiającego na dofinansowanie przedsięwzięcia z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna
w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a ponadto jej dokonanie wskazane jest w szczególności, gdy:

a) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;

b) Wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony.